איזה חיסרון אישיותי עדיף בעיניכם?צדיק יסוד עלום

לכולנו יש חסרונות, וכל החסרונות גרועים. יחד עם זאת, יש אנשים שהחסרונות שלהם משליכים כלפי הסביבה וחלק רק על עצמם. כמובן ששניהם לא מאוזנים ואדם מאוזן מתנהל בין שתי הקיצוניות. אך אנחנו לא מאוזנים
 

לדוגמה:

- חוסר ביטחון עצמי גורם לאדם לשתוק, להסתגר, לא לזרום עם כולם. לעומתו עודף ביטחון עצמי גורם ליוהרה ולשיפוטיות.

- לא להיעזר באחרים לעולם, לא להישען, לא להזדקק - לעומת להיעזר, להתקשר 10 פעמים עד שיענו לי, לדרוש פיצויים אם מגיע לי

- להאשים את עצמי ולשנוא את עצמי או להאשים אחרים ולשנוא אחרים

- להתכחש לרע, להיות אופטימי גם כשאני לא מאמין בזה כי לא נעים להכיר בכך שיש רע, לראות את העין הטובה גם באנשים רשעים; או להיות פסימיסט, חשדן, לראות גם בטוב את הרע

- אדם חסר טאקט ש"מדבר דוגרי", שיכול לקלל אותך אם עצבנת אותו ולחבק אותך אם הוא מעריך אותך, שלעולם לא ישמור בלב; או אדם שתמיד עם פילטר ודיפלומטיה, וכמעט אף פעם אי אפשר להבין מהי דעתו האותנטית עליך ובכלל
 

בעיניי הבחנה מגניבה בין שני סוגי חסרונות מובהקים ומובדלים זה מזה

אזקעלעברימבאר

א. חוסר ביטחון עצמי עדיף

ב.לא להיעזר, השאלה אם זה לא מתפוצץ בסוף, עדיף

ג.להאשים ולשנוא את עצמו , עדיף

ד.להתכחש לרע, אלא אם כן אתה ראש אמ"ן. עדיף

ה. חסר טאקט עדיף. אלא אם כן האדם עם הפילטר עושה זאת מרגישות ואמפתיה לא להעליב , ולא מצביעות

מצד האדם כל קיצוניות אישיותית היא הרסניתפתית שלג

אבל כמובן תמיד עדיף את מה שלא פוגע בסביבה

אני שמתי לבצדיק יסוד עלום

שאנשים עם נטייה החוצה מצליחים יותר בחיים

למשל אדם עם בעיה כרונית של כעסנות יצליח למצוא אהבה אפילו שלפעמים יכעס על אשתו, לעומת אדם שלא מעז לכעוס ורק רותח מבפנים.

חושבת שיכולים להצליח מצד אחדלגעת באור

מצד שני יכולים גם להגיע לקצה השני של הסקאלה...

אני כן חושבת שעדיף ברמה מסוימת לרתוח מבפנים ולא להראות את הכעס בהגזמה (כמובן תלוי במינון)

אבל מי שעל המקום מתעצבן וצועק הוא זה שגם יפייסצדיק יסוד עלום

אני לא רק טוען שיש בחסרונות בפונים כלפי חוץ ייתרון מבחינת הצלחה בחיים, אלא גם מבחינת השתלבות עם החיים.

אבא מכה ואוהב עדיף על אבא צונן ומתעלם לדעתי, הגם ששניהם גרועים

אז כל השאלה היא אם עדיף להיות מוקצנים ברגשותלגעת באור

לטוב ולמוטב?

כי באופן כללי לא כל מי שמתחמם ברגע גם יפייס ברגע...יש נוח לכעוס וקשה לרצות וכו'.

אני לא בטוחה שקל להשתלב בחיים עם עצבים, קללות, כעסים..

בסופו של דבר נחמד לנו יותר עם אנשים יציבים מבחינה רגשית, לי בכל אופן

תחשבי על שני סוגי אנשים בראש שלךצדיק יסוד עלום
סוג אחד שחייב שיכירו בו, גאוותן, חנפן, משוויץ בהישגים שלו. עובד קשה בשביל להשיג משהו מכובד ולא מפסיק לדבר עליו. בכל אירוע הוא תמיד חייב להיות המרכז. הוא פותח קבוצות ווצאפ כדי שלא יהיה לו משעמם, ומתקשר כל הזמן לאנשים בשביל לדבר בלי סוף בלי להקשיב להם בהדדיות. עם בנות זוג הוא יהיה שתלטן וחיצוני, לא יבין אותן טוב ויהיה דורשני.


