דחווף מי שער בבקשה!!!!Fff
אתמול בלילה באמצע ויכוח בעלי יצא מהמיטה התלבש לקח את האוטו ונסע. אני נרדמתי ועכשיו קמתי ורואה שהוא לא חזר... מנסה להתקשר אליו, לא עונה. מה לעשות? גם דואגת, גם כועסת שהוא עושה את זה וגם צריכה את הרכב לעבודה....
ולא אני לא טרול אתם יכולים לראות את שאר הודעותי בפורומיםFff
אנחנו נשואים ממש טריים וזה כבר קרה פעם אחת באמצע מריבה. אז התקשרתי אלף פעם וביקשתי מההורים שלו וחבר גם לצלצל אליו... לא ענה לאף אחד ובסוף הוא חזר אחרי שעה.
נראה שאין לך הרבה ברירות*אשתו של בעלי*
אם הוא לא עונה.
תשאירי לו הודעה בוואטסאפ...וחכי שיצור איתך קשר.
להתקשר לרב שלו? להורים שלו? שלי? אני באמת לא רוצה לערב אנשיםFff
אחרים אבל גם דואגת וגם זה ממש התנהגות נבזית אז כבר לא יודעת מה לעשות
כנראה נרדם איפשהוmp3
תנסי להירגע.
לעבודה צאי במונית או אוטובוס.
ולגבי ההתנהגות הזו תדברו על זה בזמן רגוע יותר
בנתיים לא..חכי קצת..*אשתו של בעלי*
אולי כרגע הוא ישן איפה שהוא.
אולי יכנס הביתה או ישלח הודעה בקרוב.
אין לך אפשרות ללכת לעבודה בתחבורה ציבורית?
או עם מישו אחר שנוסע לשם או לכיוון?
בנתיים תמשיכי את היום כרגילאלף המגן

אם עד הצהריים הוא לא חוזר תתחילי להפעיל את מי שנראה לך,

ד"א אם הוא כבר חזר על זה כמה פעמים כנראה הוא קלט שזה קלף עלייך ואת מאוד נבהלת

תראי לו שאת יכולה לחיות גם בלעדיו ואם הוא רוצה ללכת שילך הוא דופק רק את עצמו.

ובמקביל תדאגי ללכת לייעוץ או משהו שיסבירו לו שזה מעשה שלא יעשה!

שולחת לך חיבוקחיבוק תהיי חזקה..

 

אז בינתיים זה מה שאני עושה. וכבר ניסיתי לקבוע תורFff
לייעוץ פשוט זה לא מהרגע להרגע אז מחכה...
ואני פשוט מאוד רוצה לשתף בזה מישהו... חברה טובה או אמא. מתלבטת כי אני יודעת שעדיף שלא אבל קשה לי אני לא יודעת אם אפשר לסלוח על דבר כזה. ואיך ממשיכים ככה?
כ"כ מבינה אותךאלף המגן

לגבי שיתוף לדעתי תשתפי חברה טובה אבל רק אחת שאת ממש סומכת עליה שתשמור סוד ולא תגיד לך עצות לא נכונות

כי כשאת משתפת בכזה דבר זה אוטומטי משנה את הרושם על בעלך

עדיף שזה יהיה חברה ולא אמא כי אז קשה מאוד לתקן את הרושם

זה ישאר שם תמיד (גם הרבה אחרי שתשכחו מזה) וחבל

לגבי לסלוח- אתם חזקים מזה

כל זוג בתחילת הנישואים מגשש את הדרך להבנה והסכמה 

ועד שלומדים מה לעשות ואיך לוקח זמן.

אם תלכו לייעוץ ולא תזניחו אז רק תתקדמו מהמקרה הזה

הוא באמת עשה מעשה שלא יעשה אבל הוא גבר שהתחתן הרגע

הוא כנראה לא מבין מה זה אומר לאשה שמרגישה שהדבר שאמור להיות הקרקע היציבה בחייה הוא הדבר הכי לא יציב.

כשיבין את זה אני בטוחה שיתחרט

 

 

קחי מונית לעבודההריונית ותיקה
שתיפגשו תבהירי לו שזו התנהגות לא מקובלת על גבול האלימה ( לא פיזית ברור )
אם זה מתחיל ככה שאתם נשואים טריים זה יכול להחמיר עם הגעת הילדים ומירוץ החיים התובעני .
אני לא מבין איך נרדמת כשאת יודעת שהוא הלך.אניוהוא
(במצב העכשיוי אני די מסכים עם מה שכתבו פה)
לגמרי . פעם בוויכוח שמממש הרגזתי אותוה' אלוקינו

הוא יצא לסיבוב של חצי שעה, כמעט הפעלתי את המשטרה ... 
התקשרתי בוכה לאבא שלו וצעקתי ברחוב עד שאיזה שכנה אמרה לי שהוא יושב איפה שהוא .. 
וכשחזר הוא היה בהלם .... חחחח וגם אנחנו נשואים די טריים .. 

למה? מה יכול לקרות? הוא לא ילד קטן שילך לאיבודחדשה ישנה
באמת שואלת... לא בכעס
מבינה את השאלה שלך .. אני חרדתית קצת ...ה' אלוקינו

בגלל זה היה לי ממש מוזר שהיא כתבה שהיא הלכה לישון ...
קצת קינאתי בה שהיא רגועה כנראה ? קורץ 

אני הייתי במקומךחדשה ישנה
לא רגועה מרב עצבים לא מרב דאגה אליו... חחח
ואוווmiki052

מוזר.

אם זה משהו שחוזר על עצמו, הוא בטח מבין שזה משפיע עלייך ומפריע לך, ולכן משתמש בזה.

 

כדאי ללכת לייעוץ

תגובההעני ממעש
תשלחי לו הודעה שאת אוהבת ומחכה לו ולהתפייס וכו

מקווה שהלכת לעבודה כרגיל, איכשהו בלי הרכב..

בהמשך תציירי לעצמך את המצב לאחר רגיעה, בין היתר מחברותייך בעבודה, ותוכלי לדון בפחות לחץ.

זהו מצב שקורה, וניתן לתיקון וסידור, באופן שהאהבה תהיה חזקה יותר לאחר המשבר.

בהצלחה וכל טוב
אני עוד לא יודעת להגדיר את זהסוסה אדומה
אבל משהו בי מאוד לא שקט עם הצעה שאומרת במקרה הזה "לשלוח הודעה שאת אוהבת ומחכה להתפייס"...

אולי אולי אולי אם היה מדובר במקרה שהאישה ברחה, הייתי מבינה את זה.
כלומר, יכול להיות שהצעת את זה מתוך המקום הגברי (הג'נטלמני) שלך. אולי מבין שאישה מתמודדת לפעמים עם הורמונים ומצבי רוח קיצוניים שגורמים לה לעשות דברים מהסוג הזה, ושם אישה צריכה באמת לשמוע שהוא אוהב, ומחכה שיתפייסו. כי אחרת היא לא תרגיש שיש מקום לחזור אליו.

כאן, מרגיש שמדובר ב"כלי" לא קביל בעליל, ואסור לעודד אותו להשתמש בו.
מדובר בגבר, שחוזר על המעשה הזה יותר מפעם אחת, הוא משאיר את אישתו בלי הרכב "שתסתדר...", ומתעלם מטלפונים.
זאת לא התנהגות גברית. הכי הרבה, של אישה במצוקה גדולה מאוד מאוד.
ולכן יש הרבה מקום לחשוב שמדובר באלימות. ואלימות, אסור לעודד.
תגובההעני ממעש
אכן, זה נתפס יותר קביל במקרה ההפוך, ובצדק, וכפי שהסברת.

