ישראל כ"ץ
ישראל כ"ץצילום: Miriam Alster/Flash90

לפני מספר שבועות, ביקר חבר הכנסת ישראל כ"ץ בחריפות את ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ומאז כמעט ולא דיבר בתקשורת.

כ"ץ שוחח הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב־103fm ואמר, "המתנתי לראות מה משרד האוצר יגיש לממשלה ולכנסת, חיכיתי לראות האם מגישים את התוכניות שהתחלנו לעבוד עליהן. אני לא חוזר בי מהביקורת על נתניהו. האמנתי שאני יכול להיבחר לראש הליכוד ולהיבחר. הצעד הגדול הבא שנתניהו גם יצטרף אליו, הוא צירוף המוני אנשים לליכוד, אני קורא לקולות חדשים לחבור אלינו, זה הזמן להתחזק".

לדבריו, "אנחנו פועלים כדי שנתניהו יהיה ראש הממשלה בקרוב, כי הוא המועמד של הליכוד וצריך 61 קולות כדי להחליף ראש ממשלה, אנו פועלים כדי שהממשלה תאבד את הרוב ושהליכוד תצליח להקים ממשלה".

"אני לא חושב שיש רוב לבחירות בכנסת הזו. אין ראש ממשלה אחד, אלא יש ראש ממשלה כלכלי, מדיני, אסלאמי ופוליטי. אין גורם אחד שיכול להכריע, ולכן אנחנו רואים ממשלה של כן ולא. לא צריך לקיים פריימריז כי נתניהו נבחר לארבע השנים הקרובות. אין כאן ראש ממשלה שייצור איזונים", הוסיף כ"ץ.

על התנהלותו של משרד האוצר בממשלת בנט-לפיד, אמר: "הדבר החמור ביותר מבחינתי ששברו כאן טאבו והיא העלאת המיסים והגזרות על הציבור. הכניסו כאן סעיפים של העלאות מיסים. אתמול פורסמו הנתונים ומצבה של ישראל מעולה, הגירעון והאבטלה יורדת. השארנו מדינה במצב מצוין ולא צריך להעלות מיסים. הממשלה מעלה מיסים רק כדי להעביר כסף לתנועה האסלאמית".