אורחים זה קשה ליאנונימי (פותח)

בסעודת שבת היו אצלנו אורחים. אשתי רצתה וזה לא יפה לסרב לה כל שבוע...

אני יושב מול איש במשך שעתיים וצריך לשיר איתו (לפחות שלום עליכם ואשת חיל), לפתח איתו שיחה, להחמיא על מה שהם הביאו, להודות על המחמאות שלהם ותוך כדי לתת תשומת לב מתאימה לילדים, שהם לא יביכו מדי.


יש גבול כמה אפשר להיעלם לתוך המטבח. סיימתי בתחושה של חוסר מסוגלות חברתי. אם במגרש הביתי אני לא מצליח לתקשר אז אין לי ממש סיכוי. לא הזכרתי את השאלה מה הם חושבים עליי

מוכר מאודנעמי28
איך הסביבה שלך רואה את זה ?משה
מי זאת הסביבה?נעמי28

תיווכתי את זה לבעלי, והוא מקבל את זה שלא יהיו אורחים למרות שזה חשוב לו.

אנחנו עדיין מזמינים מכל מיני סיבות אבל לרוב אני מותשת מאוד ולא מהמאמץ הפיזי של ההכנות.

משפחה (גם מורחבת)משה

אני לא מדבר על ההכנות אלא על הזמן של לשבת בשולחן עם כולם ועם פרשת שבוע וכו'. הכנות פיזיות לפני זה סיפור אחר.

אהנעמי28

אני לא גרה בסביבה שלהם, אנחנו לא נפגשים הרבה.

גם איתם אני קצת מכונסת אבל פחות, זה משתפר עם השנים.

ואולי הפוךמשה

לתקשר את זה שאתה לא רוצה. עזוב לא יכול. לא רוצה. פשוט לא רוצה. כולם יודעים שיש לי קיבולת מוגבלת ואני נלחם לשבת 10-30 דקות בארוחת שבת. כולם יודעים את זה ואני משתדל שלא יהיה להם ציפיות ליותר.

 

אתה לא "לא מסוגל". אתה פשוט בן אדם עם קיבולת והגיע הזמן קודם כל לכבד אותה.

ועוד נקודה בנושא הזהמשה

חטפתי בעבר הרבה ביקורת על זה מכיוון הבית. בעיקר "אני לא רוצָה לעשות שולחן שבת לבד". ומצד אחד זה קצת נכון.

מצד שני - אני לא אוהב שירי שבת, אני לא נהנה, הקשב שלי לדיבור קצר הרבה פעמים.

 

העניין זה הביטחון העצמי בבחירה שלי.  מרגיש לי שאתה בעצם מנסה לייצר משהו אחר שזה לא אתה והמערכת מלמטה (שמתבטאת גם בפורום) מתמרדת רק על זה.

עם המשפחה המצומצמת אין לי בעיה כזאתאנונימי (פותח)

אני יושב יותר מכולם, שר עם עצמי ומשתדל להבין את (כל...) האחרים שלא מצטרפים אליי.

כשמישהו אחר מצטרף והאיזון מופר וכולנו מפסיקים להתנהג בטבעיות אז כל צעד נהיה כבד פתאום

מענייןמשה

ואיך זה בארועים חברתיים שהם לא סעודת שבת?

אפילו גרוע יותראנונימי (פותח)

כי אין איזה לו"ז מובנה של המפגש.

אני לא יודע להצטרף לשיחות ומוצא את עצמי לבד.

ונעלם משם מהר

אני בעיקרון אדם עם ים של סבלנותאנונימי (פותח)

אבל כשזה מגיע לציפייה ממני להוביל מפגש חברתי, אני פשוט לא עומד בזה. חשבתי שזה מעליב את האורחים שאני לא מתייחס אליהם יפה.


אבחנה יפה עשית. אני מסוגל אבל זה דורש ממני המון.

אשתי מכבדת את זה ולכן אנחנו כמעט לא מארחים, הפעם רציתי לשמח אותה יותר. היו לי גם ציפיות מעצמי, אבל לא...