לא עברתי בעיון על הפנייה. - אם זה שיטת עבודה, ולא מקרה חד פעמי, אכן זה בחומרה רבה

ובכל זאת, פעמים שגבר מתנהג 'בצורה נשית', ופעמים שיש על אשה להתנהג 'בצורה גברית'
אוי ואבוי, כמה הקטנת נשים בהודעה אחת שאלהשאלה
ממש העצבת אותי. נשים הן לא ילדות קטנות.
אני לא רואה בזה הקטנהסוסה אדומה
ואפילו הגבת להודעה הזאת, חשבתי שהגבת לזאת שאחריה...

אני ממש מצטערת שגרמתי לך להתעצב ❤

אני אנסה להסביר...
נשים הן רגשיות יותר, וכמו בכל דבר יש לזה שני צדדים. וגם מה שנראה כשלילי במקרים מסויימים, במקרים אחרים זה יכול להיות חיובי.

לפעמים למשל אמפולסיביות יכולה להיות חיובית, מה שבטוח שגם אם נראה לפעמים שלא, זה נובע משורש רחב יותר, והשורש תמיד חייב להיות חיובי.

בואי נגיד שאני מעדיפה להאשם באימפולסיביות, מאשר להאשם בחוסר רגישות...

זה שאנחנו רגשיות יותר, זה לא אומר שאנחנו חכמות פחות. אפילו ממש לא.
גברים ונשים עולמות אחרים...
כל אחד עם החוזקות שלו, וכל חוזקה מגיעה עם הצל שלה, וכל צל מעיד על זה שיש אור.

מה שכן, אני מקנאה בגברים באיזשהו מקום שאין להם הורמונים... כן, זה מוציא ממני דברים שאני ממש לא עומדת מאחוריהם.
יש תקופות שאני ממש מצליחה להיות מודעת אליהם ולשלוט בהם, ויש תקופות שממש לא.
אם היו שואלים אותי, הייתי בוחרת שלא יהיו לי.
אבל גם כשיש, אני מצליחה לראות את החיוביות שבזה... מצב הרוח שלי דינמי ומתחדש כל הזמן. לא משעמם לי בכלל...
מה שבטוח, שמה שלא תלוי בי, ה' "אשם"... אז שלילי זה אף פעם לא יכול להיות.
בקיצור, קיבלנו מתנות, הן לא מושלמות, אבל הן חיוביות בהחלט, ובמה שלא, עבודה שלנו להשתמש בהן בתבונה...

מקווה שעכשיו זה מרגיש לך יותר טוב...


את נחמדה אבל אני לגמרי לא מסכימה איתך. מצטערת.שאלהשאלה
לנשים יש הורמונים- נכון. הם משפיעים על דפוסי חשיבה ורגש- נכון. לגברים אין הורמונים- לא נכון! הם אף פעם לא מושפעים מהם - ממש לא נכון.
אבל גם אם נתעלם רגע מכל זה. זוגיות טובה היא זוגיות שבה שני הצדדים לוקחים אחריות על עצמם ומצפים לאחריות מבן זוגם. וגם אני הריתי, וילדתי, וידעתי רכבות הרים הורמונליות ודמעות ועצבים אבל מעולם לא ציפיתי מבעלי לספוג התנהגות נבזית שלי (לקחת את האוטו כשהיא צכה אותו לעבודה?! מה?) בשל כך. ואף פעם לא עשיתי לו הנחות מסוג ״הוא גבר, נו, הוא צריך לנוח כשהוא חוזר מהעבודה ואני לא כי ככה זה גברים״ והוא גם לא ציפה לכאלה. אני אפילו לא יכולה לדמיין איך זה לחיות בזוגיות כזו שהיא משחק תפקידים ארוך של ״גבר״ ו״אישה״. נשמע לי מדכא לאללה.
אבל בטוחה שאני במיעוט כאן ושכל אחד יעשה מה שטוב לו (זו מהות הפמיניזם, בתכלס)
קודם כל זה בסדר גמור שנחלוקסוסה אדומה
כאן את אומרת כבר דברים אחרים.

קראתי מה שכתבת, ולא מצאתי ממש מחלוקת בנינו.
מקסימום, ייתכן שלא הובנתי מספיק ועוד כמה ניואנסים קטנים.

לא חושבת שאישה צריכה לעשות הנחות לעצמה, וכן, גבר לעצמו.
אבל כן נכון בעיניי שכשקורה משהו, בן הזוג יכול להבין שזה נובע מהבדלי אופי (וקיימים הבדלים, אין מה לעשות), ולא ממשהו אחר.
גם בהבדלים הקיימים, יש יוצאי דופן, אך לא על זה מדובר.

אז לעשות הנחות כשמישהו פוגע במישהו אחר, לא. להבין ולא להפוך זבוב לפיל, כן.

וגם פה, אולי לא היה מספיק ברור, דיברתי על ההצעה שלו. שאני יכולה להבין למה כגבר הוא מציע דבר כזה (לא שאני בהכרח מסכימה איתו)... ואני עדיין על זה.
בכוונה כתבתי מראש "אולי אולי אולי"...
באתי רק לומר שלא נראה לי נכון לעשות את זה אםילו מול אישה, אבל מה שבטוח שלא לעשות את זה מול גבר - בגלל הבדלי האופי. (טם הוא חריג, זה כבר נושא אחר).

ועדיין אני לא מוצאת הקטנת נשים משום בחינה בדברים שכתבתי.
״אפילו מול אישה״שאלהשאלה
זו הקטנה. הבדלי אופי יש תמיד. ללמוד לא לעשות פיל מזבוב, קריטי, ותהליך מאד אופייני לשנה הראשונה של הנישואים. איך כל זה קשור לזה שלאישה שלא חוזרת הביתה ולא עונה אפשר לסלוח כי היא רק אישה ולגבר לא, אני פשוט לא מבינה, סורי.
ואני לא ככ בטוחה שזה זבוב. זאת התנהגות לא תקינה שכדאי ךהתייחס אליה ברצינות ולוודא שתפסק.
קודם כל, לסלוח אפשר תמידסוסה אדומה
גם לגבר. אלא אם כן הוא (או היא כמובן) באמת עבר קווים אדומים.

אבל לא, זאת ממש לא הקטנה. כי אין הבדל בינהם מבחינת ה"סליחה", אלא מבחינת החיזור שהוא הציע. אפילו מול אישה - אך ורק בגלל הבדלי האופי.

ומה שכתבת בסוף, אם תקראי שוב את מה שכתבתי לו, תראי שה"וויכוח" מיותר. אני לא חושבת שונה ממך.
זה ממש לא בסדר בעיניי.סוסה אדומה
זה סוג מסויים של אלימות.

הוא מבין שזה מטריף אותך ובמקום לפתור את הויכוח, הוא מייצר פיוס מלאכותי שיבוא מן הסתם מיוזמתך.

אז קודם כל, אל תחזרי אחריו בשום אופן.
הוא ילמד שלא ככה משיגים דברים.

