מישהו יודע מה עם העצורי שב"כ? היה להם היום דיון*מדינת יהודה*

באתר של חוננו לא כתוב כלום

זה מה שמצאתי בקול היהודי-יויו2
יש לך מושג מה היה היום בדיון שלהם?*מדינת יהודה*
שחררו אותם.סופסוף..מישהי=)
ב"הטאטע!!

מתי?

ב"ה ב"ה...הציונים קליפת עמלק....כל הזמן שמח

 תראו איזה משטרע רשעה יש לנו.....ב"ה שיחררו אותם!!!!איזה טוב ה'''

 

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/224453

האמירה הזו על ציונים היא חמורה מאוד.אלירז

חוצמיזה- נורא פוגעני בעיני שאתה קורא לי קליפת עמלק..

ואני ציונית גאה!!

^^^דוסית גאה!

לימוד הזכות היחיד שאני יכולה ללמד על מי שקורא ליהודי(יהיו מעשיו חמורים ככל שיהיו)"עמלק" ו"נאצי"  זה שלא הייתם בשואה כדי לדעת באמת שאין מקום להשוואה...

 

תקראו להם ערב רב, תקראו להם פושעים ורשעים, אבל יש גבול איפושהו...

לא לקחת קשה.......כל הזמן שמח

זה סתם בצחוק!!!!

 

האמת שאניי גם ציוני אבל יש רגעים שאומרים שטיות......

 

אני ח"ולא משווה את זה לשואה,זה סתם שיר כזה אז כבר כתבתי.....

צייונים במובן שמובן היום. לא צריך להסתבךרמ"ג

והם באמת קליפה! בשיא רצינות!

 

קליפה, צייונים, ראשית צמיחת גאולתנו, מגרשי היהודים, רוצחים בצאוורון לבן - הכל אותו דבר

חמור מאוד שהמושג הזה קיבל קונוטציה שלילית.אלירז
יש הבדל חחחכל הזמן שמח

אם אומרים את זה במילרע אז-זה הכוחות של הרשעים......

 

ואם אומרים את זה במלעיל זה הציונים האמיתים.....

 

גם האלה שאנחנו אומרים במלעיל יש להם בחינה של עמלק,לא שאני משווה אותם בדיוק לעמלק ולנאצים.....ימ"ש.

לא צריך לתקוף..אנונימי (פותח)

במיוחד עם חתימה כמו שלך...

זה היה מכוון לאלירזאנונימי (פותח)
החתימה שלה זה מתוך שיר.....-משה ר-

 

 

החתימה שלי מביעה עובדהאלירז
לא קובעת אם זה טוב או רע..
ולא נראה לי שמישו כאן תקף.
ומה זה בדיוק ארץ יהודה?אנונימי (פותח)

אני שמעתי על 'ארץ ישראל' כפי שגבולותיה מוזכרים בתורה, ואגב גם תל אביב לדוגמא נמצאת שם. הביטוי 'ארץ יהודה' מזכיר לי 'ירבעם בן נבט', לא פחות (וד"ל).

לי זה מזכיר את מלכות חזקיהו.אבגדה

ואם כבר-אז רחבעם, ולא ירבעם.

ארץ יהודה זה שם מקוםאלירז
בדיוק כמו מדינת תל אביב..
לא אמרתי פה ממלכת יהודה.
זה ביטוי לאיזורים עם מנטליות שונה.

קדימה - מי הבא שמעלה טענה מטופשת?
רק כדי להוכיח את הסטיגמות על פאנאטים ולא לראות שגם אצלנו יש מורכבויות וגוונים שונים..
אתם שונאים את כולם..שמוליק פיין
שמוללללללללללללללללייייקק!!!!אלירז

שה' יפנק אותך!

יש ציונים, וישאבגדה

מדינת הציויינים

כולנו עיוורים, כפויי טובה, גלותיים ומפונקים!האדמו"ר מצנעא

זו התיאוריה שלי:

בגלות הפכנו להיות כאלה מוכים ועזובים, שיש כשהגאולה מתחילה אנחנו רוצים אתה בשלמותה... על כן אם ישנן בעיות (וישנן...) במדינת ישראל - אנחנו מתייאשים מהמדינה... בעצם המדינה יש מהתחלת הגאולה, ובמקום לנסות לקרב את הגאולה כמה שיותר אנחנו מרימים ידיים...

לפי הרב יצחק המדינה היא בעייתית מהשורש..שמוליק פיין


לרב יצחק יש טענות מגוחכות...האדמו"ר מצנעא

אני הפסקתי מלייחס לטענותיו שום חשיבות.

למשל, הוא טוען שבפסח אנו חוגגים את יציאת עמ"י ממצרים, אך ביום העצמאות חוגגים את חירותם של פושעי ישראל וכו'; במחילה מכבוד תורתו, אבל אולי כבודו שכח, אז אזכיר - בפסח אנו חוגגים יציאתם של ששים רבוא עבדים עובדי ע"ז שהיו במ"ט שערי טומאה ממצרים. לא סתם ששים רבוא עבדים.

