צביקה פיליפס
צביקה פיליפסצילום: מפעל הפיס

צביקה פיליפס, אשר משמש משנת 2007 כמנהל אגף המכירות של מפעל הפיס והחל ממרץ 2021 גם כמ"מ סמנכ"ל השיווק – מונה בשבוע שעבר לסמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס, במקום דפנה נעים שאול, אשר פרשה מתפקידה לאחר 7 שנים.

פיליפס, בן 53, נשוי ואב ל- 4 ילדים, מתגורר בכפר אדומים-אלון ובעל תואר ראשון במנהל עסקים ו- MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק.

לפני כניסתו למפעל הפיס שימש בין השנים 2001-2007 כמנהל תחום השיווק של החטיבה העסקית בחברת "חוגלה קימברלי שיווק".

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס, בישר לצביקה פיליפס, עם סיום ההליך המכרזי בשבוע שעבר, כי הוא הזוכה, בירך אותו עם כניסתו לתפקיד החדש והסביר את הבחירה בו לתפקיד: "צביקה מביא עימו ניסיון עשיר בניהול מערכות גדולות ומורכבות, הכוללות עשרות עובדים ומנהלים בהיבטים של מכירות, שיווק, פיתוח עסקי, הפצה ותפעול והוא בעל יכולת וניסיון רב בבניית אסטרטגיה שיווקית, מדיניות עסקית, ניהול והובלת צוותים מורכבים להשגת מטרות ויעדים".

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי בירך על המינוי ואמר: "צביקה הוא בשר מבשרו של מפעל הפיס וחי את הארגון במשך שנים רבות, אשר במהלכן עמד באופן מעורר הערכה ובעקביות ביעדי תפקידו, תוך אחריות ניהולית כוללת לכל מערך המכירות ורשת ההפצה של מפעל הפיס. אני סמוך ובטוח שצביקה ימשיך להצליח גם בתפקידו החדש כסמנכ"ל השיווק ומאחל לו בהצלחה".