דבר שני, דברי איתו על זה באסרטיביות.
תגידי לו שמה שהוא עושה מאוד לא תקין, ואת לא מוכנה יותר לדברים מהסוג הזה.
אם יש צורך תשלחי אותו לטיפול או שתלכי יחד איתו.

בנישואים לא בורחים. מתמודדים.
קורה שאנחנו מרגישים מחנק או צורך לעבור לחדר אחר כדי לנוח רגע ולאגור כוחות ולהתאפס. או כמו שימימה אביטל אומרת - צריכים מידת רוחק כדי להצליח להתקרב.
אבל המעשה שלו קיצוני מידי. ואת חייבת לעמוד על זה.

במקביל, תדברי עם אנשים שיכולים לדבר איתו (מתוך ביטחון גמור שמה שהוא עושה לא בא בחשבון, לא משנה מה היה בינכם. - בהנחה שלא היו מכות מצידך או משהו בסדר גודל שמצדיק "בריחה" כזאת).
ולדעתי, כרגע, אל תחזרי אחריו בשום צורה. שיבוא הוא ויתנצל ויפייס. הוא יעשה את זה כשהוא יבין שהוא טעה, גם אם יקח קצת זמן.
הוא מפעיל עליך כח, וכדאי שלא תזיני את זה.

אחר כך תנסו כמו שני בוגרים לפתור את הוויכוח בינכם.

במקביל, תמיד יתכן שהוא עובר משבר כלשהו שגורם לו להתמודד/לברוח בצורה קיצונית.
זה לא מצדיק שום סוג של אלימות, אבל חשוב שיטפל בעצמו.
לגמרי איתך! יישר כוח, תגובה לעניין.לה' המלוכה
לא מסכימה שלכל דבר קוראים אלימותrivki
במיוחד כשגבר עושה אותו...
התגובה קיצונית, אבל זאת לא אלימות
איפה נכתב שלכל דבר קוראים אלימות?סוסה אדומה
מותר לך לא להסכים עם הפרשנות ביחס למקרה הספציפי.
אבל צריך לדייק, דובר פה על התנהגות מסויימת במקרה ספציפי. ולא על "כל דבר".

ההגדרה של אלימות בין היתר היא כל מעשה שפוגע בזולת בכל דרך שהיא (פיזית, מילולית, רגשית), כשהמטרה היא לפגוע בו או להשיג משהו דרך התנהגות לא ראויה/מוסרית/חוקית.

אמנם, לפעמים אנשים מגיבים בצורה קיצונית בלי שום מטרה מודעת או לא מודעת. אלא שזאת הדרך שלהם להתמודד.
אבל כאן זה נראה כמעין מניפולציה חוזרת.

אפשר לחלוק על זה. אבל לא להכניס לפה מילים שלא נאמרו.


מי יכול להגיד שאף פעם לא פגע בזולת?rivki
לפי ההגדרה הזאת כולנו אלימים.

לא יודעת, למה החלטת שבמקרה הזה מדובר במניפולציה. מכירה הרבה זוגות שיצא להם להתנהג ככה לפעמים, לשני בני הזוג , כולל אותי עצמי. וכמובן יש סיבה להתנהגות כזאת כמו לכל דבר.

כמה תגובות למטה גם נתת הצדקה של " הורמונים" במקרה שמדובר באישה.
לפעמים אנחנו אכן מתנהגים באלימותסוסה אדומה
אף אחד לא אמר שלא.

במקרה הזה אני קוראת לזה אלימות, כי מדובר במעשה קיצוני שברור לו שהוא פוגע בה, והוא מתעלם מהטלפונים שלה. משאיר אותה בבית לבד בלילה (כלה צעירה מאוד), ובבוקר להסתדר בלי רכב. ולא יוצר קשר גם אחר כך.
מה הוא מנסה להשיג בדרך הזאת? הרי שום דבר טוב לא יצא מזה.

גם את, אם התנהגת ככה, זאת אלימות מבחינתך. זה שאת עשית את זה, זה לא נותן לזה הכשר.
לא אמרתי שאת אלימה, אמרתי שזאת התנהגות אלימה ואני לא מוצאת שום סיבה שלא להגדיר אותה ככזאת.
לפעמים מפחדים לקרוא למעשה בשמו כי חוששים מחוסר ההבחנה שבין המעשה לילד עצמו.
לא נאמר פה שמדובר בגבר אלים אם זה מה שהובן בטעות.

לכל דבר יש סיבה, לא כל סיבה קשורה לבן הזוג, לפעמים אנשים סוחבים בעיות מהעבר שלהם, והאמירה של בן הזוג היא רק טריגר.
מה שבטוח, לא לכל התנהגות יש הצדקה.
לפי מה שנכתב כאן, התגובה קיצונית מידי.

לגבי מה שכתבתי על האישה, אם תקראי שוב, תראי שם, שכתבתי אחרי הסתייגות גדולה, וגם זה, רק ביחס להאם נכון במקרים מהסוג הזה להיות אלה שיוזמים את הפיוס.
זה לא הופך את ההתנהגות של האישה ללא אלימה.
אלא אם כן לא מעורב שם שום רצון להשיג משהו על ידי זה. אלא תגובה קיצונית לפגיעה רצינית.
ואפשר לראות דברים כאלה אצל נשים במצב הורמונאלי מאוד.
כמובן, שאם אחרי שההורמונים נרגעים, אם היא חושבת שזאת התנהגות ראויה, זה לא תקין.
הדיבור פה הוא על אדם שמשתמש במעשה הזה כ"שיטה". ולא כאיבוד עשתונות רגעי.
וזאת כבר בחירה "מושכלת" בדרך אלימה.

גם פה, יש חוסר דיוק לא נתתי שום הצדקה כאמור.
אז נשיםיהודה224
ממש אלימות כי הן משתמשות הרבה יותר מגברים באופציה הנ"ל?
אם אישה עושה את זה מהמקום שעליו דיברתיסוסה אדומה
היא אכן מתנהגת באלימות. ואם היא מרבה להשתמש בדרכים מהסוג הזה, אולי היא אפילו אלימה.
(אני רק לא בטוחה ביחס להנחה שנשים משתמשות הרבה יותר באופציה הנל, אבל זה לא הנושא).

אישה שמשתמשת במניפולציות (גורמת לאיש שלה להרגיש רע) כדי להשיג משהו, היא מתנהגת באלימות.

אני רואה שהרבה אנשים כאן חושבים ש"מתנהג באלימות" = "אדם אלים"...
ולכן קשה להם לקבל את זה.

צריך לעשות הפרדה.
לא אני כתבתייהודה224
זאת לא התנהגות גברית. הכי הרבה, של אישה במצוקה גדולה מאוד מאוד, המקור למעלה..
זה מה שהבנתי מהכתוב למעלה
אולי לא הבנתי נכון..
לא הבנת נכון.סוסה אדומה
תגובה אחרונה שלי בקשר לזה בלי נדר.