או שהוא טען שמרן הרב זצ"ל אמר שבני ישיבות לא צריכים להתגייס לצבא, וזה כ"כ לא נכון (הוא הוכיח את זה מאיגרת שבכלל מדברת על גיוס לצבא הבריטי)... ומסופר שכשתלו מודעה עם אותה אגרת של מרן הרב בפתח בית מרן הרב, מרן מו"ר הגאון הרב צבי יהודה זצ"ל שמע על זה מכיכר ציון, ומספר הגאון הרב שאר ישוב הכהן שליט"א, שלדידו נשמעו הזעקות שרבנו זצ"ל שאג מכיר ציון ועד לבית מרן הרב! "זיוף! זיוף!"

 

בקיצור, לא לייחס לרב יצחק יותר מדי חשיבות. השבת ב'בשבע' ישנה כתבה על ספר חדש שיצא ע"י ר' ד"ר יצחק וייס הי"ו על ד"ר הרצל ז"ל ששם הוא מוכיח שהרצל כלל לא היה מתבולל, בניגוד לדעה הרווחת שנושא דגלה הוא הרב יצחק שלכם. 

מה יש לך להשמיץ רב??3352
הרב יצחק?טענות מגוחכות?מי אתה בכלל..?!שמוליק פיין

בס"ד

 

איך אתה מעז להגיד על הרב יצחק שיש לו טענות מגוחכות..מי שמך..?

עם כל הכבוד לרב יצחק (כבוד של ת"ח ותו לא)...האדמו"ר מצנעא

טענותיו מגוחכות. הוא אומר שכיוון שאף אחד מפוסקי ההלכה הגדולים של הדורות הקודמים חגג את יום העצמאות, אין לנו לחגוג אותו; אתמה - וגם אברהם אבינו לא חגג את פסח... איזה חיוב יש לחגוג את יום העצמאות, ה' באייר ה'תש"ח, אם איננו הגיע התאריך הנ"ל עדיין?...

מי שם אותי? אני אומר הכל בשם רבותיי...האדמו"ר מצנעא

במקרה התגובה הקודמת היא תמיהה של הרב אורי שרקי...

לצנעאאנונימי (פותח)

 

האידיאולוגיה המרכזית הרשמית של התנועה הציונית – אשר הובילה את תהליך שיבת ציון בדורות האחרונים, עד להקמת המדינה ועד-בכלל – היתה פגומה כבר מראשיתה. הציונות ניסתה ליצור זהות חדשה לעם היהודי, זהות לאומית שאינה בנויה על-גבי הבסיס המחייב של הבְּרִית בין עם-ישראל לה' אלוקי ישראל על-פי התורה (כפי שנאמר בקונגרס הציוני "הציונות דבר אין לה עם הדת", אמירה שהוגדרה ע"י הרב קוק זצ"ל כעבודה-זרה). אכן, המנוע הציוני הספיק לעשות דברים רבים וגם טובים, אך בשנים האחרונות ניכר שהוא מיצה את עצמו, ואף מתחיל לפעול בו מנגנון של השמדה עצמית…

בעבר, למרות ההפרדה הנוראה שניסתה הציונות לעשות בין העם לבין התורה, הרי הזהות היהודית הבסיסית עוד היתה דבר המובן מאליו, וברור היה שמגמת התנועה הציונית היא לפעול למען העם היהודי – אך כיום חל כרסום אפילו בהגדרת היסוד הזו: נכסי המדינה מוגדרים בבעלות שווה של יהודים וגויים, המושג 'ישראלי' מזמן אינו חופף למושג 'יהודי', ועוד…

גירוש תשס"ה מהווה נקודת ציון משמעותית בתהליך ההתדרדרות המואץ של האידיאולוגיה הציונית, כאשר 'הישראלים' באו לגרש את 'היהודים'… גם רוב החיילים שהשתתפו בפשע הרגישו מחוברים מדי לזהות 'הישראלית', ופחדו לשמוט את הקרקע הזו מתחת לרגליהם, בעוד שאותם אמיצים וצדיקים אשר סירבו לפקודת הגירוש, חשפו והעצימו את הזהות היהודית שבקרבם וממילא אמרו בפשטות "יהודי לא מגרש יהודי".

הממסד של המדינה נגוע כולו במחלה של אובדן הזהות, גם אם יושבים בו הרבה יהודים טובים. זוהי מעיןגלות פנימית, כאשר אנו שבויים בקליפה של עצמנו. על כן, עלינו לטפח מערכות עצמאיות שסביבן תתגבש הזהות היהודית הציבורית. נתחיל עכשיו ליצור את הקהילה היהודית שתהיה בסיס למדינה יהודית של ממש.

לקראה נוספת   http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=11908

הו, התחלנו לצטט את מרן הרב...האדמו"ר מצנעא

אז זהו, שמרן הרב לא הרים ידיים מהתנועה הציונית עקב המשפט של "הציונות אין לה דבר עם הדת", אלא אדרבא - קרא ל'מזרחי' להילחם בתופעה.

ומנגד אתם עומדים כיום, ובמקום לתקן את "הזהות הישראלית והלא-יהודית", כלשונכם, אתם מרימים ידיים. והרי מרן הר קרא ליקון התופעה, לא להרמת ידיים, ייאוש, ותקווה למדינה יהודית של ממש...

