ח"כ קלנר בבית אל

ח"כ אריאל קלנר (ליכוד) סייר היום (חמישי) בבית אל. קלנר ביקר באתר חלום יעקב, בשכונה החדשה הנבנית בימים אלה, בישיבת בית אל ובאולפני ערוץ 7.

קלנר סיפר לערוץ 7 על ההרגשה בביקור ביישוב שחגג השבוע 43 שנים להיווסדו, "סיור מעורר השראה, סיור של חיבור והתחברות לנצח, רואים פה את העבר - את חלום יעקב - ומצד שני לראות את המקום הזה פורח, את עולם התורה, את השכונות החדשות הנבנות, את התוכניות לעתיד. עם ישראל מתחבר לשורשים העתיקים שלו וגם יש לו צמרת לשאוף אליה".

ח"כ קלנר שזו הכנסת המתפקדת הראשונה בה הוא חבר מספר על פעילותו הפרלמנטרית. "נושא ההתיישבות נמצא בראש מעייני. בשבוע הבא אני עורך כנס תחת השם 'מפעל ההתיישבות דווקא עכשיו'. זה לא משנה מה קורה בעולם או משבר הקורונה. עכשיו צריך לשים את ההתיישבות בראש סדר היום הלאומי. בנוסף לכך אני מכנס דיונים בוועדת חוץ וביטחון בנוגע למאחזים ולהתיישבות הצעירה ולמעורבות של מדינות זרות בעיניינה הפנימיים של מדינת ישראל".

"אנחנו פועלים גם מול המשפטיזציה הקשה שממש פוגעת ביהודה ושומרון. אלה אתגרים גדולים מאוד. עד היום ההתיישבות פרחה ועלתה בארץ התנ"ך. אלה השורשים שלנו, ואנחנו צריכים להמשיך לקדם את זה בכל הכוח ובכל העוצמה", אמר ח"כ קלנר.

בניגוד למה שמראים סקרי דעת הקהל, ח"כ קלנר דווקא רואה באור חיובי את אופן ניהול משבר הקורונה. "משבר הקורונה הוא משבר עולמי שמעולם לא התמודדו עם משבר בסדר גודל הזה. יש בו עליות ויש בו מורדות. ראש הממשלה עוסק בכך ימים ולילות. הוא ממש נותן את כל כוחו כדי לראות איך משלבים בין כלכלה לבריאות".

"אני חושב שישראל נמצאת במקום טוב ושראש הממשלה הוכיח מנהיגות. בזכות המנהיגות של ראש הממשלה אנחנו עומדים לקבל את החיסון, למרות שאנחנו לא המדינה הכי גדולה בעולם ולא הכי עשירה בעולם".

על המצב הפוליטי והמתיחות בין הליכוד לכחול לבן אמר ח"כ קלנר, "אנחנו בשעת משבר בה הליכוד הלך לפשרות מאוד גדולות ונתן כמה שאפשר, הרבה מעבר לכל פרופורציה לכחול לבן. הגיע הזמן שגם כחול לבן יוכיחו אחריות לאומית ויתפקדו כקואליציה ולא כמי שבא לתקוע מקלות בגלגלים. אם הם יעשו כן נוכל כולנו ביחד לצלוח את המשבר הזה הגדול הזה".