עו"ד רשע מתנגד להריסת בית המחבלימין אמיתי

בס"ד

יש אנשים שליבם נשאר אטום על אף הפיגוע המזעזע. בין האנשים אשר ליבם נשאר אטום זה עו"ד אשר ברוב עזות המצח שלו כלפי הנרצחים הי"ד והפצועים הי"ו - מתנגד להריסת בית המחבל ימ"ש.

עורך דין כזה נקרא רשע וצריך להוקיא אותו מארץ ישראל ומקומו בצינוק.

אין לו לב כלפי הנרצחים, אין לו לב כלפי הפצועים, והוא רוצה שבית המחבל יישאר קיים.

ספק מי יותר רשע, המחבל או העו"ד .

 

כדאי גם להתפלל עליו. או 40 מלקות?מ.מ.י.ר
יעזור לנו יותר אם הוא יחזור בתשובה מאשר אם יהיה בצינוק.
צינוק זה עונש יהודי?
בן אדם כזה יכול לחזור בתשובה?!?!?!?!ימין אמיתי
בס"ד

איך בין אדם כזה רשע יכול לחזור בתשובה?
השתגעת!
בין אדם שנשאר אטום אל מול למעלה מ-50 פצועים, אל מול משפחותם של הנרצחים !
אין מחילה !
כל אדם יכול לחזור בתשובה...אוסנת
לכל אחד יש ניצוץ אלוקי...
אין לי סבלנות להרצות על כך.

-קצת הגזמת כשאמרת "ספק מי רשע יותר...". אני מקווה מאוד שזה היה רק בשביל הזעזוע.-
יש מחילה תמיד!מ.מ.י.ר
אלף בי"ת של היהדות.
היו רשעים ממנו שחזרו בתשובה.
אם כן, מדוע הרב שפירא אמר שלמי שמגרש אין כפרה?ימין אמיתי
בס"ד

אם כן, מדוע הגאון הרב אברהם שפירא זצ"ל אמר שמי שמי שממתתף בגירוש אין לו מחילה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא?!
ומה עם דין כרת?

כשיהיה תשובה לזה אז נדבר.



איפה הרב שפירא אמר את זה? מתי?אוסנת
זה נשמע לי מאוד מאוד מוזר.
אולי הוא התכוון שאין לו כפרה עד שיחזור בתשובה...

תסמונת הרב קוק מתחילה לחזור על עצמה, אצל הרב שפירא.
כל אחד מפרש את הדברים כראות עיניו, ואיך שנוח לו.
(לא אמרתי שזה מה שאתה עושה, אבל כבר ניתקלתי בכמה אי-הבנות של דברים)
היה שלטים של הפסק הלכה של הרב שפירא-שם זה היה כתובימין אמיתי
בס"ד

לפני הגירוש היה שלטי ענק של הפסק הלכה של הרב שפירא - שם היה כתוב את זה!
מי אמר לך שאת זאת שמבינה נכון את הרב זצ"ל?|תמֵה|חילא דמשכנא
את שואלת אותי או את אסנת?ימין אמיתי
אני לא יודעת מי צודק.אוסנת
אבל ברגע שיש שתי גרסאות, זה אומר שמישהו טועה...
אז כבר אי אפשר להאמין לצד אחד, כי לא שמעתי במו אוזני, ואין הוכחות ברורות לכוונה של הרב.

יש שתי דרכים לדרכו של הרב קוק זצ"ל. וזה ידוע.
במקרה אני משתייכת לזרם של 'הר המור'.
יכול להיות שדווקא 'מרכז' צודקים בחלק מהדברים. אבל בשביל זה מסתמכים על עוד רבנים, ולא רק על הרב קוק. (פסקים בנוגע לאירועים עכשווים נפסקים ע"י רבנים אחרים, לאו דווקא שמסתמכים על הרב קוק)
אוסנת,70 פנים לתורה,בכלל לא בטוח שמשהו טועה.א"ר יצהר
דיברנו על תורת הרב קוק.אוסנת
עליה לא נאמר "70 פנים לתורה"...
;)
בשניה ששייכת עצמך להר המוראליסף ט
פסלת עצמך מלהבין את דברי מרן רב אברום זצ"ל.
סליחה?!אוסנת
רב לא אמור להיות שייך רק לציבור מסוים.