אני אנסה לענות לפי הסדראנונימי (פותח)

א. אכן הוא קרא למזרחי לתקן, אבל לא בטוח  שהם נענו לקריאה ובטוח לא הצליחו בזה. ואנחנו כן פועלים לתיקון הזהות הנ"ל (תכתוב בגוגל "פסגת זאב יהודית") ולהקים מדינה יהודית.

ב.1."כבוד ת"ח ותו לא"?! ה"י!!! "בעוון ביזוי ת"ח נחרבה ירושלים", וכל היהדות מלאה בכבוד ת"ח.

   2.אני לא יודע איפה הוא אמר את הטענה הנ"ל על יום עצמאות הכופרים, אבל נניח שכן אתה לא תופס שאתה מגוחך?! אברהם לא נצתווה ואנחנו כן בתורה הקדושה. וחנוכה ופורים ע"י סנהדרין. אבל יום עצמאותםמאיפה הגיע?! אז בשביל לחוגו צריך שגדולי ישראל יחגגו.

ג.כנאמר לעיל המגוחך הוא הרב שרקי ולא האדמו"ר שליט"א, כמו עוד טענה מגוחכת שמנסה לדייק בספר התניא קדישא שלגויים יש נפש אלוקית. תגיד לו שירא פרק אחד אחורה ופרק אחד קדימה ויראה מה יחסו של אדמו"ר הזקן לגויים.

                                       אני נפרד  בברכת רפואת הנפש 

זה לא המקום לדון האם 'המזרחי' ניסו/הצליחו...האדמו"ר מצנעא

א. סתם לה"ר. אין שום תועלת, כיוון שזה לא קשור לדיון. הדיון הוא על מרן הרב וציטוטיו, לא על פעולות 'המזרחי' לקירוב לבבות...

אתם לא מנסים לתקן, אתם מוחקים את מדינת ישראל, ומנסים להקים מדינה יהודית של ממש.

ב. 1) ע"כ אמרתי שאני מכבד ומעריך את הרב יצחק אך ורק בגלל זכותו כת"ח, ותו לא; אין לי שום כבוד אליו עקב אמרותיו, אין לי שום כבוד אליו עקב הרצאותיו, הכבוד היחיד שהוא מקבל ממני הוא כבוד ת"ח, שאני מנסה להיזהר בו מאוד.

2) הרב יצחק הי"ו אמר שבכל הדורות לא נהגו לחגוג את יום העצמאות, והרי זו טענה מגוחכת, שכן איזה חיוב יש לחגוג חג שנקבע עקב סיטואציה שעוד לא קרתה?

יום העצמאות הגיע ממועצת הרה"ר, ומרוב גדולי ישראל. 

ג. אנא, להיזהר בכבוד ת"ח. אני אינני אמרתי שהרב יצחק הי"ו מגוחך, אלא שטענותיו מגוחכות, ומאידך כבוד תורתו/ה הי"ו אמר/ה שהרב שרקי הי"ו עצמו מגוחך. יתכן וטענותיו מגוחכות, איך היכן כבוד ת"ח?

אינני מכיר את הסוגיה ולא אתייחס אל הסיפא של סעיף ג'.

כל טוב.

אתה לא התיחסת לשאלתי (הסמויה?)אנונימי (פותח)

מה המקור שהאדמור שליט"אנ אמר את הטענה הנ"ל. 

א.שוב, גם אם באמת נאמר, אין הכוונה כמו שאמרת, אלא שאין לזה שום מקור (כי זה חדש) ולא סנהדרין תיקנו את זה. (כן,, הרה"ר אינה סנהדרין). ואגב, זה שקר גמור שיום אידם הגיע מרוב גדולי ישראל.

ב. גם אם טענה אחת של אדמו"ר אינה מובנת ולכן אינך פועל על פיה, מה הקשר להרצאותו ותורותו הנפלאות והעמוקות מני ים?!

ג. אכן אנחנו לא מנסים לתקן את מדינת ישראל כי "הציונות דבר אין לה עם הדת", ע"ז גמורה כדברי הרב קוק. מדבריך ("אתם מוחקים את מדינת ישראל, ומנסים להקים מדינה יהודית של ממש.") נשמע שאתה מעדיף את מדינת ישראל כפי שהיא היום (עם "התהליך" הקדוש) על "מדינה יהודית ממש. אני, ואני בטוח שגם הרב קוק מעדיפים מדינה יהודים ממש.

                                                   גיט שבעס'

הו, יש חסידים לרב יצחק...האדמו"ר מצנעא

אני לא אוהב חסידים...

 

א. אוקיי, אף לא אחד מגדולי ישראל לא פסק כך. אה, חוץ מהגריא"ה הרצוג, הגרבצמ"ח עוזיאל, הגר"י ניסים, הגר"י אונטרמן, הגר"ש גורן, הגר"מ אליהו, הגראא"כ שפירא, הגרצי"ה קוק, הגר"י צובירי, הגרש"י הלוי, הגר"ח כסאר וכו'. ולהבדיל בין החיים - הגר"ע יוסף. אף לא גדויל אחד!!!

 

ב. כל טענותיו לא לרוחי. האנשים עמם הוא עובד נקראים שוטים/קטנים, עיינו ברמב"ם, הלכות תשובה, שם הוא כותב שתשובה מיראה (מה שהרב יצחק הי"ו עושה) מיועדת לשוטים/נשים/קטנים (כיום נשים הוסרו מהרשימה).