אני אסביר.
אישה כשהיא נמצאת במצבי קיצון, יכולה להגיב בצורה כזאת. למרות שלא שמעתי על מקרה כזה אישית.
אבל גם אם הייתי שומעת דבר כזה על אישה, לא הייתי נלחצת.
לא כי אני עושה הנחות לנשים.
אלא יותר כי נשים הן אימפולסיביות יותר, ונפגעות יותר בקלות, ובנוסף לזה לפעמים גם יש להן הורמונים שגורמים להן להתנהג בצורה בלתי רצונית.
(מי שלא מאמין להורמונים של נשים ולהשפעות שלהם, זה רק גבר או אישה שה' עוד לא נתן להן להתמודד עם דברים מהסוג הזה).
גם במקרה שמדובר באישה, לרוב, אם הפגיעות היא אמיתית, בשלב כל שהוא היא תפסיק להתעלם מהשיחות, ותנסה להתפייס, כי הסיבה להתנהגות הזאת היא כי רע לה באופן קיצוני, והיא רוצה תיקון.
אם היא רואה שהוא אומר לה שהוא אוהב אותה ומחכה להתפייס והיא לא מנצלת את זה.
זה כנראה כי היא לא מאמינה לו (ולפעמים יש סיבה טובה לכך).

ביחס לזה, גבר לא חריג במיוחד, לא אמור להגיע למצב קיצון שכזה. ואם הוא מגיע לשם, זה אוטומטית מחשיד במניפולציה (או במצב נפשי רעוע מאוד).
זה פשוט לא התנהגות גברית.
ואם הוא נותן לאישתו להתקשר אליו והוא מסנן אותה, זה נבזי ביותר.
היא אישה, מה אתה נותן לה לחזר אחריך ככה ואתה עוד מעז לדחות אותה? אחרי שהשארת אותה בלילה לבד? אחרי שהריב הוא לא "לא סובלת אותך" אלא "רוצה אותת איתי יותר"? (זה לא משנה שזה נאמר בחריפות. ברור לו שהיא צריכה אותו, והדבר האחרון שהוא צריך לעשות זה לברוח ממנה עכשיו )
להשאיר אותה להסתדר עם תחבורה בבוקר ומן הסתם שגם ללכת לעבודה אחרי לילה ללא שינה.
ולא להגיב לשיחות?
ואחר כך גם לא ליצור קשר?
לא שייך בשום צורה!!

(אולי התרגלתי למלאך, לא יודעת. אבל הגבר שלי לעולם לא היה נותן לי ללכת לישון פגועה ודואגת כל כך.
אבל גם לא מכירה את עצמי ככזאת שהיתה מעבירה את זה בשתיקה אם היה מתנהג בצורה הפוכה).

בקיצור, התנהגות לא אופיינית לגבר.
ואם הוא עושה את זה בכל זאת, לדעתי אחד משניים.
או שהוא משתמש במניפולציה שלילית ביותר, או שהוא ממש מעורער בנפשו.

עברה לי מחשבה שאולי צריך לדאוג לו מאוד אפילו.
לא כי אישתו אשמה.

אוקיייהודה224
אז ברור שאת מגזימה מאד.
גם גבר וגם אישה צריכים לפעמים בזמן כזה את המרחב האישי שלהם להרגע.. (ברור שצריך לדעת לעשות את זה בהידברות ולא בשליפה מהמותן)
אין פה שום אלימות, יש פה גבר שלא מכיר לעומק מה זה אישה ומה דרך וצורת ההתנהגות שלה במצבים ובזמנים מסויימים ואם הוא גבר נורמלי אז הוא בהחלט יבין ויעשה את ההתיעצויות הנכונות לדעת איך להתמודד עם השונות הזו
ובהחלט אני מצפה מאשה לשלוט בעצמה גם אם היא הורמונלית מאד ורגשית מאד אני מצפה שהיא תדע להגביר את השכל על הרגש שלה
כמו שכל אישה מצפה מגבר שישלוט בעצמו ובכעסים שלו ויהיה רגשן ומבין ומכיל ברגש (ולא בשכל) אותה ואת רגשותיה.
יש מרחב אישי ויש בריחה. בהצלחה...סוסה אדומה
זו לא אלימות אלא ילדותיות.... האם גם אחד מהוריו התנהגמוש השור.
ברגעי משבר?
ילדים לפעמים מתנהגים באלימות. והם אפילו משיגים דבריםסוסה אדומה
דרך זה.
מניפולציה זו אלימות, והיא מצויה הרבה אצל ילדים קטנים.

לא מבינה מה הפחד הזה מההגדרה הזאת.

בכל מצב, אדם בוגר צריך להיות מודע להשלכות של המעשים שלו.
הוא יודע שהיא דואגת, ושכואב לה, והוא השתמש בדיוק במה שהיא הכי זקוקה לו.
היא ביקשה שיהיה איתה, ובתגובה לזה, הוא בחר להתרחק.

הוא לא אדם רע, הוא נשמע במצוקה.
אבל לא צריך לחשוש מלקרוא ל"ילד" בשמו.
מניפולציה ריגשית היא אלימות תלוימוש השור.
אם היא מבוצעת באופן שיטתי עי הנמכת האחר ופגיעה ריגשית בו באופן שלא ניתן לפרשנות אחרת.
אם בעת ויכוח לבן הזוג אין כלים להתמודד בצורה נכונה עם הסיטואציה והוא בורח... זו ילדותיות.
אני לא בטוחה שאני מסכימה ביחס להגדרהסוסה אדומה
של המניפולציה.

וגם לא רואה צורך להמשיך לדון בזה. מותר לך לקרוא לזה בשם אחר.
כך אני מגדירה את זה. ולא רואה שום סיבה שלא, להפך.
חושבת שלקרוא לזה בכל מיני שמות אחרים, לא יעשה יותר טוב בעולם.
אבל זכותך וזכותם של האחרים לבחור בהגדרה מסוג שונה.

העיקר שאף אחד לא יחשןב שבשם הילדותיות מותר לו להתנהג כך.
לא נעים....ד.

לדעתי, כרגע תמתיני..

 

זה נראה כמו זוג צעיר שעוד לא יודעים איך מנהלים ויכוח כשיש.

 

חכי שהכל יירגע, ואז תשוחחו ביניכם, איך מתווכחים, צורה וגבולות.

לא כתבת מה גרם לו להתנהג ככהיוניס

זה יכול להיות רלוונטי........

באילמות אין גורם.סוסה אדומה
לא שואלים אישה מוכה מה היא עשתה שהוא הרביץ לה. זה רק להאכיל את הטרול אצל שניהם.
לגרום לו לחשוב שיש מקום שזה לגיטימי, ולגרום לה למשוך לעצמה התנהגויות נוספות מהסוג הזה כלפיה.

פה מדובר אומנם בסוג אחר של אלימות, ויש שיגידו שהיא חמורה פחות (לא בטוח שבצדק - כי אי אפשר לדעת מה קורה שם בשאר הזמן) אבל גם כאן חל הכלל הזה.
הוא התנהג באלימות, ואין לזה שום הצדקה. אז השאלה לא רלוונטית, וזה לא "יכול להיות רלוונטי".

אחר כך בטיפול אפשר לנסות להבין מה מביא איתו להתנהגות מהסוג הזה. אבל זה שלו לגמרי, זה לא שלה. ולא באשמתה.
שוב, אלא אם כן היא התנהגה באלימות בעצמה.

מה שלא נשמע לי כאן מכל מיני סיבות.


קורה שיש וויכוחים בין בני זוג, אבל צריך לדעת מתי זה עובר את גבול הטעם ה"טוב".