מסוגל אבל זה בעצם אומר שאתה עושה maskingמשה

כלומר מתאמץ. כלומר "עובד קשה".

 

זה יכול להיות נקודה להתבוננות ולעבודה רגשית עד שינוי. אבל בעיניי- - לפני השינוי - קודם כל לכבד את זה שאתה כזה היום.

חשבת על כיוון של חרדה חברתית?Seven
כן, בהחלטאנונימי (פותח)
ומה יש לי לעשות? 
יש לי אחות עם חרדה כזוSeven

לקח שנים עד שנתנו לזה שם..

בשנים האחרונות אחרי שהבנו מה יש לה היא הצליחה ממש לעשות שינוי

תנסה להתחיל במפגשים של אחד על אחד עם מישהו שיחסית נוח לך איתו ואחכ תגדיל תמעגל את זה לאט לאט..

זה משהו שאפשר לשנות עם הרבה עבודה קשה

יש סיכוי שלא תהיה זהנעמי28

שצריך להוביל את האירוח?

למשל כשאני מזמינה אני מעדיפה להזמין יותר מזוג אחד, ככה הם מדברים אחד עם השני ואני לא מרגישה צורך למלא את החלל או שנותנת לבעלי להוביל, גם אישתך יכולה להוביל.

ומנסה להשלים עם זה שאני מאוד שקטה כשמארחת

ואוו.Avigailh1

חדשה כאן.

מעלעלת בכל מה שכתוב כאן בפורום ומזדהה כמעט עם כולם. גיליתי שאני רגישה מאוד ויש באמת שם לכל מה שחוויתי מהילדות ועד עכשיו.

הרבה מאוד פעמים שלא הצלחתי להבין אפילו את עצמי בכל מיני סיטואציות בחיים, והרגשתי כל כך שונה. ולא הצלחתי להבין למה. ועם כל סיפור שנכתב כאן אני מופתעת מחדש.

כמו כן שנים שאני לא מצליחה להבין למה כל כך קשה לי להזמין אנשים לבית, משפחה וחברים.

במהלך כל ביקור מכל סוג שהוא ולא משנה מי אני באמת מוצאת את עצמי מותשת ולא רק בסוף. הרגשה של ערפול מוחי . לחץ, על מה נדבר?

שנים שאני שואלת את עצמי למה אני כזה בו אדם מסנן ? לא רק טלפון שזה משהו שאני חוטפת עליו ריקושטים מאז ומתמיד, רואה שיחה נכנסת ופשוט מסננת . אין לי כוחות להתמודד עם מה שהשיחה עלולה להביא איתה, התשה. אין לי כוח שאנשים מדברים המון, זה גומר לי את הנפש. מכניס אותי ללופ כזה שאני רק מתפללת שיגמר . בגלל זה גם לא ממש יודעת לשמור על קשר ,גם לא עם משפחה קרובה, הם מכירים ומנסים להעיר שאשתנה אבל זה לא עוזר. אני באמת מרגישה שאני מגינה על עצמי ככה. 

ברוכה הבאהמשה

קודם כל קבלה עצמית רדיקלית. אני כזו, מותר לי להיות כזו,....

 

אחר כך תדעי שיש מה לעשות. אפילו הרבה. אבל קודם כל לקבל את המצב הקיים ואת הצרכים שלך. לגבי ערפל מוחי - קוראים לזה הצפה. וזה דבר שצריך ללמוד להכיל ולהכיר לפני שמתמודדים.

 

תקראי עוד כמה עמודים אחורה. מבטיח לך שתגלי עוד כמה דברים על עצמך.

תודה רבהAvigailh1
מזדהה עם הרבה ממה שכתבתרוכב שמים
ברוכה הבאה לפורום, מקום מושלם לשתף ולחשוב ביחד על עצמנו
ברוכה הבאהנהג ותיק

הגעת למקום מכיל ונוח לשתף ולהרגיש חלק


בלא מעט מבין ומזדהה

בעניין הטלפון, זה היה תמיד? גם בשיח פנים מול פנים יש קושי אם מדברים הרבה? חשבת על שמירת קשר יותר דרך הודעות?