 

ג. אוי, למי שאין מסורת בדברי מרן הרב זצ"ל תמיד מעוות. "קרא ושנה ולא שימש ת"ח - הרי הוא ע"ה." - לרב יצחק אין מסורת בדברי מרן הרב, אז לא הוא ולא אף אחד מהחסידים (מלעיל, הח' בשווא, לשון לגלוג קל) שלו רשאים לפרש את דברי מרן הרב.

מרן הרב אמר על מדינת ישראל, כפי שהיא אצל החוזים, "יסוד כסא ד' בעולם". 

אתם לא מנסים לתקן, שלא כמו מרן הרב, שניסה לתקן ולא להחריב ולבנות מחדש.

יכול להיות שיש פה קצר בתקשורת?אנונימי (פותח)

אם הבנתי נכון צנעא- אתה מדבר על הרב אמנון יצחק?

אני חושב ששמוליק וטאטע עד מתי מתכוונים לרב יצחק גינזבורג.

יתכן...האדמו"ר מצנעא

אבל לי לא אכפת, אני זורם.

יש לי מה להגיד גם על הרב גינזבורג שליט"א...

אבל יהיה לך הרבה יותר קשה..אנונימי (פותח)


מדוע?האדמו"ר מצנעא

ביחס למדינת ישראל הם חושבים אותו דבר בערך...

אני רק צריך לציין שהרב גינזבורג שליט"א לא כמו הרב יצחק בעניין של התשובה מיראה.

כנראה שאתה לא כ"כ מכיר..אנונימי (פותח)

הרב אמנון יצחק מביא טענות רדודות (לא זילזול.. הוא פונה 

לציבור מסויים שזה מה שמתאים לו). הרב גינזבורג מדבר 

בעמקות שכמעט אין בדורנו. 

תצטרך להתמודד עם עצם העניין, ולא עם טענות כמו "רוב 

הרבנים".

אני לא מדבר על הטענות,האדמו"ר מצנעא

אני מדבר על העמדות. אני מתייחס לעמדות, לא לטענות, בעיקר משום שאני לא מכיר את הטענות (שלא כמו העמדות). אבל במחלוקת לשם שמיים כמו במחלוקת לשם שמיים אני סומך עליכם שתתנו לי אינפורמציה.  

נו..הרב קוק אמר להלחם בתופעה...אבגדה

וזה מה שהם עושים...

אגב, אם תבדוק בכל כתבי הרב קוק, אתה תראה שבאופן עקבי, כשמדברים על האנשים-הציונים החילונים, הוא אומקר שהם טובים וצריך לקרב אותם, אבל כשהוא מדבר על הארגון-הציונות החילונית-הוא מדבר על תהום חשוכה, וכדו'.

 

העקרונות של המדינה-חופש דת, שוויון זכויות, ובית לעם היהודי, את האחרון הם רוצים למכור תמורת השניים הראשונים.

גם אם אין לה חוקה, יש לה תרבות, וזו תרבות מערבית-חילונית=תרבות רעה.

ופה נמצאת עיקר הבעיה...התרבות של המדינה אולי כוללת בתוכה תרבות לאומית יהודית(וגם זה הולך ונחלש..) אבל היא לא כוללת בתוכה תרבות דתית יהודית-שהיא העיקר-תרבות של תורה.

 

שום תשים עליך מלך-שתהיה אימתו עליך.למה צריך מלך שתהיה אימתו עליך?

כדי שיכפה אותך לעבודת הבורא!!!

(ולכן ראש ממשלה זה בכלל לא קשור, כי הוא לא מטיל אימה.)

וע"מ שלא תאמר שהיום כל המלכים הם כאלה, אזכירך, שאנשי דורו של שמואל נענשו על כך שביקשו מלך "ככל הגוים".

 

 

להילחם בתופעה, אך הוא לא התנכר לציונות עקב התופעה.האדמו"ר מצנעא

ואתם מתנכרים למדינה עקב התופעה, במקום לתקן אותה.

א. יתכן, אך מאי נפקא מינה?

 

ב. העקרונות עליהם אתה מדבר מופיעים במגילת העצמאות, שהקריא בן גוריון. ואתמה - והרי גם את המשפט המחריד על התותח שהוריד את אלטלנה - "את התותח הזה ישימו בביהמ"ק כשייבנה; אם ייבנה" אמר בן גוריון, והרי אלו דברים בעלמא! מה בן גוריון לא ראוי לפסוק מה ישימו בביהמ"ק (...), כך גם האחרון לא ראוי לפסוק בעקרונות מדינת ישראל הי"ו. 

אזי יש לקרב את הפחות שומרי תו"מ, לא להתייאש מהם ולהגיד: "טוב נקים לנו מדינה חדשה, מדינה יהודית של ממש"... 

 

ג. רחבעם ממש מרטיט, אה?... וד"ל.

א"א לתקן אותה.אבגדה

היא מבוססת על תרבות מסוימת, ורוב האנשים בה, חיים באותה תרבות רעה.

