התלבטתי באיזה פורום לפתוח אבל שיהיהאריק מהדרום

יש משהו שמטריף לי את השכל ומוציא ממני עצבים ברמה לא שגרתיות זה הטימטום של כאן11 להביא בחדשות דיווחים על "ענף הזנות" בישראל שעובר טלטלה, אין לקוחות, יותר מידי זונות חדשות דיווח פה דיווח שם, בחדשות בפודקאסטים וכו' עכשיו מילא לדווח אבל הם מתייחסים לזה כאל דבר רע!!! וזה מעצבן אותי, כי עד שיש "ענף תעסוקה" אחד שזה אשכרה ברכה שהוא עובר טלטלה, שאנשים בענף כנראה, נעבעך, יצטרכו למצוא תעסוקה פחות מבישה, מה עם סיקור של ענף התיירות הא? זה לפחות ענף שיש לו לגיטימציה בחוק, שמשלם מיסים ומתקצב את הערוץ העלוב הזה אבל ריבונו של עולם, אני מבין שיש אנשים שחסים על להט"ים וחושבים שהם הנרדפים הכי גדולים בעולם וחלק מזערי מהם אולי ביולוגית לא יוכל להקים משפחה נורמטיבית והם חשים כביכול בושה ונרדפים על ידי דוסים, זו לא לגמרי המציאות אבל נניח שאני יכול להכיל כתבות אידיוטיות בנושא אחת ליומיים, אבל זנות כאילו דחיל ראבאק, אי אפשר להסכים על זה שזה טוב ש"ענף התעסוקה" הבזוי הזה קורס? על זה אי אפשר להסכים? זה לא ממוסס את החברה גם ככה? זה לגיטימי בעינכם ה"מקצוע" הזה? הייתם לומדים את זה באקדמיה? ישבתם פעם עם זונה לארוחת ערב ושוחחתם על איך עובר עליכם היום? רוצים להתפנן עם מריחואנה ולגליזציה של סמים קלים? מצידי גם הרואין וקוקאין אם בא לכם בטוב, אבל אשכרה, אתם מוטרדים מענף הזנות?

 

לא יודע אם יערכו או ימחקו או ינעלו או יתעללו בהודעה הזו אבל לכאן11 אין פורומים.

סופריקה.

אתה מתווכח עם אנשי קשברוניש

אף אחד ביקום הזה לא טען שזה מקצוע מכובד. בניגוד לסוטי המין שתכלית התעמולה שלהם היא שהם מכובדים ונורמליים יותר מאיתנו.

מקצוע מכובד? למי אכפת זה עניין תרבותיאריך וייס
במקומות מסוימים זה נחשב לא מקצוע מביך בכלל ואפילו סבבה לגמרי. זה שבארץ זה לא חוקי לכן נוצר לזה שם רע.

אריק, זה באמת דבר רע שאם משהי ( לשיטתך) הגיעה לשפל המדרגה ואז גם בזה אין לה עבודה.אז מה היא תעשה משם? היא לא תצא מזה... כך שאכן אפשר להבין שזה עצוב

כש"ענף התעסוקה" הזה קורס זו ברכהאריק מהדרום

אנשים ימצאו ממה לחיות.

"אנשים ימצאו ממה לחיות" - על סמך מה אתה מבסס את האמירה הזאת?ספק


על סמך שזו דרך העולםאריק מהדרום

ד"ר ויקטור פרנקל שעבר את השואה היה נוהג לשאול את מטופליו בראשית הטיפול "למה בעצם אתה לא מתאבד" וזה כי הוא הגיע למסקנה שמי שיש לו בשביל מה לחיות יסבול כמעט כל צורת חיים אפילו שואה, ובלבד שתהיה לו סיבה, הנשים הללו יצטרכו לעבור שיקום אבל יצאו עדיף מלהרקב בזנות.

למעט אותם אנשים שחיים ברחוב ומתים מרעב...ספק

ט.ל.ח

אני חושב שחברה יכולה לקבוע אמת מידה מוסריתמישהו כל שהוא
מה תגיד לרוצח שכיר,סוחר סמים/נשק/נשים.
תגיד זנות לא פוגע באף אחד.
אז זה כן פוגע ... פוגע בהן עצמן ,אני לא מכבד בחירה של אדם לפגוע בעצמו לא התאבדות לא אנורקסיה לא מישהו שפוצע את עצמו.
הזנות פוגעת גם בלקוחות שמתמכרים כמו סמים. ופוגע גם במשפחה שלהם.
הזנות פוגעת בזונות הבאות שיפלו לשם שנה הבאה.
איזה חיים יש לילד שאמא שלו זונה? אתה חושב שהוא יגדל כילד 'נורמלי'?
אז נכון לסגור את בתי הבושת יגרום נזק בטווח הקצר וידרוש שיקום של נשים.
חלקן ימשיכו לעבוד בסתר ולחלקן יהיה עתיד טוב יותר.


וזה כשמתעלמים ממוסר תורני יותר.


מה לגבי פועלי בנין? הם לא פוגעים בעצמם? כדורגלנים?ספק

אתה לא מכבד את הבחירה של פועלי בנין? ספורטאים? סבלים? 

אפילו מי שיושב כל היום מול מחשב מסתכן בפגיעה עצמית - דלקות בפרקי הידיים, כאבי גב ועוד. 

מה לגבי תלמידי חכמים? 

כמה זה בריא לגב לדעתך לשבת ליד הסטנדר כל היום? 

 

אז אתה לא מכבד אף בחירה של אף אחד בעצם? 

נו באמת נראה לי ההבדל ברורמישהו כל שהוא
בהחלט צריך לדאוג לתקני בטיחות בבניה ולהעניש בחומרה על כל ליקוי.

ואם הוא לא ברור אז לבנות בית זה לא פוגע להפך זה חיוני אבל יש סכנות בבניה למשל ליפול.
כאן הפגיעה היא ב'מוצר' עצמו...
אני לא מדבר על תאונות - אני מדבר על נזק גופני מעצם העבודהספק

כנ"ל לגבי ספורטאים, סבלים  ואנשים שיושבים כל היום. 

 

אין אף פעול בניה, ספורטאי או סבל שלא פוגע בגוף שלו או מסתכן בפגיעה בצורה רצינית. 

וספורטאים עושים את זה למען השעשוע של אחרים - זה יותר טוב? 

 

(ויש עוד עבודות כאלה - כורי פחם, מורים לנהיגה, נהגי אוטובוס ועוד). 

איזו פגיעה בדיוק?אריך וייס
מחלות מין? ניתן למניעה בקלות

בעיות נפשיות? ואם אשה רוצה לקיים יחסי מין עם גברים רבים אז יש לה בעיה נפשית? לא.

רוב הגברים שאני מכיר היו רוצים גם מין עם נשים רבות, זה לא עושה בעיות נפשיות.
וואו...אריק מהדרום

אני תוהה איזה מבין חלקי ההודעה שלך נובעת מבורות עמוקה יותר...

וואו...

סליחה באמת שאני בור...אריך וייס
לא התכווני לרדת עליךאריק מהדרום

אבל הייתי המום באמת מהשפעת האר הזה ושכמוו כנראה על אנשים שאני מעריך את חכמתם כמוך.

 

אי אפשר למנוע, בטח לא בקלו, מחלו מין מזנאים וזונות, זה מדבק מאוד וקונדום לא יספיק תמיד אם לזה התכוונת.

 

אף אחת לא בוחרת בזה, נשאבים לזה ומתמכרים לזה ומסחררים סביב זה וקשה מאוד לצא מזה, גם מנטלית וגם בפועל ממש, יש אנשים שידאגו שהזונות ישארו.

 

אם אשה רוצה לשכב עם מספר דו ספרתי של גברים בלילה יש לה בעיה נפשית חד משמעית, גם אם מרוויחה מזה כסף, נשים לרוב יעדיפו פרטנר אחד למאה ועשרים שנה ושיעריך אותן ולא רק את צורת הבשר שלהן שמתבלה במהירות גם בגלל השפעות טבק, אלכוהול וסמים שמתלוות לענף הזה.

 

גברים ששוכבים עם נשים רבות זה עושה בעיות נפשיות אחושילינג, רצון לחוד ומעשה לחוד.

יש נשים שבוחרות בזה.ספק

אתה יכול למצוא ברחבי הרשת ויש אפילו קבוצות פייסבוק של נשים כאלה שבחרו בזה. 

גם הקישור בין סמים לאלכוהול ובין שני הדברים לזנות הוא לא מחייב. 

 

הבעיה עם ההגדרה של "מחלות נפש" היא היא שבהרבה מקרים, אין באמת הגדרה לזה. 

זה מאוד תלוי מקום והקשר. 

אתה תאמר שלה יש בעיה נפשית והיא תאמר שלך יש בעיה נפשית מסיבות אחרות. 

 

אתה יכול לנסות לכפות את עמדתך על אחרים - אבל זה תמיד יוביל למקומות גרועים יותר ממה שחשבת. 

