שוקי סלומון רוצה להגיד לכם משהובאדיבות המצולם

מעקב מדור 7 ברנז'ה מצא את כוכב הרשת החרדי שוקי סלומון, יחד עם המפיק מיכאל כפלין, על יאכטה יוקרתית במים הטריטוריאלים של טורקיה.

הם הספיקו להגיע לאיסטנבול הבירה שם הם שוהים בעינייני עסקים אך לא מפספסים גם בילויים מפנקים, בין השאר בשוק הגדול בעולם.

סלומון שלח סרטון הישר מבירת טורקיה במיוחד לגולשי 7 ברנז'ה ואיחל לכולנו "שהקדוש ברוך יסיר כל מחלה מעלינו".

שר ירושלים הרב רפי פרץ ביקר בבית החולים הדסה עין כרם וחיזק את הרופאים כשאמר להם: "אתם הלוחמים בחזית". אבל מה שבאמת מעניין זה שביציאה מבית החולים הוא פגש את בנו לאחר שלא ראה אותו למעלה מחודש. באמצע הסגר? מעוז, בנו של השר הרב פרץ, הוא קב"ט בית החולים כך שהפגישה הייתה על הדרך ובתאם להנחיות.

השר הרב רפי ומעוז פרץ
השר הרב רפי ומעוז פרץצילום: דוברות

לא לא מעניין: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שכר דרך שלוחיו צוות דתי שלם שעובד על קמפיין הבחירות "טראמפ 2020". בהובלת עו"ד מארק צל, יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עמלים יחד הדתיים אריאל סנדר ממשרד 'גלעד לובינג' ורוני ארזי שמנהל את הדיגיטל, למשוך כמה שיותר אזרחי ישראל אמריקאים להצביע לטראמפ. אנשים נוספים בצוות הקמפיין - ירח טוקר על היח"צ במגזר החרדי, אמיר שניידר ודנה מזרחי יועצי התקשורת, אריאל אילוז, איציק קמיליאן ואיש הלובינג תובל בר יוחאי.

מימין: ירח טוקר, תובל בר יוחאי, אריאל סנדר, מארק צל, אמיר שניידר, דנה מזרחי, רונ
מימין: ירח טוקר, תובל בר יוחאי, אריאל סנדר, מארק צל, אמיר שניידר, דנה מזרחי, רונצילום: יחצ

המלצת 7 ברנז'ה. אם עוד לא יצא לכם להכיר אז אתם חייבים: נירית חוטובלי היא זמרת ויוצרת מז'אנר הבלוז והסול וההופעות שלה פתוחות לנשים בלבד. היא הוציאה לאחרונה את השיר "על כל מה" שמדבר על תהליך חייה ומלווה בקליפ רשמי. יש קשר משפחתי? חוטובלי קשורה בקשר משפחתי רחוק לשגרירה הטרייה בבריטניה.

תכנית "הזמר במסיכה" של "קשת" גורפת אחוזי רייטינג גבוהים ביותר. 7 ברנז'ה עוקבים וסקרנים במיוחד לגלות מי היא הדמות מאחורי החסידה שעולה לבמה עם מטפחת לראשה. בטור ארוך ומנומק הסבירה מור מלקר באתר 'מאקו' מדוע תחת תחפושת החסידה נמצאת לא אחרת מאשר עדן הראל, אבל אנחנו עדיין נורא מבולבלים. גם אתם מנחשים: מוזמנים לחקור ולבדוק ולאחר מכן לשלוח את הניחוש שלכם למייל מדור 7 ברנז'ה (בסוף הכתבה) וניידע את כולם במידה וצדקתם.

שידורי התכנית אושפיזין בהגשת העיתונאי אפרים דוד ב"קול חי" נדדו עד לרבבה, לבית איש קול חי ביישוב - אסף קליין. סוכתו של קליין הפכה לערב אחד לאולפן רדיו מקצועי, וכך מהרי השומרון הקשיבו המאזינים לכוכבי המגזר המתגוררים ברבבה. 7 ברנז'ה מרכיבים רשימות: עו"ד מנשה וחניש, משה ועקנין והרב תומר רבי מוועד היישוב השתתפו במשדר, יחד עם סגן ראש מוא"ז שומרון לשעבר ראובן גור אריה, אורן צייג, המוזיקאים עפר חתוכה ודוד אלירון, אורי טורנהיים והמוסזיקאים לבית קליין. להגשת התכנית הצטרף העיתונאי דביר עמר.

הסוכה הפכה לאולפן: שידורי רדיו קול חי מהיישוב רבבה
הסוכה הפכה לאולפן: שידורי רדיו קול חי מהיישוב רבבהצילום: ללא

הדוגמנית הדתייה תגל אלכסנברג הפתיעה את מדור 7 ברנז'ה בכישרון קולי מיוחד. היא הספיקה בשבועות האחרונים להוציא שיר שכתבה והלחינה ואפילו קאבר מאשאפ, יחד עם אחותה מיטב, לשירי שלומי שבת. ב-7 ברנז'ה שאלנו את השאלה המתבקשת, מתי נראה אותה בתכנית הכוכב הבא? ואלכנסנברג ענתה: "לא יקרה לצערי. אם תהיה איזו תכנית רק לנשים אז אולי".

עיריות ומועצות שונות ארגנו "ניידות שמחה" שעוברות בים הבתים ומשמחות את התושבים המסוגרים. מדור 7 ברנז'ה התרשם במיוחד ממועצה אזורית שומרון שמלבד הלהקה המקפצת על משאית השמחה, קראה גם לכוכבת הילדים הדתית, אביה הרנוי, ששימחה את הילדים יחד עם רקדנים בתחפושות ענק. אל תפספסו: הסולו של ראש המועצה יוסי דגן על ניידת השמחה.

שמחת בית השואבה על משאית

פינת המזל טוב: שגיא ומורג קייזלר חובקים בת חדשה שקיבלה את השם ערבה. מנכ"ל האיחוד הלאומי יהודה ולד ואשתו חגגו לבתם טל בת מצווה ששודרה למשפחה ולחברים באמצעות זום. על תמונה שתשאר לדורות הם לא וויתרו.

צלם כיכר השבת, חיים גולדברג, התארס עם נעמה גלבך מהר נוף. לעורך עלונית בית אל, עוזיאל סבתו, נולד השבוע בן.

אברהם וחומי בארנס, בעליהם של רשת משקפי הבוטיק "אופטיקנט בארנס", חגגו בחוג משפחתי מצומצם את אירוסי הבת שרה עם בחיר ליבה מנדי חנונו. נצפתה באירוע: השותפה ברשת המשקפיים- הדר מילר.

משםחת ולד חוגגת בת מצווה
משםחת ולד חוגגת בת מצווהצילום: אלישיב לויתן

אברהם וחומי בארנס והדר מילר
אברהם וחומי בארנס והדר מילרצילום: ללא
חיים גולדברג ונעמה גלבך
חיים גולדברג ונעמה גלבךצילום: באדיבות המצולם

---

הייתם באירוע מעניין? מפגש שכדאי לכולם לדעת עליו? רוצים לעדכן על מינוי חדש או פפארצי מגזרי? עדכנו אותנו במייל [email protected] ונפרסם לכולם באתר ערוץ 7.