הרב דוד לאו
הרב דוד לאוPhoto by Miriam Alster/Flash90

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, מסר היום (ראשון) שיעור בכפר סבא ביום עיון לזכרו של הדר גולדין והתייחס בסיום דבריו למאמצים הנדרשים להשבת הבנים.

"מדי שנה נמצא כאן איתנו ביום העיון שמחה גולדין אביו של הדר, אני מודה לו שהוא לא כאן היום, אני לא יכול להסתכל לו בעיניים. עוד שנה חלפה ולא זכינו להביא את הדר ואורון הביתה, עוד שנה חלפה ואמו עדיין מתייסרת שאין לה קבר לבכות עליו. עוד שנה חלפה שלא עשינו מספיק כדי להביא אותם לביתם. נכון, צריך להתפלל ולהשתדל אבל חייבים גם לעשות מעשים", אמר הרב לאו.

לדבריו, "ממשלת ישראל צריכה להאזין למילים האצילות של משפחת גולדין שלא מבקשים לשחרר מרצחים ופושעים אלא מבקשים בקשות אחרות שהם בקשות מינימליות".

"זו מחויבות שלנו של מדינת ישראל ואני מקווה שראש הממשלה ושר הביטחון יעשו כל מה שנדרש ובמיוחד שמשפחת גולדין מבקשת דברים שלא יסכנו חיי אדם. זו מחויבות שלנו כדי שלפחות נוכל להסתכל להם בעניים ולומר השתדלנו.לא נוכל לשמוח שמחה שלמה כל עוד התקלה הזו עדיין אל מול עינינו", הוסיף הרב לאו.

"נתפלל לנחמה שלמה נחמת ציון שנעשה אנחנו את המוטל עלינו ובורא עולם יסייע לנו וישיב בנים לביתם וישוב לציון ברחמים ויזכנו בנחמת ציון בגאולת ירושלים השלמה במהרה בימינו אמן", סיכם.