הגדול יכול כבר להרכיב
הקטנים לא, אבל הם יהנו מהדרך להרכבת התוצר. כלומר להביא לך את החלקים להרכבה, הם רואים שזה הולך ונבנה
וכמובן מאושרים לשחק בזה כ"בית".
זה באמת יותר עבודה להורה,
זה ממש לפעול איתם, אבל בעיני זה שווה כי זה ממש מעביר את הזמן.
נגיד הבריכה שהילדים שלי בנו בחצר,
זה בעצם לקפוץ מהספה למזרון שוב ושוב ושוב.
אפשר לעשות את זה גם בלי כל התפאורה ובלי לקרוא לזה בריכה, אבל התפאורה זה מה שהצית אצלם את הדמיון וההתלהבות.
גם כשהגדולים שלי היו קטנים זאת הייתה התעסוקה שהעסיקה אותם הכי הרבה זמן בסוף.
אז לא חייב קשקשים, כי זה לא דווקא הקשקשים עצמם שמעסיקים, אבל זה מה שנוח אצלנו ליצירת פינה משלהם על הספה.
זה כמו עם הקפלות שאצלך הם לא כ"כ מוצאים בזה עניין.
אצלנו קפלות זה מכלאה לחיות בגיל הזה, אז בלי חיות אין עניין לקפלות, חוץ מזה שהקפלות זה נופל ומתפרק כל הזמן והם מתבאסים.
בקיצור יש משחקים שהמטרה שלהם זה בעצם לשרת משחק אחר ולא דווקא המטרה לשמה נקנה המשחק.
אני חושבת שילדים קטנים לא צריכים המון משחקים, הם צריכים המון קטגוריות.
וכדאי אפשר להוציא אותם החוצה צריך לחשוב איך להביא את ה"החוצה" הביתה.
נגיד המגלשה והנדנדה הם היו בחצר או שהכנסת הביתה? יש אפשרות להכניס הביתה?
אם כן אז אפשר לעשות משחקיה בבית.
לייעד איזור לכל משחק ולעבור בין תחנות.
אפשר לחלק להם כרטיסים או משהו כדי להלהיב.
ואז לעבור בין מסלול בימבה, לנדנדה, למגלשה, לקפיצות, למסלול קרוקס (מכניסים את הרגליים לקרוקס של אבא הולכים איתו עד סוף המסדרון כשאני אוחזת בהם שלא יפלו)
זה מגוון את המשחקים שיושבים בהם ומפזרים חלקים. כי את זה יש להם מספיק ועוד משחק מזה בהתחלה יהיה מלהיב אבל אז יימאס מהר מאוד.
השאלה איך ליצור להם "אווירה" שונה לגמרי מהפעילות שהם עשו קודם.
אצלנו הולך גם מחבואים מצחיקים ומשחקי דגדוג ומגע ומשחקי איברים כמו גמד גמד ביער.