יו"ר מפלגת נעם, חה"כ אבי מעוז, מסיעת הציונות הדתית, המשיך היום (שלישי) בסדרת נאומים בני דקה במליאת הכנסת, בנושא הנדסת התודעה בישראל.

חה"כ מעוז התייחס בדבריו לדיווח מהבוקר בכלי התקשורת אשר לדבריו הינו חלק מהנדסת ועיוות התודעה "הבוקר דווח בתקשורת על דו"ח חדש של ארגון Human Rights Watch שמאשים את ישראל בביצוע פשעים נגד האנושות ביהודה ושומרון ובמזרח ירושלים. צרכן התקשורת התמים מקבל את הרושם המוטעה, כאילו מדובר בארגון מחקר מקצועי, אובייקטיבי ומכובד. אז זהו, שלא. בעצם זהו עוד סוג של עיוות תודעה."

חה"כ מעוז חשף פרטים על הארגון המדובר "מדובר בארגון שיושב באמריקה, ומשם מפרסם דו"חות אנטי ישראליים מובהקים, ובלתי אמינים בעליל. מי שעורך ערב התרמה בסעודיה, מי ששותף באופן פעיל בוועידת דרבן האנטישמית, מי שמקדם את זכות השיבה, מי ששותף באופן משמעותי ביצירת דו"ח גולדסטון, מי שמשווה את ישראל לחמאס, מי שממומן למשל ע"י קרן פורד שמממנת ארגוני שמאל רדיקליים, הוא ההיפך הגמור מאובייקטיבי, מקצועי ומכובד."

לסיום הוסיף חה"כ מעוז המלצה לאזרחי ישראל "אז עד שכלי התקשורת בישראל יחליטו שהם בצד של מדינת ישראל, אני ממליץ לאזרחי ישראל לכבות את מכשיר הרדיו כאשר מנסים לעוות להם את התודעה." סיים את דבריו.