אממ טויבאריך וייס
מחלות מין ניתנות למניעה( אני לא יהיהבוטה פה מידי, אבל יש דברים שאסור לעשות והן לא מסכימות שיעשו)

פרטרנים מיניים מרובים לא מעיד על בעיות נפשיות, ישנן תרביות בהן פלאומריה זה דבר מקובל מאוד ועם לא מעט יתרונות אגב.
תלוי תרבות נטו.
זכותו של כל אדם לעשות מה שירצה וזהואריך וייס
אתה יכול לעזור לו לצאת משם לכוון אותו ... אבל לאסור עליו? הוא לא פוגע באף אחד.
אני רוצה להתאבד אתה יכול לאסור עלי?מישהו כל שהוא
כיהודי אני חושב שאני יכול לכפות על ערכים
חבל שהתרבות המערבית נשארה עם מוסר ללא שיניים ולכן גם ללא מוסר.

הנה עוד כמה דוגמאות
אני רוצה למכור את הכליה שלי
לסחור בבני אדם שכמובן הסכימו לכך עבור קצת אוכל או סמים.
מה לגבי גזענות? אני לא רוצה יהודים כושים צוענים וכלבים אצלי במפעל! זה בסדר? מפעל פרטי שלי....
מה לגבי הימורים?
אז כן במקרים מסוימים החברה רואה צורך לתקן תקנות שישמרו על אנשים שלא יעשו שטויות.



הפגיעות מעבודה הן שונות מאשר העניין כאן שפוגע ברבדים הכי בסיסים של האדם.
פגשת פעם זונה? כלומר כבן אדם...

אני עובד בן השאר עם נערים שנפלו לזנות תפגוש ואז תבין. הייתי שמח שהם היו הולכים להיות סבלים ודופקים לעצמם רק את הגב
אוף, בלי טיעונים דתיים. זה לא כיף... ולא חכםאריך וייס
בעיה שלך שאתה רוצה לכפות אנשים לפי המוסר *שלך* .
בלי טיעונים דתיים בבקשהאריק מהדרום

נראה לך שהזונות הן פשוט צמחו מן האדמה, יצאו מאיזה פרח, התחילו לענג גברים בתשלום וימותו להן בכיף?

 

אף אחד לא הוליד אותן? הניק אותן? החליף להן טיטולים? הן ימותו באושר ועושר כי הגוף שלהן לא יתכלה אף פעם והן ימשיכו בשוט לעשות עוד ועוד כסף ואז פשוט למות כמו כל אדם אחר על מיטת זהב עם לוויה של כל החברים והחברות שיספרו איזה חיים כייפים היו לה וחבל על דאבדין?

 

פחות.

טיעונים דתיים הם לא כיפיים, כי אי אפשר להתווכח איתםאריך וייס
( אזנצר בדיחה על הלידה)

זו בעיה שלהם ושל גופן, הן נשים בעלות דיעה ויכולות לעשות מה שירצה אחת מורה שנייה גננת ואחת זונה. שכל אחד תעשה את הבחירה שלה.
וכן, ישלה בחירה.
עוד טיעון לא דתי ששכחתיאריק מהדרום

כתבתי הרבה על הבושה שממיטה הזונה על משפחתה, בזמן שהוריה שהחליפו לה טיטולים וגידלו אותה והשקיעו בה כדי שיצא ממנה משהו חיובי (נגיד משהו שהוא לא זונה) כאשר הזנאים מתעלמים לגמרי מהמקור להיווצרות גוש הבשר הנושם והמזדקן שהם משתמשים בו אבל שכחתי גם את העניין הלאומי שזה גם חשוב לתת עליו את הדעת.

 

הזונות כל כך תלושות מזהותן הלאומית במאבקן להרוויח כסף או לשרוד ברחוב אבל הלאום לא נתלש מהן, הזנאים בחלקם הגדול לא אכפת מהלאום של גוש הבשר הנושם המזדקן שהם משתמשים בו, לרוב אם זה בכלל מעניין אותם זה קשור לצבע העור, לצורת תווי הפנים או למבטא שבו הם ידברו (אם כי השירות לא מצריך יותר מידי שימוש בדיבור, קשה להאמין שמודעות הדרושים לתעשיית הזנות תהינה דרישה "אוריינות וורבלית-חובה!" בחמש הדרישות הראשונות) שהרי ממילא הרוסיות, האוקראיניות ובלארוסיות הן כולן "רוסיות", וכן ההונגריות, האוסטריות, הגרמניות והסרביות הן כולן "גרמניות", הדרום קוריאניות, הצפון קוריאניות, המלזיות, היפניות והסיניות הן כולן "אסייתיות" וכל אלה מדרום לסהרה הן כולן ,שחורות", זנאים לרוב לא מתעניינים בהיסטוריה ותרבות כל כך.

 

אבל כאשר הם כן, אזי זה טרגדיה לאומית, הזנות היא פשוט אסון לאומי כאשר האנשים השפלים ביותר בחברה באים להשפיל את הזונות של מדינת האויב, הם משפילים גם את האומה, תארו לכם איש מהאויב המכונה "העם הפלשתיני" שמתלבט אם לקנות משחק אקס בוקס חדש או ללכת להשפיל את העם היהודי בכך שילך לזונה מהעם שלנו, זה משהו שהרגש הלאומי הבריא לא יכול לסבול אבל זו המציאות! זה קורה! וזה קורה הרבה.

 

אז הנה עוד טיעון לא דתי, כל מי שיש לו זיקה לזונה, משפחתי, לאומי, ואולי גם אנושי, צריך להיות מוטרד מהמציאות שיש זונות.

אה?אריך וייס
מין זה מין, השפלה זה במח שלך שהחליט שזו השפלה להיות זונה.

אם כבר הפוך, הנאצים אסרו לקיים יחסי מין עם יהודים... זו השפלה גדולה יותר
כן כי כל יהודיה מה זה חפצה לשכב עם נאציםאריק מהדרום
ברור. לא היתה התבוללות בגרמניה...ספק


ואם ההורים פרופסורים והם מתביישים שהבן הלך להיות נגר?ספק

אתה יודע איזו בושה זה לפרופסור יקה שהבן שלו עובד בנגרות או באינסטלציה? 

איזו פגיעה נוראית זה בהורים? 

שלא לדבר על אלה שהולכים להיות מוסיקאים. 

 

לגבי מה שכתבת על הלאומיות - זה כ"כ מופרך שאני אפילו לא רואה סיבה להתייחס לזה. 

אבא שלי יקה, האמן לי אני מכיר יקים מקרובאריק מהדרום
אין ולו יקה אחד שהיה מעדיף שביתו תהיה פרופסורית שקנתה את תאריה במימון של גברים ששכבו איתה ולא שתהיה נגרית ושוב אתה מתכחש לזה ומבהיר טוב שאינך מבין שזנות זה לא מקצוע אלא השפלה של האדם, כאן מהודעתך ההבדל ברור אף יותר ואין לי צורך שתתייחס, אתה כל כך מקדש את הלגליזציה באשר היא לגליזציה ולא שם לב שאתה מבלבל את המח ללא הפסק בתחום שאין לך חצי מושג בו וחבל שתתייחס, לא נעים לי ממך, אתה מפגין בורות תהומית ואני מעריך אותך בתחומים שאתה כן מבין בהם.
....אריך וייס
מין זה מין. זה ש*אתה* רואה בזה השפלה זו המוסר שלך .
אתה מכיר את כל היקים ויכול לדרג על סולם את רמת הבושהספק

של כל אחד מהם לפי הקריירה של הילדים שלהם? 

אני לא אומר שיש או שאין יקה שיעדיף בת שעוסקת בזנות מאשר בן אינסטלטור - אבל גם בבן אינסטלטור או נגר, אדם כזה יכול להתבייש. 

לפי ההגיון שלך, אם העיסוק של הילד מבייש את ההורים - אז יש לאסור על אותו עיסוק בחוק. 

אז זה אומר בגדול שיהיו כאן הרבה מאוד מובטלים ולא יהיו לנו ארונות או מים זורמים... 

 

אז לא, אין הבדל וחוץ מלפנות פעם אחר פעם לאד-הומינום מתוך תסכול מהעובדה שאתה פשוט לא מסוגל לתת תשובות לענין - אתה למעשה כותב שטויות במיץ. 

 

"השפלה לאומית" (כאילו שנשים שעוסקות בזנות במקומות אחרים בעולם זה לגיטימי בעיניך...), "ההורים יתביישו" - נו, באמת. אם אנשים היו בוחרים עיסוק לפי רמת הבושה של ההורים, היינו היום שוחים עדיין בצואת סוסים שאף אחד לא פינה מהתקופה שבה לא היו מכוניות...  

אני לא מאמין לרגע שאפילו אתה קונה את הקשקושים שאתה כותב כאן. 

אני חושב שיש חוק כזה במדינת ישראל... מעניין למה הוא לא נאכףספק

תתפלא, אבל יש הרבה יהודים שלא חושבים כמוך שהם יכולים לכפות ערכים - גם ברמה התפיסתית וגם ברמה המעשית (זה פשוט לא עובד). 