ולא ניסיתי להבין, כי זה ממש לא ברמתי. אבל רק ביקשתי את המקורות המדויקים, כדי לאמת את זה.

וכאילו לא ידעת לאיזה זרם אני משתייכת... ;)
ממש ממש לא נכון.מ.מ.י.ר
אם אני לא תלמיד של החזון אי"ש אז אני לא ילמד את ספריו, ואם אני ילמד אני לא יבין?
ומה עוד, שלפי דבריך, אם אתה משתייך ל'מרכז' אז אתה לא מבין את דברי הרב צבי יהודה, כיוון שרב אברום אינו תלמיד של הרב צבי יהודה?

די עם זה.
היום מנפחים את זה ל'ממלכתי' או 'לא ממלכתי'. למען האמת - מרכז הרב זה ממלכתי. האם אתה שמעת על הגר"ש ישראלי זצ"ל, שהיה ראש ישיבה עם רב אברום ראש ישיבת מרכז הרב? הוא היה מ-מ-ל-כ-ת-י, אבל ממש.
הרב צבי יהודה לא היה ממלכתי? עיין בלנתיבות ישראל, חלק ב', במאמר "למען כבוד מלכותנו", או שם דומה. בוודאי שכן!

האם עד לפני כמה שנים לא היו מזמינים בכל שנה ביום ירושלים את הרמטכ"ל ושר הבטחון??

האם הרב צבי יהודה לא היה רוקד כל יום העצמאות עד לביתו של הנשיא?
ראה בספר "להלכות ציבור" את מכתביו של הרב צבי יהודה, לראשי הממשלה, שרי הבטחון, הרמטכ"לים - שהוא מכבד אותם, כיוון שזוהי ממשלת ישראל ויש לכבדה. (הרחבה של העניין תמצא בספר "סולו המסילה" עם שיחות של הרב טאו). תסתכל באתר של ישיבת מרכז הרב, תשמע את השיחות של הרב ישראלי ליום ירושלים ותראה איך הוא פונה לראש הממשלה שבא לישיבת מרכז הרב.

גם מרכז הרב כיום היא ממלכתית בעיקרון, אלא שבגלל ההתנהלות של הממשלה הנוכחית - הם לא באופן זמני. כך אמר אחד הרבנים בעצרת בליל יום ירושלים, שהם היו רוצים להזמין את שר הבטחון - אבל הם מאלצים אותם שלא לעשות זאת.

די עם הפילוג!! ההבדלים הם לא כאלו גדולים, וחבל, כל כך חבל, לפלג בתוך עם ישראל. וגם אם ההבדלים היו ענקיים (כמו לדוגמא הר עציון [הרב ליכטנשטיין] והר המור [הרב טאו], שהם שני הפכים לגמרי כמעט בהכל) - עדיין לא צריך פילוג.
די לבלבולי המחאליסף ט
ממלכתי או לא,הרב צבי יהודה והגר"ש ישראלי וודאי אמרו לסרב פקודה למקרה של פינוי. לא דברתי כלל על ממלכתי או לא.
באמת??מ.מ.י.ר
תן לי מקור שכתוב שהגר"ש ישראלי קורא לסירוב פקודה. או הרב צבי יהודה.
אגב, גם הרב טאו לא אומר שלא לסרב פקודה.

ואם אין חילוקים כל כך גדולה בין מרכז להר המור, אז מדוע כל היציאה נגד הממלכתים ('הר המור') שאפשר למצוא לא מעט פעמים פה?
כן, באמת די לבלבולי הראש שלך!סבא גפטו
סתימת פיות.אוסנת
אחרי זה, אתם יכולים לצאת ולהתעצבן, נגד כל האתרים והעיתונים הגדולים, שסותמים לנו את הפה, ומציגים אותנו באור שלילי...
מה ששנוא עליך, אל תעשה לחברך!

אה, ובאמת לא חושבת שהבהירו לכם מספיק.
אבל גם 'ממלכתים' די בעד סירוב פקודה (במעגלים הראשונים). אבל כל מקרה לגופו, ומי שרצה - הצליח להתחמק מהגירוש.
עיין פנה"ל העם והארץ.אליסף ט
החילוקים גדולים לא רק בקטע של הממלכתיות או לא.
במה עוד?מ.מ.י.ר
יצא לי ללמוד היום בבוקר את הספר של הרב מלמד, ולא ראיתי כמעט חילוקים. אילו חילוקים ראית? אני לא קראתי את הכל ויכול להיות שלא שמתי לב.