את צודקת שבמקרה אחר, תמיד יש מקום לברר מה הוציא בן זוג מהכלים. שוב, כשה"יציאה מהכלים" היא עדיין בגבול הטעם הטוב.
וגם פה, אחרי שהוא יודה בפה מלא שהוא טעה, ושזאת לא דרך שהוא מאמין בה כהתמודדות, יהיה מקום לשאול, "חבר, מה גרם לך להגיב בקיצוניות כזאת"?
הרבה פעמים נגלה שמדובר בפצע אישי, שהוויכוח או משהו בו זרה עליו מלח.
אך אחד לא רוצה לזרות מלח, אבל זה דבר שקורה, במיוחד בין בני זוג. זה לא הופך מישהו לאשם. זה כן קורא לכל אחד מהם לעבודה אישית בנושא - הפוגע מבין שזאץ נקודה רגישה, והנפגע מקבל הזדמנות להיות מודע לדברים שעדיין לא פתורים אצלו.
צודקת. יש לו ויכוח כבר כמה זמן שהוא כל הזמן בישיבה הולך מוקדFff
מוקדם בבוקר, וחוזר מאוחר. מוסיף לו הרבה שיעורים מעבר לסדרים הרגילים ואני אומרת לו שאני צריכה אותו איתי בבית. אתמול אמרתי לו שזה מעניין איך אדם שלומד כל כך הרבה שיעורלא משקיע בזוגיות עם אישתו וזה גורם לנו רק ריביפ. אמרתי לו שזה לא לימוד אמיתי ואיך זו תורה וזה שכרה. דרך אגב עד עכשיו לא יצר קשר
אל תתעסקי לו בעולם הבא.העני ממעש
זה לא קשור לעולם הבא. זה קשור לזה שאישה שנשואה חודשייםFff
שלוש הגיוני שתרצה את בעלה בבית. ולא רע לנו ביחד, בכלל לא.
אם כך, אז בסדרהעני ממעש
שמעתי רב שאמר שבשנה הראשונה הבעל צריך לבואבדויה123

ולהיות עם אשתו בערבים אפילו אם זה לוותר על שיעור תורה

אני שמעתי את הקבה אומר את זה...מוש השור.
לא צריך רבנים שיאמרו את זה יש מצווה של ואהבת לרעך כמוך...
מה גם שכל אחד מהגברים שנישאו כדת משה וישראל חתם על כתובה בה הוא מתחייב לכבד לזון לפרנס ולכלכל ועוד.. בשום מקום בכתובה הבעל לא חתם שזה בתנאי שזה יסתדר לו עם הלימוד תורה. ובכלל אין אזכור בחובות של הבעל ללמוד תורה. את כול כולו הוא חייב להעניק בפן החומרי והריגשי לאישתו עד שהיא תבעט אותו ללמוד. ואם זה לא מסתדר לו.. שיתפלל על זה. את מצוות לימוד תורה שיקיים בקריאת שמע של שחרית וערבית..

גם מה שאת אמרת..ד.

לפי מה שאת מצטטת עכשיו - זו לא אמירה נכונה.

 

כך לא בונים כלום.

 

אתם לא מבינים אחד את השני כנראה, לא את את הלימוד שלו, לא הוא את מה שאת צריכה.

 

לא פלא שהתוצאה היא "לברוח"..

 

מציע שתשבו בנחת, אחרי שיחזור - תדברו בנחת. תגידי לו שאתם כנראה לא מבינים מספיק האחד את צרכיו של השני - לא את בקשר לעולמו, ולא הוא בקשר למה שאת צריכה כאשה - ושאת מציעה שתלכו למישהו, לא כדי להאשים, אלא כדי שיעזור לכם להיטיב להבין את ההבדלים בין איש לאשה, מה חשוב לכל אחד, ואיך מגשרים.

 

אם את תשמעי לכל מיני עצות איך את אמורה "להיעלב" (ואינני רואה כל הבדל בין איש שעושה דבר כזה, לבין אשה, שבוודאי היו מתייחסים ב"הבנה" למצוקה שהרגישה..) - שניכם עלולים להפסיד מזה.

 

אתם צעירים, חסרי נסיון, לא מספיק מבינים הדדית כנראה - גשו לייעוץ טוב. של מישהו תורני, שיבין את שני הצדדים.

אפשר להבין אותך מאודסוסה אדומה
עבר עריכה על ידי סוסה אדומה בתאריך י"א באלול תשע"ט 13:42
ואפשר גם להבין את הפגיעות שלו. לא את המעשה... המעשה בעיניי לא לגיטימי ובמיוחד לא כתגובה לזה שאת אומרת לו שאת צריכה אותו איתך.
אני משתדלת שלא לחמם אישה על האיש שלה ולהפך, ואני מאמינה שלא תקבלי את זה ככה.

אנחנו אנושיים, ולפעמים אנחנו טועים בדרך שבה אנחנו מתנסחים מול בני הזוג שלנו, ובמיוחד מולם. אבל זה לא אומר שצריך לשבור את הכלים, במיוחד לא את הכלים השבורים.
וזה העניין פה, אמרת לו דברים שפגעו בו, אבל זאת לא סיבה לברוח.

לגבי הדברים שאמרת לו.
אני יודעת שיהיו כאלה שידאגו להגיד את הדברים בסדר הפוך (עודני כותבת, ואני רואה תגובות חדשות...), אבל אני בוחרת בסדר הזה בכוונה תחילה. -
קודם כל, התהיה שלך מובנת מאוד.
בהחלט צריך שהתורה תיראה על לומדיה.
יש מקרים שעדיף "לבטל תורה" בהם.
פה אפילו לא מדובר בביטול תורה, אלא בקיום ובבניה של זוגיות.
אפשר מאוד להבין את המצוקה שלך כאישה צעירה, שהתחתנה לא מזמן ומרגישה צורך גדול מאוד בקרבת האיש שלה.
הדברים ידועים, בשנה הראשונה יש הרבה מאוד דגש על הצורך בלשמח את האישה, וכל שכן שלא לצער אותה.
אם אני זוכרת נכון, הנושא הזה לא חדש בינכם.
וכנראה שהוא עוד לא מבין שבאמת, העיקר עכשיו זה בניית הבית והקשר בינכם.
אז הוא ילמד פחות תורה, אבל הוא יקיים אותה יותר.
אבל לא את זו שתוכל להסביר לו את הדברים כרגע, כי נראה שגם אם בתוך תוכו הוא מודע ומבין את הבעיה, לא ברור לו איך נכון להתנהג.
גברים לפעמים צריכים לשמוע בחוץ את מה שהאישה יודעת בפנים. זה דבר ידוע...

הדרך שבה התנסחת, עם כמה שאני מבינה אותך, פגעה בו מאוד.
כדאי אולי בפעם הבאה לחשוב כמה דקות איך את מנסחת את הדברים באופן הרבה פחות חריף.
הוא משקיע הרבה זמן בלימוד תורה, ואולי עם כמה שזה נראה לנו קל, זה לא קל בכלל...
ואת באה ואומרת לו טענה (שבתוך תוכו הוא יודע כמה את צודקת - וזה חלק מהסיבה בעיניי שהוא נפגע עד כדי כך) ואת אומרת לו שכל העבודה שלו לא שווה.

זה רק לפעם הבאה.
מה שעשית, מובן והגיוני בעיניי, ובטוחה שלפעם הבאה תחשבי לפני כן איך לנסח את זה באופן פחות מעליב.
זה לא קל... במיוחד כשזאת באמת האמת שלך.
אבל אנחנו לומדים עם הזמן לעדן את האמירה, ואחר כך גם את המחשבה.