 

אני חושב שאחד הפשעים החמורים ביותר בחקיקה היא האיסור על סחר באיברים. 

למי זה עוזר שאסור למכור כליה? לאדם העני שצריך את הכסף או לאדם העשיר שרוצה לחיות? 

כרגע, יש שוק של סחר באיברים - נחש מי מנהל אותו... 

 

אני גם לא יודע מה זה "לסחור בבני אדם שהסכימו לכך" - כל שוק העבודה למעשה מתבסס על כך. 

 

כנ"ל לגבי גזענות - אל תכניס מי שאתה לא רוצה למפעל שלך. 

אולי יעשו לך שיימינג ומישהו אחר יפתח עסק מתחרה והוא לא יהיה גזען ויגרום לך לפשיטת רגל - אבל בכיף שיהיה לך. 

 

הבעיה היחידה בהימורים במדינת ישראל זה שהמדינה לקחה מונופול על התחום. (וכמו כל מונופול ממשלתית, ההתנהלות היא שערורייתית). 

ואגב, מי שרוצה, יכול למצוא מקומות מחתרתיים שמנוהלים ע"י העולם התחתון. 

והם גם יכולים להמר ברשת. 

 

אז תקנות נגד זנות בסה"כ יגרמו לתחום להיות בשליטתם של אנשי העולם התחתון - על כל המשתמע מכך מבחינת הנשים המסכנות. 

למה אתה רוצה לפגוע באותן נשים? 

בלי טיעונים דתיים אז גם לרצוח זה בסדרמישהו כל שהוא
זה המוסר שלי יש לך בעיה?
כמו שאני אוכל בשר מישהו אחר אוכל אנשים מה ההבדל? לא חושב שמוסר מטריד אריות או קופים...

לגבי כל הדוגמאות אכן בחלק מהדברים אין אכיפה מספקת מחוסר תקציב או משחיתות. חלקם זקוקים לעדכון. אבל למרות שזה לא עובד במאה אחוז טוב עדיין יש בזה אמירה ציבורית חשובה של מה נכון ומה לא.
אמנם יש מועדוני הימורים אבל הרבה אנשים לא הולכים לשם בגלל שזה מקומות מפוקפקים.

בכוונה לא דיברתי על שבת/כשרות/עריות וכו' אלא רק על ערכים מוסרים שהם כן מובנים גן לאדם חילוני.

לגבי סחר באיברים אני לא מכיר מה המצב בפועל . בכל אופן זה בהחלט יזיק לעני כי גורמי כח יוכלו לנצל את חולשתו ולמכור בשבילו את הכליה. בנוסף זה עשירים יהיו ראשונים בתור לחיות זה גם מזעזע.
אז אמנם הרפואה הציבורית דורשת רפורמה עמוקה והפרטה חלקית אבל עדיין לא יתכן שרק לעשירים יהיו אברים להחלפה
לא, זונות לא פוגעות באף אחד , רצח כן .אריך וייס
מה מזעזע שעשירים יהיו ראשונים לחיות? כאילו שזה שונה ממנה שקורה עכשיו. ( תעורר עובדיה,
זה 150 פרק)
הזנות פוגעת בכלאריק מהדרום

בזונות עצמן, בזנאים, בשכנים, בילדים מסביב, בכלכלה, בדת, ברפואה הציבורית, ברווחה, בתרבות, בחינוך, במשטרה ואף בשרותי הביון, ב-ה-כ-ל.

 

אבל העיקר ההורים של הזונות יוכלו להשוויץ שלבת שלהן יש תואר מקולג' יוקרתי שדורש הרבה כסף כשכר לימוד.

הזנות לא פוגעת באף אחד למעט הזונות עצמן - וגם זה לא תמידספק

איך זה פוגע בילדים מסביב - הן מרביצות לילדים? איך זה פוגע בשכנים - שורפות את בתי השכנים? איך זה פוגע בדת? (מה זה בכלל פגיעה ב"דת"? ממתי יש לדת רגשות?).

בכלכלה? ממש לא. להיפך. 

גם לא ברפואה הציבורית, ברווחה, בתרבות - וסלח לי, אבל גם לא בחינוך. טרם ראיתי זונות בבתי הספר. 

זה לא פוגע בכלום ואף אחד. 

החקיקה שאוסרת על כך פוגעת במשטרה וגורמת לכך שיש להקצות כח שיטור כדי לאכוף עבירות חסרות קרבן בזמן שיש הרבה עבודה אמיתית בה היא צריכה לטפל. 

הפתרון לזה הוא פשוט... 

 

ופגיעה ברגשות היא לא פגיעה - כי זה דבר סובייקטיבי לחלוטין. 

אדם יכול להיפגע כי הוא ראה מישהו ג'ינג' ברחוב והוא לא אוהב כתום. 

 

לצערי ישנן קטינות שעובדות בזנות..אריך וייס
אי אפשר להתחמק מזה... לגבי השאר מסכים
אני לא מדבר על ניצול קטינות.ספק

אני גם בעד לגליזציה אבל לא שילד בן 6 יוכל לקנות ג'וינט. 

 

אני מדבר על אנשים בוגרים שאחראים למעשיהם. 

 

הוא דיבר על ילדים *מסביב* - לא על ניצול קטינים - ולכך התייחסתי.  

למה לא?אריק מהדרום
למה לא לגליזציה של ניצול קטינות? למה???
כי זו כפיה אלימה כשמדובר באדם שהוא עדיין חסר ישעספק


טרם ראית זונות בבית ספר?אריק מהדרום
יש לך את זה ביותר מנותק מהמציאות? גם סמים טרם ראית?
התחלנו להמציא סיפורים עכשיו? אז בא נדבר על חייזרים...ספק


מה מזעזע בקניבליזםמישהו כל שהוא
בן אדם רעב...
מה ההבדל כמו פרה...
גם ההפרה נפגעת כשאוכלים אותה

ואם תאמר בבן אדם יש מעלה מיוחדת
מעלה זו שווה לעשיר ולעני ולכן לא יתכן שיוכל לקנות לו כליה להעניק לא יוכל להשיג לו גם

אז אמנם יש רפואה פרטית אבל יש מינימום השווה לכולם
בנוסף יש חשש שגורמים כח יפעילו לחץ על החלשים עבור בצע כסף.

טוב שהרופאים לגיהנום בגלל שאינם מרפאים בחינם לעניים או שבועת הפיוקרטס אם אתה לארוחה משהו דתי
ברצח אתה פוגע פיסית באדם אחר. איך זה קשור?ספק
יש לי בעיה עם מוסר אלים שמי שמחזיק בו רוצה לכפות אותו עליי באלימות.
מבחינתי, הוא האויב שלי ושל האנושות בכלל ויש להילחם בו מלחמת חורמה.

בקיצור, אתה מעדיף להגיד לעצמך: "אני מוסרי. כן, בגללי זונות יהיו תלויות בסרסורים של העולם התחתון, אבל איזו אמירה הבאתי פה, אה?"

לך, לא אכפת מאנשים אלא מהרצון שלך להרגיש עליונות מוסרית - בדיוק כמו הבוזזים בארה"ב בגלל ג'ורג' פלויד...

יש ערכים מוסריים שאתה מחזיק בהם ואחרים לא - למרות שאתה בטוח שכן.
וגם אם כן, עובדתית, אתה רק גורם נזק כדי להרגיש שיש לך "אמירה מוסרית".

האיסור על סחר באיברים דן אחד למוות ואת השני לעוני - ולמי שיש מספיק כסף, הוא עושה את זה בכל מקרה בשוק השחור רק בתנאים פחות טובים.
ואז, כמובן, השוק השחור גובה עמלה גם מהמוכר.
למי זה עוזר?
לאף אחד.
אבל יש כאן "אמירה מוסרית"...

"לא ייתכן שרק לעשירים יהיו איברים להחלפה"?
למה?
רק לעשירים יש רכבים בטוחים יותר, מזון בריא יותר, תרופות שנמצאות מחוץ לסל וניתוחים במאיו קליניק.
במה זה שונה?
ושוב, למי לעזאזל זה עוזר? לעני שיישאר עני ולא יוכל לפרנס את המשפחה שלו או לעשיר שימות וישאיר כמה יתומים?
אבל ה"אמירה המוסרית"... שכחתי...
אף אחד?אריק מהדרום

יש דווקא הרבה, במדינות מסוימות זה גם מקצוע חוקי והן צריכות לדווח על כמות לקוחות והכנסה והכל, מדבר על מדינות במערב ארופה וצפון אמריקה, ישנו מיתוס של זנאים שלמעשה יש כאלה שנהנות מהמקצוע ו/או שזה עוזר לסטודנטיות להשלים הכנסה ולא לשקוע בחובות, זה כמובן בולשיט אבל המיתוס קיים ואפילו יצא לי להתווכח במערכת פורומים זאת על הנקודה זו עם תומכי מפלגה מסויימת.

