שירשור הכרות חדש לשנת תשפ"ג ברוקולי

 

מפרסמת עכשיו כדי שהבנים יוכלו להגיב לפני שהם חוזרים לישיבות

 

לגבי גיל ביקשו שאוסיף מי שמעוניין מוזמן לכתוב 

גיל:

1. מי הרב/נית שלך? / השקפה:

2. מהם 2 התכונות ו 2 הדברים דברים טכניים שלא אהיה מוכן להתפשר עליהם?

3. אם היו נותנים לכם 100,000 למגר את תופעת הרווקות, מה היית עושה עם הכסף?

4. מה טוב בי שאתן לצד השני?

.5 איזה פאדיחה הכי גדולה עשית בדייט?

6. איזה פאדיחה עשו לכם?

7. איזה הודעה בפורום הכי זכורה לך? (אפשר לצרף קישור)

8. מה החלום שלך לעוד 10 שנים ? לאו דווקא במישור הזוגי

9. מה הגילטי פלז'ר שלך בבחירת בן/בת זוג?

10. איזה דמות אני מעריכ/ה בחיים?

11. מה התוכניות לעתיד?

12.  אם הייתם טעם של גלידה, איזה טעם הייתם?  

13. מה הפרט הכי חשוב שידעו עלי?

14 .אם היית ברוקולי , איזה דמות היית משדך לעצמך?

15. עם איזה ניק/ית בא לי לצאת?.. את זה תבואו לספר לי

16. משפט של 10 מילים שמסכם אתכם 

 

 

קישור לשנה שעברה

שרשור הכרות חדש לקראת שנת תשפ"ב | ערוץ 7

 

מממ...מבקש אמונה
עבר עריכה על ידי מבקש אמונה בתאריך כ"ח באב תשפ"ב 03:19

מצטער אבל אני אדם פשוט מידי בשביל שאלות כאלה..

 

אני יכול לענות על מספר 3. 

אכפתיות, הקשבה, מעלים עין מדברים פחות נעימים, ומחמאות ופרגון שעל דברים טובים

(ועוד כמה דברים שאני לא מוצא את המילים לנסח אותם חצי חיוך )

טוב כדי להחיות את השרשורהפי
1. דתית
2.כנות , הקשבה
3 הייתי תורמת אותו לאנשים רווקים שמתמודדים עם בעיות רפואיות / אתגרים אחרים / אנשים שלא תמיד רואים אותם
4. רצינות ולב טוב בגדול
5.נפלתי
6. -
7. של הודו לה' (חח אין לי כוח לחפש)
8. להרגיש שלווה תמידית
9 שלא יהיה נמוך חח
10. אמא
11. לחיות בכיף
12.לא יודעת אולי עם בייגלה בדוק לא הרגיל
13 משתדלת תמיד לחייך
14. לא יודעת
15 איתי
16 אם אין אני לי מי יחמיא לי סתם(:
בא לי לענותחתולה ג'ינג'ית

אבל שכחת שאלה חשובה:

מה ההשקפה שלך לגבי הצעת נישואין? לאיזו הצעת נישואין את/ה מצפה. נראה לי קריטי.

 

 

 

גיל: הפרטים שמורים במערכת

1. מי הרב/נית שלך? / השקפה: לא מוגדרת. שמירת הלכה, אמונה וחסידות בגדול.

2. מהם 2 התכונות ו 2 הדברים דברים טכניים שלא אהיה מוכן להתפשר עליהם? תכונות: עין טובה, עומק ופתיחות מחשבתית (סליחה שזה 3. זה קריטי). טכני: גובה, אהמממ מתלבטת אז נשאיר כך.

3. אם היו נותנים לכם 100,000 למגר את תופעת הרווקות, מה היית עושה עם הכסף? צריכה לחשוב על זה.

4. מה טוב בי שאתן לצד השני? הקשבה, פינוקים (ויש עוד מלא. ב"ה. אבל גם זה שמור במערכת)

.5 איזה פאדיחה הכי גדולה עשית בדייט? חסוי

6. איזה פאדיחה עשו לכם? חסוי

7. איזה הודעה בפורום הכי זכורה לך? (אפשר לצרף קישור) ואוווו.... לצרף קישור מסובך לי. אבל שתי תגובות שממש זכורות לי מהשרשור הראשון שפתחתי פה. אחת היתה של @אורות הכתובה (איפה הוא??) והשניה של @פשוט אני. תדעו שאלו היו תגובות מכוננות בשבילי. בטח אתם לא זוכרים אותן בכלל.

8. מה החלום שלך לעוד 10 שנים ? לאו דווקא במישור הזוגי לתפוס כיוון מקצועי מדוייק יותר, להתמקצע ולהתפתח בו. (ולפתוח קליניקה. מוזמנים מראש).

9. מה הגילטי פלז'ר שלך בבחירת בן/בת זוג? קול. 🙈

 

טוב התעייפתי. אז מספיק לא? רק זה: 

 

14 .אם היית ברוקולי , איזה דמות היית משדך לעצמך? כרובית או שעועית ירוקה

15. עם איזה ניק/ית בא לי לצאת?.. את זה תבואו לספר לי

16. משפט של 10 מילים שמסכם אתכם 

יש כמה.... אולי אשלים בהמשך.

..מבשר שלום
היי שלום ונחמד על ההתחשבות

1. הרב יעקב שפירא שליט"א.

2. כפיות טובה וגסות רוח- אבל צריך לראות למה זה ככה.
בית של תורה ושמירת הלכה.

3. אממ לא יודע, אולי לתת כסף למוסדות צדקה לזכות זה שימצאו זיווגם מהר.

נראה לי שדי מיציתי את השאלון שיהיה בהצלחה רבה לכל העוסקין בתחום
...advfb

1. לענייני שידוכים @ברוקולי ואחי הגדול ו @ארצ'ילבד לענייני ויכוחים

2. גמישות קלילות ואפשרות להגיע אליה ולהפגש

3. חצי מהכסף לפרגן על כיף לרווקים ודבקים שצריכים מכורח המציאות, חצי השני לאמצעים שונים לשידוכים כולל הכל (הדרכה/אימון/טיפול למי שצריך).   

4. הקשבה

5. וואלה לא זוכר 

6. יותר מדי חחח, מוזר לי לפעמים שהפרטנרית לא מתנהגת בצורה שתואמת את הסיטואציה.

7. נקודות אור למיניהם

8. להתקדם מקצועית

9. אין. לא אוהב את זה.

10. סבתא שלי ע"ה

11. לחגוג כמה שניתן

12. ריבת חלב. בכללי אני לא מתחבר כל כך לענייני בריאות חח (לא מאידיאל מסויים)

13. לפעמים יש לי חולשות שהם משפיעות על סגנון הכתיבה שלי אז עמכם הסליחה אם יוצאת תקלה תחת ידי.

 14. "אם ידעתיו הייתיו"

15. מה ההבדל בין זהל 14? זה בפרטי וזה בכללי?

16. כותב פה מדי פעם וגם חוץ מזה עושה עוד דברים (הקפדתי על 10 מילים רלוונטיות במיוחד)

ואם זה יותר מדי מתחמק אז - תורת ישראל לעם ישראל על פי ארץ ישראל ללא הנחות

עונה:חיים של
לגבי גיל ביקשו שאוסיף מי שמעוניין מוזמן לכתוב 

גיל:
30

1. מי הרב/נית שלך? / השקפה:
רבי רפאל אבוחצירא בד"כ ואני חרדית.

2. מהם 2 התכונות ו 2 הדברים דברים טכניים שלא אהיה מוכן להתפשר עליהם?
תכונות:
Iq
Eq
דברים טכניים:
כבר התפשרתי על הכל אני חושבת...

3. אם היו נותנים לכם 100,000 למגר את תופעת הרווקות, מה היית עושה עם הכסף?
משקיעה. ואת הרווחים מההשקעה הייתי מנצלת למפגשי רווקים רווקות. אינלי עדיין קונספט. אבל משהו בכיוון.

4. מה טוב בי שאתן לצד השני?
אווו המון
אבל גם אם יש לי דברים דפוקים באופי, אני מבשלת מעולה וזה פיצוי הגון

.5 איזה פאדיחה הכי גדולה עשית בדייט?
אנלא עושה פדיחות. אני מושלמת

6. איזה פאדיחה עשו לכם?
אני בנאדם מכיל... אז לא זוכרת פדיחה גדולה שעשו לי.