סוג שני ביישן, חרד, לא בטוח בעצמו. מתקשה בתקשורת בין אישית. אין לו חברויות חזקות ולכן הוא נמנע. משחק משחקי מחשב, נתקע בחדר ומסתגר, מתלבש בצורה מוזנחת, מתבייש לדבר באירועים חברתיים ונמנע מהם באופן קבוע. בדייטים לא יצליח להביא את עצמו, ישתוק כמו דג ויגמגם, יתמוגג מחוסר ביטחון ויידחה נשים כמו הדברה.


שתי חסרונות שהוקצנו בכוונה בשביל להבליט את אופי החיסרון ואת ההפרש המובהק מהסוג השני.

תלוי אם זה אבא ממש מתעלם, או פשוט מופנם ושתקןקעלעברימבאר

קיצוני, ומשגיח כזה מרחוק ומשדר אהבה בשתיקה

🥲🥲🥲צדיק יסוד עלום

ברור שאם הוא אוהב והאהבה שלו מורגשת אין בזה חיסרון

קעלעברימבאר אתה עושה דווקא בשביל לסבך על שאלה כמעט בינארית 🥲🥲🥲🥲

מה לעשות, המציאות מורכבת...קעלעברימבאר
לכן כתבתי שחסר קאקט עדיף, אלא אם כןקעלעברימבאר

המופנם זה מגיע מאמפתיה לא להעליב ולפגוע

אהממ יש משהו בדברייךלגעת באור

כל התכונות של אדם כלפי עצמו זה תלוי מאיזו בחינה, לא?

 

אנחנו מדברים רק על חסרונות, על דברים בלתי נשלטיםצדיק יסוד עלום
על דברים שבגללם הולכים לטיפול פסיכולוגי לצורך העניין
יש אנשים עם אמפתיה קיצונית שמופנמים בגלל זה מחששקעלעברימבאר

שיעליבו או יפגעו. או שיש להם חרדתיות או אוסידי שחש וחלילה יעליבו אז הם מופנמים

תחשוב רגע...צדיק יסוד עלום

אמפתיה = בריאות

O.C.D = מחלה.


אמפתיה לא סותרת נורמליות וזרימה בריאה, OCD או חרדה או שאר מרעין בישין כן מפריעים. אמפתיה באה אצל אדם עם מידות מתוקנות, OCD וחרדה באות על פתולוגיה

אמפתיה +אוסידי יוצר מחלה,קעלעברימבאר

יש הרבה אנשים עם אוסידי קיצוןני והם מאוד אמפתים בלי שום קשר. אלא שהאוסידי מתביית על האמפתיה ויוצר בעיות

למה אתה עושה את זה?צדיק יסוד עלום

למי אכפת מה המקור, ברור שיש מופעים תקינים של אנשים קרי מזג וחמי מזג, אדישים ואמפתיים.

בוא נדבר עלהחיסרון...

רק אמרתי שזה אם זה מופנמות הנובעת מאמפתיהקעלעברימבאר

אפילו שנובע מאוסידי, זה עדיף מחוסר טאקט (שנגיד גם נובע מאוסידי).  אבל אם זה מופנמות שנובעת מצביעות, אז חוסר טאקט עדיף

אבל אז זה לא חיסרוןצדיק יסוד עלום
להיות מופנם יותר מדי זה חסרון, במיוחד אםקעלעברימבאר

זה גורם לאחד בפה ואחד בלב או לשמור בבטן או חוסר שיח ושיתוף

זה הנושא כפרהצדיק יסוד עלום
זה עצמו יכול לנבוע מאמפתיהקעלעברימבאר
אתה מתחכם בכוונה בשביל לסבך דבר פשוט?צדיק יסוד עלום
לא. אני מכיר אדם כזה,קעלעברימבאר

שיש לו אמפתיה עם אוסידי והוא כל הזמן פוחד שהוא  העליב בטעות מישהו

אני מסכים שאנשים שמוציאים את הרגשות החוצה מצליחיםפתית שלג

יותר. אבל רק בתחום המשפחתי-חברתי, ושאר המטרות ה"פשוטות" של החיים.

לעומת זאת בתחום הכלכלי-פוליטי הם אנשים שנוטים להצליח פחות..

