נתניהו לממשלה: "תביאו כבר את החיסונים, למען השם"ערוץ כנסת

ראש האופוזיציה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו תקף את הממשלה בפתח ישיבת סיעת הליכוד וקרא לרכוש מיד עוד מיליוני חיסונים נגד קורונה.

''בספר היחיד שצריך לכתוב על איך לנצח את הקורונה, צריך להיות עמוד אחד. אנחנו כבר ניצחנו את הקורונה פעם אחת, הבאנו מיליוני חיסונים לפני כל מדינה אחרת, ויצאנו ראשונים בעולם מהקורונה.

''כדי שישראל תמשיך לנצח את הקורונה צריך להביא מיד עוד 2 מיליון חיסונים למדינת ישראל ולאפשר לאזרחי ישראל מעל גיל 50 לקבל את החיסון השלישי. זה יציל חיים, ישמור על הבריאות וישמור על הכלכלה פתוחה ומשגשגת''.

לדברי נתניהו: ''אנחנו כבר שילמנו בשביל החיסונים הללו. קנינו מיליוני חיסונים. שילמנו לפייזר לרכש מיידי של חיסונים ולאופציות של עוד מיליוני חיסונים.

''למדינת ישראל יש מיליוני חיסונים שיושבים עכשיו באירופה והממשלה לא מביאה אותה לישראל. זה מחדל לא יאומן. כשיחליטו להביא אותם זה יקח זמן ועד אז אנשים יידבקו במחלות קשות, אחרים ימותו. צריך להביא את החיסונים הללו עכשיו ולתת את החיסון השלישי לקבוצות הסיכון ולאוכלוסייה המבוגרת''.

נתניהו סיפר כי ''יש ממשלות בעולם שעושות את זה בימים הקרובים. זה מה שאני הייתי עושה כי זה מה שאני יודע מהשיחות שלי עם מנכ״לי פייזר ומודרנה. אין סיבה לחכות. אבל אם הממשלה רוצה לחכות לאישור רשויות הבריאות בארה״ב, הם עדיין צריכים להביא מייד את החיסונים לארץ כדי שברגע שיינתן האישור נוכל לתת את החיסונים מייד.

''במקום לתת ג׳ובים ליאיר גולן ואלי אבידר, במקום להביא שיטפון נורבגי לכנסת, הם צריכים לעשות את הדבר הנכון ולהביא את החיסון השלישי. למה הם מחכים למען השם? תביאו את מיליוני החיסונים עכשיו''.