אגב, סתם הערה - שים לב שבעמ' 121 הרב שפירא והרבנים שקראו לסירוב פקודה מכנים את צה"ל - "צבא יקר וקדוש".
את זה גם תאמר לשמאי ליבוביץ?סבא גפטו
עבר עריכה על ידי Admin בתאריך ל' סיון תשס"ח 18:31
"... כשיהודי נרצח - שני שותפים; הערבי שרצח אותו, והממשלה שעשתה שהוא אכן ירצח" - אתה עם המסרים שכוללים 'אהבת חנם' ושאר הבבל"ת שאתה מפיץ גורמים ומאפשרים רצח יהודים, אתה מעודד רצח!
תודה על המחמאה.מ.מ.י.ר
בכל אופן - לכל יהודי יש מחילה על כל דבר.
גם ל"ע על איסור כרת - יש מחילה. אם זה בזמן שיש בית המקדש - השעיר המשתלח מכפר עליו, ואם זה בזמן שאין בית המקדש - התשובה מכפרת על כל העבירות וגם על כריתות ומיתות בית דין (יחד עם יוהכ"פ וייסורים; רמב"ם הלכות תשובה).

לכן, זכור לתמיד - "התשובה מכפרת על כל העבירות, אפילו רשע כל ימיו, ועשה תשובה באחרונה אין מזכירין לו שם רשעו, שנאמר "ורשעת הרשע לא ייכשל בה, ביום שובו מרשעו" (לשון הרמב"ם).

מה אעשה, ומרן הרב קוק כתב - "ואם נחרבנו, ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להבנות, והעולם עמנו יבנה, על ידי אהבת חינם"??
יכול להיות שאתה לא מסכים עם הרב קוק. אבל האם אפשר ללמוד ח"ו מהיקש דבריך שגם הוא רוצח?
בקשר לפסק של הגר"א שפירא - לא מצאתי.מ.מ.י.ר
הנה הפסק -
http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?cat=608&id=4069&q=סירוב%20פקודה

כתובים שם דברים חמורים על חייל שמשתתף בגירוש, אבל לא ראיתי שכתוב שאין לו מחילה.

אגב, מצאתי את הדעה שאומרת שאין מחילה -
"שאלו לחכמה, חוטא מהו עונשו? אמרו להם - "חטאים תרדף רעה".
שאלו לנבואה, חוטא מהו עונשו? אמרה להן - "הנפש החוטאת היא תמות".
שאלו לקודשא בריך הוא, חוטא מהו עונשו? אמר להן - יעשו תשובה ויתכפר לו. היינו דכתיב "על כן יורה חטאים בדרך יורה" לחטאים דרך לעשות תשובה.(ירושלמי מכות פ"ב ה"ו).

אם כן, זה חידוש של הקב"ה. יש על מי לסמוך..

ובקשר לתורתו של מרן הרב קוק - אכן, יש המפרשים באופן שונה כגון הרב עמיטל שליט"א (מראשי ישיבת הר עציון). אבל אנחנו הולכים אחרי מרן הרב צבי יהודה זצ"ל.
אל תקרא פה לאף אחד רוצח!!!אוסנת
אולי מ.מ.י.ר מתייחס לזה בסלחנות, אבל לדעתי- עברת כל גבול!
2 תגובות מעליך, כתוב "70 פנים לתורה". קח לתשומת לבך. מי שלא בדעה שלך- לא אומר שהוא רוצח!!!
גם אם לדעתך זה לא הדרך הנכונה.

הגזמת. תחזור בך.
לרוצחים קוראים רוצחים מה לעשות.כ"ך
הממשלה הנוכחית גורמת לרצח יהודים נקודה.
דוגמא מוחשית לכך הפיגוע אתמול בירושלים. אם היו הורסים את בית המחבל מג'בל מוכאבר לאחר הרצח הנתעב במרכז הרב סיכוי גבוה שהמחבל לא היה מוציא את זממו לפועל. ועוד עכשיו יש כאלה נגד הריסת בית המחבל הנוכחי. טירוף הדעת ממש!
לא קראת את כל מה שהוא כתב.אוסנת
הוא לא דיבר על הממשלה.