בכל אופן, גם אם יגידו לך אחרת, ההתנהגות לא מוצדקת.
ועוד לפני שפירטת, ברור שהוא נפגע ממשהו שאמרת, וזה לא מצדיק בריחה מהבית. במיוחד ובעיקר בנסיבות האלה.


נ.ב.
אגב, אני לא רוצה לאבחן אותו. אבל אפשר לראות בבריחה הזאת כביטוי קיצוני חיצוני מובהק למה שקורה אצלכם בדרך כלל.
אני מרגישה שהנישואין חדשים לו ומאתגרים אותו, ושיעורי התורה הם מעין בריחה מההתמודדות בשבילו.
כלומר, יש פה דפוס חוזר של בריחה. ככה הוא רגיל להתמודד עם קשיים חדשים ואולי דווקא בתחום הזה.
אני אגיד לך יותר מזה, נראה שהוא אדם שרגיל להצליח, הזוגיות חדשה בשבילו, והוא לא מקבל שם את ה"מחיאות כפיים" שהוא רגיל אליהם, גם לא מעצמו, ולכן הוא מפחש מקום שבו הוא מרגיש שהוא טוב בו והוא "ממצה" את עצמו. בגלת שהוא לא טיפש, הוא יודע שבסופו של דבר התאוריות נבחנות במעשים. ואת מנכיחה מולו את זה שהוא נכשל במבחן המעשי. ולא יעזור לו שהוא ינסה לברוח, הוא יצטרך להתמודד עם המבחן החשוב ביותר של החיים.
הוא צריך טיפול, ואולי תצטרכו אולי אפילו ללכת ביחד לטיפול נוסף במקביל, אבל בשביל זה את תצטרכי לדבר עם הרב שמלמד אותו תורה - כדי שהוא יהיה זה שיגיד לו את זה.
ממך, לדעתי, כרגע הוא לא יקבל את הדברים.
למה הוא יצטרך טיפול..? וכן רגיל להצלחות ומחיאות כפייםFff
כמה סיבותסוסה אדומה
א. הדרך שבה הוא מתמודד עם קשיים.
ב. לא ברור למה כנשוי טרי מאוד הוא לא מוצא צורך גדול לבלות יחד עם אישתו - זה יכול לנבוע מהרבה סיבות. וכדאי לברר ולטפל בהן. חלק מהן מובנות ולא מדאיגות, אבל תמיד יכול להיות שזה משהו מעבר לזה. ותמיד כדאי לטפל בהתחלה, כי אחר כך זה רק הופך לכדור שלג מתגלגל.
ג. נראה שמעבר לזה שהוא רגיל להצלחות ולמחיאות כפיים, הוא ממש תלוי בהן. פה, במציאות החדשה שלו, הוא גם יוכל לקבל את המחיאות כפיים אחרי עבודה מאומצת. אבל כרגע אין לו כח אפילו להתמודד עם התהליך. וגם די תלוי במטרה, כשהמטרה היא - לקבל ח"ח.
לדעתי יש בו גם משהו שמודע לזה שהמטרה היא לא לשם שמיים בלבד, ובגלל שהוא ערכי, זה מפריע לו, ואת מציבה את זה מולו - וזה שורף לו.
ד. הוא צריך לדעת להתמודד גם עם ביקורת לא נעימה. ולא רק עם כזאת שמהללת ומשבחת אותו. ובשביל זה, הוא יצטרך בעיניי טיפול שיעזור לו להבין מה בהיסטוריה שלו גרם לו להגיע לדפוס הזה. הטיפול יציף לו דברים, הוא יחבוש אותם עד שיתרפאו. ואז הוא יצליח להתמודד בחופשיות עם החיים, בלי להיות תלוי בגורמים חיצוניים.
ה. הדרך הקיצונית מאוד שבה הוא מתמודד עם ההערה המאוד לגיטימית גם אם חריפה שלך.

צריך טיפול בקיצור. זאת לא בושה.



הוא נשמע גבר שיודע להגיע להשיגים, ולכן, בעבודה נכונה, הוא יוכל להגיע רחוק גם מבחינה זוגית.
לא סתם בחרת בו. אבל לפעמים התהליך דורש מאמצים רבים. וה' מאמין דווקא בך להיות לו עזר כנגדו. בואי נקווה שהוא יצליח להעריך את זה ולא לפספס את זה.
חשוב שתהיה לך בינתיים חברה תומכת - הורים, חברות וכו'.

אגב, חשוב לי שלא תקחי את ה"אבחון" הזה כתורה למשה מסיני, כי תמיד יכולים להיות אי דיוקים. במיוחד כששומעים חלקי דברים דרך הפורום.
קחי מה שנראה לך ועושה לך טוב, ומה שלא, תזרקי.

את נותנת לו 'מחיאות כפיים' או מחמאות על דברים שהוא עושה?אניוהוא
הוא חזר הביתה ??? הכל בסדר??ה' אלוקינו

אמאלה הדאגת אותיייי . איפה הוא היה בסוף ?? 

את צודקת! אתם עוד בשנה הראשונה לנישואיםכלה נאה
אין כולל ערב בשנה ראשונה!
נקי יהיה לביתו.. השנה הראשונה זה כמה שיותר להיות ביחד ולבנות קשר יציב.
ובכלל שאת מרגישה בדידות. להיות לבד גם בערב זה לא בסדר.

את צריכה לדבר עם הרב שלו. או מי שהוא מקבל ממנו שידבר איתו ויסביר לו מה התפקיד שלו עכשיו.
ואולי תסכמו שילך לשיעור ערב רק פעמים
בשבוע ?

על זה שהוא בורח.. יכול להיות זה דפוס התנהגות שהוא ראה בבית. או שככה הוא היה משיג דברים מאמא שלו.
אצלך זה לא יקרה יותר.
אין ליברוח. יש להתמודד!

תגידי לו אולי אני גם אברח כשאתה מעצבן אותי?
לכי לרב שלו. הוא צריך הדרכה נכונה.

את ממש חמודה, גרמת לי לחייך ❤סוסה אדומה
וכי לא די בויכוח בעצמו, צריך להתוכח מי מפייס ומבקש סליחה?!בחור זהב

איזה משונה.

 

גדול השלום ומה זה משנה מי מפייס? 

 

אנשים הם גם כאלה שטועים ואפשר להתפייס ולהתקרב עוד יותר. קטנוניות וחישוב דקדקני הן לא מידות שתורמות לבניה.

שום וויכוח.סוסה אדומה
אם יש פה דפוס של אדם שרגיל לקבל בצורה אלימה פיוסים וחיזורים, צריך לעצור את זה כאן ועכשיו.

יש הבדל מאוד גדול בין ההתייחסות שצריכה להיות לאדם שנפגע ומתנהג בצורה לגיטימית (כל אדם שקשוב לעצמו יודע מתי זה עובר את הגבול במיוחד אם הוא מעורב בנסיבות), לבין אדם שחושב להשיג דברים כאלה בצורה אלימה (וחוזרת!).

ופה, שוב, מעבר לזה... נראה שבריחה היא דפוס חוזר, ושום דבר לא מעורר אותו לחשןב שלא זה מה שיביא אותו לפתור את הדברים. להפך.
נכון רק שויכוחים מי יבקש סליחה לא מובילים לשום מקוםבחור זהב

טוב.

