רשת המזון המהיר מקדונלד'ס מנסה להתאושש משנת הקורונה ולגייס עובדים חדשים לסניפי הרשת.
לצורך כך מציעים רבים מהזכיינים ברחבי ארה"ב שורת הטבות שנועדה לפתות עובדים חדשים להצטרף לשורות הרשת.
בין היתר מציעים זכיינים רבים סיוע בשמירה על ילדי העובדים בזמן המשמרות של ההורים, סיוע בשכר לימוד, חופשות בתשלום, משכורות גבוהות מאשר בעבר, בונוסים גבוהים ומענקים, ועוד.
דובר מקדונלד'ס אמר לרשת CBS האמריקאית כי "הדבר לא עוזר רק לעובדי המסעדות, אלא מסייע לרשת מקדונלד'ס למשוך ולשמר כשרונות צעירים".
ההחלטה של מקדונלד'ס להציע את ההטבות החדשות הגיעה לאחר שסקרים שבוצעו לאחרונה הוכיחו כי אנשים שאיבדו את מקום עבודתם בעקבות מגפת הקורונה חוששים לחזור לשוק העבודה עקב סיכוני בריאות, בעיות בטיפול בילדים, וקבלת דמי אבטלה גבוהים.
גם רשמת המזון המהיר עצמה ערכה סקרים בקרב אלפי העובדים בסניפים בארה"ב, בהם התבקשו העובדים לנקוב בהטבות שיוכלו לסייע להם לחזור לעבודה ללא חשש.
מבין 38 אלף מסעדות מקדונלד'ס ברחבי העולם, 93 אחוזים מוחזקות בידי זכיינים, שיציעו את ההטבות החדשות לעובדים ביחד עם הנהלת מקדונלד'ס עצמה.
על פי הודעת מקדונלד'ס, אחד הסניפים הבולטים בנוגע להטבות לעובדים חדשים נמצא בקולורדו, "שם הציע הזכיין סכום של שבע ספרות על העלאות שכר והטבות שונות".