לכן, אם ברצונך לשנות בה משהו-לא תוכל להסתפק בעשייה מבפנים, צריך להאבק בה.

כשם שכשהיה פה שלטון בריטי, נאבקו בו, למה? כי הוא לא התאים לתרבות אותה רצו להשליט פה-תרבות לאומית יהודית.

עככשיו-יש פה שלטון אחר שלא מתאים לתרבות היהודית הדתית...

 

ב.העקרונות האלו משקפים תרבות רעה שעליה המדינה מבוססת, תראה מה הולך עכשיו מסביב...ששמאלנים נלחמים בנו על מה שאנחנו עושים, למה?

כי אנחנו חיים בתרבות אחרת...

הם מבינים שהם צריכים להלחם על התרבות שלהם, למה אנחנו לא?

 

ג. הטענה לא הובנה אנא נסח מחדש

 

 

ניתן לתקן אותה...האדמו"ר מצנעא

א. רוב האנשים בה חיים בתרבות רעה? יופי, נקרב אותם ונוציא אותם מהתרבות הרעה הנ"ל. ע"כ יש ללמוד איך מקרבים בצורה האידאלית ביותר.

אני לא מבין את ההסקה בין המשפטים; כת"ר כתב:

 

"היא מבוססת על תרבות מסוימת, ורוב האנשים בה, חיים באותה תרבות רעה.

זו אקסיומה ביני ובין כת"ר, הלאה;

לכן, אם ברצונך לשנות בה משהו-לא תוכל להסתפק בעשייה מבפנים, צריך להאבק בה."

מדוע? לו יצוייר, שנצליח לקרב את רוב עמ"י (וזה יצוייר, בעזהי"ת ובהשתדלותנו) שחי בא"י לתו"מ, ומיעוט האוכלוסייה תישאר בתרבותה הרעה - אזי עדיין נצטרך להיאבק בה מבחוץ?

בעצם משמע שמדברי כבודו, שמה שקובע כאן הוא האם הרוב פחות שומר תו"מ או שלא. 

אני מתנגד לכך.

מדינת ישראל, לפי מרן מו"ר הגאון הרב צבי יהודה זצ"ל (מזמור י"ט, סע' ט"ז שהבאתיו כאן בשרשור אאל"ט), עונה על הקריטריונים המובאים בנביאים, והיא היא המדינה אשר חזו הנביאים. ודאי שהיא איננה בתכלית שלמות, אומר רבנו זצ"ל, אך היא אכן עונה על כל הקריטריונים המובאים בנביאים.

א"כ, אין אנו רשאים להיאבק בה על כך שתרבותה הרעה שולט ברובה, שכן היא המדינה אשר חזו הנביאים! אלא עלינו להיאבק בתרבות עצמה, בכך שנקרב את הפחות שומרים תו"מ לתו"מ, בבחינת "הצדיקים הטהורים... אינם קובלים על הכפירה - אלא מוסיפים אמונה" (ערפילי טוהר, ל"ט).

 

ב. בתרבות אנו צריכים להילחם, כאשר כתבתי לעיל, אולם במדינה עצמה אין אנו צריכים לעשות כן; אלא מקרבים את אותם אנשים בעלי אותה תרבות, ובכך מבערים את הרע מקרבנו.

 

ג. רחבעם היה מלך, ואעפ"כ אף אחד לא ירא מפניו; הרי לכבודו קשיא לדבריו הק'. הריני סמוך ובטוח שכבודו הביא מה שהביא ממקורות הקודש מהם כולנו שותים, וממילא אבקש להביא מקור לעיון, שכן אני בסה"כ מקשה, לא דוחה את השברים.

 

 

אה יא מצחיק חשבת שאני מדבר על הרב אמנון יצחק?!שמוליק פיין

בס"ד

 

אני מדבר על הרב יצחק גינזבורג שליט"א..תקרא קצת את קומי אורי ותבין אולי..

אם בציצוטי מרן הרב עסקינןטוביה2

בירצוני להזכיר שהרב פנה לרבני הגולה בקריאה להקים תנועה יהודית (דתית) ולאומית נפרדת מהציונות

 

או הערה ממכתב ששלח למשפחתו בחו"ל על כך ששלחו לו גלויה אם תמונות של  הוזה המדינה הציונית וד"ר נרדאו על כך שאתם יודעים שדעתי אינה נוחה משניהם ובעיקר מהשני בנוסף הרב זצ"ל לא ראה את הטינוף הציוני בהתגשמותו וע"כ איני יודע מה היה אומר אם היה רואהו

 

והערה לסיום כששאלו את הרצי"ה אם להתבצר על גג רעועה (באחד מהעליות הראשונות של גוש אמונים) כדי שהחילים לא יעלו כי זה עלול לפול ולהרוג את מי שעל הגג ענה הרצי"ה "השתגעתה הם רוצחים"

לתשומת לבכם

 

ונ.ב. אחרון נמאס לי מטענות אז רע לנו עכשו אבל תחשבו פעם היה לנו יותר רע (שואה גלות וכו) אם עכשו רע לנו אז עכשו צריך לטפל בבעיה

לא הבנתי את ההערה לסיום...האדמו"ר מצנעאאחרונה

מה רבנו זצ"ל ענה? מי רוצח?