מסכימה. אבל אי אפשר לנתק בין האמירה לסיטואציהסוסה אדומה
כאן מדובר במקרה שבו אסור בעיניי לחזר.

אבל אתה צודק שככלל, כל עוד לא מדובר ב"אלימות" בכל רמה שהיא, לא צריך לעשות חשבונות בנושא הזה.
אולי הוא הגיב ככה לאלימות מצידה?יוניס


רק רוצה לומרקוד אבל פתוח
גברים הרבה פעמים, כדי להירגע צריכים להיות לבד, בניגוד לנשים שצריכות לפרוק ולשחרר את זה מול מישהו...

כמובן זה לא מצדיק את מה שהוא עשה, אבל יכול להיות שאם תביני למה הוא עשה את זה יהיה לך יותר קל לפתור את זה מולו.
^^מצטרף.אנננאחרונה

יש פרק שלם בספר של "גברים ממאדים ונשים מנוגה" שעוסק בזה שבעוד שהאישה כשעובר עליה משהו היא משתפת בלי סוף, הגבר בורח למערה שלו ומסתגר בה.

התופעה של גבר שיוצא מהבית אינה נדירה, אך זה לא אומר שזה יימשך כך.

לשבת גם קופסת גלידה ופאנקייק ולדבר על זה. לסגור את הנושא הזה סופית בע"ה.

מילואים וצניעותחלי2001
בעלי יצא למילואים בתנאי שטח בצפון

הוא סיפר שבאחד הלילות היה קפוא


והם ישנו ברכב הייתה עוד חיילת וחייל ישנו כולם ברכב


אני רותחת מעצבים


איך להגיב ? 

באסהנעמי28

זה תלוי בסטנדרטים שלכם.

לא לכל זוג זה היה חורה.

כנראה שגם הוא לא חושב שחצה גבול, כי הוא לא היה מספר לך אם כן.


אם זה מאוד מפריע לך, כדאי שתגדירו גבולות גזרה כי זה לגמרי לא גבול שמובן מאליו.

קודם תעריכי את זה שהוא בכלל שיתף אותך בזהכְּקֶדֶם
להעריך? מה יש להעריך?אריק מהדרום

די בסיסי לשתף דבר כזה.

אולי לסכם איתו ביחד קווים אדומים שאותם לא עובריםזיויק
השאלה היא איזה חלופות היוכל היופי
לישון בקור מחוץ לג'יפ כשאתה גם ככה גמור ולא לישון בתוך ג'יפ עם חיילת, זו בחירה קשה מאוד מאוד
והשאלה היא מה יקרה בפעם הבאהזיויק

ומה מודיעים למפקד מראש.

מכיר את זה מהמילואים שלי.

סרטון חזק בנושאזיויקאחרונה
המלצה מנסיון לפסיכולוגית מתמחה בטיפולי פוריותOYolo

בירושלים

או אונליין

רק מנסיון וממש דחוף

אולי כדאי לברר דרך מכון פוע"ה, יש להם מערך תמיכההסטורי
ומן הסתם מכירים גם מעבר.

בהצלחה רבה

ובמחשבה נוספת, יש כאן בפורומים הסגורים (או לפחותהסטורי
היה פעם) פורום מטופלות פוריות, לא מכיר מבפנים רק הוזכר שיש. אולי דרך המנהלים אפשר לבדוק איך לברר שם.
יש את נורית אומןמתיכון ועד מעון

היא עו"ס מתמחה בפריון, מומלצת של פועה, מקבלת בירושלים.

יש גם את יעל סיון פסיכולוגית היא מת"א, לא יודעת אם היא מקבלת בזום, מצוינת ממש, לא דתיה אם זה חשוב

נורית מקסימה. מקבלת גם באריאלnikאחרונה
יומולדת 50 לבעלמפלצתקטנה

הבו לי רעיונות

בכיוון של בילוי זוגי כלשהו+ בילוי נוסף עם הילדים.

מתנות?

תודה

אלרגיות למזון אצל ילדים - מה קורה בגינת משחקיםאריק מהדרום
עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ג' בתמוז תשפ"ו 14:05

כשאין צורך לערוך אז אין צורך לערוךאריק מהדרוםאחרונה
הסרטון הזה טוב יותר בלי ספויילרים.
נופש לטיפול זוגי ורגשי משולבכי אני אני
מישהו מכיר מקום לנופש שנותן קבלה על טיפול זוגי או נפשי? רוצים מקום נחמד עם בריכה וכל השאר פחות משנה.. אם יש אופציה לבוא עם ילדים עדיף כי כרגע אין ביביסיטר..
למה ללכת עקום .העני ממעש
למה עקום? לא מסתירים את הרצון לנצל מימון שזכאיםפ.א.

אליו לטובת יציאה לחופשה משפחתית 
 

בדיוק כמו הכנסים השנתיים של לשכת רואי חשבון ולשכת עורכי הדין באילת, ועוד גופים מרכזיים במשק - נופש שנתי משפחתי, שממומן בחלקו כהוצאה מוכרת של השתלמות מקצועית מוכרת למס.  

לא עקום..כי אני אני
חלק מהטיפול שאנחנו צריכים כרגע לשיקום שלנו זה נופש ביחד ומאד זורם לנו מקום שנותן באותה חבילה גם איזשהו טיפול שגם הצבא מכיר בו כמו סדנא זוגית, ספא וכו ולכן נשמח לשמוע😀
אם כך אז חוזר ביהעני ממעשאחרונה
חיבוקחדווית

יש לי חברה סופר סופר קרובה,

חברת נפש כמו שאומרים..עברנו הכללל ביחד..

ברגיל היינו מתחבקות חיבוק ארוך (יכול להיות כמה דקות) מלא משמעות ,צורה לבטא את האהבה ואת הקשר העמוק ומשמעותי, מתוך אהבה נקיה.

עכשיו אני מתחתנת עם הבחור שלי.

ואני לא יודעת מה לעשות.

האם זה סבבה שאני ככה מתחבקת איתה באמת מתוך אהבה כנה ואמיתי? האם זה משהו שאוכל לעשות גם אחרי החתונה. הרי למרות שיש לי את האיש שלי אני עדיין רוצה את החיבוק דווקה שלה, כמו שאני עדיין רוצה תחיבוק של אמא
מה אתם אומרים על זה

פשוט לעדכן את האיש שלי ואז זה סבבה??

מה אתם ממליצים, הכל זה יכול פשוט להמשך כרגיל?
וגם בכללי איך מנהלים חברות כלכך קרובה אחרי החתונה 

 

משהו לא מסתדרפשוט אני..

לפני שבוע העלית פוסט על כך שחברה טובה שלך מתחתנת, ולך זה קשה כי את עדיין רווקה.

ועכשיו תוך מספר ימים את כבר מתחתנת בעצמך...? 

היא לא כתבה שהיא מתחתנתזיויק
אלא שאלה מה יהיה אחרי שתתחתן מתישהו
''עכשיו אני מתחתנת''פשוט אני..
שאלה טובהמחפש אהבה
ואלה יפה שאתם עוקבים ושמים לבחדווית

תכלס השאלה הקודמת היתה לחברה שלי שרצתה לשאול... (חסום לה משום מה)

אם לא היית מתייחסת לזה כעניין זה לא היה חייב להיותפתית שלג

אבל אם באמת את מתייחסת לזה כמשהו גדול שיכול להשפיע על הזוגיות שלך- אז כנראה זה באמת עניין שצריך לפתור. קודם מול עצמך, ואח"כ מולו.