עוזר לסוטדניות בהחלט.אריך וייס
במקום שתעבוד הקופאית תמורת ₪ לשעה היא יכולה לעבוד בזנות( או שתראה בזה מטפלת מינית, לא ציני) ותרוויח ₪× 13 בשעה. אתה יכול לא להסכים... וזו זכותך המלאה.
בטח עוזראריק מהדרום

כאילו שזה לא עושה צלקות בגוף ובנפש, כאילו שהסטודנטית לא תתמכר לאלכוהול וסמים אחר כך כדי לשכוח את חרפתה ותתקשה ליצור ערכת יחסים נורמלית עם בחורים שלא יזלזלו בה וירצו להקים איתה בית, ברור, ענף התעסוקה הזה גם עוזר לזנאים במקום לאנוס נשים ילכו לזונות כדי להשקיט את יצר האונס שלהם, זו תרפיה בכלל הענף הזה, אחלה מיתוסים שנתמכים היטב בחוגים לקרימינולוגיה ברחבי העולם, הזנאים לא יכולים ללכת לטיפול פסיכולוגי אז שילכו לזונות, למה לא? פחות יקר לפעמים, העיקר שלסטודנטית יהיה אחלה תואר.

כל כך הרבה הנחות יסוד שלא בטוח נכונותאריך וייס
זה ממש מקסים... אבל הכל סיטגמות.

אני באמת לא דורש שיסכימו איתי על כל דבראריק מהדרום
אני רק לא מבין איך ערוץ ממומן מכספי ציבור מתייחס לנפילת הזנות בישראל כטרגדיה, זו מתנה אדירה שהביאה איתה המגפה ויתכן שצריך היה לברך על כך שהחינו, אני לא לגמרי מגזים.
אני לא מבין איך יש ערוץ שממומן מכספי ציבור...ספק


^^^מישהו כל שהוא
אבל זה כבר סיפור אחר...
בכלל צריך לסגור עוד כמה משרדי ממשלה
שתי נקודות:ספק

1. שים לב שאחת הסיבות לכך שהענף הזה בקריסה היא "יותר מידי זונות חדשות". זה נראה לך דבר חיובי? 

2. נכון, גם בעיני זו עבודה מבישה - אבל יש עוד עבודות מבישות ועדיין אנשים בוחרים לעסוק בהן. 

יש נשים שעבורן זה או זה או שלא יהיה להן כסף לאוכל. 

אתה באמת חושב שאתה נמצא במקום בו אתה יכול להחליט מה עדיף עבורן? 

 

אז יש אנשים שמוטרדים מהמצב של השכבות חלשות באמת ומבינים שאותן נשים שכבר הגיעו למצב כ"כ קשה עד שהן מוכנות לעסוק בזנות, יאבדו אפילו את מקור פרנסתם היחיד שהן מצאו. 

 

1. כן, כי הענף בקריסה ישתבח שמו לעד.אריק מהדרום

2. זו לא עבודה, זה שלילת צלם אנוש מהזונה, כל עבודה מכבדת את בעליה, זנות זו לא עבודה.

 

לאותן שלא יהיה להן כסף לאוכל, הן יצטרכו לעבור שיקום, אין מה לעשות, אף אחת לא נהנה משיקום גם אנשים שנפצעו צריכים לעבור שיקום, הן פגעו בעצמן, פגעו באחרים והניחו לאחרים לפגוע בהן עוד יותר, צפוי שיקום מתמשך אבל המדינה תרוויח מזה שהחברה לא תתמוסס יותר.

1. אבל יש בו יותר עובדות. איך זה טוב?ספק

2. זו עבודה. היא אולי מבישה, אבל היא מספקת שירות תמורת תשלום מה שהופך את זה לעבודה. 

 

ריאלית, תמיד תהיה זנות. 

תמיד יהיה ביקוש ותמיד יהיה היצע. 

השאלה היחידה היא מי ינהל את הענין: אנשי העולם התחתון על כל המשתמע מכך או הנשים עצמן. 

זו בדיוק אותה שאלה שחוזרת על עצמה - האם אתה רוצה לעשות משהו שיגרום לך להרגיש טוב עם עצמך או לעשות משהו שבאמת יעשה טוב לאנשים?

עניתי לך, לא מבין למה חזרת על שתי הנקודותאריק מהדרום

כל עוד אפשר לצמצם את הרעה החולה הזאת למינימום מוטב, גם אם אקבל את דעתך שתמיד יהיה, זה נשמע לי כמעט כמו "תמיד יהיה היצע וביקוש למעשי שוד אז למה להילחם בתופעה, יש מי שנהנה מהסיטואציה".

אני עדיין לא מבין איך יותר עובדות בזנות מצמצם את הבעיה?ספק

שוד, באופן כללי, בכל מקרה מבוצע ע"י עבריינים אלימים. 

זנות, תנוהל ע"י עבריינים אלימים רק אם נעשה את מה שאתה מציע. 

אם יסדירו את התחום - אז לפחות לא יהיה כאן אלמנט של עולם תחתון וכל הבעיות הנלוות לכך (אלימות, תנאי העסקה, מימון פשיעה וכו'). 

 

כמו כן, יש הבדל בין פשע שבו יש קרבן לבין "פשע" שבו אין קרבן. 

משטרה צריכה להגן על קרבנות מפושעים - לא על אנשים מהבחירות שלהם. 

גם עכשיו אף אחד לא מפריע לאף אחת להקיםמישהו כל שהוא
חשבון טינדר ולגבות כסף או לפתוח מכון עיסוי עם תוספות
הן מנוצלות ע"י עולם תחתון כי הן חלשות ומנצלים אותן זה אופי המקצוע זה בילט אין.
המחשבה שליגליזציה תתקן את זה היא נאיבית או דמגוגית
הן צריכות הגנה.ספק
מה תעשה זונה שלא שילמו לה? תפנה למשטרה?

המחשבה שאיסור חוקי תגרום להכחדת המקצוע היא דבילית.
מדברים שכתבת בעבר, היה נראה שאתה לא חושב שיש בעיה..אדם כל שהוא

רצינית של מחסור שגורם לרעב פה בארץ-

את מכירה מישהו שאין לו מה לאכול? - אקטואליה וחדשות

יש הבדל בין הסתמכות על תרומות לבין פרנסה.ספק

סביר להניח שאף אחד לא ימות כאן מרעב - כי יהיה מי שידאג לו לאוכל. 

פה אני מדבר על אדם שלא יהיה מסוגל לפרנס את עצמו. 

אז אני חושב שעדיף שאותן נשים יחיו מתרומות, (או מבטוח לאומי)אדם כל שהוא

מאשר שהן יעסקו בזנות.

ושזו טובת כלל החברה, לשלם את התרומות במידת הצורך.

 

אבל לא כ"כ נראה לי שנשים מגיעות לזה סתם כי הן לא מצאו עבודה, והן לא רצו להזדקק לתרומות.

יש לי רעיון: למה שלא תאמץ אחת מהן בעצמך? הצל אותה מהזנות...ספק

יפה שאתה מתיימר לדבר שם טובת כלל החברה - אבל לא ברור מי הסמיך אותך לזה. 

רוצה לשלם את המחיר? אף אחד לא מונע ממך. 

 

יש נשים שמגיעות לזה בגלל שהשכר השעתי הוא גבוה מהן מוכנות לעסוק בזה. 

 

ואגב, מה אתה חושב יקרה אם תהיה מוכן לממן את אותן נשים מתרומות? יהיו פחות נשים כאלה או יותר? 

 

זה מטריד שאתה מנסה לשכנע את עצמךאריק מהדרום

ואולי מנסה נואשות גם לשכנע אחרים שלגליזציה של זנות זה טובת החברה במיוחד כשהענף מתמוטט כמו מגדל קלפים, מה שמעניין אותך זה איך זה שלא ניצלנו את הלגליזציה עד עכשיו כדי להפחית את תופעת הזנות, זה נשמע בערך כמו הפלפולים המרשימים של פרופסור יובל נח הררי כשהוא ניסה להוכיח בספרו החדש והמוזר מכולם שסטאלין היה דתי, פרופסור יובל נח הררי היה יכול להיות גדול הדור אילולא חזר בשאלה, תאמין לי.

זה מטריד שאתה מעדיף להרגיש טוב עם עצמךספק
ולשקר לעצמך שאתה אדם מוסרי, מאשר לעשות משהו שהאמת יועיל ויביא לתוצאה טובה.

מה שמעניין אותך זה איך לפגוע בנשים שהגיעו לעבוד בזנות כנראה בגלל שאתה חושב שמגיע להן.
הפלפולים של מרשימים בערך כמו הפלפולים של צ'ה גווארה עד כמה הוא מוסרי בזמן שהוא רצח מאות בני אדם והיה אחראי לרצח של אלפים.
ואגב, גם סטאלין וגם יובל נח הררי נמצאים בצד שלך בדיון הזה... רק אומר...
מה יוביל לתוצאה טובה יותר?אריק מהדרום

אתה יודע טוב מאוד שזנות זה ריקבון של החברה, אתה רק טוען שצריך לאפשר לכל אדם לחיות איך שהוא רוצה, אתה מקדש את הלגליזציה גם כשהיא פוגעת בצורה עמוקה כל כך כמו זנות, הצעד הבא הוא לגליזציה של גזל.