בהצלחה רבה

תודה רבהAvigailh1

לגמרי מעדיפה הודעות. הבעיה מתחילה שאנשים רואים בזה כמו זלזול מצידי שאני לא עונה וכותבת הודעה . קשה להסביר את עצמי לאנשים וכל פעם ממציאה תירוץ אחר

אבל באמת באמת שאין לי דבר אישי נגד אף אחד

פשוט לא אוהבת שיחות טלפון ובטח שלא ארוכות .

איך יוצאים מזה בלי לפגוע?

הרבה אנשים התייאשו ממני ואיבדתי הרבה קשרים.

מעטים האנשים שמכילים ומקבלים .

מזדהה, מוכר וקשוחנהג ותיק
עבר עריכה על ידי נהג ותיק בתאריך כ"ג בשבט תשפ"ו 9:35

לגמרי מבין אותך ובדרך כלל גם אני מעדיף הודעות משיחה טלפונית (לפחות תלוי מי המתקשר). ובכלל, אנשים, אנחנו ב 2026, תשלחו הודעה, מה אתם מתקשרים? 😜

ודווקא אם מישהו מתקשר וחוזרים בהודעה בעיניי זה ההיפך מזלזול וזה מראה שהיה חשוב לחזור אליו/ה.

אם מדובר באנשים קרובים, חשבת אולי להסביר להם? 

אני לא רוצה לצאת אחת שיש לה "בעיה"Avigailh1

איך אני אסביר את עצמי? שאני אדם רגיש ולהפנות אותם לספר ? פודקאסט ?

מדובר באחים שלי ,אמא שלי

אין להם מודעות לזה והם קצת מיושנים ..

מבחינתם אם לא עניתי ,אני מסננת ולא יודעת או לא רוצה לשמור על קשר  או כזה 

לא לרצות להיות "מסומנים עם בעיה"נהג ותיק

זה הכי טבעי ועוד יותר לבעלי רגישות גבוהים. מובן לגמרי.

ועניינים משפחתיים תמיד מהווים קושי לבעלי רגישות. מוכר מאוד מאוד המצב הזה מול משפחה. אולי ליצור שיחות קצרות ככל האפשר, להתחיל דווקא עם כאלה מהם שיותר נוח לך מולם.

זה תמיד היה ככה? 

כן.Avigailh1

זה תמיד היה כך

והמצב הכי חמור זה מול אמא

שבאופן קיצוני הפוכה ממני

תמיד צריכה להתקשר ולדבר מספר פעמים ביום ואם חס וחלילה לא עניתי היא מתחילה להתקשר לבעל, ובעבר לחמות ולאחות וכו

ואם חוזרים אליה מאוחר או יום למחרת אז למה לא ענית לי? למה לא חזרת ? למה ולמה... ממש קשר מעיק ולא בריא.

באופי כללי נמנעת מקשרים של אנשים מעיקים ודביקים - ממש בורחת מזה.

ונראה לי שזה גם מה שגורם לי להימנע או לא להתקשר יותר מדיי לאנשים ,גם אם אני ממש רוצה.  יש לי פחד שידבקו אליי יותר מדיי ויחנקו עם טלפונים וכאלה. מרגישה מוזרה ,מישהו מזדהה ? 

מבין בהחלטנהג ותיק

זה הרגשה של חיבוק דב שכזה.

מוכר מאוד מה שתיארת.

ואת לא צריכה להרגיש מוזרה, זאת את, ברוך ה.

ואיך הקשר עם חברות? או להבדיל אם מתקשרים ממקומות אחרים, למשל עבודה? 

עונהAvigailh1

אני בוחרת את החברות שלי בקפידה

אם אני מכירה מישהי שקצת יותר מדיי נראית דבק או מתקשרת יותר מדיי,אני מתרחקת ..

