בית"ר מול פתח תקווה הערב. משחק נוסף ללא שער
בית"ר מול פתח תקווה הערב. משחק נוסף ללא שערצילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

עונת 2021/22 בליגת העל בכדורגל עדיין לא התחילה אך נדמה כי מצבה של בית"ר ירושלים הולך להיות בכי רע.

אחרי עוד הפסד במפעל גביע הטוטו השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי, שוב באצטדיון טדי הביתי לעיניי מספר של 150 אוהדים ביתיים בלבד לאור המאבק בין ארגון האוהדים 'לה-פמיליה' לבעלים של בית"ר משה חוגג, נדמה כי בית"ר ירושלים הולכת לעונה רעה עוד יותר ממה שעברה עד כה בכל שנותיה בכדורגל הישראלי. והיו לה לא מעט עונות כאלה.

אחרי ההפסד המשפיל והכואב בדרבי העירוני של העיר במחזור הפתיחה של גביע הטוטו להפועל ירושלים בתוצאה 0:1, הערב (רביעי) הירושלמים הפסידו בתוצאה 2:0 למכבי פתח תקווה אחרי עוד תצוגה הגנתית רעה.

למעשה, אם עוד אל משחק ההגנה אפשר לבוא בתלונות, בכל הקשור למשחק ההתקפה האנמי של בית"ר אין למי לבוא בתלונות, כשזו מיעטה לאיים על השער של האורחים ממלאבס והמשיכה באופן ישיר את הרצף השלילי עם משחק חמישי ברציפות ו-450 דקות כולל משחקי ההכנה ללא כיבוש שערים.

פתח תקווה ניצלה את ההגנה הרעה של בית"ר כדי לכבוש כבר בדקה ה-7 את היתרון שלה במשחק ובדקה ה-53 הכפילה את התוצאה עם שער כמעט אותו הדבר, מאותה העמדה, בנגיחה ובלי שום הפרעה.

נכון, הליגה עוד לא החלה ומדובר בסך הכול בגביע הטוטו, מפעל בו זכתה בית"ר לפני שנתיים ותואר בו התגאה הבעלים חוגג שהביא למועדון מהבירה, אבל נדמה כי בית"ר עדיין מחפשת את עצמה. עם שחקנים חסרי ניסיון בסגל, כאלה שעלו מקבוצת הנוער שכמעט ירדה ליגה, שחקנים שהגיעו מהליגה השניה ובלי תמיכת האוהדים הרבים, זו עלולה להיות עונה שתסתיים בצורה עגומה וקשה עם ירידת ליגה היסטורית.

מנגד, היריבה העירונית שרק עלתה אל ליגת העל בכדורגל אחרי 21 שנים, נותרה מושלמת עם ניצחון חוץ מרשים על מכבי נתניה בתוצאה 2:0. ירושלים של מעלה וירושלים של מטה?