7. איזה הודעה בפורום הכי זכורה לך? (אפשר לצרף קישור)
השרשור שלי שיש בו למעלה מ1000 תגובות (בעזרת חצילים)

8. מה החלום שלך לעוד 10 שנים ? לאו דווקא במישור הזוגי
להיות אמא,
לעבוד בעבודה טובה קרובה לבית,
וכמובן להיות בזוגיות.

9. מה הגילטי פלז'ר שלך בבחירת בן/בת זוג?

10. איזה דמות אני מעריכ/ה בחיים?
ההורים שלי, וכמה חברות רווקות ששומרות על השמחת חיים שלהן למרות המצב.

11. מה התוכניות לעתיד?
ארוך

שאר השאלות קשות לי מידי

יאללה גם אניבנש"ק

גיל:

1. מי הרב/נית שלך? / השקפה:

השקפה - ציונית דתית, תלמוד תורה עם דרך ארץ. רבנים: הרב קוק, הרב הנזיר והרב גורן - הרבנים הגמורים. מו"ר הרב יעקב כ"ץ שליט"א (מישיבת הכותל) וגם קצת הרב מיכה הלוי.

2. מהם 2 התכונות ו 2 הדברים דברים טכניים שלא אהיה מוכן להתפשר עליהם?

תכונות - חוש הומור, שכל. דברים טכניים - משפחה טובה ורקע נורמלי (זה דבר אחד), רמה דתית (דווקא בזה הגבול שלי די רחב ולא מצומצם, אבל מה שמעבר לגבול - אין התפשרות פה)

3. אם היו נותנים לכם 100,000 למגר את תופעת הרווקות, מה היית עושה עם הכסף?

היה לי רעיון מגניב וזה מסד נתונים על כלל הרווקים בתכנות מונחה אובייקטים, ככה שאפשר לסנן עם קטגוריות ופילטרים, אבל עם פילוח ממש מדויק.

4. מה טוב בי שאתן לצד השני?

אני, כלומר כל כולי.

.5 איזה פאדיחה הכי גדולה עשית בדייט?

ב"ה שום דבר מיוחד (אבל הניסיון שלי לא עשיר כל כך)

6. איזה פאדיחה עשו לכם?

בדייט הראשון בחיים שלי (שאגב היה ממש ממש כיף) ישבנו על ספסל בפנים איפשהו (היה קפוא בחוץ, וגשום) והגיע איזה ערס והתחיל פשוט לגלגל איתנו שיחה, על סרטים ורבנים. היה משעשע האמת.

7. איזה הודעה בפורום הכי זכורה לך? (אפשר לצרף קישור)

שום דבר מיוחד במינו האמת...

8. מה החלום שלך לעוד 10 שנים ? לאו דווקא במישור הזוגי

רב, דוקטור או בדרך לשם, עובד ובדרך לסיום הש"ס הרביעי-חמישי בעז"ה.

9. מה הגילטי פלז'ר שלך בבחירת בן/בת זוג?

אין כזה

10. איזה דמות אני מעריכ/ה בחיים?

המון. ההורים שלי, אחים שלי, הרב יעקב כ"ץ, הרב מיכה הלוי, יולי אדלשטיין, מרים פרץ.

11. מה התוכניות לעתיד?

בעז"ה להתחתן, ללמוד (קודש וחול), ולעשות טוב לעמ"י.

12.  אם הייתם טעם של גלידה, איזה טעם הייתם?  

וניל, כי אני לבן, מתוק וכמעט תמיד אהוב.

13. מה הפרט הכי חשוב שידעו עלי?

לא קצת אאוטינג? אממ, לא יודע. כנראה שיש בי קצת יותר עומק ממה שנחשף ברגעים הראשונים (בכל זאת קצת ביישן)

14 .אם היית ברוקולי , איזה דמות היית משדך לעצמך?

אחח, הלוואי והייתי יודע...

15. עם איזה ניק/ית בא לי לצאת?.. את זה תבואו לספר לי

בהזדמנות בעז"ה

16. משפט של 10 מילים שמסכם אתכם 

קשה לי עם דברים כאלו, קל וחומר באדם ייחודי כמוני (יצא לי בדיוק 10)

עכשיו שהתחילה שנה...אני הנני כאינני

1. מי הרב/נית שלך? / השקפה:

באמונה: הרב י"ם חרל"פ זצ"ל, בהשקפה - הרב זלמן מלמד שליט"א. בהלכה - הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

2. מהם 2 התכונות ו 2 הדברים דברים טכניים שלא אהיה מוכן להתפשר עליהם?

תכונות: אמממ... לא יודע אם זו תכונה אבל אפשר להגדיר את זה כאחת כזו - רצון (אולי עקשנות?) להתעלות בעבודת ה' (אמיתית, לא כאידיאל באוויר) וענווה. טכני: קשה לי עם מומים גופניים, אז שלימות באברים (פנימים וחיצוניים, וברכת רפואה שלימה לכולנו!) ופנים יפות.

3. אם היו נותנים לכם 100,000 למגר את תופעת הרווקות, מה היית עושה עם הכסף?

לא מבין בזה אבל כנראה מביא אנשי מקצוע. כנראה שלא ריאלי בסכום הזה אבל מביא אנשי מקצוע באופן פרטי. במחשבה שניה - עובד על הכשרה המונית או לפחות מכוונת (אינטלקטואלית רגשית) של אנשים שיכולים לבצע את זה באופן שוטף וחינמי. אולי להכשיר רבנים צעירים ורבניות ל"עבודה" הזו.

4. מה טוב בי שאתן לצד השני?

אסוציאטיבית עולה לי יראת שמים. אני מקווה שאהבה לתורה, אהבה בכלל. אהבה כללית.

5. איזה פאדיחה הכי גדולה עשית בדייט? 6. איזה פאדיחה עשו לכם?

עוד לא יצאתי בפועל אז... (אבל עניתי בחיוב פעמיים ולא יצא..)

7. איזה הודעה בפורום הכי זכורה לך? (אפשר לצרף קישור)

ממש אבל ממש לא עולה לי, לא מרבה להסתכל פה הזמן האחרון...

8. מה החלום שלך לעוד 10 שנים ? לאו דווקא במישור הזוגי

להיות מורה הוראה (רב) איפה שהו ולנצל את שאר הזמן ללמוד ולהוציא ספרים.

9. מה הגילטי פלז'ר שלך בבחירת בן/בת זוג?

שתהיה מישהי מהעדה שלי (מבחינת ידע קולינרי) אבל בלי כל החסרונות שבאים עם זה..

10. איזה דמות אני מעריכ/ה בחיים?

רב מקובל שיודע לחבר בין האהבה ליראה, שעובד ה' בגדלות ובשכל גדול ומצד שני מלא ברגש והתלהבות.

11. מה התוכניות לעתיד?

להתחתן לגור ביישוב, ללמוד תורה, רבנות, להוציא ספרים באמונה ובעז"ה להורות הלכה. לגדל ילדים שיהיו תלמידי חכמים יראי ה' ולתפארת מדינת ישראל..

12.  אם הייתם טעם של גלידה, איזה טעם הייתם?

אמממ.. לא יודע, לא חושב שחומריות יכולה לאפיין אותי ;) אבל אני אוהב טעם פסיפלורה.

13. מה הפרט הכי חשוב שידעו עלי?

כלומר במה אני יוצא דופן? מה מוזר בי? מה חריג? אם אהבת התורה, הקב"ה וישראל [או האדם] זה לא חריג (אני לא באמת כ"כ שטוף בזה אבל זה שיקול גדול) אז... אני לא כ"כ רוצה לענות על זה. כן אומר שאני מעריך מאוד יצירתיות ומשתדל להיות כזה.

14 .אם היית ברוקולי , איזה דמות היית משדך לעצמך?

דמות משמע לא מישהו מהפורומים. לא יודע. 

15. עם איזה ניק/ית בא לי לצאת?.. את זה תבואו לספר לי

נתעלם כנהוג ;)

16. משפט של 10 מילים שמסכם אתכם

אם אין אני לי - מי לי, ואם לא עכשיו - אימתי? (סתם כי הסתדר לי וזה מה שעלה ראשון).