ובואו נהיה אמיתיים. נראה לך שאם היו הורסים את בית המחבל- אז המחבל עכשיו לא היה עושה את זה? נו, באמת.
למה שאנטישמי יתחשב בדברים כל כך גשמיים כאלה, אחרי שהבטיחו לו כך וכך דברים בגן עדן?
ודאי שכןכ"ך
לערבים ממש חשובה המשפחה (שלא כמו בג"צ ע"ע מצעד התועבה) כמו שניתן לראות בנקמות על רקע משפחתי. לכן אם המחבל המיועד יראה מה יקרה למשפחתו לאחר שיפעל הוא ישוב טוב טוב לפני שיצא לפגע ביהודים.
ולא רק הממשלה רוצחת גם פעילי השמאל הקיצוני רוצחים וגם רבין רוצח, לא חסר במדינה כאלה.
אבל כמה בתים כבר הרסו?אוסנת
בלי סוף. זה מנע משהו? ממש לא.
הרי התנועות ששולחות את המחבלים, וגם סתם תנועות טרור ממנמנות בנית בית חדש. סמוך עליהם.
כמו שאצלנו המטה להצלת העם והארץ נותן מענק למי שהרג את המחבל, ככה המחבלים נותנים למשפחות הרוצחים...
זה לא רק ההריסהכ"ך
ההריסה אומרת בעצם שאין פשרות עם מחבלים. אני בטוח שהדבר מפחית את כמות הערבים המוכנים לשתף פעולה עם ארגוני הטרור.
במיוחד במציאות של היום כשישראל נכנעת וכבולה לתהדיית החמאס בלי לנקוף אצבע על כל הטילים שנשלחים לגבולה.
אני ממש חושבת כמוך שצריך להרוס אבלבת-אליי
אם לפני שהורסים להם ת'בתים מבקשים מהם לצאת מהבתים זה לא באמת
עוזר...צריך להפציץ אותם ישר...הם לא מזהירים אותנו לפני...
על המונח ריאליות שמעת?כ"ך
אנחנו נשלטים בידי דיקטטורה שמאלנית המציעה שלום לחמאס ופת"ח.
כל מה שנוכל לעשות זה להביא לידי הריסת בית המחבל שלילת אזרחותו וזכויות משפחתו, וגם זה בדוחק רב.
אני חושבת בדיוק כמוך!!!בת-אליי
רק אמרתי שזה לא ממש יעזור אם יגידו להם לפני שהם הורסים לצאת מהבתים...
לא אמרתי שלא צריך להרוס את הבית,אוסנת
רק שבמקום להשקיע את כל המרץ, ולהוציא את כל כינויי הגנאי שיש לנו באוצר מילים - על זה, אולי כדאי להשקיע במשהו אחר...
או אפילו לא להוציא את העצבים על זה.
להשקיע בלשכנע את העם.מ.מ.י.ר
זה שורש הבעיה אני חושב.
אם כל עם ישראל ישמרו שתי שבתות - מיד ייגאלו. אם רק הדתיים ישמרו אז לא ייגאלו (הכוונה למשיח. גאולה אינה תלויה בתשובה [סנהדרין צ"ז.]).

אם כל/רוב עם ישראל ידע שאסור לנו להחזיר שטחים של ארץ ישראל, ככה גם תנהג הממשלה שמורכבת מנציגי הציבור. קרה עד עכשיו רק פעם אחת או פעמיים, למיטב ידיעתי, שממשלה רצתה לעשות ממשלת מיעוט (אצל גולדה אאל"ט), והם נפלו אחרי חודש-חודשיים.

תמשיך לשקוע בחלומותכ"ך
עד שתצליח לשכנע את כל העם או רובו כבר לא ישאר גרגר אדמה מיהודה ושומרון ח"ו. לא נותר לנו אלא להלחם על צדקת דרכנו, כולל שימוש באלימות במקרי הצורך.
ולחילופין-אוסנת
תמשיך לשקוע בחלומות. תאבק באלימות, כל העולם ישנא אותך ולא יתקרב אליך (ובוודאי שלא יקבל את דרכך-דרך התורה), ובכל זאת- לא ישאר גרגיר אדמה מיהודה ושומרון ח"ו. אולי אפילו גם משדרות.