לא הבנתי כלום... אם ניתן לנסח מחדש...

העקרונות של המדינה פסולים.אבגדה

חופש דת?

שוויון זכויות מוחלט?

 

על זה נבנתה המדינה.

זוהי התרבות שלה, ולכן צריך מדינה/מלכות אחרת.

בבקשה, תקים מדינה, אני איתך!!אנונימי (פותח)

השאלה היא עד כמה זמן תצליח לשרוד, כי מה לעשות ורוב העם היושב בציון מחובר לציונים (קליפת עמלק, לשיטתך. ר"ל).

אתה איתי?אבגדה

אז יופי

יש עוד אחד.

עוד כמה כמוך, וכבר יהיו מספיק אנשים כדי שהמדינה החדשה תהיה מספיק חזקה כדי לשרוד.

 

אז נעשה הסכם...אני ואתה נלך ונשכנע כל אחד-שני אנשים, אח"כ, כל אחד משני האנשים, ילך וישכנע שני אנשים..וכו'

בסדר?

 

 

זה בסדר לך לך..שמוליק פיין

בס"ד

 

יש כבר הרבה יותר משני אנשים אל תדאג..השאלה היא האם כאשר תקום מדינה כזאת אתה תצטרף או שתישאר בביתך באיזשהי טענה כלשהי..

קשה לכם לקבל את העובדה*מדינת יהודה*

שכן המדינה מתפוררת מה לעשות לא הקימו אותה לפי ערכי התורה ולכן היא נראת כמו שהיא נראת כולם יוצאים לרחובות להפגין כולם שונאים את כולם המדינה מתקפלת מדקה לדקה לקראת ספטמבר האם זאת לא התחלה של מדינה מתפוררת וכל זה כי שחכנו מאיפה באנו ומבחינת הציונות צריך ללכת לפי דמוקרטיה ושויוון זכויות מה שהתורה אומרת במפורש שעמ"י הוא העם הנבחר וליהודים מגיע יותר התורה נגד דמוקרטיה בתורה כתוב שום תשים עליך מלך ולא ראש ממשלה לכן צריך להקים את מדינת יהודה שתיהיה מדינה לפי ארכי התורה

שום תשים עליך מלך/ ראש ממשלה...האדמו"ר מצנעא

אין נפקא מינא. ודאי שהיינו מעדיפים שתקום מלכות בית דוד ויבוא המשיח, אולם הוא איננו הגיע, אולי עקב לימוד הזכות הרב שמוצג בתגובתך "כולם שונאים את כולם"... <צ>

עקרונות? למדינת ישראל אין חוקה.האדמו"ר מצנעא

וממילא אין לה עקרונות מוחלטים, וכל עקרונותיה הם דיבור בעלמא ותו לא. 

צנעא- זה נכון כולנו כפויי טובה ולא מספיק מודים לה'רמ"ג

על הכל

אוקיי- מכאון ועד להשלים עם משו שהוא שיא החילול ה'???

זה קליפה!! וזה הצרה שלה, שהיא גם מטעה....

לא צריך טובות של תשתית מעוותת

ובעז"ה שנזכה לבנות משו חדש משורש נכון וטהור

איפכא מסתברא! מדינת ישראל היא קידוש ד' היותר גדול!האדמו"ר מצנעא

אנחנו לא מספיק מודים לד' על כך שזכינו להיות בדור אתחלתא דגאולה, ושזכינו לחיות במדינת ישראל שבערך עצמיותה יש קידוש ד' היותר גדול! אותה מדינה הזועקת, אומר הגרי"ד סולובייצ'יק זצ"ל, "דם יהודי איננו עוד הפקר"!

ואני מצטט את מרן מו"ר הגאון הרב צבי יהודה זצ"ל, ממזמור י"ט למדינת ישראל:

ט. המדינה כהתגשמות חזון הנביאים.
ולעומת מה שנאמר: "האם זו המדינה שאותה חזו נביאנו?" אומר אני: זוהי המדינה שחזו הנביאים. כמובן, אין המדינה בתכלית השלמות, אולם נביאינו ורבותינו, ממשיכיהם, אמרו שהמדינה תהיה כזו: זרע אברהם, יצחק ויעקב, ישובו ויקימו בה תקומה יישובית ושלטון מדיני עצמאי; לא נאמר לנו אם יהיו הם צדיקים או שאינם צדיקים. אומר הנביא: "בקבצי את בית ישראל... וישבו על אדמתם... וישבו עליה לבטח ובנו בתים ונטעו כרמים..." (יחזקאל כ"ח כ"ה-כ"ו) - נטיעת כרמים נאמרה, הקמת ישיבות לא נאמרה... אמנם, מתוך חזרת ישראל אל אדמתם נביא לידי הגדלת התורה והאדרתה, אולם הצעד הראשון - ישראל על אדמתם! כביטויו של ר' אלי' גוטמכר: "ואצלי כבר ברור שאם יקיימו ישראל שיתחילו לעבוד אדמת הקודש בסך ק"ל משפחות - שתהיה התחלת הגאולה, גם כשלא יהיו ישראל ראויים לכך" (נדפס בראש ס' "נפש חיה"). בודאי, רוצה היה אותו צדיק בהגדלת התורה ויראת השמים, אבל סדרי הגאולה כאלו הם: ישוב חקלאי, קימום המדינה ומתוך כך - להמשך, להעלאה בקודש, להרבצת התורה, להגדלתה ולהאדרתה.