עונה בת שמיא
עבר עריכה על ידי בת שמיא בתאריך כ"א בתשרי תשפ"ג 15:08
על גיל תשאלו את @ברוקולי

באופן כללי הציונות הדתית.. משתדלת ללכת בהשקפה לפי הראי"ה והרצי"ה, הרב אלישע וישלצקי והרב יורם אברג'ל. בהלכות לפי אבי ורבותיו עד שיגיע הבעל המתוק
2. עין טובה, ענווה ויציבות. טכניים- כנראה שידע במידה מסויימת לעשות דברים עם הידיים (לתקן, לתלות וכיו"ב)..
3. צריכה לחשוב על זה
4. הרבה ב"ה
5. אאוטינג! רק אגיד שהיא קשורה במשהו שבישלתי
6. לא זכור לי...
7. לא בדיוק הודעה, אבל נושא שממש רציתי להתחזק בו ומאמינה שהיו כמה הודעות שעזרו לי להוציא אותו לפועל ב"ה..
8. בע"ה מסתכם בלהיות תמיד בשלום- מול הקב"ה, מול עצמי (ורצונותיי) ומול הסביבה.
9. צריכה לחשוב על זה
10. יש הרבה ישתבח שמו

מספיק בינתיים לערב חג..
בשורות טובות ישועות ונחמות לכולם!
ובע"ה שמחת חתנים וכלות בשפעע!
עונהפצל"ש חד פעמיאחרונה
עבר עריכה על ידי פצל"ש חד פעמי בתאריך י"ב בחשון תשפ"ג 03:47
 

1. מי הרב/נית שלך? / השקפה:
הרב קו. השקפה: נסיעות חינם
2. מהם 2 התכונות ו 2 הדברים דברים טכניים שלא אהיה מוכן להתפשר עליהם?
תכונות: לב טוב ושאיפה לטוב והתקדמות
טכני: א.שיהיה ממין זכר ב. שירצה להקים בית על אדני התורה והמצוות
3. אם היו נותנים לכם 100,000 למגר את תופעת הרווקות, מה היית עושה עם הכסף?
אולי מממנת פסיכולוגים ופסיכאטרים שיתנו עזרה נפשית עם כל ההתמודדות הזו
4. מה טוב בי שאתן לצד השני?
את טוב טוב הגמד
8. מה החלום שלך לעוד 10 שנים ? לאו דווקא במישור הזוגי
להאמין בחלומות שלי שהם באמת יכולים לקרות<
9. מה הגילטי פלז'ר שלך בבחירת בן/בת זוג?
פאות
10. איזה דמות אני מעריכ/ה בחיים?
אנשי אמת
11. מה התוכניות לעתיד?
לחיות
12. אם הייתם טעם של גלידה, איזה טעם הייתם?
טעם מתוק מתוק בהגזמה שבא להקיא
13. מה הפרט הכי חשוב שידעו עלי?
אני ככל הנראה צעירה מכדי לצאת לשידוכים 
14 .אם היית ברוקולי , איזה דמות היית משדך לעצמך?
מה אתם שואלים אותי? תשאלו אותה
אולי את התינוק של במבה, הוא חמוד ובמבה זה טעים
16. משפט של 10 מילים שמסכם אתכם
איסטרא בלגינא קיש קיש קריא×2

ב"ה ביום שני אני מתחתן אני הנני כאינני

ומשהו מרגיש לי קצת מוזר... אני מרגיש שאני לא מעכל את זה, לא שמח בזה בשלימות, לא מספיק מתרגש. איך מגיעים בשמחה? בהתרגשות?

הפריע ליאריק מהדרום
אבל מה אני יכול לעשות? להתרגש בכח?
יש פה אנשים דוסים במיוחד?פתית שלג

איך אתם מרגישים עם מיזמים כאלה? חדש מבית פרויקט 252: טיולי פו"פ בימי שישי

ועם שיעורים משותפים? סדנאות? ספידייטים? זום ספידייטים? (כבר שאלתי על זה פעם מזווית אחרת)

 

אני מרגיש שזאת יכולה להיות הזדמנות מטורפת להכיר בצורה בלתי אמצעית וחבל לפספס, אבל זה בכלל לא מדבר את השפה שלי, ואולי קצת נוגד את אורח החיים שלי.

 

ערבבת הרבה דבריםבחור עצוב

בגדול - לא לכל מה שכתבת מלבד ספידדייטים וזום, אם לא מוצאים אפשרות אחרת.

בכלל - הרוב המוחלט של המיזמים האלו נולדו איפהשהו על הרצף בין דת"ל ממוצע לדתי לייט-מסורתי. 

למה ערבבתי?פתית שלג

ויצא לך להיות במיזם שלא נולד איפהשהו על הרצף בין דת"ל ממוצע לדתי לייט-מסורתי? איך התרשמת ממנו?

ואי ואי 150 בשביל טיול בעין כרם ולראות את הרווקיםהפי

שאני בורחת מהם

אני עדיין חושבת שלא עלו על השיטה ..

שבתות איכותיות בלי חפירות . בלי יותר מידי מאמץ

במינימום עלות וסבסוד .. לא צריך חפירות הקסם יקרה לבד ..

סדנאות / בתי קפה או אפילו פשוט להשכיר מקום יפה כזה כמו איפה שסטונטים לומדים אז לרווקים רווקות או לדייטים אבל ליום יום

די עם הכנסים האלה אותם בנים נו.. אותם מרצים..

 

צריך פשוט להגיע ליותר קהל יעד ולא רק נואשים נואשות

😦 מעניין מה שאת אומרתפתית שלג

את חושבת שלמיזמים האחרים יגיע קהל מגוון יותר? (תכלס אולי זה שהכל באזור ירושלים משמר את אותו הקהל)

 

נראה לי שיש הרבה רווקים-רווקות טובים שפשוט המיזמים האלה לא מדברים אליהם..

זו הבעיההפי
הכל אותו הדברבחור עצוב
בגילאים מבוגרים יש אולי 1% שאתה לא מכיר. וממילא הסיכוי שדווקא ה1% הזה הוא הזוג שלך הוא לא גבוה במיוחד. 
נשמע יקר 150₪ בשביל סתם להסתובב אני יכולחתול זמני

להסתובב גם בחינם

או לרכוש המון בירות ולשתות לשכרה

 

לא הייתי מגדיר את עצמי כדוס במיוחד נכון לעכשיו אבל מעולם לא חשבתי ששיעורים משותפים זה מופרך

ספידייטים ודברים יותר מבולגנים / שוק בשר כן, לא יודע אם מבחינה דתית או שמרנית אבל זה נשמע מוזר ולא מתאים קצת קלות ראש כזה

גם זה קצת מוזרפתית שלג

להגיע לשיעורים כשהמטרה היא לא השיעור עצמו

יכול להיות שסתם אני מרגיש דוס מידי בשביל להסתכל על בחורה זרה ולפתוח איתה בשיחה

מעניין אם להיות רווק אחרי גיל השידוכים בין חברים בהכרח דורש להיות פחות דוס או לפחות לפעול בצורה פחות שמרנית.

(באמת קצת נמאס משידוכים-בירורים-כרטיסים)

לי זה יותר מוזר באופי, פחות בדוסיות.חתול זמני

תראה, זה כמו לשאול בחורה אם יש לה תפילין - בעצם דוגמה לא טובה, אם יש לה זה כבר מתחיל להחשיד...

זה כמו שנתקעת בליל פסח בלי מצות. והדרך היחידה שלך לקיים את מצוות החג היא לבקש מבחורות צעירות ונחמדות שתחלוקנה איתך מצה.

אז אפשר לומר שזה לא ממש שמרני.

אבל ברמה הדתית נטו, כל יום שעובר לא חוזר.

הייתי שולח את אחותי לבקש😅פתית שלג
ואם אין לך אחות?חתול זמני
פעם הייתי מדבר חופשי עם בנות עד שנהייתי דוספתית שלג

וחוץ מזה, לדבר על ליבה זה לא כמו לדבר איתה על שיר חדש של נועם בתן

אני לא חושבת שאני מסוגלתאני:)))))

זה מרגיש לי לא ראוי

פתית שלג

מישהו מבין אותי

וגם באיזה שהוא מקום אני לא חושבתאני:)))))

שבמקום כזה יהיה מישהו בסגנון התורני שאני מחפשת

מה לגבי לבקש מצה לפסח מבחור נאה ונחמד?חתול זמני
המיאו שלו מרתיעפתית שלג
למיטב ידיעתי,חתול זמני

אין עוד חתולים יהודיים חוץ ממני.