אנשים אדומים מול אנשים צהובים אם תרצה

המדד הוא שמחהצדיק יסוד עלום
אנשים שהבעיות שלהם פונות כלפי חוץ שמחים יותר. הם פחות שונאים את עצמם (במודע), יש להם קשרים (גם אם גרועים ומלאי סיבוכים), יש להם תנועה
ואם הוא אדם שמח ופסיכופת?קעלעברימבאר
כלומר חברהמן אבל יש לו אפס רגישןת לזולת ואפס אמפתיה?


גם הוא מסכן וגם האחרים שסביבו

כמה פסיכופתים פגשת בחייך?צדיק יסוד עלום
אתה מסבך לשם הסיבוך...
נו לא פסיכופת ממש. אבל יש מספיקקעלעברימבאר
אנשים עם מעט אמפתיה. דיברת  הרי על מקרי קצה, לא? 
יש הבדל בין מקרי קצה להבדלות מובחנותצדיק יסוד עלום
מקרה קצה = משהו לא מייצג שאי אפשר לעבוד איתו או להסיק ממנו מסקנות.


לעומת מקרה קצה יש פשוט יצירת טיפוס חדגוני. אנחנו אנשים מורכבים שלפעמים פתוחים ולפעמים סגורים, אבל בשביל לבודד תיאורטית אפשר לגלם טיפוס שהוא רק סגור. זה לא "מקרה קצה" כי כולנו מכירים את הטיפוס הזה, אבל זה גם לא אמיתי כי זה תיאורטי ו"תנאי מעבדה"

יש מספיק אנשים שהאמפתיה שלהםקעלעברימבאראחרונה
לוקה בחוסר ענק.


אמרת שהמדד זה השמחה. ואז שאלתי, שמחה עדיפה גם במחיר פגם רציני באמפתיה?


כמובן שאם זה במידה אז צריך לשקול

המקום הזה כבר פג תוקףאני:)))))
אין כמו דור המייסדים, היוזמים של הפורום! 🌹🕎פ.א.
יותר לכיוון פג יושןכְּקֶדֶםאחרונה
אני באלון שבותצדיק יסוד עלום

נסעתי לפה ברכב

קר פה

נראה לי פעם ראשונה בחיים שאני בגושצדיק יסוד עלום
תטייל שם ביום, יפה שםקעלעברימבאר
האמת טיילנו, היה יפה רצחצדיק יסוד עלום
איפה הייתם?קעלעברימבאר
ביער ליד ארץ האייליםצדיק יסוד עלום

איפה שיש את האומגה

ישבנו במעין "עין כאלב" נדמה לי, משהו כזה

אהההה ידעתי שיש שם משחק מיליםצדיק יסוד עלום

עין אבו כלאב

An / A Book Club

נראה לי הייתי שם, זה מעיין חדש יחסית?קעלעברימבאר
לא יודע, פעם ראשונה שלי באזור 😇צדיק יסוד עלוםאחרונה
אבל נראה לי שבעקבות המלחמה
אני בבאר שבעאיגנוטוס פברל

נסעתי לפה ברכב

חם פה

נראה לי לא פעם ראשונה בחיים שאני בבאראיגנוטוס פברל
תתפלל שם, המקום קדוש.קעלעברימבאר
אפילו יותר מעמוקה טבריה וקבר רשב"י
סוס נכנס לבארצדיק יסוד עלום
הפכת לגושניק?קעלעברימבאר
איך נפלו גיבורים
דע את האויבצדיק יסוד עלום
אל תקרי ואהבת אלא ואייבת
אווווו חזרתיאיגנוטוס פברל

האינטרנט היה משובש לכמה ימים, ולא יכלתי להיכנס לערוץ.

מה קרה פה בלעדי? משהו חדש? מישהו מת?חתן? (הבנתם?)

 

"לא תעבור בי! פן בחרב אצא לקראתך!"קעלעברימבאר
מאיפב התמונה במקור?איגנוטוס פברל
זה מהסצנהקעלעברימבאר
בה עם ישראל רוצה לעבור, אבל אדום מתעקשים שלא יעבור ויוצאים לקראתו בחרב וביד חזקה. עם ישראל מתעקש עוד פעם, אבל אדום נחושים לא לתת להם לעבור.
סתם.קעלעברימבאר
זה דמבלדור נלחם בסוהרסנים עם השרביט שלו והחרב של גריפינדור אורקריסט "פטיש הגובלינים" . הסוהרסנים הם שדים רעים מהעולם העתיק. אפילו וולדמורט לא יודע אותם, הם עתיקים ממנו. אבל הוא יכול לנצל אותם לטובתו
הסבא קדישאקעלעברימבאר
ג גנ גנד גנדלף מאמן
כלא ברימבארצדיק יסוד עלום
כלא ברים באר שבעקעלעברימבאר
ירידה תכלית העליהצדיק יסוד עלום