 

צ'ה גווארה למה לא היטלר?

זנות זה לא ריקבון של החברה.ספק
היו הרבה מאוד חברות מאוד תרבותיות במהלך ההיסטוריה שהיו בהן זנות.

אני טוען שלא כולם חיים לפי הערכים האישיים שלך - מהצד הרעיוני.
מהצד המעשי, מה שאתה מציע, רק יגרום לנזק לחלשים ביותר בחברה.

גזל זו פגיעה פיסית של אדם באחר.

אתה רוצה לכפות על אנשים את תפיסת עולמך באלימות.
זה מה שאיפיין את סטאלין, מאו, צ'ה והיטלר.
זה למעשה איפיין בערך כל פסיכופט שאחראי למותם של מליונים.
אז פגיעה פיסית לאאריק מהדרום

אבל פגיעה מנטלית, חברתית, כלכלית, חינוכית, רווחתית, ביטחונית כן?

 

לא מבין אותך, אז מה אם סטלין מאו צ'ה גווארה והיטלר כפו? כל משטר הוא כפיה, כולל משה רבינו ודוד המלך, היתה כפיה, השאלה היא מה נדרש ומה לא? רק פיזית לא?

 

זה שבימי שלמה המלך היה לנו תיעוד של שתי נשים זונות לא אומר שהחברה היתה רקובה אבל הזנות היא ריקבון חברתי, הזנות היא הפיכת אדם לחפץ, לסחורה, לביזיון וחברה שמאפשרת דבר כזה ונותנת לזה לגליזציה זה ריקבון בחסות החוק.

מה זה "פגיעה מנטלית" או "פגיעה נפשית"?ספק
זה נכון גם אם מישהו קורא לך בשמות גנאי.
וזונה לא פוגעת באף אדם אחר.

יש כפיה של חוקים טכניים ויש כפיה של ערכים. אלו הם שני דברים שונים לגמרי.

הזנות לא הופכת אף אחד לחפץ כמו שלעבוד בבנין לא הופך אדם לחפץ.
חברות מאוד תרבותיות ומשגשגות בהיסטוריה לא ראו בזנות דבר שלילי.
זה לא ריקבון של החברה יותר מאנשים שמנסים לכפות באלימות את הערכים שלהם על כל השאר.
בכנות ספקאריק מהדרום

אני מאוד מעריך אותך פה בפורום אבל אני חש שאני טוחן מים עם פלפולי הבולשיט שאתה כותב כאן, אני נוטש את השרשור הזה, אתה יכול לראות בזה ניצחון, התשת אותי עם הקשקושים שלך, באמת, לא נותר בי כח.

 

אתה יכול לרשום לעצמך שניצחת, לילה טוב.

שוב, אד הומינום...ספק
מי שמפלפל פה בולשיט הוא אתה.

שאלתי שאלה פשוטה: למי זה עוזר?
ואין לך תשובה.
אז בהחלט, זה ניצחון.
ועכשיו, אחרי שהאד הומינום שעשית חזר אליך כמו בומרנג...ספק
יש לך גם משהו לכתוב לענין או שפנית לטעניקת התחמקות נלוזה ובזה בעצם הודית שאני צודק?
אני פניתי לטכניקת התחמקות?אריק מהדרום

זנות, טוב או לא טוב? אל תתחמק.

אד הומינום זו טכניקת התחמקות.ספק
בכל מועדון דיבייט יגידו לך את זה.
זה הפסד טכני.

יש לך משהו לכתוב לענין?

זנות, בעיני, זה לא טוב. בעיני אחרים, זה בסדר.

לאסור על זנות או לתת קיצבה לכל מי שמציגה את עצמה כזונה - יעזור או יגרום נזק?
כרגע הזנות אסורה, לא רואה טעם בלגליזציהאריק מהדרום

בייחוד כשהענף קורס ממילא, וצריך קצבה, צריך סיוע של הרווחה כדי לחזור למעט חיים נורמטיביים, יעזור, בטח יעזור.

שאל זונה אם היא מעדיפה לשלם עמלה לסרסורספק
שמכה אותה.

וואלה, שום טעם בלגליזציה.
שתסבול.
מגיע לה, לא ככה?

והענף לא קורס ולא יקרוס - יש סיבה שמתייחסים אליו כמקצוע העתיק בעולם ושהוא עדיין איתנו.
אני צריך לשאול אותה?אריק מהדרום

נגיד ואתה צודק, שאלת פעם אדם שמאושפז במחלקה סגורה אם בא לו לצאת?

כן. היא בנאדם למרות שאתה רואה אותה כמשהו אחרספק
והיא שפויה ובוגרת וככזאת, היא קיבלה את ההחלטות שלה.
זה נאאה שאתה פשוט כ"כ מתעב אותה שאתה חושב שהתפקיד שלך בעולם זה לגרום לה כמה שיותר סבל ולוודא שהיא לעולם לא תצא ממעגל הזנות.
להפך, אני רוצה להוציא אותהאריק מהדרום

אתה רוצה לתת לה להשאר שם ולתת לזנאים להרגיש פילנטרופים.

אבל בפועל, אתה מניח אותה לחסדיו של סרסור אליםספק
שמשתייך לכנופיית פשע.
אתה למעשה מבטיח שהיא תמשיך לעסוק בזה לעד.

אתה רק רוצה להרגיש טוב עם עצמך כשאתה דן אותה לגיהנום.
להפך אני רוצה לכלוא את הסרסוריםמישהו כל שהוא
אתה בעצם רוצה להכחיד את הפשע מהעולם?ספק
אז למה לא אמרת?
אני בטוח שיש לך כבר תכנית עבודה מסודרת - ואין לי ספק שאמיר אוחנה ישמח לשמוע עליה.

הוא רק מסיים לטפל בבדואים בנגב ומיד מתפנה...
האמת שכן אני בעדמישהו כל שהוא
נכון כרגע יש בעיות דחופות יותר...
אז כרגע זה נשאר כמו שזה...

אז אתה מבין שזה לא ריאלי ובהינתן המציאותספק
שבה יש פושעים שמשתלטים על כל שוק שלו יש ביקוש והוא אינו חוקי - אתה בעצם דן את אותן נשים לעסוק בזנות כל חייהן ולסבול יותר ממה שהן צריכות תוך כדי.

מי מרוויח מזה? ארגוני הפשע.
מי מפסיד? הזונות וכל שאר החברה.
לא ...ארגוני הפשע ישלטו בזה בכל אופןמישהו כל שהוא
אותם אנשים יעסקו בזה רק השאלה אם זה יקרה פשע או לא
אם זה יהיה חוקי, אז לא.ספק
למה שזונה תצטרך סרסור אם זה חוקי?
מה ההבדל בינה לבין קוסמטיקאית במקרה הזה?
אגבאריק מהדרום

בארצות שהזנות הפכה חוקית היא לא הצטמצמה, להפך, זה הביא מהגרים שחשבו שיכבשו את אירופה/ אמריקה ויהפכו לשחקנים, טוב כל עוד הם לא מצליחים לכבוש את היבשות הללו הם יוכלו להתקיים ממשלח יד ("מקצוע" כהגדרתך) די פשוט כל עוד יש להם מראה סביר כדי לממן לעצמם את הסמים, רק אומר.

לא בדקתי את הנתונים, אבל זה לא משנהספק
אתה לא תצליח לצמצם את התופעה בכל מקרה.
השאלה היא האם אתה משאיר את הזונות נתונות לחסדי סרסורים מהעולם התחתון או נותן להן לפחות תנאים טובים יותר, מונע מהן להידבק במחלוצ ולהחליט בעצמן איזה וכמה לקוחות הם יקבלו.

ויש כאלה שמממנות לעצמן לימודים ואוכל לילדים ולא סמים. רק אומר.
נכון, לצערינו גם יש זונות שממנות אוכל לילדיםאריק מהדרום

אלה בוודאי לא עוסקות מבחירה כבר ב"מקצוע", זו טרגדיה נוראית.

הן היו יכולות לעבוד כקופאיות בסופרספק
הן מעדיפות יוצר כסף בפחות זמן ולראות יותר את הילדים.
טרגדיה נוראית.
פגשת פעם זונה?מישהו כל שהוא
לא נשמע ככה....
תאמין לי שלא זה המצב...
או, התחלנו עם "אני מכיר אישית"...ספק
אני מניח שלא שמעת על when she works.
אני בטוח שתופתע ממה שתשמע שם.
לאלו אני לא דואג...מישהו כל שהוא
הפללת לקוחות לא תסגור את הטנידר או מכוני עיסוי פרטיים וקטנים
אה, אז זונות כאלה זה סבבה.ספק
אין כאן איזו "אמירה מוסרית" או ערכית במיוחד...
מוסרית אני נגדמישהו כל שהוא
אבל לא הכל אפשרי כרגע..יש מוסר ויש פרקטיקה ותהליכים
אז בינתיים אתה בעד לוודא שזונות לא ייצאו מזהספק
ושהן יסבלו מארגוני הפשע שינהלו אותן.
מעולה.
מסכים עם הטיעון, אך יש להיות אמפתייםעל במותיך
אשמח אם הזנות תימחק מא"י (ובכלל), אך האם המסכנות האלו יצליחו להסתדר?