תנסי לחשוב על מה שאמרתי ברצינות.
האם באמת המאבק בכוח יעזור לטווח הרחוק?
בהחלט כןכ"ך
רק ברגע שהעם רואה שאנחנו לא מוכנים להתפשר על אף שעל ומאחז בא"י הם יבינו מעצמם כמה חשובים העקרונות שלנו.
ובכלל, אני מאמין שרוב העם מתנגד לפינויים במיוחד לאחר גוש קטיף.
הבעיה היא בממשלה ויס"מניקיה שבהם צריך להאבק בכל תוקף.
זה לא ישנה.מ.מ.י.ר
אתה חי בבועה??
הרבה הרבה מעם ישראל חושבים שאנחנו מטרידנים, שפוגעים בכל עם ישראל עם הפנאטיות המוזרה שלנו.
אין לך מושג כמה. קרובת משפחה שלי הייתה שמאלנית בכל מובן המילה. בזמן גירוש גוש קטיף היא הייתה כל כך שמחה שזה קורה. הייתי צריך רק לדבר איתה (במשך הרבה זמן), להסביר לה - ועכשיו היא ימנית לא פחות ממך.

ללכת בכח - יש הרבה סיכויים שזה לא יעבוד. בעמונה הייתה התנגדות חזקה, אבל בסוף זה פונה עם עם מאות (אם אני לא טועה) פצועים, ורק בסביבות 40 שוטרים פצועים.
זה לא באמת ילך, ואם זה ילך - זה ילך באלימות שלנו, שתוביל לאלימות גדולה יותר של הממשלה, מה ששוב יוביל לאלימות יותר גדולה שלנו וחוזר חלילה, עד שגם לא יהססו או נהסס לרצוח.
ולרצוח, אתה מבין שאסור לפי התורה.

בקיצור - חייבים לשכנע את העם. אי אפשר ללכת לבד!!
כמובן שעכשיו המאבק חשוב, וצריך להמשיך אותו (בצורה הראויה) - אבל לא פחות חשוב הוא לשכנע את העם.
כל שמאלני שותף לרצחאליסף ט
העו"ד שר"י אמר שלא היה צורך להרוג את המחבלימין אמיתי
בס"ד

העו"ד הרשע שר"י אמר ברוב רשעותו כי לא היה צורך להרוג את המחבל היה אפשר לשים לו אזיקים.

עכשיו אתם מבינים מה זה רשעים ארורים?
זה אנשים כאלה!

המחבל רצח 3 יהודים! והעו"ד הפושע הזה אמר שלא היה צורך להרוג את המחבל!

רק תבינו איזו רשעות!
העו"ד שר"י אמר שלא היה צורך להרוג את המחבלימין אמיתי
בס"ד

העו"ד הרשע שר"י אמר ברוב רשעותו כי לא היה צורך להרוג את המחבל היה אפשר לשים לו אזיקים.

עכשיו אתם מבינים מה זה רשעים ארורים?
זה אנשים כאלה!

המחבל רצח 3 יהודים! והעו"ד הפושע הזה אמר שלא היה צורך להרוג את המחבל!

רק תבינו איזו רשעות!
'חבר' אמר לי פעם: 70 פנים לתורה, פן 1 להלכהסבא גפטו
'חבר' בתורה היהודית, בניגוד לתורת הקומוניזם ששם כל אחד שווה וכולם 'חברים', חבר ביהדות זה ת"ח בדרגה כמעט הכי גבוהה. אחד שיכול (למשל) לפסוק בענייני טהרות.


זה שיש רבנים רבים עם דעות שונות זה המצב, זה מצב הגיוני (לדעתי לא לגטימי אבל אלהים לא שאל לדעתי). מצב לא הגיוני ושלא נאפשר את קיומו זה שמישהו יקח את דעתו האישית, או כל מיני דעות של תורות נוצריות ובעיקר לא יהודיות ויכניס מהן לנושאים השקפתיים ו/או הלכתיים יהודים.