נצר אחרון? זאת אחריות לאומית לחתן אותך💪פתית שלג
זאת הבעיה,חתול זמני

אני הנצר האחרון מהשושלת המכובדת.

והיות וחתוליות נקבעת לפי האם... לא יעזור כלום.

אויש, פספוספתית שלג

היום בכמה שעות אתה יכול להפוך מאבא לאמא.

יכול להיות שאצל חתולים זה תופס. אמא זאת אמא.

אין על אימא.חתול זמני
...אני:)))))

זה מזכיר לי שפעם אחת הלכתי עם חברה והיא החליקה וכמעט נפלה והיה מישהו ממול שבא לתפוס אותה שלא תיפול והיא התייצבה פתאום ואז היא אמרה לי שכבר הייתה מעדיפה ליפול מאשר שיתפוס אותה  

אין בעיה לבקש, השאלה מה המטרה המצות או הבחור? אם הבחור אז.. זה יותר עובר בגרון אבל לא מתאים.. במיוחד אם זאת אישה מבקשת, אם זה גבר אז זה סבבה יותר.

המטרה היא המצות,חתול זמני

הכוונה היא שאיכשהו צריך לקיים את המצווה של נישואין גם אם זה מצריך להתגבר על "לא נעים" (בגבולות הסביר... נראה לי...)

אם נראה לי שאני האחרון שאמור להטיף לגבי זה...

..אני:)))))

כן, השאלה- מה זה גבולות הסביר?

ואיפה זה עובר את גבולות הצניעות?, והאם הגיוני שצריך להוריד בזה כדי להתחתן?....

פעם בנות ישראל היו יוצאות לחול בכרמים,חתול זמני

מצד שני קראתי באיזה ספר שבאפגניסטן המשפחה סוגרת הכל ומקסימום מציצים אחד על השני פעם אחת מבעד לפרגוד.

 

בקיצור המנעד רחב.

 

הלכתית הגדר הוא שאסור להקל ראש נגד הערווה, להסתכל לצורך הנאה כו' הדברים ידועים.

מעבר לכך, לדעתי זה עניין של השקופה וטעם אישי.

..אני:)))))

וחינוך

אני פעם ראיתי אחת בוכה את חייה על איזה אי תנועהפתית שלג

בירושלים,

מיד התעשתתי, התרחקתי משם, וביקשתי מנערה אחת שתשב לידה

גם חשבתי שזה פחות מתאים לי, וגם היא היתה נראית מסוג הבנות שהזכרת חחח

אני מקווה שהיא השתקמה מאז🥲

אני:)))))

וואי וואי אם זאת הייתה חברה שלי טוב מאוד שלא ניגשת אליה, זה עזרה לה ולך ביחד

 

לא אלךאנימהאחרונה

זה מרגיש לי כמו שוק בשר ללכת לצפות בעשרות בחורים, להתביית על המרשימים מבינהם, ולנסות ליצור אינטרקציה משמעותית, בהנחה שגם אני מרשימה מספיק.



אבל אנשים נואשים עושים מעשים נואשים💁‍♀️

זה לאו דווקא רע

איך להפרד אחרי חודשיים בלי לפגוע?ארץ חדשה
הצילו 🙄
למה לפגוע?משה

כלומר, ברור שהוא עלול להיפגע. אבל איפה את מרגישה את זה שאת מפחדת לפגוע בו?

 

(אפילו תעשי על זה עבודת כתיבה של 3-4 פסקאות לנסות להבין למה לך קשה לעשות את הצעד הזה אחרי שהגעת למסקנה שהוא נכון).

לזכור שככול שאת ממשיכה זה יהיה יותר קשהראומה1

ובינתיים את גם פוגעת בעצמך, בשלוות הנפש שלך, בהתקדמות קדימה.


תהיי כנה בפגישה הבאה לומר הכל ולהפרד בכבוד.

בהצלחה♡

בפגישה? לא עדיף בטלפון?ארץ חדשה
עדיף בפגישה, שקטה רגועה בלי הוצאות כספיות גדולותראומה1
ואפשר גם לשתף לפני שאת מתלבטת על כמה דברים לגביי מה שראית אצלו ושחשוב לך לדבר איתו על זה. זה יכין את השטח ...

כדאי לדעתי להכין את השטח כדי שהצד השני לא יגיע מולהב לדייט ולו בשביל שיפרדו ממנו.


כנראה שעדיף בפגישהארץ השוקולד

תשתפי בדברים טובים עליו ולמה לא מתאים לדעתך.

לזכור ולומר שנפרדים כי אין התאמה ולא כי הצד השני לא טוב מספיק.

כן. מסכימה.נחלת

 

ואני מבינה שלאמר "זה לא אתה, זה אני" - ישמע כתירוץ נדוש ומוכר. אז אם זה באמת כך, לא לאמר את זה.

 

סבורה שאם בכל זאת נפגשתם במשך חודשיים תמימים, יש לך דברים טובים לאמר עליו ואליו.

 

אולי באמת לאמר קודם בטלפון (או בדרך התקשורת הרגילה שלכם) שחשבתם קצת (או הרבה)

ואתם רוצים לשתף אותו בזה. כך שהוא יבין במה דברים אמורים, לפחות במקצת. אבל בצורה

מאוד עדינה ובלי לפגוע בכלל.

 

בהצלחה!

 

שאלה מקסימהadvfb

הגיוני מאוד שיכאב לבחורה, אך השאלה איך זה יעשה בצורה מכובדת  שתמזער נזקים

בגדול - להקשיב ולהבין מה היא תרצה.

אני נוטה לחשוב שרוב האנשים ירצו שיודיעו להם בטלפון, לפחות ברמז, ואז לעשות פגישת פרידה שבה מדברים על חוויות, רגשות, מחשבות וכו'

אבל יש כאלה שהם לא אוהבים "להתבחבש" ברגשות, אלא מעדיפים לברוח - וזה הכי לגיטימי שבעולם!!

אז לכן הכי חשוב להקשיב לה - אם היא רוצה לברוח תנסה לעודד אותה ותתן לה לברוח, אם היא רוצה להביע רגש, תן לה להביע מה שתרצה.

כמובן שזה יכול להיות קשה לך שהיא תביע כאב וצער. נראה לי היא שווה ש"תסבול" את זה אם הייתם ביחד חודשיים.

בהצלחה רבה!!

זה אף פעם לא נעים, גם לא אחרי דייט אחד ובטח לא אחרי חודשיים.

באיבחת חרבמי האיש? הח"ח!

כי זו חרב. אין דרך שזו תהיה כרית רכה, חלומית או פלומתית. זו חרב, להט חרב מתהפכת, דוקרת כמדקרות פגיון. ואתה תכאיב, תדקור, תפלח כבכידון מלובן לוהט דרך קרבי האדם בו זה יינעץ.
ואף על פי כן, כך תעשה. והרחמן המרחם על בריותיו שבשמיים, הטוב כי לא כלו רחמיו, יכפר. וכולי האי ואולי.

ומכל זה רק למדים, ומדייקים יותר להבא, וקמים מכשלון ומעפר, וזזים הלאה בחיים.
ולדעתי בשיחה בטלפון, אין עניין אחר. ותקומו איש ואישה בתום הדיבור הקצר, ותהיו לבדכם כל אחד אחת בנפרד במקומותיכם, ותבכו את השריפה אשר כלתה, ותתאוששו כאבלי ציון, ותקומו מאפר.

הגזמת קצת....נחלת

הבה נשאיר את להט החרב המתהפכת למקרים אחרים. יש, בלי עין הרע (או עם), מספיק כאלה...

 

אני כן בעד פגישה. למרות שזה קשה יותר, בכל זאת פנים מול פנים - לא פשוט.

 

אולי אפילו להביא משהו קטן, מנחם?  אבל לא בטוחה לגבי זה כי אז אולי זה י קשה

עליו יותר.

 

אלא אם כן מדובר במישהו שלילי ביותר. אז שיחת טלפון קצרה וחדה היא פתרון מצויין.

 

לא נשמע לי כזה...

אני ממש אוהב את סגנון הכתיבה שלך.חתול זמני
של מי?נחלת
של מי האיש,חתול זמני

גם שלך, בדרכים שונות אמנם.