 

רבנו זצ"ל לא מתייחס לעקרונות עליהם אתם מדברים, כיוון שהם דיבור בעלמא חסר משמעות!

ועוד, ש...האדמו"ר מצנעא

ועוד ניתן לפרש את המשפט להלן לשתי כוונות: "כמובן, אין המדינה בתכלית השלמות, אולם נביאינו ורבותינו, ממשיכיהם, אמרו שהמדינה תהיה כזו: זרע אברהם, יצחק ויעקב, ישובו ויקימו בה תקומה יישובית ושלטון מדיני עצמאי."

א. שבאמת המדינה לא בתכלית השלמות ויש לתקן אותה.

ב. שבעצם המדינה אין שלמות, אולי מהעקרונות אותם הזכרתם, אולם אין זה משנה, כי את הנוסחה שקובע מרן הרצי"ה המדינה מממשת; עם כל זאת, יש לתקן אותה.

יש לך בעיה עם ראשית צמיחת גאולתנו? ביטוי נכון מאודהאדמו"ר מצנעא

גם "יסוד כסא ד' בעולם".

הייתי בדיון שלהםאריאל דוד

לאריאל בן שושן נתנו הרחקה מיצהר ל30 יום + ערבות צד ג' 3,500 ש"ח +ערבות עצמית+ הורים בסך 10,000 ש"ח

לכלב בלנק נתנו את כל הנ"ל + מעצר בית 14 יום

לאחר פסק הדין נציג השב"כ ביקש מהשופט שיהיה לכלב בלנק גם איסור יציאה מהארץ ל 14 יום ואז השופט אמר לו שאם יש לו מעצר בית, למה לתת לו איסור יציאה מהארץ???

קיצ' השב"כ מטומטם

נ.ב. אני בקושי כותב פה כבר כי זה בזבוז זמן ויש הרבה דברים חשובים לעשות... לתשומת לבכם

סיפור המעצרים: (מתוך הקול היהודי)קוקו

 

"הבלון התפוצץ, הבלון נקרע. לא נורא רוני רון, זה סופו של כל בלון" - ביום ראשון (ז' אב) ביצעו המשטרה והשב"כ שני מעצרים במקביל. האחד בישוב יצהר, שם נעצר קטין כבן 17, אחד מתלמידי הישיבה, תושב אלון מורה. והשני בכביש גהה בו נסע רכבם של ארבעה ממקבלי צווי ההרחקה המנהליים שבוע קודם. רכב בילוש סימן להם לעצור. הבלשים קפצו עליהם ועצרו את כלב בלנק (מורחק ל12 חודש) בטענה שיש בידם צו מעצר כנגדו. לאחר זמן התברר כי השנים נלקחו למרתפי השב"כ בפתח תקווה. עו"ד עדי קידר שביקר את העצורים מסר כי "השניים מוחזקים בתנאים מחפירים כאחרוני המחבלים. בגדיהם נלקחו מהם, הם מופרדים אחד מהשני ומוחזקים בתא קטן ללא מיטה וללא שירותים". הקטין נחקר ללא הורה (מה שלא נמנע מקטינים אפי' בתיקי רצח) ועד השעה 23:00 ולא עד השעה 22:00 כמו לכל קטין אחר.

"ונקתי דמם לא נקתי" – השניים נחקרו בחשד להצתת שני כלי רכב של ערבים (טרקטור ורכב פרטי) בכפר ג'ינסאפוט הסמוך לקרני שמרון כחמישה חודשים קודם מעצרם, יומיים לאחר רצח בני משפחת פוגל הי"ד באיתמר. ביום שני התקיים דיון בהארכת מעצרם של השניים בבית משפט השלום בפ"ת. השופטת דנה-מרשק מרום האריכה את מעצרם של השניים עד ליום ו'. בדיון התברר כי צו מעצרם של השניים נחתם שבוע קודם בעת שנחתמו צווי ההרחקה המנהליים לשנים עשר תושבי יצהר, ביניהם העצור כלב בלנק, כאמור. ביום שלישי דחה בית המשפט המחוזי בפ"ת את הערער שהגישה עמותת חננו.

"הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?!" – ביום רביעי עצרו בלשי המשטרה מורחק מנהלי נוסף, אוריה כהן, בעת שהיה בדירתו בירושלים. אוריה נלקח אף הוא למתקני השב"כ בפ"ת. חוקרי השב"כ טענו בפני אוריה כי בלילה בו הוצתו הרכבים בכפר ג'ינסאפוט, רכבו של אוריה נעצר לבדיקת רשיונות בצומת תפוח. לטענת חוקרי השב"כ, לא יכולה להיות אפשרות נוספת לנסיעתם של השניים למעט האפשרות שהם אלו שהציתו את הרכבים. אוריה הכחיש את החשדות נגדו. במהלך החקירה הכניסה החוקרים את כלב בלנק כשעניו מכוסות. אוריה סיפר כי החוקרים הורידו את הכיסוי מעיניו אך כלב סירב לשתף פעולה ואף לא הביט בפני חוקריו. אוריה המשיך וסיפר כי חוקרי השב"כ איימו עליו שאם לא יקשור את חבריו לאירוע ההצתה הם ידאגו להחרים את רכבו ולפגוע בו באמצעים כלכליים. חוקרי השב"כ אף ניסו לשכנע את אוריה כי במקביל למעצרו נעצרו עוד ארבעה חשודים ו'התיק תפור', כלשונם. אוריה כהן השתחרר לאחר שתיקה בחקירה.

