בצלאל סמוטריץ' בישיבת שדרות עם הרב דוד פנדל
בצלאל סמוטריץ' בישיבת שדרות עם הרב דוד פנדלצילום: באדיבות המצלם

יו״ר מפלגת הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ המסייר בדרום הגיע לביקור בשדרות ובישיבת ההסדר בעיר בראשות הרב דוד פנדל.

ח״כ סמוטריץ׳ הוזמן לתוככי הישיבה הפועלת על-פי מתווה הקפסולות ונכנס בשרוול ניילון מיוחד אל בית המדרש, שם התקבל בשירה אדירה של בחורי הישיבה.

את הביקור החל סמוטריץ׳ במפגש ובשיח פתוח עם צוות הר״מים בישיבה. בדבריהם לתלמידים דיברו הרב פנדל וח״כ סמוטריץ׳ על חשיבותה של מפלגה דתית לאומית בכנסת.

הרב פנדל אמר: ״כבוד גדול שבצלאל בא לפה. התקבל פה באהבה עצומה. באופן טבעי החבר׳ה מתחברים מאוד לאמירות הנחושות והנכונות והאמיתיות. חשוב לנו מאוד מאוד שהקול הזה יישמע מעל הכנסת. שיהווה גורם משמעותי למדינת ישראל, קול של תורה, קול של אמת, קול של ארץ ישראל, קול של עם ישראל. הרבה אהבה, הרבה כבוד לכישרון העצום ולאהבה ולמסירות. מי כמוני יודע כמה מסביב לשעון הוא פועל לטובת עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל בלי הפסקה״.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הודה לרב פנדל ואמר ״ישיבת ההסדר הגדולה ביותר בארץ ישראל היום, בארץ הקודש, פה בשדרות. ההשפעה העצומה שלה על כל העיר. תודה רבה לרב על המעורבות ועל הגיבוי ועל התמיכה ובעז״ה נעשה ונצליח, נקים ממשלת ימין ובתוכה תהיה ציונות דתית גדולה, חזקה משמעותית שתישא את הקול של בית המדרש הזה ושל בתי מדרשות הדומים לו בכנסת ובממשלה״.

בהמשך הביקור הגיע סמוטריץ׳ לבית המדרש ״לב לדעת״ בעיר ופגש את ראש הישיבה הרב שלמה בנימין ואת תלמידי הישיבה.