בנימין נתניהו
בנימין נתניהוצילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בליכוד תוקפים הבוקר (ראשון) בחריפות את התנהלות הממשלה וטוענים כי היא מסכנת את הציבור.

"חודש וחצי בלבד לקח לממשלה הרעה הזאת למחוק הישגים חשובים שהבאנו לאורך שנים ולהעמיד בסכנה את מדינת ישראל ואזרחיה. אנחנו הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה - והם החזירו את הקורונה לישראל", אמרו בליכוד.

עוד הוסיפו, ''אנחנו בלמנו את איראן מלהגיע לפצצה גרעינית וחשפנו את ארכיון הגרעין הסודי של איראן - והם הסכימו למדיניות 'אין הפתעות' מול ארה״ב ובכך פגעו בעצמאות הפעולה של ישראל נגד תוכנית הגרעין האיראנית. כעת, לפי דיווחים בתקשורת, הם שברו שיא חדש. לפי הדיווח רוסיה פועלת להגביל את חופש הפעולה של צה״ל בשמי סוריה מול מטרות איראניות באזור".

"אנחנו שמרנו על חופש הפעולה בסוריה בזכות היחסים הקרובים בין נתניהו ופוטין, דבר שהבטיח את ביטחונה של ישראל ותושביה. אם הדיווח נכון, הממשלה הכושלת איבדה עוד נכס אסטרטגי חיוני שישראל נהנתה ממנו בזמן ממשלת נתניהו, ובכך היא חושפת אותנו לסכנה נוספת", אמרו בליכוד.

ח"כ יואב קיש מהליכוד תקף את מינויו של ח"כ אלי אבידר לשר בלי תיק. ''מסתבר שהמחיר של אלי אבידר זה שר בלי תיק ושל יאיר גולן סגן שר. במקביל מכניסים עוד נורבגי לכנסת. השילוב של תשלום פוליטי מושחת (שר בלי תיק) מכירת האידאולוגיה והתפטרות מהכנסת=פגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית. הקואליציה הנוכחית משדרגת את מושג ה'מיצובישי של גולדפרב' לשיאים שליליים חדשים'', אמר קיש.