אף אחת לא בוחרת בזה מרצונה החופשי. מקווה שיונגש להן סיוע והן יוכלו לחזור למוטב ולמצוא עבודה מכבדת, אך יש להכשיר זונה לעבודה כזבנית, למשל. או להתנהלות כלכלית נכונה. ואולי גם טיפולים מיניים? בהחלט "מקצוע" פסול ולא מוסרי, אך מהווה נייר לקמוס לכישלון קהילתי של כולנו. הנשים והגברים בתחום זקוקים לשיקום, מקווה שישנו כזה.
אין בעיה להיות אמפתיים אבל לא להתייחס למצב זה כטרגדיהאריק מהדרום

צפוי להן שיקום, מעולה, זה עדיף מלהרקב בזנות ולמות והיקבר בקבורת חמור.

צודק ב-100%על במותיך
נשים ונערים מסכנים. ירחם השם לאילו תהומות ניתן להגיע. נאחל תשובה שלמה וגם "הסבה" מקצועית בריאה לכולם.

שלא נדע
אני אסדר לךאיתן גיל

כשהנבחרים שלנו מורידים את הפוליטיקה לזנות הופכת התחרות בענף לקשה במיוחד. תמשיך מכאן.

https://surveynuts.com/surveys/take?id=204476&c=8217481505DR1978000אחרונה

סקר ריבנות סקר של חבר תפיצו חדש

אור של חנוכה שלי...סיעתא דשמייא1
...ראוי שיצויין בכל דרשה השבת את האור הגדול של הארוע המטורף שהיה ביום ראשון . אור ששמו אחמד אל אחמד.


להרבה קשה לעכל את זה אבל לא במקרה השם שלח לשם שינוי איסלמי ערבי לעצור את היורה מלהתקרב למקום הארוע.


חשוב להנהגה  לאמר בכל רם במיוחד ליהודים יקרים כאלה שלא צריך להתלהם ולהכליל ולאבד תקווה.


אותי הוא הציל אישית.

גם בת פרעה הצילה את משה, זה לא גרםקעלעברימבאר

לשאר להיות טובים לישראל. תמיד יש חריגים.

 

גם בגרמניה בשואה היו חסידי אומות העולם.

 

גם אצל הכנענים היה איוב.

דייקת הפעם קאלימבערנקדימון
את המציל שיצא מהכלל באמת צריך להעלות על נסהסטורי
ולהוקיר לו טובה, בדיוק כמו את היחידים בגרמניה הנאצית שהצילו יהודים, בפולין, באוקרינה. כשהכלל כמעט כולו, מההנהגה ועד כמעט אחרון הקבצנים הסגירו יהודים. (אגב, בעזה בשמחת תורה לא היה אפילו אחד...)


אסור שהעובדה שהיה אחד כזה, תסמא את עיננו מלראות שכלל הערבים המוסלמים שונאים אותנו, מתחנכים על שנאתנו ומחכים לג'יהאד הגדול שבו ישמידו אותנו.


לא נשכח לרגע על שם מי הם קוראים כיכרות, את הפוסטרים של מי תולים בבתי הספר, את מי הם מעריכים ובדרכו של מי האיממים מאינדונזיה ועד ארה"ב מדריכים ללכת.


ממליץ מאוד לעקוב אחרי צבי יחזקאלי, שמביא מידי פעם 'פנינים' מדרשה בפני אלפי אנשים במסגד במיאמי/פריז/לונדון. את ההמונים שצועקים "ח'ייבר ח'ייבר יא יהוד" - ומכריזים בלי להתבלבל את מה הם רוצים לשחזר.

יופי אז אתם טוענים…סיעתא דשמייא1

… שזה מקרה. השם לא גרם שדווקא מוסלמי ערבי יעשה את את זה ואל לנו ללמוד מזה כלום.

דרך אגב אם רק 50 אחוז מערביי ארץ ישראל יחליטו לנהוג כמו אותם טרוריסטים לא היה עוזר שום שב"כ או מוסד או משמר הגבול או משטרה. הזחיחות שלכם מדאיגה.

מה הקשר מקרה?הסטורי

מה החשבון של הקב"ה, איני יודע.


אני כן יודע שלאדם יש בחירה והדת המוסלמית בחרה להיות דת של חרב "דין מוחמד בסייף". אני יודע שהם מחנכים שהפרמטר למוסר זה מעשיו של הנביא ומלמדים איך הנביא הורה וישב לראות איך חתנו עלי שוחט בידיו שבע מאות יהודים אחד אחרי השני.

אני יודע ששום דבר מהזוועות של שמחת תורה, של מעלה עקרבים, של תרפ"ט, הם לא המציאו בדור הזה - הכל מוחמד ואנשיו כבר עשו.


העובדה שיש אחד שהתעורר אצלו רצון לצדק ויושר - בהחלט מעלה אותו על נס ויהיה לו גם חלק לעולם הבא, יחד עם כל מצילי היהודים בכל הדורות. אבל אסור להתבלבל מהיחיד ולחשוב שזה הכלל כשהכלל מחנך להפך.

לכלל של אנשים אין בחירה, יש בחירהקעלעברימבאר

לפרט אם לזרום עם מה שהכלל עושה, וגם בחירה של כל הפרטים האם למשוך את הכלל לכיוון אחר מהמגמה הטבעית שלו. אבל זה שהאסלאם הוא דת של חרב ושל מידת הדין וזה שהערבים המציאו אותה, ושעמים מסוימים אימצו אותה. זה ברוב המקים קשור לנטיה טבעית סוציולוגית שה' הטביע בעמים בעזרת גורמים טבעיים, וכמובן לפרטים יש יכולת להשפיע על גורל הכלל, במיוחד על אורך התהליך ועל כמה תופעות כואבות יתלוו אליו.

 

בעם ישראל לפרט בבחירתו החפשית, יש יכולת יותר להשפיע על גורל הכלל , מאשר אצל האומות. אבל גם באומות יש

נכון, אבל כל עוד שהפרט הוא חלק מהאידיאולוגיה הזאתהסטורי
כל עוד שהוא משתתף בנאומי ההסתה במסגדים, כל עוד שהוא שולח את בניו לבית ספר על שם רוצחים שפלים, כל עוד שהוא מאמין שהנביא לא יכל לטעות ומה שהוא עשה - מוסרי, הוא חלק מזה עד שיוכיח אחרת.
מסכים, לא באתי לחלוק. רקקעלעברימבאר
ציינתי שלכלל אין כל כך בחירה, ושזה שהאסלאם רצחני זה קשור לטבע האומה, כמו הלכה שעשיו שונא ליעקב
אתה נביא? כי יש לי עוד כמה שאלותנקדימון
זה לא מקרה, אבל לנסותקעלעברימבאר
ללמוד דברים לא קשורים ממקרים ולהסיק מסקנות להתנהגות בפועל מהם, זה כמעט "לא תנחשו".


אולי ה' סיבב ככה בתור קריאה לערבים ולמוסלמים לדעת שאפשר גם אחרת. מקרה שנועד לעורר אותם לתשובה

יפה, אז אולי…סיעתא דשמייא1

… כדאי לעודד את זה מהצד שלנו?

לא. אני מבין, ברגע שהקיצוניות תדעך יהיה לנו בעיה נצטרך להתפשר. הרי החמס הוא נכס.

מה הקשר?!קעלעברימבאר
בהשוואה לרוצח אבו מאזן, חמאס הוא אכן נכס.איתן גיל
בערב שמחת תורה היה לחמאס מודיעין טוב יותר, ועם המודיעין הטוב יותר הם גילו שצהל במקרה הטוב ישן בעמידה, או שהיתה בגידה במקרה הפחות טוב... וחלויווה בדרך לאילת. וכו'. וכל השאר כתוב עלי ספר.
מי אמר את זה? מתי? מה היה ההקשר?נקדימון
ומה הוא אמר לפני זה? ומה הוא אמר אחרי זה?


אל תשתמש בשקר שאתה לא יכול לגבות.

רק 1 מתוך מיליארד? זה ייאוש, לא תקווה.נקדימון
ומכיוון שאנחנו יודעים מהי משנת האיסלאם, הקוראן ומוחמד - אז יוצא הדופן הזה הוא זה שצריך להסביר איך זה הגיוני שהוא עבר על מצוות דתו ותרבותו.
זה תלוי פרשנות, בדובאיקעלעברימבאר

יש זרם גדול של פרשנים מוסלמים שתומכים במדינת ישראל בשם האסלאם, כי כתוב בקוראן שארץ ישראל היא הארץ אשר *כתב* הבורא לבני ישראל. ובדרך כלל לפי האסלאם כשכתוב "כתב" הכוונה נשבע לנצח.