מי שמאפשר לרוצחים לרצוח, הוא רוצח. רצוי שתלמדי את זה מפרשת שופטים. הרי לרגע חשבנו שאותם זקני העיר הם רוצחים שהם צריכים לומר "ידינו לא שפכו את הדם הזה"? אלא הם שהיו צריכים לדאוג לו ולדעת מה מצבו (או כמו שהגמרא במגילה אומרת שלא ציידו אותו באוכל והוא לקח אוכל למישהו בדרך והשני שנלקח ממנו האוכל הרג אותו - ובכך אשמים בי"ד. (בטח לשיטתך אסור לומר שבי"ד/זקני העיר אשמים...) הם במידה מסויימת אשמים בכך שהוא לא חי.
כאן, התמיכה שלו, התפילה של אותו אחד שממי"ר את דתו לחזרתו בתשובה של אותו עו"ד שפל, תגרום לעוד רצח יהודים. הוא מאפשר וגורם רצח יהודים. אם זה בייצוג הנוכחי שהוא בעד להשאיר אותו חי ואם זה בעוד אלף רבדים אחרים.
אתה הולך אחרי הנבואה.מ.מ.י.ר
אני הולך אחרי הקב"ה - "שאלו לקודשא בריך הוא, חוטא מהו עונשו? אמר להן - יעשו תשובה ויתכפר לו. היינו דכתיב "על כן יורה חטאים בדרך" יורה לחטאים דרך לעשות תשובה" (ירושלמי מכות פ"ו ה"ב).

מי שמאפשר לרוצחים לרצוח הוא שותף לרצח, אבל זה לא הנידון פה. אף אחד לא בא לעודד רצח, לא בא לכסות על הרוצח. זה ממש עיוות.

מה שאמר לך החבר, הוא לא נכון. זה לא "שבעים פנים לתורה ואחד להלכה". כי מה זו התורה, אם לא ההלכה? שבעים פנים לתורה כוללת את ההלכה, ולכן יש כל כך הרבה שינויי הלכות עד שאחד יכול לאכול דבר ובשבילו זה כשר והשני יאכל את אותו הדבר ונחשב לו טרף.

נ.ב. כבר אמרתי כמה פעמים, שזה לא ממי"ר את דתו ח"ו, אלא מ.מ.י.ר שמסמל ראשי תיבות של משהו.
שבת שלום.
*פ"ב ה"ו.מ.מ.י.ר
אחרי התגובה שלך שבה כתבת:סבא גפטו
"...שוב - עם כל המחוות שעושים היום זה באמת לא נורא שישחררו עוד כמה, אבל במצב נורמלי זה מאוד מסובך להחליט...." (לא נורא, הכוונה של ממי"ר את דתו שלא נורא שישחרו עוד מספר מחבלים. הנה קישור למקור ההודעה Forum/Forum.aspx/t43818#501190) לדעתי לא צריך להוסיף כלום. מעבר לכך שלדעתי דווקא הסיפור של המהר"ם מרוטנברג, שלא הסכים שיפדו אותו והנימוק שלו היה שזה יגרום להם לשבות יהודים נוספים, סיפור שאתה טרחת להביא בהודעה שלך, סותר את כל הרעיון שאתה זרקת בסוף ההודעה. ועל זה כתבתי באחת התגובות שאתה מכניס מוסר נוצרי. "לא נורא שישחררו עוד כמה" - כל מילה נוספת מיותרת.
אז אני יסביר את כוונתי.מ.מ.י.ר
אם מחר ישחררו עוד 400 מחבלים, אז לפחות לעשות עם זה משהו, כמו לשחרר שבויים שלנו.

במצב שבו הממשלה מתנהגת בצורה תקינה, ולא נותנים סתם כך מחבלים - צריך לפדות בצורה הנכונה הנורמלית (כמו הסיפור עם המהר"ם מרוטנבורג).

אם אתה לא חושב ככה, אז אתה יכול לכתוב את הסיבות שלך ואולי אני אשתכנע, ולא בצורה הזאת, ככה דבריך יועילו. (אגב, אני לא מקפיד על זה, מה עוד שזה בס"ה אינטרנט, אבל קח לתשומת ליבך - יש איסור הוצאת שם רע ואיסור כינוי שם לחברו [ממי"ר את דתו]).
אתה חברי בדומה ל'חברי' שאני צריך לכנות את ה'מאשימהסבא גפטו
' בבית המשפח - "חברי טוען...".

ממש לא צריך לפדות כמו הסיפור עם אותו אחד מבעלי התוספות. אתה שב וחוזר, על טעותך ומטעה בכך אחרים - כשיש שלטון יהודי (ולדעתך השלטון הנוכחי יש בו טוב ולו מעט) צריכים לבחון באופן אקטואלי את הדרך המהירה והבטוחה להשגת היעדים הבאים: (כשברור ששחרור החייל לא הוא המטרה!)