יש לי חברות כמוני בגדול. שגם אם לא נדבר כל יום או כל שבוע או אפילו יעבור חודש, עדיין הם בליבי ואוהב אותם והם אותי . מבחינת עבודה אני גם מוצאת את עצמי מסננת ובסוף חוזרת כי אין לי ברירה. אבל הברירת מחדל שלי היא קודם כל- לא לענות. זה מעצבן אותי שקשה לי עם זה כי אף אחד לא מבין למה אני לא עונה 

חברות אפשר לבחורנהג ותיק

משפחה לא.

שימי לב שקשה לך דווקא כי *אחרים* לא מבינים למה את לא עונה.

עם עצמך את שלימה בזה?

לגיטימי בעיניי להעדיף הודעות.

מניח שאם יש שיחות הכרחיות את כן עושה אותן, לא?

אז את אוהבת קשרים אסינכרונימשה

אולי קצת נמנעים. לא ישיר ודביק אלא ווטסאפ למשל - התכתבויות וקליל יותר. אני מזהה נכון?

בדיוקAvigailh1
אבל יש את אלה שאתה שולח להם הודעה ואז הם מתקשרים ...😖 ואצלי במשפחה כולם אוהבים ומעדיפים לדבר טלפונית ופרונטלית ולא ווצאפ וכאלה .. מרגישה עוף מוזר . 
וואי... אנשיםנהג ותיק

שלחו לכם הודעה, תענו בהודעה.

למה להתקשר אם לא ביקשו???

צודקת

אני לא עונה לשיחות טלפון כעיקרוןמשה

כל מי שעובד איתי יודע את זה. אני עונה רק בהודעות ולא מתקשר כי אין לי קשב וכח לזה.

האמתAvigailh1

שיש כאלה בעבודה שזיהו שאני מעדיפה להתכתב והם זורמים

רואים שאני לא עונה ושולחים הודעה ואז אני מגיבה ואז מבינים שזאת ההעדפה שלי

הלוואי וכולם היו מבינים 

לצערנו, תפילת שוואנהג ותיק

תמיד יהיו כאלה שלא יבינו

ברוך בורא ההודעות והוואצאפ

אני כןנחלתאחרונה

עונה ונדמה לי שתמיד עושה מאמץ, עד שלא קראתי כן לא חשבתי

שאני יכולה להרפות (כי גם אחר כך שואלים: למה לא ענית, איפה היית...)

 

אם אפשר היה להרפות מכל המחוייבויות   - הללו-קה!

רגישים שהתמודדו עם אובדן של אדם קרוברוכב שמים

איך הרגישות באה לידי ביטוי?

בעיניכם ההתמודדות הייתה קשה יותר מאשר לאחרים או שהיו יותר יתרונות לרגישות? 

שאלה לפני הרחבותאנונימי (2)אחרונה
אתה שואל מסקרנות גרידא, או כדי לקבל כלים איך להתמודד עם מצב זהה?

בכללי חושבת שזה אישי מאוד ומשתנה מאדם לאדם, אפילו בין אנשים רגישים מאוד. 

תכלסאנונימי (פותח)

אני כבר בכלל לא מנסה להתמודד בסיטואציות של אירועים חברתיים.

היה בסדר, והייתי נחמדה לאנשים וזה, עד הרגע שראיתי את כולם יושבים מסביב לשולחן ואמרו לי לשבת... וזה אפילו לא שהוצפתי עדיין, פשוט לא רוצה להיות שם. הלכתי.


מצד אחד זה טוב שיצאתי לפני שהתפחלצתי. מצד שני, בוגר זה לא.

טוב שדאגת לעצמךרק כיף

קודם כל

אף אחד לא יודע עם מה את מתמודדת לשפוט אותך יהיה לא בוגר

בדיוקזיויק
אז זהו שזה לא לדאוג לעצמיאנונימי (פותח)

כלומר, יש גבול דק משהו בין לדאוג לעצמי לבין לברוח מלהתמודד.. ואני ממש בבריחה 🫢

להיות כל הזמן בוגרתציפורמדבר
זה די מעייף 
מה הכוונה?זיויק
את לא שואפת להיות בוגרת?
אני בוגרת, לא בגלל שאני שואפתציפורמדבר
אלא בגלל שאני כזאת, הגעתי לזה בלי ממש לתכנן. אבל החיים הבוגרים מלאים באחריות ולפעמים יש צורך ורצון לשחרר קצת.
יפהזיויק

ומה הבעיה לשחרר אבל בצורה חכמה?

