חוסמים את שיירת המשאיות לעזה
חוסמים את שיירת המשאיות לעזהצילום: אם תרצו

פעילי תנועת 'אם תרצו' התייצבו הבוקר (רביעי) בסמוך למעבר 'כרם שלום' וחסמו את עשרות המשאיות שעושות את דרכן להכניס סחורה וציוד לרצועת עזה.

בשעה 5:00 בבוקר, עם הגעת שיירת משאיות הסחורות לרצועה, חסמו אותה הפעילים יחד עם תושבים מעוטף עזה במחאה על ההפקרות הבטחונית והמשך העברת הסחורות, בשעה שהלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי נלחם על חייו בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

"אנחנו רואים בשבועות האחרונים הפקרות בטחונית מתמשכת ומסוכנת ביותר", אמר יו"ר 'אם תרצו' מתן פלג. "הפקרת הלוחמים לחסדי המחבלים באצטלת 'זכויות אדם', ירי על לוחם מטווח אפס וניסיון חטיפת נשק, עדויות הלוחמים על סירוב המפקדים לאפשר ירי, כל אלו מתפרשים בצד השני כחולשה ויסכנו חיי אדם".

"מצופה מראש הממשלה ושר הביטחון לעצור מיד את העברת הסחורות", הוסיף. "אחרת נחזה בקרוב מאוד בהתדרדרות בטחונית מסוכנת ובניסיונות נוספים לפגוע בתושבי הדרום ובלוחמינו. זוהי שעת מבחן לראש ממשלת ישראל. עם כל הכבוד לביקור בארה"ב, ביטחון ישראל לפני הכל".

יו''ר הפורום הבדואי לביטחון ישראל נאיף רחל: "ישנם בדואים רבים המשלבים במערך הלחימה באזור עזה. חשוב לנו מאוד להגיע ולהביע את תמיכתנו ונאמנותנו מול הטרור בעזה, אנחנו איתכם".