שחרור החייל
הסרת חילול ה' הנורא ועשיית קידוש ה' במקום
הרתעת האויב והרמת המורל הלאומי
מניעת שיחזור הסיטואציה ע"י מי מהאוייבים.

היום, לתת כסף כדי לפדות את החייל ממש לא יגרום לנו להשיג את המטרות.

ורק דבר נוסף - סיפור נסיון השחרור הכושל של החייל נחשון ווקסמן (שאגב, כששאלו את אביו בתקשורת איך הוא עונה לעצמו לשאלה-בקשה שלו מהקב"ה שיחזיר לו את הבן, וכידוע זה לא צלח, ענה האבא "לפעמים הבן מבקש משהו, ולאבא מותר להגיד 'לא'" - יהודי חזק!) נכשל כי הימ"מ אמר שהוא יכול לעשות את זה, וס.מטכ"ל אמרו שהם יכולים לעשות את זה ומי שליקק יותר לזה שמעליו - למטכ"ל ולשרים, בסופו של דבר הצליח להשיג את ביצוע הפעולה, לא את הצלחתה.
יש הרבה בדברים שלך.מ.מ.י.ר
אני מלכתחילה כתבתי את זה ב'בראש צעיר' כהתלבטות, אבל יותר בצד של מה שאתה הבאת, שכן לשחרר בנסיבות של היום. השתכנעתי שלא.
אני לא מסכים עם כל מה שכתבת, אבל עם החלק העיקרי כן.

שבוע טוב ובשורות טובות בעז"ה.
הנה חלק מהפסק!!!!שכתוב שמי שיישתתף לא יינקה!!!!!ימין אמיתי

בס"ד

לפי דין תורה חל איסור גמור למסור קרקע של ישראל לנכרי , משום לאו ד"לא תחנם" ומשום ביטול מצוות ישוב ארץ ישראל המחייבת כל יחיד ויחיד מישראל. איסור זה חל על כל יהודי אזרח וחייל כאחד. פקודה להשתתף בפינוי יהודים מביתם ע"מ למסור את הקרקע לנכרים הינה פקודה הנוגדת את דת תורתינו הקדושה ואסור לקיימה. כל פקודה הנוגדת את ההלכה והכופה לעבור על דברי תורה, אין לה כל תוקף, אסור להשמע לה ואין לאף אדם סמכות להורותה. על כגון זה כתב הרמב"ם - "אין צריך לומר אם גזר המלך לבטל מצוה אין שומעין לו" (פ"ג מהלכות מלכים ה"ט). כל שיעבור על איסור זה לא יינקה, לא בעולם-הזה ולא בעולם-הבא.

הדגשתי את המשפט - בשביל שלא תגידו לא ראינו, לא שמענו!

הנה הקישור לפסק - ברבע התחתון של העמוד : http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?cat=608&id=4069&q=סירוב%20פקודה