לא לדכא את הילדה שבך?

אין בעיהציפורמדבר
הפוך, אני חושבת ששה אפילו חיובי כשמתאפשר
מסכימהרק כיף
אין בזה בחירה אנחנו פשוט מתבגרים ויש צורך לשחרר מדי פעם כמה שאפשר אחרת זה מתיש
זה נכון אבל מותר לאזןזיויק
להיות קשובה לילדה שבך
חובה להיות קשובהרק כיף
החשש מכל מפגש חברתי שמתקרבאנונימי (פותח)

והרצון לבטל ולהישאר בבית כל פעם מחדש.

זה לא משתפר עם השנים אולי להפך.

אוף

פשוט לא נהנת כמעט עם אף אחד

הגיוני?

מעדיפה את הלבד שלי תמיד

שכל העולם פשוט יעזוב אותי בשקט

מה נדפק

התשובה בעיניי זה יותר קשב לעצמך פנימהמשה

מה מפחיד אותך שם? מה מציף אותך?

 

זה לא סתם. יש לזה סיבה. וצריך עם לב רך לחפש אותה.

רגעים של מבוכהאנונימי (פותח)

שקוראים לי הרבה במפגשים כאלה

שיחות שלא זורמות

לא מוצאת נושא שיחה

עומדת ולא משתלבת

מרגישה מוזרה

יש לי השבוע כמה אירועים כאלה

ומותשת מלחץ

הגוף שלך מספר לך משהומשה

אני לא מכיר אותך בכלל אבל יש לי כמה רעיונות. הראשון שבהם זה שאת "חייבת להצליח". כלומר אם את עומדת בצד את מרגישה מוזרה ותקועה ו"נכשלת" או משהו דומה לזה. ואז את נלחצת עוד לפני שזה מתחיל.

בטחאריק מהדרום

זה קורה המון.

מפגשים חברתיים הרבה פעמים יוצרים תחושה לא נעימה.

מוכר מדיאנונימי (3)
אני בגדול ככל שהזמן חולף מדירה רגלי יותר ויותר🫢 אז אין מה ללמוד ממני... אבל את לא לבד...
את צריכה לחפשאנונימי (4)
אסף פדרמן - מיינדפולנס - שינוי נפשי באמצעות אימון מוחי. 
מה שעזר לי עם זהציפורמדבר

זה להבין שאנשים לא באמת רואים כמוני את כל הניואנסים שאני רואה ומפריעים לי כל כך.

הרגשתי מוזר, או משועממת  או הבחנתי במה שהם מרגישים והייתי בטוחה שכולם רואים את זה.

כשהם למעשה בכלל לא שמו לב.

אנשים רגישים מאד שמים לב להרבה יותר דברים ממה שאנשים אחרים שמים לב אליהם וכשיודעים את זה, זה יותר קל.

(ומעבר לזה, אני עדיין לא מתה על מפגשים)

אולי עוזר לחשוב שכל אחדנחלת

מהמפגש החברתי, מרגיש ברמה זו או אחרת, אותו דבר. א ת  היא שבוחנת אותם לא הם אותך (ללכת עם הרגשה הזו).

מבין אותך מאודרוכב שמיםאחרונה

זה משהו ששווה לעבוד עליו.

לחקור מי הולך להיות במפגש, מה מעניין אותו, מה הוא ישמח לספר לך.

לדמיין את עצמך, מה את עושה כשהשיחה נתקעת או כשאת מוצאת את עצמך מחוץ למעגל.

להחליט מראש מה נחשב הצלחה ומה כישלון מבחינתך. תבואי עם ציפיות נמוכות אבל עם דרישה מעצמך.

