טל לב רם, כתב מעריב ו-103FM, שוחח הערב (שלישי) עם בן כספית ואריה אלדד ועדכן על הפלת הרחפן של חיזבאללה מעל שמי ישראל.

לדבריו מדובר ברחפן קטן, "הוא כנראה לא אמצעי מאוד מורכב אבל עצם העובדה שהפילו אותו בעזרת לוחמה אלקטרונית זה מעיד על הצד השני, מה היכולות שלו להתגונן מול הדבר הזה. זה בעיקר על המישור התודעתי, הרי ישראל מבחינת חיזבאללה מפרה כל הזמן את החופש האווירי של לבנון. הם מנסים לייצר א-סימטריה שלא ממש מתכנסת 'גם אנחנו יכולים' אז יש לא מעט מקרים שנכנסים לטווח קצר וחודרים יש מקרים שלא חודרים את הגבול. במקרה הזה הם באמת עברו את הגבול. זו המציאות החדשה".

לב רם הוסיף, "זה בדיוק האירועים של פעם אחת שמתפרסמים וצה"ל מפיל אותם הפעם בעזרת לוחמה אלקטרונית, בעיקר נותן לנו אינדיקציה על משהו שקורה כל הזמן, מעין משחק של חתול ורחפן שמתנהל בין ישראל לחיזבאללה. למה לבזבז טיל אם אפשר להשתלט באמצעים אחרים על הרחפן? הרחפן לא מאוד מתפתח ולא מאוד מתקדם וכמו שיש אותו על המדף וגם הילד הקטן יכול לקנות אז אפשר לעשות גם את הפעולות הללו", אך ציין: "לא תמיד זה מבטיח הצלחה מלאה ולפעמים יצטרכו את חיל האויר".

באשר למתיחות בגבול הצפוני, עדכן הפרשן הצבאי, "רמת המתיחות ירדה. צה"ל חייב לקחת בחשבון אפשרות שכן יכול לקרות משהו אבל גם צה"ל הוריד במידה מה את רמת הכוננות. אבל כל מה שקשור לעניין הזה של בין ישראל ללבנון וחיזבאללה וההפרות שהם מייחסים לנו, זה מתכנס לאותן אמירות 'שלחנו רחפן' מה המשמעות המבצעית? לא הרבה".