במפלגה הרפובליקנית יש מי שרואים כבעיה ממשית את הצבתו של דונלד טראמפ כמועמד המפלגה לנשיאות ארצות הברית.

מיט רומני, שהיה מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות בבחירות 2012 תקף היום (חמישי) באופן קשה את טראמפ וטען כי לא הוא המועמד הנכון עבור המפלגה.

"אנחנו נמצאים בתקופה שיש לה השלכות משמעותיות על העתיד. זהו אחד הזמנים המסוכנים ביותר - ובחירה בטראמפ תגרום לסיכויים שלנו לעתיד טוב יותר לרדת באופן משמעותי", הצהיר רומני.

הוא הוסיף, "דונלד טראמפ מסוכן גם לכלכלה האמריקנית אבל גם מבחינה מדינית הוא מהווה בעיה גדולה". רומני לא הסתיר את העובדה שיש לו בעיה עם האישיות של המיליארדר. "הוא פזיז באופן קיצוני ביותר. הוא ביריון שעוסק במחוות תיאטרליות של ילדים קטנים. הוא דוגמא לרע שגובר על טוב - ואנשים כמוהו כבר הביאו במו ידיהם מדינות למקומות נמוכים מאוד".

אף אחד מהמועמדים האחרים, עם זאת, לא זכה לתמיכה מובהקת מצד רומני. הוא הצביע על טד קרוז ומרקו רוביו כמועמדים בעלי משנה סדורה וציין כי אם אף אחד מהם לא יעמוד בראש המפלגה קטנים הסיכויים לנצח בבחירות.

לא בטוח שהדברים הללו יפריעו לנסיקה של טראמפ בשבועות האחרונים - ובמיוחד להצלחה השבוע ביום שלישי הגדול. אמנם הבחירות המקדימות רחוקות מלהסתיים - אבל יהיה קשה מאוד לכל מועמד אחר להזיז את טראמפ מהמשבצת המובילה בקרב על כס הנשיאות.