מצב רוח שפוף fishing for compliments. אין צורךנחלת

כבר עבר, אבל תודה על הרגישות, חתול זמני נאמן.

לא מזמן יצא לי לדוג דגים בפעם הראשונה,חתול זמני

וכחתול זמני, זה היה מקסים. אבל גם קצת עצוב, בשביל הדגים. אבל גם טעים.

בחוף אילת או אל-עריש, סרדין קטן פגש כרישנקדימון
או חתול
וואוו וממש בימי אלו אזכרה לנעמי שמר זכרונה לברכהנפש חיה.אחרונה
אתה בעד "לברוח"advfb

וזה בסדר ולגיטימי,

יש אנשים בחבשנים (כמוני) שצריכים לעבד ביחד את החוויה. כשמעבדים ביחד את החוויה אפשר להחשף ליותר צדדים של הסיטואציה ולהבין אותה יותר טוב.

אבל אם מרגישים שאין צורך/כוח לזה, אז סבבה אפשר טלפונית. 

 

אהבתי את המטאפורות המוגזמות שלך חחח

כשלמעשה, זה באמת לפעמים מרגיש לא רחוק, הרבה פעמים יכול להרגיש בצורה הכי טבעית שיש, שהשמיים נפלו.

>>ברוקולי

 

הצד המסיים צריך לבוא לקראת הצד שמסיימים איתו (גם אם לצד המסיים גם קשה) 

אם היה קשר משמעותי בחודשיים האלה כדאי לעשות הכנה לפני ואז לתת אפשרות איך היא רוצה להיפרד. 

אם היה קשר משמעותי אני ממליצה מאוד בפגישה כדי לאפשר לסיים את הדברים באמת. 

השתדל להגיע אליה ו/או כל דבר שיקל על הסיטואציה 

 

בהצלחה! 

מסכימה!נחלת
דעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית:חתול זמני

– ראשית אין לי מושג מה אומר "חודשיים" במושגים כאלה יש אנשים שתוך שבועיים מתחתנים ומצד שני יש לי משלוחים מאמזון שלקח להם גם יותר זמן להגיע. אין לי מושג עד כמה שניכם הייתם מושקעים בזה הקשר, באיזו תדירות כו' כו'.

 

– מה אני אישית כחתול זמני הייתי מעדיף אם היו נפרדים ממני? הייתי מעדיף שייפרדו ממני בשיחה או בהודעה מה הטעם לגרור אותי לפגישה שצריך לתכנן להתכונן אליה להתקלח להתלבש לנסוע הלוך ושוב אחרי העבודה במיוחד אם מדובר במרחק משמעותי רק כדי לומר לי "אה טוב אתה מוזמן לחזור הביתה". כאילו לא יודע לא שאין לי סנטימנטים פשוט אני לא אוהב שמזבלים לי במוח. בשלב השידוכין זה לא שהפכנו לחברי ילדוּת מהטובים שבטובים ועוד רק תוך חודשיים. בסדר היה נגמר כל סוף הוא תמיד התחלה חדשה.

 

– מאחר ולא כולם חתולים זמניים, הייתי מחלק את האנושות לשלוש קטגוריות:

 

1. חתולים זמניים, שזורמים עם הזרם הגדול של החיים ומקבלים את מה שיש לקב"ה להציע באהבה (ייסורים מקבלים באהבה או שלא מקבלים בכלל)

 

2. אנשים שלא משנה כמה דיפלומטי תהיה איתם יתבאסו על החיים שלך (במקרה כזה הייתי ממליץ לעשות מה שהכי פחות פוגע בעצמך כי גם ככה זה לא משנה)

 

3. איפשהו באמצע, כאלה שבדיו המילים הנכונות תוכל לרכך את המכה, אם אנחנו שייכים לקבוצה 3 אז פשוט לנסות לנסח משהו דיפלומטי, אם היו לי הערות משמעותיות הייתי אומר אותן בעדינות (הגעתי בסופו של דבר למסקנה שאני מחפש מישהי עם גישה קצת שונה לגבי XYZ כו') או מושך את האש אליי (בדיעבד הבנתי שאני לא לגמרי XYZ ברמה הכללית של הדברים)

 

אם הם מאוד סנטימנטליים אולי עדיף פגישה

אם לא אז לא

אבל טלפון לדעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית זה מתכון לאי־נעימות

ייסורים הם ייסורים כאשר מרגישים את המרירות שלהםadvfb

ובכל זאת, מקבלים אותם באהבה.

ולא כולם חייבים להיות במדרגה הגבוהה של קבלת יסוריים באהבה וזה בסדר גמור.

נכון, אין לי תלונות לגבי זה.חתול זמני
לצערי חושבת שאף פעם לא אקבל יסורים באהבהנחלת

אולי גם זה  יסורים...

never say neveradvfb

בע"ה שלא נבוא לידי נסיון..

אולי במכתב רגישזיויק
פסקה מעולת ראיה שמזכירה לי את הקשר האחרון שהיה ליadvfb

התפלה מבקשת מהנשמה את תפקידה.

כשעברו ימים ושנים בלא תפלה בכונה, מתקבצים בלב אבני־נגף רבים, שמרגישים על ידם כבדות־רוח פנימית. 

וכשרוח הטוב חוזר, ומתנת התפלה נתנת ממרומים, הולכים בכל תפלה ומתפנים אותם המכשולים, 

והסיכורים הרבים, אשר נקבצו בנחל הנובע של נשמת החיים העליונה, הולכים וסרים. 

ועם אותה העליה הנשמתית, שהיא עולה בכל תפלה ביחש לערך זמנה, אחוזים ידועים באים בתור מרפא את חסרון העבר; 

אמנם לא בבת אחת נמנה החסרון, אבל הולך הוא ומתמלא,

והצוהר של התפלה הולך ומגלה את אורותיו.

 

(עניני תפילה, התפילה המתמדת של הנשמה, ג')

מאוד יפה.נחלת
תודה!advfbאחרונה
למהזית שמן ודבש

כמעט כל הדייטים שעברתי מסתיימים כעבור פגישה אחת?

הקב"ה חוסך לך זמן על בנות לא רציניותintuscrepidam
זה פתרון קל. בכל זאת, כדאי לבדוק למהנחלת
אנא המתן לתגובות כאן. יש כאן תובנות ועצות טובותנחלת
בן כמה אתהadvfb

ואיך אתה מרגיש בדייטים עצמם?

זה יכול להיות עניין שכדאי לטפל בו בשלב בחינת ההצעה ועד להתנהגות בדייט עצמו.

כיווניםיהודי שואף לטוב

'מסתיימים' הכוונה שהיא מסיימת אותם?

אם אתה מסיים, זה בירור מסוג אחד.

למה ההצעה, שנראתה לי בעלת פוטנציאל, כבר לא רלוונטית? מה פגשת שגרם לך לחתוך? זו בעיה בהצעה, כלומר לא היתה שום סבירות, אין שום דמיון/קשר בין הדמויות, או שזו בעיה בתקשורת, ביצירת הקשר?

אם זו בעיה בהצעה, למה הציעו לי? ייתכן ולא מכירים אותי/אותה/לא יודעים מה אני מחפש? למה לא 'עליתי על זה' מראש, בשאלות מבעל הרעיון (מלבד פרטים טכניים ומהותיים כאלה ואחרים, 'למה חשבת שהיא מתאימה לי?', 'למה חשבת שאני מתאים לה?'. לא 'כי לשניכם יש אוזניים/לב וריאות', אלא למה דווקא אני לה ודווקא היא לי. איזו ייחודיות ראית בכל צד שהעלת לך את המחשבה שיכולה להיות התאמה) או בשאר הבירורים. אולי העניין צריך חידוד?

אם זו בעיה ביצירת הקשר, האם נבהלתי משתיקות/משהו ספיציפי שהיא אמרה? האם חתכתי 'כי הרגיש לי' או שיש סיבה שאפשר להצביע עליה? הרם באמת נתתי הזדמנות או שמיהרתי לחתוך כי לא היו לבבות והצעת נישואין אחרי 20 דקות? האם נכון לחתוך אחרי נסיון אחד, כששני זאים נפגשים ומובן יהיו רגעים לא נעימים (וגם לא נוראיים) של שתיקות מביכות, או שנכון לתת צ'אנס נוסף, ואולי אפילו יותר? האם אני באמת בא מוכן לקשר, ובא להשקיע בדייט, או בא 'לעבור אותו' (כמשתמע קצת מנוסח שאלתך), ומיילא כל הדייט לא רלוונטי? האם יש בי פחד מיצירת קשר שגורם לי להיבהל ולהרגיש שזה לא רלוונטי, או אפילו להצביע על דברים ספיצייפיים למרות שהם לא באמת מהותיים לי?