מה הכוונה לב אין?קעלעברימבאר
זוהר לנוערצדיק יסוד עלום

במופלא ממך אל תדרוש

אין לב יש ראש

אחת שתיים שלוש

ולפני אחד מה אתה סופר

אבל הם לא אומרים זרוק ת'שכל?קעלעברימבאר
זה מישהו אחד משוגע כאן מבית שאןצדיק יסוד עלום
הוא מיבניאל?קעלעברימבאראחרונה
משוג"ע שט"ןקעלעברימבאר
מאז שעזבת הרבה השתנה כאןקעלעברימבאר
זה עולם אלקטרוני יש שיבושי אינטרנט
לא יפסיק להדהים אותי כמה שקרים האכילו אותנו בחייםקפיץ

(חחחח כן. יש כאן משמעות כפולה)

 

זה מדהים, כי כולם יודעים את כל זה, ועדיין מדהים להבין כל פעם מחדש כמה העולם אוהב לשקר לעצמו

זה הופך להיות קונספירטיבי, אבל אני באמת תוהה של מי האינטרס ולמה זה ככה

נכון? כוח כבידה, פףף. עאלק נמשך למטה. שקריםדי שרוט
של כופרים.
זה באמת לא רחוק מזהקפיץ
תאיר את עינינו. למה אתה מכוון?די שרוט
מכיוון שהיא כתבה "האכילו" ו"משמעות כפולה"צדיק יסוד עלום
אפשר להניח שמדובר בתחום המזון
אה אופס זה בת. לא שמתי לב.די שרוט
סליחה קפיץ
זה מטריף איך אנשים לא מאמינים בממסד המדעיאנימה

אבל בדברים אחרים פתאום יש להם אמונה עיוורת.


אחרי שאמרתי למישהו שאין שום דבר מזיק במונוסדיום גלוטמט, והתגובה שקיבלתי הייתה כאילו זה פשוט חילול הקודש להגיד את זה. למרות שבסוף לא הייתה לו שום סיבה הגיונית למה הוא בטוח שזה רעל, חוץ מזה ש"ככה כולם אומרים מאז ומתמיד".


נראה לכם שמשהו בדורות האחרונים גורם לאנשים יותר להאמין לקונספירציות או שזה היה ככה מאז ותמיד?

לגבי השאלה בסיפאצדיק יסוד עלום

לענ"ד - הפוסטמודרניזם פגע באופן מערכתי וגלובלי בתרבות, ופגם בערך האמת. אנשים התרגלו לחיות בדיסוננס קוגנטיבי שמונע מהם לעבור דרך העובדות הברורות והשכל הישר כדי להבין את העולם.

כל הבעיה בקונספירטורים והסיבה שהשיח איתם תמיד כל כך מייגע הוא שאין להם ערך לאמת, והם כמעט אף פעם לא מתיימרים להעמיד נרטיב קוהרנטי ומבוסס. הם משגשגים איפה שיש חצאי אמיתות ובלאגן, ומקבלים תאוצה כל אימת שמתגלה פגם במסקנות המתקדמות של המדע. בקיצור - טפילים.


וע"ע הנאום של ג'ון גאלט בסוף הספר "מרד הנפילים" של איין ראנד, שם שם

אגב התאפקתי לא לעשות ragebait על הMSGצדיק יסוד עלום
חבל, זה לא בריא להתאפק (!!!)אנימה
מחשל את רצפת האגן 💪צדיק יסוד עלום
מונוסדיום גלוטמט לא מזיק??די שרוט
מנות חמות בדרך! ווהווו!
כן, מסתבר שאין בזה שום דבר מזיק יותר ממלח רגילאנימה
ובאמת עכשיו שאני חושבת על זה נראה לי שמנה חמה זה לא כזה זוועה כמו שאמרו לנו כל הילדות. נראה לי שלאכול הרבה סוכר או דברים כמו בצק עלים זה יותר גרוע.
תקשיבי זה השמדת הילדות פיסת המידע הזהדי שרוט
יותר מהיום שגיליתי שזה לא "בסימטריקו".
לא בדקתיהרמוניה