בגדול בעיה בהגדרה זה לאSeven

הרי זה לא אסור..

אבל כן נשמע לי מוזר שאת זקוקה לחיבוק ארוך מחברה כדי להרגיש את האהבה המיוחדת והנקייה בינכן...

בד"כ נשים מבטאות רגש באמפתיה בלהכיל אחת את השניה פחות יצא לי לחבק חברה שעות ברגיל (לא מדברת על מקרה קיצון נניח שמישהי מאבדת אדם יקר ואז נותנים לה חיבוק ארוך אלא כהרגל בינכן של חיבוקים ארוכים)

כן נשמע לי יותר נכון לשמור כאלה דברים לבעלך ובהמשך לילדים...בהצלחה

??חתול זמני

אין בזה משהו אסור מבחינה הלכתית

גם מבחינה רגשית לא רואה את הבעיה בזה

איני יכול לדמיין לעצמי מצב שבו משהו כזה היה מפריע לי (או לכל מי שאני מכיר) לכן איני רואה מה יש לעדכן כאן

 

וחתונה אינה סיבה לחתוך את כל קשרייך החברתיים, בחורך היקר אינו תמנון עם יכולת למלא את כל עולמך וצרכייך הרגשיים (ואני מניח שגם הוא אינו רוצה בכך)

לא רואה שום בעיה, חוץ מעצם השאלה.רקלתשוהנאחרונה

למה שתחשבי שזה יהיה בעיה?...

המלצות לצימרחושבת בקופסא

מקווה שזה מתאים לשאול פה ויהיו מספיק תשובות.

יכול להיות שעדיף לשאול בהו"ל.


אנחנו רוצים לצאת לצימר זוגי מהתקציב שנשאר לנו מהמילואים וכנראה נוסיף קצת.

מחפשים צימר חדר אחד לזוג, עם ברכה פרטית (באמת פרטית, שלא רואים אותנו ואנחנו לא רואים אחרים)

עם ארוחת בוקר יהיה נחמד אבל לא חובה.

תקציב של סביבות 1,000 שקל לילה, (נחמד אם יהיה בפחות) שני לילות בסוף אוגוסט כנראה (אני מקווה שלא יהיה עמוס או יקר מידי בזמן הזה, אין לנו כל כך אפשרות אחרת)


אזור בארץ: לא ירושלים או המרכז ממש, ולא צפון רחוק ודרום רחוק. אולי בשולי המרכז?

אנחנו מתניידים באוטובוסים.

עדיפות אם יש אטרקציות, מסלולים ודברים מעניינים לעשות באזור שאפשר להגיע אליהם באוטובוס.


אשמח לעזרה כי ממש לא מבינה בזה.

מומלץ ממש ממשכנפי נשרים

צימר במחסיה, עלה לנו 1000 לסופש

כל המתחם מגודר ורק שלכם יש בריכה וגקוזי פרטיים ומטבחון נוח.

אפשר להוסיף 200 ולהישאר גם מוצש עד ראשון בבוקר

תודה רבהחושבת בקופסא

אפשר להגיע בתחב"צ?

מחיפוש מהיר ראיתי שיש לפחות 4-5 צימרים ביישוב הזה. התכוונת למשהו ספציפי?


אשמח לעוד תגובות

עוקבתרוני 1234
אני אשמח להמלצות גם למקומות שלא צריך תחב"צ, בכל רחבי הארץ.
לא מאוד בקי, אבל ברחבי יו"ש יש המוןהסטורי
אולי צימרבוס שומרון באלון מורה יכול להתאים.

(לא הייתי שם, רק ראיתי פרסומים)

נראה לי פחות הכיווןחושבת בקופסא

אנחנו כנראה יותר מידי עירוניים בשביל זה, אין ברכה פרטית, וגם לא נראה שיש אופציות מה לעשות באזור מסביב.

אבל תודה, אשמח לעוד תגובות. 

ממליצה בחום על צימרים נוף החאן בכפר אוריהנגמרו לי השמות

הנה הקישור: נוף החאן, צימר בכפר אוריה | Weekend


היינו אומנם עם שלושת הילדים ולא רק זוג, אבל גם לזוג זה שווה בהחלט לדעתי.

אני זוכרת שהמחיר היה נמוך יחסית למקומות אחרים ויכול להיות שדווקא כן יתקרב לתקציב (לא יודעת לגבי אוגוסט).

הבעלים של הצימר מקסימים.

יש שם בריכה שווה שפרטית בשעות מסוימות שאתם שם (בעל הצימר מסביר הכל כאשר מגיעים. בגדול כאשר זוג או משפחה רוצים להיות בבריכה ויש במתחם עוד זוגות אחרים אז או מחלקים מראש שעות ואז יש לכם שעות רק שלכם.

או נכנסים בלי לקבוע כאשר פנוי ואז סוגרים את הדלת של הבריכה עם הווילון וכך זה סימן לאחרים שתפוס ולא נכנסים )

יש גם ג'קוזי גדול בנוסף. גם בחלק מהצימרים בפנים וגם ליד הבריכה עם מפתח ודלת וכנ"ל כאשר זה מתחלק לזמנים שהם רק שלכם).

זה באיזור צרעה ואשתאול, נוף מדהים, הרבה מסלולים. יש גם סניף איקאה קרוב אם שייך

ומרכז של חנויות אוכל וכו' באיזור (לא בכפר אוריה עצמו אבל קרוב).

לא יודעת לגבי תחב"צ.

אנחנו נהנינו מאוד וממליצה


תהנו המון

איזה כיף ❤️

שמעתי על צימר הראל בשבי דרוםפצלושון

700 ללילה

נראה מאד יפה

טוב, אז וויתרנו על הבריכהחושבת בקופסאאחרונה

כרגע מחפשים צימר באזור באר שבע או דימונה בלי בריכה, במחיר של עד 1,200 לשני לילות.

(גילינו שאפשר להזמין ברכה פרטית בנפרד מהצימר באזור. זה חוסך המון כסף)

אשמח להמלצות בכיוון.

מישהי חייבת לי כסף ולא נעים לי להזכיר להפשוט אני..
עבר עריכה על ידי פשוט אני.. בתאריך כ"ב בסיוון תשפ"ו 19:59

אבל עם חוסר נעימות לא הולכים למכולת, לכן הזכרתי למדינת ישראל בכל זאת...


 

 

 


 

כן חברים,

לפעמים מומלץ למלא דוחות להחזר מס 😀

יש עוד הטבה לניצול בעניין זיכוי מס רווחי הוןזמירות

בטופס 1301, בנספח שממלאים על השקעות בשוק ההון לפי טפסי 867, יש אפשרות לסמן שההכנסה היא מרכוש שהיה בבעלותך שנה לפני הנישואין - וזה כולל מניות או תיק השקעות.

ואז לייחס לבן הזוג חישוב בנפרד או לבת הזוג חישוב בנפרד על הרווחים בשוק ההון. 

 

כך שאם מי מבני הזוג נכנס לנישואים עם הון מסויים, ואפשר להוכיח את מקור ההון, אם פקיד השומה יבקש הוכחות - אפשר לנצל הטבת מס זו בפקודת מס הכנסה. 

אולי יעניין אותך