סטודנטים במרכז האקדמי לב
סטודנטים במרכז האקדמי לבצילום: המרכז האקדמי לב

צעירים, בעלי תואר ראשון במקצועות ההייטק המבקשים להשתלב בתעשייה, ניצבים פעמים רבות בפני אתגר של התאמה לדרישות השוק ובייחוד כשמדובר בחברות העילית של תעשיית ההייטק.

בכדי לתת להם את המענה הדרוש להשתלבות מוצלחת בשוק, קריירה 21 והמרכז האקדמי לב קיימו בשנה האחרונה קורס Z-Skills " – קריירה 21 מלימודים לתעסוקה", כאשר המחזור הראשון לקורס הסתיים לאחרונה.

סקר שנערך לאחרונה בקרב בוגרי הקורס מעלה ממצאים חד משמעיים אודות השפעתו. למעלה מ - 85% מדווחים שהקורס הקנה להם ידע ומיומנויות רלוונטיות לשוק העבודה. 95% חשים שהתפיסה העצמית שלהם התחזקה והשתפרה בעקבות הכלים שרכשו בו.

לפרטים והרשמה לחצו כאן

הקורס הינו שיתוף פעולה בין 'קריירה 21' מבית קרן ידידות טורונטו למרכז האקדמי לב, המיועד לסטודנטים בשנה ג' ו- ד' מהחוג למדעי המחשב ומהחוג להנדסת תוכנה. החל מהשנה הבאה, יורחב הקורס לעוד שני חוגים נוספים.

מטרת הקורס היא להקנות ידע וכלים לפיתוח קריירה ומיומנויות בשוק התעסוקה המשתנה. במסגרתו, נחשפים הסטודנטים לשינויים העכשוויים בשוק העבודה, רוכשים מיומנויות וכישורים בתחומי אינטליגנציה תעסוקתית, חשיבה יצירתית, חדשנות ויזמות. עוד מקבלים הסטודנטים כלים מעשיים כיצד להתנהל בסביבה ארגונית, להיערך לראיונות עבודה ולבנות קריירה איכותית.

"מספר הפונים להרשמה לקורס היה פי שניים ממספר המקומות שהתאפשר לשבץ בפועל", אומרת יעל גנדמן, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה במרכז האקדמי לב. "דבר זה מעיד על המודעות הגבוהה של הסטודנטים לחשיבות פיתוח מיומנויות משלימות להשתלבות מוצלחת בשוק התעסוקה. שמחנו לראות שהשיפור בכישורים הדרושים היה מעל למצופה. מהיכרותי רבת השנים בתחום ההכשרות לקריירה, קורס זה הנעשה בשיתוף עם קרן ידידות טורונטו הינו מהמתקדמים והמושקעים בארץ והוא בסטנדרט בינלאומי. אין ספק שזהו יתרון למעסיקים לקבל בוגרים שעברו קורס זה, שבזכותו הם מגיעים בשלים ומותאמים יותר לעבודה."

"הקורס מקנה לסטודנטים את הידע התיאורטי והכישורים המעשיים ההכרחיים המאפשרים להם להתחרות על התפקידים הנחשקים ביותר כיום בתעשיית ההיי-טק הישראלי", אומר נתן קנדלר, מנכ"ל קריירה 21 וסמנכ"ל קרן ידידות טורונטו.

"בכדי למקסם את שילובם של הסטודנטים בחברות מובילות ובתפקידים משמעותיים בתעשיית הייטק הישראלי, יש להקנות להם בנוסף לידע הנרכש במסגרת התואר, גם מיומנויות מעשיות. הקורס מקנה להם את הידע והכישורים ההכרחיים המאפשר להם להתחרות על התפקידים הנחשקים. אנחנו גאים בסטודנטים ובהישגים מעוררי ההשראה שלהם בקורס, ומקווים להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה עם המרכז האקדמי לב במסגרת תכניות נוספות".

לפרטים והרשמה לחצו כאן