אבל מנה חמה עושה לי לא טוב בגוף

מהדברים שאני מרגישה שאכלתי רעל

 

ושניהם לא בריאים, בסוף זה תלוי בעיקר במינון 

וגם בדברים שמסביב (פעילות גופנית, שאר המאכלים, מצב נפשי ועוד)

הגיוני שזה בגלל הרטביםצדיק יסוד עלום

הסויה שם נורא חזקה, הגיוני שבה יש רעלים. כלומר - אני מזדהה עם תחושת ההרעלה

גם התבליניםהרמוניהאחרונה

כי אני לא אוהבת רטבים ועדיין יוצאת עם בחילה

לא יודעת מה שמים שם

אני בעיקרון כן מאמינהקפיץ

ספציפית בהקשר הזה - לא.

מה לעשות

(בהתחשב בזה שהטענה המדעית היא כנראה שאני לא קיימת)


 

והאמת לא דיברתי על "מדע"

יותר על אנשי מקצוע מסוג מסוים (פחות בפגישות אחד על אחד, יותר בדף שלהם ברשת) עם תשובות מזיקות לא פחות ממה שהם מנסים למנוע

אבל ברצינות רגעקפיץ

אני מבינה שאנקדוטה היא לא סטטיסטיקה

ושהדברים כנראה נכונים על רוב העולם


הקטע עם מדע הוא שברמת העיקרון - מחקרים מתפרסמים, ואף אחד אחד לא מפריע לך לשחזר אותם בעצמך, ולראות מה קורה.


אבל גם הרבה מחקרים מוטים או בעיתיים מראש

(חצי מהיום קראתי מחקרים, ואז התעצבנתי עליהם מחדש כשהבנתי שהנחת המוצא שלהם לא רלוונטית בשום צורה למה שאני מנסה למצוא)


זה לא בדיוק "בדורות האחרונים"

לפני זה לא ממש היה מדע במובן שאנחנו מכירים היום עם ביקורת עמיתים וידע נגיש ככה שכל אחד יכול לשחזר את הניסוי בעצמו

ואנשים שיוצאים נגד מה שמקובל גם היו כל הזמן, אבל האינטרנט גם מאפשר את זה הרבה יותר, וגם מציף אותם באנשים שמאמינים בדברים דומים, והם מרגישים ש"הרבה" אנשים חושבים ככה

אגב אני לא מאמין בקונספירציותאיגנוטוס פברל

אני חושב שהם מזימה שנועדה להפוך את כולנו לטיפשים יותר

 

מישו יכול לשרוף לי אצטברובלים?כְּקֶדֶם
תביאו עצי הסקה ותקימו מדורה כאן ליד המיטה. מהרו אפ אפ
הם מתפוצצים באש … קח בחשבוןפ.א.
אשוח זה בסדר?קעלעברימבאראחרונה
שיר זה מוקדש למבולבלת מאדדדצדיק יסוד עלום

האיכות שמע של הפסנתר שלי מעציבה אותי

כנראה המיקום של הפלאפון

אני לא זוכר את המילים של השיר וזה מורגש

הסיום בבאסים היה אילתור נחמד כי התבלבלתי בנגינה


היי היי הייכְּקֶדֶם

זה בעצם מוקדש לי☺️

כי אני הכרתי למבולבלת תשיר הזהה


וכרגיל ביצוע מרשים של מאסטרו אהבתי תשינויים ממש

כקדם השיר שהקדשתי מוקדש בעצם לך 🥇צדיק יסוד עלום

השיר הבא שאלמד יהיה: יומן מסע של אריק ואביב


תשמע את החישגוז:

תודה רבה! ריגשת אותי!מבולבלת מאדדדדאחרונה

אתה מוכשר ממש. הביצוע מהמם!

 

תגיד איזה שירים אתה אוהב, אולי גם אקדיש לך אחד

חנוכה שמח!!פצלשי"ת
חנוכה 🕎 שמח 🕎 ומלא 🕎 אור 🕎 ואושרפ.א.
פ.א 🕎 אתה🕎 חמוד🕎 מדיצדיק יסוד עלום
וואי 🕎 ממש! 🕎פצלשי"תאחרונה
..קעלעברימבאר
עבר עריכה על ידי קעלעברימבאר בתאריך כ"ז בכסלו תשפ"ו 23:11

..

אולי יעניין אותך