 

הרב שרקי נפגש עם אנשים כאלה בדובאי, והוא מקווה שהזרם שתומך בישראל יגדל באסלאם , במגמה עתידית שיצמח זרם באסלאם שייטען שעם ישראל הוא עם האלוקים הנבחר והתורה תקיפה ליהודים, שזה תחילת תיקון האסלאם שבן השפחה יודה שיצחק הוא בן הגבירה והמוביל, כמו שאומרים חזל "ויקברו אותו יצחק וישמעאל בניו" שנתן ישמעאל קדימות ליצחק, ומכאן שישמעאל עשה תשובה בסוף. או כמו שאומר הכוזרי שעיקר בעית האסלאם היא שהם לא מתפללים לכיוון ירושלים.


 

יחד עם זאת אסור להיות שאננים, ולדעת שאנו במלחמת דת מול רוב האסלאם שרוצים להשמיד את ישראל, ולהלחם נגדם מלחמת חרמה

זה יגיע בסוף, אבל אז הם יפסיקו להיות מוסלמיםהסטורי
אור החיים הקדוש, בראשית כ"ה ו':


ולבני הפילגשים וגו'. ולישמעאל לא אמר הכתוב שנתן לו מתנות ושלחו כי לפי מה שכתבנו (לעיל ט"ז ה') כי ישמעאל משפט קנייה יש בו ליצחק משולח ועומד הוא. ויש יום לאל איום משפט יעשה ויכיר נקנה לקוניו.


בסוף בני השפחה יכירו שהזכות שלהם היא לשרת אותנו, כמו שישמעאל עצמו בפטירת אברהם עשה תשבה. בנתיים אולי אותו אחד שעצר את המחבל, הוא מהיחידים שמקדימים את זמנם.

אין לנו שום צורך שישרתו אותנו, יש כן ענייןקעלעברימבאר

שהמעצמות יתמכו כלכלית בעם ישראל, מכיוון שעם ישראל הוא קטן ואף פעם לא יהיה בעל עצמה כלכלית של המעצמות, וטובה הכלכלית של עם ישראל היא טובת העולם כולו.  וזה כמו שהאומן מסייע חמרית לתינוק כי התינוק חלש מדי חמרית. "והיו מלכים אמניך ושרותיהם מניקותיך, אפים ישתחוו לך ועפר רגליך ילחכו".

 

לא יודע כמה הערבים יכולים לתמוך כלכלית בישראל,מאחר ואין להם כסף חוץ ממדינות הנפט.


 

כשהתכוונתי שיכרו שהם בן השפחה, הכוונה שיבינו מי מוביל את העולם מבחינה רוחנית - עם ישראל. ושהם מקסימום תפקידם זה להפיץ את המונותאיזם של ישראל בעולם, בחינת "דולה ומשקה מתורת רבו לאחרים".


 

(ואגב מבחינה משפטית לא נראה שישמעאל הוא העבד של יצחק מאחר שהוא בן האדון אברהם ולא עבד לאברהם. כשם שבני בלהה וזלפה לא עבדים של בני הגבירות)

הם מיעוט נדיר וחסר השפעהנקדימון

ממש כמו הפליט הסורי מאוסטרליה.

חסר משמעות באופן מוחלט.

 

מה שהופך את התגובה מרובת המילים שלך למיותרת. כשהמוסלמים האלה יהיו בכמות והשפעה כמו אוונגליסטים, תחזור לדבר איתנו.

כרגע הם מיעוט,גם הפרוטסטנטים בתחילתקעלעברימבאר

דרכם היו מיעוט. וראוי לטפח כאלה. כל תנועה מתחילה מקומץ.

 

שלא תהיה טעות. למרות שהרב שרקי נפגש עם האלה מדובאי, הוא בעד לכסח את כל אויבי ישראל המוסלמים ומבין שהמלחמה היא דתית. זה לא סותר בד בבד לעשות את זה, שזה לא ניסיון פשרה שמאלני-ליברלי נוסח "שיח בן דתי" של רבנים ליברלים או רפורמים (לעיתים גם רבנים גדולים משתתפים בזה בצדק מפני דרכי שלום, בדיעבד), אלא העלאת המימד הלאומי-אוניברסלי של עם ישראל כעם הנבחר עם האלוקים, שעניינו בין השאר להיות אור לגוים. גם הרב טאו תומך ברב שרקי בתנועתו של בני נוח


 

 

 

מה שהופך את הטקסט שלך למיותרנקדימון
בהקשר שבו אנחנו מדברים *כאן* עם המטומטם האוסטרלי. שחרר מהדחף שלך לשרבב מילים לכל מקום.
👍קעלעברימבאראחרונה
ברור שצריך להכלילזיויק
ולכל כלל יש יוצא מהכלל
הדרשה שבאמת היו צריכים לשאת בכל בית כנסת באוסטרליההסטורי

ובשאר הקהילות שעדיין בוחרות בגלות:

 

https://www.makorrishon.co.il/opinions/article/222773

 

@סיעתא דשמייא1 וכל פיצוליו

 

הדרשה מתחברת בטבעיות להפטרה:

(הציטוט מהכוזרי, מאמר שני)

 

(כג) אָמַר הַכּוּזָרִי: אִם כֵּן אַתָּה מְקַצֵּר בְּחוֹבַת תּוֹרָתְךָ, שֶׁאֵין אַתָּה מֵשִׂים מְגַמָּתְךָ הַמָּקוֹם הַזֶּה וּתְשִׂימֶנּוּ בֵּית חַיֶּיךָ וּמוֹתֶךָ, וְאַתָּה אוֹמֵר: "רַחֵם עַל צִיּוֹן כִּי הִיא בֵית חַיֵּינוּ", וְתַאֲמִין כִּי הַשְּׁכִינָה שָׁבָה אֵלָיו, וְאִלּוּ לֹא הָיָה לָהּ מַעֲלָה אֶלָּא הַתְמָדַת הַשְּׁכִינָה בָהּ בְּאֹרֶךְ תְּשַׁע מֵאוֹת שָׁנָה הָיָה מִן הַדִּין שֶׁתִּכָּסַפְנָה הַנְּפָשׁוֹת הַיְקָרוֹת לָהּ וְתִזַּכְנָה בָהּ, כַּאֲשֶׁר יִקְרֶה אוֹתָנוּ בִמְקוֹמוֹת הַנְּבִיאִים וְהַחֲסִידִים, כָּל שֶׁכֵּן הִיא שֶׁהִיא שַׁעַר הַשָּׁמַיִם. וּכְבָר הִסְכִּימוּ כָל הָאֻמּוֹת עַל זֶה. הַנּוֹצְרִים אוֹמְרִים, שֶׁהַנְּפָשׁוֹת נִקְבָּצוֹת אֵלֶיהָ וּמִמֶּנָּה מַעֲלִין אוֹתָן אֶל הַשָּׁמַיִם, וְהַיִּשְׁמְעֵאלִים אוֹמְרִים, כִּי הִיא מְקוֹם עֲלִיַּת הַנְּבִיאִים אֶל הַשָּׁמַיִם, וְשֶׁהִיא מְקוֹם מַעֲמַד הַדִּין, וְהוּא לְכָל מָקוֹם כַּוָּנָה וָחָג. אֲנִי רוֹאֶה, שֶׁהִשְׁתַּחֲוָיָתְךָ וּכְרִיָעְתָך נֶגְדָּה חֹנֶף, אוֹ מִנְהָג מִבִּלְתִּי כַוָּנָה, וּכְבָר הָיוּ אֲבוֹתֵיכֶם הָרִאשׁוֹנִים בּוֹחֲרִים לָדוּר בָּהּ יוֹתֵר מִכָּל מְקוֹמוֹת מוֹלַדְתָּם, וּבוֹחֲרִים הַגֵּרוּת בָּהּ יוֹתֵר מִשֶּׁיִּהְיוּ אֶזְרָחִים בִּמְקוֹמוֹתָם. כָּל זֶה עִם שֶׁלֹּא הָיְתָה בָעֵת הַהִיא נִרְאֵית הַשְּׁכִינָה בָהּ, אֲבָל הָיְתָה מְלֵאָה זִמָּה וַעֲבוֹדַת אֱלִילִים, וְעִם כָּל זֶה לֹא הָיְתָה לָהֶם תַּאֲוָה אֶלָּא לַעֲמֹד בָּהּ, וְשֶׁלֹּא לָצֵאת מִמֶּנָּה ְּבִעּתֹות הָרָעָב אֶלָּא בְמִצְוַת הָאֱלֹהִים, וְהָיוּ מְבַקְשִׁים לִנְשֹׂא עַצְמוֹתָם אֵלֶיהָ.