לבקש מהצ'אט טיפים לשיחות במפגשים כאלה - על מה כדאי להתעניין, איזה דברים כדאי לספר.


וגם... לא להתכונן יותר מדי, כי המטרה היא שתצליחי להשתלב בשיחה בטבעיות ואפילו תגידי משהו שלא התכוונת כל כך. שתרגישי שייכת. הלוואי שנרגיש שייכים... 

מי פה רגיש ללקטוז?סופר צעיר
גרוע מכך, יש אנשים הרגישים לחתולים.חתול זמני
אני בחלק מהחיים שלימשה
עוד לא ברור איזה כי אני מתרחק מחלב בכללי.
אני.Shandy
למה?
סתם, פורום לאנשים רגישים, חשבתי לשאולסופר צעיראחרונה
באותו הקשר של מעבר בין עבודות: מעברים באופן כללימשה

מה עושים לכם מעברים באופן כללי?

 

עברתי לא מזמן מלעבוד מהבית ללעבוד במרחק דקות בודדות. אם לפני כן היה לי יותר קל לעשות דברים קטנים בבית ולחזור למשרד. אני מוצא את עצמי נשאר פה דקות ארוכות (בעשיה פרודוקטיבית) גם כשכבר החלטתי שצריך ללכת. רק כי לא בא לי לשנות מצב.

 

זה תמיד היה שם. אבל זה יותר בולט עכשיו.

ספר שנקרא "מעברים". (לא משלנו). גיל שיהי.נחלת
גם מעברים של מצב פיזיאנונימי (2)

לא לאכול כי זה לשנות מצב, ולהשאר רעב עדיף על שינוי ללא-רעב

או לא להיכנס להתקלח (זה יכול לקחת לי גם שעתיים)

כל המשימות שדורשות לשנות משהו


נכון. קושי לעשות לפעמים דברים שטובים לנו. מוזר.נחלתאחרונה
מקשים עליי בעיקרוןהמקורית
תלוי ממה למהoo

לקום מהספה זה קשוח

לעזוב את הגלילה בטלפון

לקום מהמיטה


אבל לצאת מהעבודה קלל

לחזור לגלול אחרי משימה

אפילו לצאת להליכה קל ופשוט 

לצאת מהעבודה, לי, זה לא קלמשה

טוב, תלוי מה בעבודה.

בואו נדבר על מעבר בין עבודותהמקורית

למה זה כזה כבד??


עונה לעצמי 😅 - כאילו ברור לי שאין אופק כרגע במקום הנוכחי.  אני כבר מקבלת ב"ה הצעות. יש לי מה לתת ולהציע ואני רוצה להשקיע. אז מה נשאר? אין וודאות שזה יסתדר וההסתגלות תהיה טובה. אין ערובה שיהיה לי טוב שם (מצד שני גם היום לא טוב לי ככ). אני קצת מטילה ספק במקצועיות שלי כרגע (נורמטיבי? תקין?). יציאה מאזור הנוחות היא לא נוחה


כתבו לי קצת

נכון ! משה

אבל בתחושות הגוף זה אמיתי ומחזיק את המערכת. צריך לדעת "להסתכל מהצד" כדי להבין את זה.

מי עוד רגיש לריח של נאדים של עצמו?סופר צעיר

והאם ישנו טיפול מומלץ?

הטיפול הוא שינוי הרגלי המזון שלך - זה בוודאי ישפיעפ.א.

על מה שקורה המערכת העיכול ותוצאות לוואי.

הפחתת קטניות וירקות מצליבים  ( כמו כרוב) מפחיתה גזים באופן דרמטי. 

תודה רבהסופר צעיראחרונה
לפעמים בא לי לצעוקאנונימי (פותח)

"ראבק, פגעו בי!" פגעו בי שוב ושוב ושתקתי.

והגעתי נמוך, נמוך מאוד.

ואני לא מספר

ומרגיש שקוף.

כן רואה מסביבי אנשים מתבגרים

ומתחילים לחבר עוד ועוד נקודות עוד ועוד סימנים.

ומבינים שקרה שם משהו רע.