אם היא חתכה, יש בירור נוסף, אך זה כמובן דורש גם את הבירור האם ההצעה היתה רלוונטית. אם לא, למה לא סוננה בדרך? האם ייתכן שהמציע/הדמויות שאצלן ביררו עלי לא מציגים אותי נכון?

אפשר גם לשאול אותה, בטלפון בו היא חותכת או בהודעה אחרי זה, למה היא חותכת. היא לא חייבת לך תשובה, וכנראה שהיא תענה 'הרגיש לי שזה לא מתאים', אתה יכול לבקש הערות/הארות להמשך הדרך, אולי תקבל משהו.

ייתכן שיש בך, במראה/דיבור/התנהלות שלך בדייט משהו מרתיע/מרחיק? האם השקעת בדייט, באת מכובד, פתוח (כמה שאפשר) להכיר, לשמוע ולשתף, התעניינת בה ולא חיטטת יותר מידי? האם חשבת מראש על מקום שנוח לה, מתחשב במה שמתאים לה, לא ליד כל החברות, מקום נעים, אולי אפילו עם שירותים? האם הבאתי לפגישה הראשונה מיץ תרד הולנדי סחוט ועוגיות שעורה ותירס במילוי חסה? התנהגתי מוזר? נסה לשחזר את מהלך הפגישה ולבחון אם היתה התנהגות מרחיקה מצידך.


כשזו אחת או שתיים, יש סבירות שההצעה לא רלוונטית/הן לא פתוחות לקשר, אבל אם זה כבר עם בנות רבות, יש כאן נורת אזהרה לכיוון שלך. מה אני לא עושה נכון.


זו התמודדות קשה. נסה ללמוד משהו מכל פגישה. להתייעל בתקשורת, להכיר גבולות ולהבין מה חשוב לאישה ומה מעניין אותה, למד להתחשב, ובעיקר, להיפתח.


זה נסיון לא פשוט. תדבר עם אבא, תגיד לו, ותתכוון לזה, שקשה לך, שאתה צריך את עזרתו, ושאתה מתאמץ ומשקיע כדי להקים בית לכבודו. קבל את הקשיים הללו באמונה, ויהיו לזכותך.


(מקווה שכתבתי כל מה שחשבתי, כי בטעות מחקתי הכל וכתבתי הכל מהתחלה)


אשריך. יצליח ה' דרכך ותבשרנו בשורות טובות במהרה.

נכון מאוד.נחלת
מזכיר לי אותיsubb16

אכן גם אני הייתי בבעייה כזו עד שלימדו אותי איך לפתח קשר עם אישה.
ואז הכל השתנה שסוף סוף הכדור היה אצלי.
לא בקטע מלחיץ אחי אבל אתה צריך ללמוד אם יוצרים קשר עם אישה.
תחשוב שזו בחורה שהיית רוצה ובגלל שאתה לא יודע איך מפתחים איתה שיחה הכל בורח לך, פשוט חבל.
לכן יש אנשים מאוד מאוד מסויימים שיודעים להדריך אז שווה לפנות אליהם וכן גם לשלם אם צריך.

אתה יכול לתת לי טלפון שלהם?זית שמן ודבש

תודה

יש לך עצה איך לבחון אם זאת באמת הנקודהפתית שלגאחרונה

עוד לפני פגישה מקצועית?

לא תמיד זה אומר משהוהפי

יכול להיות גם שאתה מאוד מוצלח .. וזה מרתיע אנשים

זה במידה ובאמת אתה מראה רצינות ובשלות רגשית בדייטים

מזדההפתית שלג

אם מדובר במשהו עקבי שווה לנסות לבחון את זה בצורה מקצועית

לא מנסיון😬

חוסר נשיותיובללל

אשמח לשאלה שקצת לא נעים לי לשאול.

אני יוצא עם מישהי משהו כמו חודש. הולך אחלה סה"כ, אחלה שיחות, יש צחוקים כימיה ודיבור זורם יחסית.

אבל יש משהו שממש מפריע לי וזה שיש בינינו איזשהו פער באסתטיקה/היגיינה. אני אחד שממש שם לב לדברים וממש רוצה שאישתי תהיה "מטופחת". והיא לא אחת שמתאפרת בכלל, לא לדבר על לק וכל זה.. וגם לבוש דיי פשוט. ואפילו (וממש לא נעים לי להגיד) לא תמיד שמה לב לשערות בפנים…

השאלה מה לעשות עם דבר כזה? אני לא יכול להתעלם מזה.. ברור שגם לי יש עבודה לעשות אבל בסוף יש איזו רמה שאני מצפה ממנה..

שייך בכלל לדבר על זה איתה??

תודה. 

דווקא עם אינדיאנית,חתול זמני

אני חושב שהייתי יכול להסתדר. או אסקימואית (סליחה, אינואיטית. או אלאוטית). בעיקר אינואיטית, כזאת עם מעיל פרווה ענקי שצדה דגים ומגדלת דובים. יוצאת בבוקר להפליג בים הגדול וחוזרת עם ערב לאיגלו. הקטע של הדגים חשוב (כי אני חתול זמני). למרות שכל הקטע הזה של בוקר וערב קצת בעייתי בגרינלנד... למרות שבאזור של נווק זה עוד איכשהו סביר.

חשש גנטיאחד האם שומע

שלום לכולם.

אצלנו במשפחה כולם ממש גבוהים. באיזור 190, והבנות יחסית בממוצע. כל חיי גדלתי כגבוה ותמיד קיבלתי על זה מחמאות, לכן אצלי במוח זה נתפס כדבר מאוד מהותי. 
העניין הוא שאתמול יצאתי לדייט עם בחורה מתוקה ממש, אבל גם ממש נמוכה. ויותר מזה, המשפחה שלה גם ככה פחות או יותר. אחרי שהבנתי את זה פתאום התחיל להפחיד אותי העניין הגנטי (ברור שגובה זו לא מחלה ח"ו והבעיה היא בתפיסה שלי! אבל ככה גדלתי וכרגע קשה לי להשתחרר מזה. ומבקש מראש סליחה אם זה פוגע במישהו). 

השאלה שלי היא האם יצא לכם לחשוב על משהו כזה פעם? מה יהיה הגובה של הילדים? איך אפשר לברר גנטית מה באמת ההשלכות של זה? מכירים משפחות שיש פער גובה מטורף כזה? מה הגובה באמת של הילדים?

חבר'ה, באמת כל פיסת מידע שיש לכם כאן תעזור לי, זו לא פעם ראשונה שאני מתלבט על זה. תודה

אם חשוב לך גנטיקהחושבת בקופסא
תבדוק מחלות גנטיות שמשפיעות על החיים הרבה יותר מכמה סנטימטרים לפה או לשם.
כמו שאמרתיאחד האם שומע

אני יודע שזו לא מחלה, וברור שצריך אכן לבדוק מחלות גנטיות. אבל זה מטריד אותי. הלוואי שלא. 

אני יכול להגיד לך שאני חושב על זה לצד השניל המשוגע היחידי

אבא שלי נמוך, אמא שלי ממוצעת על גבול הנמוך,
וכולם אצלינו די נמוכים במשפחה. (אני נמוך)
אני חושב שאם זה פער, אז זה אמור להתאזן, אבל אין לי באמת ידע מקצועי...
אבל בסוף אם תתרגל לזה, אז הגיוני שגם התפיסה שלך תשתנה.

קודםאחד האם שומע

כל תודה רבה על התגובה נשמה טהורה, מקווה שהשאלה שלי בסדר!

דברי שני, זה ברור שעל רוב פשעים תכסה אהבה..אבל עד שהאהבה תגיע....

 

בשמחה, השאלה שלך טובה,ל המשוגע היחידי

וזה גם מובן מאוד למה זה מפריע לך.

ואני מניח שאתה שואל על הילדים שבעז"ה תאהב אותם איך שהם יהיו...

