עקיבא בהופעה לילדי עמותת להושיט יד
עקיבא בהופעה לילדי עמותת להושיט ידצילום: זהר לוינשטין

הזמר האהוב עקיבא תורג'מן הופיע בפני חניכי מחנה הקיץ של נוער מחולה בשיתוף עמותת להושיט יד לילדים עם מוגבלויות.

המחנה כלל אינספור אטרקציות לילדים. בין השאר הגיעו החניכים והמדריכים לפעילות מהנה בסופרלנד ולעוד שלל אטרקציות.

גולת הכותרת של מחנה הקיץ הייתה, כאמור, ההופעה של הזמר עקיבא. הוא הופיע בפני הילדים בעלי המוגבלויות שהתרגשו נורא, ומי שהיה שם ראה שהוא התרגש לא פחות.

ח"כ דוד ביטן ממפלגת הליכוד נוהג להעביר את השעות הארוכות במליאת הכנסת כשלצידו כיבוד. איזה כיבוד שאלתם? ח"כ ביטן מצויד תדיר בשקים של מיני סוכריות. השבוע הגדיל לעשות כשהעמיד על שולחנו מעמד מיוחדת עם עשרות סוכריות על מקל. בטוח היה טעים.

דוד ביטן עם הסוכריות במליאה
דוד ביטן עם הסוכריות במליאהצילום: ללא

בערב שקט בשוק מחנה יהודה הירושלמי נפגשו אנשי התקשורת החברים הוותיקים איתמר פליישמן ורועי שרון לכמה שוטים של אלכוהול לשיחה צפופה.

איתמר פליישמן ורועי שרון
איתמר פליישמן ורועי שרוןצילום: יהונתן גוטליב

נפגשו במילואים: דוידי בן ציון סגן ומ"מ ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ומחזיק את תיק החינוך, השר לשעבר איתן כבל, וראש המחלקה לפעילות ציונית בתפוצות בהסתדרות הציונית העולמית נריה מאיר.

אם לרגע חשבנו שהסדרה המעולה של שלום אסייג "שנות ה-80" תסתיים ובכך יגמר הסיפור - טעינו. וטוב שכך. השבוע בישר שלום אסייג על סדרת המשך שקיבלה את השם "שנות ה-90". אנחנו מחכים.

הזמר המוכר והאהוב ישי ריבו סיים סבב הופעות עוצמתי בארצות הברית וחזר השבוע לישראל. הוא הספיק לחזור לפה רגע לפני שהחוזרים מארה"ב מתחייבים בבידוד.

המזרחן הבכיר מוטי קידר חבק 2 נכדים תאומים. הוא, כיאה למזרחן, בישר על כך לעולם בעברית, באנגלית ובערבית.

אלנתן זכריה, הדובר המסור של מועצת יש"ע, הודיע השבוע על סיום תפקידו בסוף החודש לאחר 5 שנות עבודה בארגון. "תודה לכל מי שעבד איתי לאורך השנים", אמר. "תודה על החברות הטובה, על התמיכה והאמון לאורך כל הדרך".

פרשן רדיו 'קול ברמה' ישראל כהן הגיע למשרדי הרשות הפלסטינית יחד עם משלחת עיתונאים ישראלים ועיין בעיתונים היומיים.