 

(כד) אָמַר הֶחָבֵר: הוֹבַשְׁתַּנִי מֶלֶךְ כּוּזָר, וְהֶעָוֹן הַזֶּה הוּא אֲשֶׁר מְנָעָנוּ מֵהַשְׁלָמַת מַה שֶּׁיְּעָדָנוּ בוֹ הָאֱלֹהִים בְּבַיִת שֵׁנִי, כְּמָה שֶׁאָמַר: "רָנִּי וְשִׂמְחִי בַּת־צִיּוֹן", כִּי כְבָר הָיָה הָעִנְיָן הָאֱלֹהִי מְזֻמָּן לָחוּל כַּאֲשֶׁר בַּתְּחִלָּה אִלּוּ הָיוּ מַסְכִּימִים כֻּלָּם לָשׁוּב בְּנֶפֶשׁ חֲפֵצָה, אֲבָל שָׁבוּ מִקְצָתָם וְנִשְׁאֲרוּ רֻבָּם וּגְדוֹלֵיהֶם בְּבָבֶל, רוֹצִים בַּגָּלוּת וּבָעֲבוֹדָה – שֶׁלֹּא יִפָּרְדוּ מִמִּשְׁכְּנוֹתֵיהֶם וְעִנְיָנֵיהֶם. וְשֶׁמָּא עַל זֶה אָמַר שְׁלֹמֹה: "אֲנִי יְשֵׁנָה וְלִבִּי עֵר", כִּנָּה הַגָּלוּת בְּשֵׁנָה וְהַלֵּב הָעֵר הַתְמָדַת הַנְּבוּאָה בֵינֵיהֶם. "קוֹל דּוֹדִי דוֹפֵק", קְרִיאַת הָאֱלֹהִים לָשׁוּב. "שֶׁרֹאשִׁי נִמְלָא־טָל" עַל הַשְּׁכִינָה שֶׁיָּצְאָה מִצִּלְלֵי הַמִּקְדָּשׁ, וּמַה שֶּׁאָמַר: "פָּשַׁטְתִּי אֶת כֻּתָּנְתִּי", עַל עַצְלוּתָם לָשׁוּב. "דּוֹדִי שָׁלַח יָדוֹ מִן־הַחוֹר", עַל עֶזְרָא שֶׁהָיָה פוֹצֵר בָּהֶם וּנְחֶמְיָה וְהַנְּבִיאִים, עַד שֶׁהוֹדוּ קְצָתָם לָשׁוּב הוֹדָאָה בִלְתִּי גְמוּרָה, וְנָתַן לָהֶם כְּמַצְפּוּן לִבָּם, וּבָאוּ הָעִנְיָנִים מְקֻצָּרִים מִפְּנֵי קִצּוּרָם, כִּי הָעִנְיָן הָאֱלֹהִי אֵינֶנּוּ חָל עַל הָאִישׁ אֶלָּא כְּפִי הִזְדַּמְּנוּתוֹ לוֹ, אִם מְעַט – מְעָט וְאִם הַרְבֵּה – הַרְבֵּה. וְאִלּוּ הָיִינוּ מִזְדַּמְּנִים לִקְרַאת אֱלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ בְּלֵבָב שָׁלֵם וּבְנֶפֶשׁ חֲפֵצָה, הָיִינוּ פוֹגְעִים מִמֶּנּוּ מַה שֶּׁפָּגְעוּ אֲבוֹתֵינוּ בְּמִצְרָיִם. וְאֵין דִּבּוּרֵנוּ: "הִשְׁתַּחֲווּ לְהַר קָדְשׁוֹ", וְ"הִשְׁתַּחֲווּ לְהֲדוֹם רַגְלָיו", וְ"הַמַּחֲזִיר שְׁכִינָתוֹ לְצִיּוֹן", וְזוּלַת זֶה, אֶלָּא כְצִפְצוּף הַזַּרְזִיר, שֶׁאֵין אֲנַחְנוּ חוֹשְׁבִים עַל מַה שֶּׁנֹאמַר בָּזֶה וְזוּלָתוֹ, כַּאֲשֶׁר אָמַרְתָּ מֶלֶךְ כּוּזָר.

 

 

בעברית פשוטה: היעודים שקראנו עליהם הבוקר, לא התקיימו בגדלותם בגלל אלו שנשארו בגלות כשהיתה אפשרות לעלות לארץ וליישב אות.

יפהקעלעברימבאראחרונה
הירא ורך הלבב ישוב לביתו ולא ימס את לבב אחיו כלבבוהסטורי
אכן טיל עשה את זה.


בחסדי שמים ובהשתדלות של הרבה אנשים בהנהגת ראש הממשלה - רוב הטילים הושמדו על הקרקע וגם אלו שכן נורו- רובם יורטו באוויר.


אגב גם במבצע מדהים של צה"ל בהוראת ראש הממשלה - לפני שנה תוך 72 שעות, הושמד כל הנשק הכבד של סוריה, זה שעשרות שנים הפחידו אותנו איתו. זאת אחרי שבמהלך השנה שלפני צה"ל בהכוונת הממשלה חיסל את ארסנל הטילים שחיזבאללה בנה עשרות שנים.

למה הכותרת השלילית?פ.א.
הכתבה מחזקת את ההשקעות האדירות בטכנולוגיה, במחקר ובפיתוח מתוחכם, מצדיקה לחלוטין את המחיר העצום של כל טיל יירוט - כי בהשוואה לנזק, עלות היירוט היא זניחה ושולית.  
כי הפותח באופן קבוע וסדור מתאמץ לייאש אותנוהסטורי
אתה צודק שבניגון אחר זה נשמע אחרת. אם הוא יבהיר שכוונתו לא היתה לייאש - אשמח להתנצל.
אתה מפרסם את ynet כאן?!נקדימוןאחרונה
לא הבנתי
- כדי להתקבלקעלעברימבאר

להפועל צריך להרוג 100 אוהדי ביתר פעילי כך, ואוהד מכבי אחד.

-למה אוהד מכבי?

-התקבלת


בג"ץ נגד המשטרה: מותר ללבוש חולצות מחאה


האמת שגם פעילי כך נגד המשטרה בנושא הזהברגוע
אתה חושב שיש בעיה ללבוש את החולצה?צע
לא מבין בכדורגל, מצידי שסכנין ינצחו במונדיאל, לאקעלעברימבאר
אכפת לי
אבל אסור "בגצ חלאות". רקאומרנקדימוןאחרונה
הימור בחירות: מה תוצאת המנדטים שתהיה להערכתם?זיויק
תבססו בבקשה עם טיעונים ונתונים ותרחישים סבירים
אני מעניק לכם תקציב בלתי מוגבל לקמפיין פוליטיזיויק
אבל בתנאי אחד: אתם מקימים מפלגה ומריצים את עצמכם עם נבחרת. מה המצע של המפלגה שלכם? בונוס: מי האנשים שאתכם ברשימה?
כסף אף פעם לא מהווה בעיה מעכבת בפוליטיקהפ.א.
הבעיה היתה ונשארה איוש המועמדים - ליצור נבחרת שתהיה מקובלת ואטרקטיבית על פלח משמעותי מציבור הבוחרים, שתוכל לזכות במספיק מנדטים כדי להגיע לייצוג הולם בכנסת.  
מה פתאוםזיויק
לוגית, אם לכל אחד היה תקציב, הרבה יותר היו רצים והיה לך היצע גדול יותר. בלי לקבוע אם זה מצב טוב יותר או להפך.
אז לא מבין את הלוגיקה שלך בהקשר הפוליטיפ.א.אחרונה
עבר עריכה על ידי פ.א. בתאריך כ"ו בכסלו תשפ"ו 7:27

באקדמיה, בתעשיית ההייטק, בתחומי מו"פ (מחקר ופיתוח) - כאן אכן תקציבים גדולים וכסף רב מהווים פוטנציאל ליותר חוקרים מבריקים, ליותר סטארטאפים ופיתוח המצאות בתחומים שונים שיתורגמו בהמשך לחברות מצליחות - את הפירות נראה בעוד שנים.  

 

 בפוליטיקה, אני צריך את ההצלחה עכשיו. לא בעוד 5-10-15 שנים.  איך הכסף הגדול יביא לי לבחירות הקרובות את המועמדים המתאימים להובלת המגזר הדתי לאומי על זרמיו וגווניו, מועמדים שיהיו מוכרים ועם ניסיון ועשייה ציבורית מוכחת כדי שהציבור הדתי לאומי יזכה לנבחרת מנצחת בבחירות שיתבטא בכוח פוליטי בכנסת?

מי הם המועמדים הכריזמטיים שלנו, הכוכבים הפוליטיים המקבילים לבנימין נתניהו, אריה דרעי, בני גנץ, יאיר לפיד, יאיר גולן, בציבורים האחרים? מי מהם הגיע לאן שהגיע בגלל כסף גדול ולא בזכות כישוריו האישיים שהביאו אותו לעמדת הנהגה?

אני לצערי לא מכיר. 

חבל שלא דנים בפורום הזה…סיעתא דשמייא1
…על תאונות הדרכים הקטלניות. 
וואי אתה באמת לוקה בהבנת ההשגחה,קעלעברימבאר

במחילה. אני מבין שאתה נסער אחרי הפיגוע ומאחל שלווה ❤️, אבל באמת אין קשר בין מה שכתבת למציאות

אני מקציב לכם עד 5 מילים לענות על השאלה:זיויק
מה ה-בעיה המרכזית של עם ישראל שצריך לפתור?
יש בהם נקודת אמתקעלעברימבאר
ה' לא מתגלה באופן מלא כדי לתת אוטונמיה לאדם

אולי יעניין אותך