השאלה בסדר גמור. לא להרגיש אשמה רבותינחלת

על הרגשות שעולות אצלכם. יש להן מקום.

 

אין לי תשובה על כך. אולי להמשיך ולראות אם זה עדיין מפריע.

 

אולי הילדים יהיו גבוהים כמוך? יש לנו שכנים שהיא מאוד נמוכה. ממש.

בעלה די גבוה (לא 1.90) ו90% מהילדים, גבוהים.

 

אבל יכול אולי להיות גם ההיפך כמובן.

 

אגב, קראתי בספר "יומנה של שדכנית" על מישהו שהגיע לאחד מגדולי ישראל

בטענה שאחותו שמה דגש על שטויות; הכירה בחור נמוך ואינה רוצה בו כי

טוענת שתתבייש ללכת איתו ברחוב.

 

הצדיק ענה לו: אלו לא שטויות. זה דבר שצריך לקחת בחשבון אם זה מפריע לה.

 

זה לגבי ההצטדקויות שעולות כאן לגבי הרגשות לגטימיות לגמרי.

 

מה עושים איתן? זה כבר נתון לשיקולו של כל אחד.

 

בהצלחה רבה!

 

הגובה שלי 156 ס"מshaulreznik

כנ"ל לאבא שלי, ואימי עוד יותר נמוכה. לגבר זה לא קל מבחינת הביטחון האישי, לנשים אין בעיה (הן אכן נתפסות כ"מיניאטוריות ומתוקות"). ילדיי נמוכים כמוני, הבן עדיין קטן ולא מוטרד במיוחד, לבת הגובה שלה כלל לא מפריעה.
 

אבל רוב הסיכויים שילדיך יגיעו לגובה ממוצע של 175 ס"מ ואף הרבה מעבר. אז אין מה לחשוש. שאל את הבינה המלאכותית והיא תיתן לך תחזית על סמך סטטיסטיקה קיימת.

תודה על השיתוף!אחד האם שומע

על בסיס מה את/ה אומר את זה? באמת כבר שבוע שאני מנסה להסתכל מסביב על משפחות ולא מצאתי משהו עקבי מדי..חוץ משאם יש גנים נמוכים אז זה עובר הלאה..

ראה את המחשבוןshaulreznik
זה עניין אישי ותלוי בטעם שלך, לדעתינקדימון

מה שלא נכון זה המחשבה שגן גבוה פלוס גן נמוך יוצר גן ממוצע. אם אתיופי יתחתן עם אשכנזיה אז הילד יצא מוקה? זה לא ביולוגיה.

אם חכם יתחתן עם טיפשה אז הילד יצא ממוצע הציונים שלהם? זה לא ביולוגיה.


אחד מהגנים יבוא לידי ביטוי וזו הגרלה שאין לנו איך לשלוט עליה, ומה שכן יכול להיות זה עוצמה משתנה של הגן המסוים - אבל הנטייה תהיה גבוהה או נמוכה, וממש לא נטיה לממוצע.

זה דבר שיש לדעת.


עכשיו השאלה היא מה הטעם שלך בנושא, אם בכלל אכפת לך/חשוב לך, וכדומה.

מעניין מאוד.אחד האם שומע

ברור לי שאין פה נוסחה מדויקת (אע"פ שיש מחשבון באמת כמו ששלחו למעלה חחח..) אבל רוצה לשמוע מנסיון החיים פה של האנשים מה רואים/שומעים מסביב. לדעת האם אני לבד בהתלבוטות הזו והאם יש לה מקום או שזה יצר הרע? 

במקרה קפץ לי השרשור ורוצה להגיבבארץ אהבתי

קודם כל - זה נכון שזה לא תמיד יוצא ממוצע, אבל דווקא בדברים האלו (גובה וצבע עור) יש איזשהו ערבוב של הגנים שיוצר לרוב משהו באמצע (כי יש פה כמה גנים שמשפיעים, ולכן חלק מתקבל מהאמא וחלק מהאבא, והתוצאה מושפעת משניהם. יש תחומים אחרים שבהם רק גן אחד משפיע ואז זה באמת סוג של 'הגרלה' אם זה כמו אמא או כמו אבא).

 

מכירה כמה משפחות של אתיופי ואשכנזיה (או להיפך) והילדים באמת בצבע כמו של תימנים. וגם במשפחה שלי רוב הילדים קיבלו צבע בערך באמצע ביני לבין בעלי (עם שונות בין הילדים, אבל בגדול כולם בטווח שבנינו).


 

ולגבי הגובה - יש לי דודים שהם עם הפרש גובה משמעותי. הבעל בערך 1.90, והאישה סביב 1.50 (להערכתי, לא שאלתי אף פעם...). יש להם 7 ילדים, 2 בנים שקיבלו את הגובה של אבא שלהם (לא יודעת אם ממש בגובה שלו, אבל כן גבוהים מהממוצע באופן ניכר), ו-5 בנות בגובה ממוצע, גבוהות יותר מאמא שלהן אבל לא באופן חריג.

 

חוץ מהחשש לילדיםShandy

זה מציק לך בעין?

מרגיש לך מוזר להסתובב עם מישהי יותר נמוכה בהרבה ולא ממוצעת?

איך הצל/ השתקפות שלכם ברחוב או מול חלונות ראווה מרגישה לך??

כי לגובה כמה שתרצה זה מה שה' קובע

אני באה כמיך ממשפחה של גבוהים

אבא שלי 185 אמא 175 ויש לי אחים 192 188 אחיות 176 175 שזה גובה ממש גבוה לבנות

אבל גם אחים בנים יותר נמוכים - ממוצעים 176

(שזה הממוצע בערך לגברים- 177)

ואני שאני 170 זה גם גבוה לבנות

(הממוצע הוא 163)


 

זה תלוי ילד מה הוא אוכל כמה ישן אם עושה ספורט


 

אני מכירה זוגות שהם הפוכים שניהם מגרדים את ה170 ויצא להם בחור 185

זה משפיע אבל לא מחייב בכלל


 

אז תתיחס יותר להרגשה שלך איך זה נראה בעינך

כמה  זה מפריע לך שהאישה שלך שהיא נמוכה

לא הילדים שלך


 

כי לי זה מפריע🙂

מודה

נסיתי  עם כמה וכמה בחורים אבל אני לא נמשכת לכאלה שפחות מ178-180


 

אני צריכה לראות שיש הבדל גובה בנינו

תודה!אחד האם שומע

האם שאני שואל את עצמי את זה גם. כי זה פרדוקס כזה. ככל שאני מפחד יותר מאיך זה ישפיע על דור העתיד אוטמטית זה משפיע על איך אני מסתכל עליה. 
ובדיוק כמו שכתבת, יצא לי להתסכל על הצל ברחוב וזה, וזה מרגיש לי קצת 'מוזר', כמו אחות קטנה. אבל אמרתי לעצמי שזה אולי סתם קול בראש שצריך לנפץ..מבולבל כבר. 

מסכימה; איך זה מרגיש אצלך, לא הילדים כרגע.נחלת
בעלי גבוה ואני נמוכהמתואמת

שמחה שזה לא הפריע לבעלי...

יש לנו ילדים גבוהים, ילדים ממוצעים וילדים נמוכים. מגוון נחמד

אגב, ההורים של בעלי גם נמוכים, רק הוא ואחיו גבוהים...

גם לדעתי - פחות תחשוב על הילדים העתידיים, אלא על איך זה מרגיש לך מולה, אם מפריע לך להיות בפער כזה מולה. זה עניין של העדפות מראה ולא של גנטיקה...

יש לי דוד 1.98 ודודה שלי 1.65 בערך,Lavender

כל הילדים יצאו גבוהים (חמישה במספר)

ואם אתה שואל אם יצא לי לחשוב על זה פעם, אז בפירוש כן.

בסוף כשאני מתחתנת עם מישהו אני רוצה להוריש גנטיקה טובה לילדים, לא דווקא גובה. 

(לי אישית גובה יותר מפריע בקטע שגבר נמוך מצטייר בעייני כפחות "גברי" אבל לא יפריע לי שיהיו לי בנות נמוכות למשל)

נכון, אבל לא בהכרח.נחלת

אני גבוהה.  ובכל זאת, שמתי לב שיש גברים נמוכים שהם גבריים בהחלט.

כמובן שמטבע הדברים, אשה גבוהה היתה רוצה בעל שלפחות בגובה שלה.