 

 

 

מונית שרופה בכפר דורא אל קרע השבוע (A.P)
מונית שרופה לאחר רצח משפחת פוגל (A.P)

 

 

סליחה, אדוני, איך מגיעים לג'ינסאפוט? – מקורביהם של העצורים מסרו בתגובה למעצר כי "יצא המרצע מן השק. חוקרי השב"כ גילו את קלפיהם וחשפו כי אין כל ראיה בתיק. חמישה חודשים חקרו אירוע הצתה וכל מה שגילו זה ששני אנשים נסעו ברכב בצומת תפוח? אנחנו מציעים לראש המחלקה היהודית בשב"כ ללמד את אנשיו גאוגרפיה, אז הם יגלו כי הדרך מיצהר לכפר ג'ינסאפוט בו נטען כי היה אירוע ההצתה, כלל לא עוברת בצומת תפוח" דברי המקורבים.

השב"כ חוקר פינצ'ור גלגל - ביום רביעי (י' אב) זומן דניאל בן אברהם, תושב איתמר, לשיחת ברור במתקני השב"כ בפ"ת. דניאל פנה למוקד חננו (שמספרו 1599-50-40-20) וקיבל תדרוך. למחרת הגיע דניאל למתקני השב"כ בפ"ת. שם הוכנס דניאל לחדר החקירות. במקום חיכה לו איש שב"כ המכונה 'אייל'. אייל הזכיר אירוע שקרה ביצהר (במקום בו גדל דניאל) לפני מספר חודשים. דניאל גילה כי צמיג רכבו נוקב מסיבה לא ברורה.

אייל שאל אותו האם לפי דעתו כלב בלנק (העצור, כאמור, באותם רגעים) אחראי לניקוב הגלגל (!!). דניאל אמר כי נראה לו שכלב, שדניאל מכיר אותו הכרות שטחית בלבד, לא עשה מעשה זה. חוקרי השב"כ הראו לדניאל מספר תמונת של כלב וניסו לרמוז לו ששווה לו להפליל את כלב בפינצ'ור הגלגל. במהלך השיחה אייל שאל את דניאל האם הוא רוצה להתגייס לצבא. דניאל אמר שכן אך צה"ל לא מוכן לגייס אותו מחמת כל מיני תיקים פליליים שנפתחו לו בעבר. אייל אמר שהוא יכול לעזור לו אך דניאל סירב לקבל עזרה ובכך בעצם סרב לשתף פעולה עם חוקרי השב"כ. ביום ו' התקיים דיון בהארכת מעצרם של שני העצורים. השופט רפי ארניה סירב לבקשת המשטרה להאריך את המעצר בשמונה ימים אולם האריך את מעצרם עד ליום ב'.

לא מערבים קרובי משפחה – ביום חמישי בבקר הגיעו בלשי המשטרה לישוב אלון מורה והזמינו לחקירה את אחיו של הקטין העצור. האח הגיע למתקני השב"כ. שם ניסו החוקרים לשכנע אותו ללחוץ על אחיו לשתף פעולה בחקירה ולהודות  בחשדות נגדו. אחיו סרב לשתף פעולה עם חוקי השב"כ. החוקרים הכניסו את האח העצור לחדר ונתנו להם לאכול ביחד. המטרה, ככל הנראה, היא לשבור את רוחו של העצור. בסופו של דבר שוחרר האח ממתקני השב"כ ללא שהסכים לשתף פעולה עם חוקרי השב"כ.

"וישמחו כי ישתוקו" – לאחר שמונה ימים במעצר וחקירות שב"כ, בהם דיברו אך ורק החוקרים, שוחררו העצורים. האחד במתן ערבות ומעצר בית לארבעה עשר יום. והשני בהפקדה והרחקה מיצהר למשך שלושים יום. לשניהם נאסרה קשירת קשר ביניהם למשך שלושים יום. חוקרי השב"כ הזמינו את השניים לחקירה ביום רביעי במתקני השב"כ בפתח תקווה.

 

http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=12944

פשוט לא יאמן איזו חוצפה יש לאנשים!אנונימי (פותח)

השב"כ לא אמור לעזור לאזרחי מדינת ישראל, במקום להתעלק עליהם??

שיפסיקו ללקק לערבים, ושיתחילו לעזור לאחיהם היהודים, במקום להאשים אותם סתם!

רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א

בס"ד

 

שלום לכולם!

כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?

 

עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
כזכור במו"מ הקואליציוני, סמוטריץ' רצה ביטחון, בליכוד התעקשו. בסוף סוכם שהוא יקבל שר במשרד הביטחון עם אחריות על החלקים האזרחיים.


אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".


אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.

חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


אולי יעניין אותך