שיש שם משהו דפוק בעבר.

שמלווה ורודף אותך.

אני בעצמי מתבגר ועושה את התהליך הזה.

ושותק פחות.

אבל עם התהליך והזכרונות המציפים 

והתמונה המתבהרת

אני מזועזע

כמה שקוף הייתי

וכמה אני עדיין שקוף

כי אני לא מסוגל להוציא את המילים

להסביר לאנשים שאכפת לי מהם

לאנשים שפגעתי בהם

לאנשים שאכפת להם ממני

ואין לי לאן לברוח

ואין באמת נחמה

כי אף אחד לא יודע את האמת כפי שהיא

ולי כבר כבד להחזיק אותה לבד

כבד

כבד

משא

נטל

וכל מה שיש להם רק נקודות וסימנים,

ולא סיפור.

ואם אמות מחר בבוקר

והוא לעולם לא ישמע

אני אשאר חייב להם...

נשמע שיש סיפור מהעבראנונימי (3)

שקשה לך להשתחרר ממנו והוא עדיין כובל אותך... (גם לי יש סיפור כזה)

ממליצה לאמץ מבט נייטרלי על עצמך, כמה שיותר אובייקטיבי. עם עצמנו אנחנו משוחדים, קל לנו להתבוסס ברגשות ולטבוע בהם... אבל זה לופ שפוגע בנו. נסה להפריד רגע בין הקולות בתוכך ולהיות השופט מלמעלה, זה שעושה ביניהם שלום, המבוגר האחראי. לשמוע את קול הרגש, את קול השכל, ולתווך בחמלה. 

אם אפשרי, באמת עדיף ללכת לטיפול. באמת באמת. זה לא חולשה זה חוזק.

כל כך יפה ונכון.נחלת

 

 

אתמול בשבת, רפרפתי מעט ב"עד שליבך יתנגן" - אלומה לב המביאה באופן יוצא מהכלל את

שיטתה של הרבנית ימימה, שהיתה פסיכולוגית וגם , עד כמה שהבנתי, קשורה לתדר רוחני.

 

ממליצה. יש סדנאות עם מדריכות (אולי גם מדריכים) בשיטה שלה. יש גם מישהי ביוטיוב

שמלמדת. וגם מישהו. איני זוכרת את שמותיהם. מאוד כדאי. מאוד נוגע.

אותי מאד מעניין שיטת א.מ.ת. של מרים אדהאןאנונימי (3)
כן. מרים אדהאן טובה.נחלת
אין מיליםאנונימי (4)

ריגשת, מזדהה איתך, מרגיש את מה שעברת. גם אני עברתי את זה.

וכן, הצהריים קיבלתי תזכורת, אחת מני עשרות, מאז שזה (וזה וזה וגם זה) קרה. אף אחד בעולם לא יבין אותך. אף אחד לא יידע מה אתה מרגיש, מה מניע אותך לפעול, איזו מילה בדיוק מזכירה לך משהו - שאף אחד לא היה חולם בכלל שקרה...

וזה שורף את הלב ואת הנשמה כל פעם מחדש. וה"נחמת שוטים" היחידה היא שכמעט כולם עברו איזה משהו כזה. אז לפחות אני לא חריג. (ובכל זאת הם לעולם לא יבינו אותי).


אז כן, נגעת בי, אחי. (והפעם בהסכמה)

בתור נפגע פגיעה מינית בעבראריק מהדרום

אני יכול להגיד לך שיש משהו שאין לאנשים אחרים.

אתה היית שם ואתה יכול להדריך אנשים איך לצאת מהצרה הזו.

זו דרך מצויינת להפוך מנטל לנכס.

ואני משוכנע שאתה גם לא באמת נטל, גם אם אתה רואה בעצמך ככזה, יש לך מה להביא לעולם.

תודה שכתבתאנוני.מית
טיפול רגשיאנונימי (5)אחרונה

מאד מקווה שאתה מקבל טיפול רגשי ... מגיע לך להרגיש טוב...

אולי יעניין אותך