אבל יש גברים נמוכים גבריים ומושכים. לגמרי. וגם גבוהים שלא נראים

גבריים כל כך.

 

מכירה מישהו נמוך נמוך נמוך.....למטה מהממוצע. בהרבה.

אשתו גבוהה גבוהה גבוהה...למעלה מהממוצע.

רואה די הרבה זוגות כאלה.

 

 

 

יכול להיות שגם אצלך זו איזו תסמונת גנטיתמרגול

ויכול להיות שסתם נטיית גובה

כנ"ל אצל הגברת המיועדת.


כי כן, ברור שגובה מושפע המון מגנטיקה, אבל יש מקרים שזה ניתן לבדיקה ממוקדת של 2-3 דברים. לרוב יבדקו בשביל שלא יהיה לשני ההורים (למשל כי אז ההשפעה היא לא רק על הגובה, אלא גם על עוד דברים. או כי זה כבר יצור מצב קיצון)


בכל אופן. אני חושבת שייתכן שיש פה גם עניין של מגדר.

כי כאמור, לגברים גבוהים מאוד, קשה פחות מלנשים גבוהות מאוד. וכך גם ההפך.

אז אתה אולי חושב - מה אם הבן שלי יהיה נמוך מאוד וזה יקשה עליו בזיווג/ביטחון עצמי/ ווטאבר

אבל אני כאישה הייתי חוששת בעבר מההפך - מה אם תצא לי בת מאוד גבוהה?


אני נמוכה מאוד, בעלי מעל הממוצע אבל לא ברמה חריגה, אז לא נראה לי שתצא לי בת 180 חחח


אבל בהחלט מבינה את הקושי של ללכת עם מישהי שנמוכה ממך ב40 ס"מ (מהכיוון של זו שהלכה לצידו של מי שגבוה ממנה ב40 ס"מ, וזה באמת מרגיש לפעמים כמו "ילדה", עד שמתיישבים ואז כבר לא. אבל מבינה)

אשכרהאחד האם שומע

כתבת הרבה ממה שעובר לי במוח. 

ברור שגובה באיזשהו מקום זה יתרון/נורמלי לגבר ואילו לאישה זה יהיה חיסרון מסויים..וכל הקטע שזה גם בדיוק להיפך! ואין לנו איך לשלוט על זה. מצד שני, כמו שכתבתי, יש לי איזו תפיסה כזו שגובה הוא מאוד מאוד חשוב. לכן זה משפיע לי על איך אני תופס אותה וגם עולה הפחד על דור העתיד,..

אם אפשר לשאולשלומית.

למה גובה הוא מאוד מאוד חשוב? ( חוץ מלהגיע למדפים הגבוהים בסופר)

אני ובעלי נמוכים והחיים שלנו מצויינים ב''ה. מקסימום לוקחים שרפרף 

את צודקתאחד האם שומע

לחלוטין. זה דבר שלא בשליטתנו בכלל, והוא לא עקרוני למהות של האדם. והאמת שבגלל שזה לא מאוד חשוב אני כועס על עצמי שזה כל כך מפריע לי! באמת. 
אבל כמו שאמרתי, תמיד גדלתי כך שגובה הוא חשוב, תמיד החמיאו לי על זה ותמיד זה היה לי כיף. לכן זה נתפס אצלי כנראה כמשהו חשוב....

כמו הרבה דברים אחרים שמפריעים לאנשים אחרים

אבל אם גובה מאוד מאוד חשוב בעיניךמרגול

אז זה אמור להיות גם מאוד מאוד חשוב כשאתה חושב על הבנות העתידיות שלך, לא?

להיות בת גבוהה מאוד, זה ממש לא קל.

גם להיות בן מאוד נמוך.


אבל אני אומרת, שאו שגובה זה פיצ'ר חיצוני וזה הכל, ואז באמת לא כזה משנה

או שהוא מאוד חשוב, אבל אז זה חשוב לשני הכיוונים שלא יהיה גובה קיצוני. לא?

ברוראחד האם שומע

קיצוניות לא טובה בשום דבר ובשום מצב. לא מחפש קיצון. 
מבחינתי גובה זה לא הכי חשוב, ברור שהעיקר הנשמה והמידות. עם זאת, קשה לי לשחרר את זה. 

רק אם תתחתן עם מישהי גובהintuscrepidam
תהיה סבירות גבוהה יותר, לא וודאות, שהילדים שלך יהיו גבוהים. וזה תחת הנחה שכל הדורות לפניך גבוהים ככה שיש לכם נטייה להיות גבוהים.
מבחינה גנטיתלגיטימי?

פעם התעניינתי בעניין הגובה, וזה מה שאני יודעת להגיד:

יש תכונות שאפשר לבדוק בדנ"א של אדם, ולהעריך כיצד זה יבוא לידי ביטוי. לגבי גובה, אפשר לקבל הערכה, אבל טווח סטיית התקן הוא עצום, כך שההערכה הזאת מאבדת הרבה מיכולת המימוש שלה.

למה זה קורה? כי יש תכונות שתלויות רק בגן אחד או גנים בודדים, אבל גובה תלוי בעשרות אלפי נקודות שונות בדנ"א. (מקור)

 

אם זה משהו שמטריד אותך ברמה רצינית - לך תקבע תור אצל יועץ גנטי, ותברר.

מכירה הרבה זוגות בהם אחד מבני הזוג יותר גבוה, ומבחינת ילדים - לפעמים כולם בגובה דומה, לפעמים יש מנעד של גבהים.

 

אבל השאלה הגדולה היא:

האם אתה מחפש תשובה גנטית, או שאתה מחפש להשפיע על התפיסה שלך? האם אתה רוצה להשתחרר מהתפיסה הזאת?

כדי לאזן, לדעתי רוב האנשים לא חושבים שלהיות גבוהנוגע, לא נוגע

בפער מהממוצע זה הכי כיף.

אז קח בחשבון שיתכן שגם בשביל הבחורה יש כאן התפשרות מסויימת, ושאולי בזכותה הילדים דווקא יהיו מאוזנים..

אבל זה כל הקטעחתול זמני

הגמרא אומרת שגוץ לא יישא גוצה וגבוה לא יישא גבוהה

בעיקרון קיבלת מחמאות כי אתה גברSeven

לגבר יפה להיות גבוהה

לעומת זאת אם היית אישה 1.9 סביר להניח שלא רק לא היית מקבל מחמאות היית מרגיש חוסר ביטחון על הגובה הזה

בוא נגיד שאני לא מאחלת לבנות שלך להיות 1.9

ההגובה הממוצע לאישה הוא 1.6

איזה חרטההפי

אני 1.60 וסבא שלי כמעט 2 מטר וגם השני ויש לנו מלא גבוהים במשפחה

די עם הבולשיט .

דבר שני תגיד תודה רבה ,בחורה גבוהה מאוד מעל 1.80 זה לא הדבר הכי נשי שקיים אלא אם כן היא מיוחדת 

ולא הייתי חושבת שאגב 1.90 זה יפה לגבר

לא ראיתי בחורה אחת שרוצה 1.90

תגיד תודה שהיא רוצה אותך..

סורי אבל אתה חי בסרט רע

ועוד חושב שהיא הבעיה נו

אתה צריך השתלת מוח

וואו וואואני:)))))אחרונה

אין תגובה

"החיים שלי יפים. יש לי עבודה. מה רע להיות לבד?"נחלת

 

 

זו הכותרת של טיפ באתר "השדכן". יש שם טיפים טובים.

מזכיר לי את התגובה של הבחורה שלא הרגישה צורך

להתחתן. אולי לא קשור, אבל ממליצה על טיפים;

שם וגם באתר של אלי גרון.

זה הטיפ?הפי
הוא מעודד רווקות או חתונה 
הכוונה מדוע יכול להיות מצב בו בחור/בחורהנחלתאחרונה

 

לא מרגישים צורך להקים בית.

 

סליחה. במחשבה שניה, הייתי צריכה להגיב אז, כשאחת המגיבות אמר שאין לה

רצון מיוחד להינשא. זוכרים?

 

אז תחת הכותרת הזו שהבאתי, מביאה יועצת נישואין מקרה מסויים דומה

עם ניתוח המקרה והסבר. 

 

בודאי שמעודדת הקמת בית.

אולי יעניין אותך