כמה הבהרות:אוסנת
* אף אחד לא אמר שאסור לסרב פקודה. כנראה שאני לפחות לא הבהרתי את זה מספיק...
אבל אני גם בעד סירוב פקודה במעגלים הראשונים.
רק מה, לא מיד לסרב פקודה. אפשר להתחמק ולהסביר למפקד למה אני לא מתכוון לעשות זאת. כמעט כל מי שלא רצה לגרש - הצליח להתחמק.
* גם אם הרב שפירא זצ"ל פסק כך, מעולם הוא לא היה הרב שלי. אז אני הולכת בדרכי רבותי, וזה המצב הרצוי (שכל אחד יקשיב לרב שלו, ולא יחליף רב כל יומיים, ולקחת מכל רב היתר/איסור כזה או אחר... "עשה לך רב")
* לא ראינו, לא שמענו.
במקרה הזה, אני יודעת שאכן הרב שפירא פסק כך. אבל אם לא הייתי יודעת, הייתי מבקשת לראות מי סיכם את השיעור. הרי זה לא בדיוק המילים שלו ("סוכם ע"י תלמידיו"), ולפעמים לכל מילה יש משמעות, וכל מילה שמוסיפים - מרחיבה את המשמעות.
אפחד לא אמר שאסור לסרב פקודה? = גבלס גאה בך!סבא גפטו
(שר ההסברה בזמן השואה האיומה) הרצי"ה כתב על משהו יותר חמור מזה - לעניין מלחמת אחים! שהוא לא ימנע ממלחמת אחים כשמדובר בשלימות ארץ ישראל. ידוע לכולם הסיפור עם הרב-צ"ר ואויב וייס שר"י שאמר שהוא ינהג כפי רבו ר' אברום שאמר לא לסרב פקודה. לכשהוכיחו לו שרב' אברום אמר לסרב פקודה (ואפשר למצוא את הפסק הזה בעשרות אתרי אינטרנט) הוא (וייס שר"י) אמר שהוא לא הרב שלו.... בקיצור - הייתי ממליץ לך ללכת ללמוד אצל רשבכה"ג וויס. הוא מומחה בסילוף התורה ולערוך סעודות + להצטלם מחוייך כשמצבות של יהודים שנרצחו בגוש"ק נמצאות 3 מטר ממנו. (מתועד)
אפחד לא אמר שאסור לסרב פקודה? = גבלס גאה בך!סבא גפטו
(שר ההסברה בזמן השואה האיומה) הרצי"ה כתב על משהו יותר חמור מזה - לעניין מלחמת אחים! שהוא לא ימנע ממלחמת אחים כשמדובר בשלימות ארץ ישראל. ידוע לכולם הסיפור עם הרב-צ"ר ואויב וייס שר"י שאמר שהוא ינהג כפי רבו ר' אברום שאמר לא לסרב פקודה. לכשהוכיחו לו שרב' אברום אמר לסרב פקודה (ואפשר למצוא את הפסק הזה בעשרות אתרי אינטרנט) הוא (וייס שר"י) אמר שהוא לא הרב שלו.... בקיצור - הייתי ממליץ לך ללכת ללמוד אצל רשבכה"ג וויס. הוא מומחה בסילוף התורה ולערוך סעודות + להצטלם מחוייך כשמצבות של יהודים שנרצחו בגוש"ק נמצאות 3 מטר ממנו. (מתועד)
אני באמת לא אמרתי.אוסנת
ואל תכניס לי לפה.

*תראה לי ציטוט מדויק של דברי הרצי"ה. אני לא חושדת ב ך, אבל לפעמצים עיוותו מקורות...
*לא הבנתי מה הקשר לרב וייס.
מעולם, אבל מעולם, לא אמרתי שהרב שפירא הוא הרב שלי. אז אני לא מחויבת לכלום.
אכן, הרב צבי יהודה אמר את זה.מ.מ.י.ר
אבל לא כמו שהציגו את זה לפני מה שקרה בעמונה, "ביו"ש תהיה מלחמה". כוונת הרב צבי יהודה הייתה אחרת, ראו ספר "סולו המסילה" עמ' נ"ד-נ"ח.

לימין אמיתי - "כל שיעבור על איסור זה לא יינקה, לא בעולם-הזה ולא בעולם-הבא", אינו אומר שאין כפרה. יש כמה סוגי כריתות, אחד - כרת בעוה"ז, שני - כרת בעוה"ב, והשלישי - כרת גם בעוה"ז וגם בעוה"ב, ועל שלושתם אפשר לחזור בתשובה גם כשאין בית המקדש קיים (ראה מכות דף י"ד ע"א).
וכמו שעל עבירה שחייבים עליה כרת שהוא גם בעוה"ז וגם בעוה"ב, זו האזהרה שלה ובכל זאת אפשר לחזור עליה בתשובה, גם פה - אפשר לחזור על זה בתשובה. שוב, עיין רמב"ם הלכות תשובה שאפשר לחזור בתשובה על הכל.

אגב, הגר"א ליכטנשטיין שליט"א חלק על פסקו של הגר"א שפירא ויכול להיות מאוד שהחיילים הדתיים שהשתתפו בגירוש היו תלמידים שלו (והרב אליעזר מלמד שליט"א כתב שתלמיד של הרב ליכטנשטיין, יש לו על מי לסמוך כיוון שהרב ליכטנשטיין הוא ת"ח גדול, ראה פה -
http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?cat=228&id=3388&q=הרב%20ליכטנשטיין).
העו"ד הרבה יותר רשע...יהודי_פשוטאחרונה
המחבל יש"ו פעל למען עמו והעו"ד בגד בעם ישראל.
רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א

בס"ד

 

שלום לכולם!

כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?

 

עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ אאחרונה
חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


אולי יעניין אותך