משה חוגג. עוזב את ירושלים?
משה חוגג. עוזב את ירושלים?צילום: פלאש 90

האם משה חוגג הגיע לנקודת האל-חזור כבעלים של בית"ר ירושלים? כך נראה לפחות על פי הודעתו היום (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלו.

אחרי שביום ראשון האחרון נפגש עם כ-30 אוהדים במשרדי המועדון הירושלמי במגרש האימונים בבין וגן שבבירה ושמע מהם כי מלחמתו באוהדים גורמת לפגיעה בקבוצה עצמה, אמש נפגש הבעלים הירושלמי גם עם חברי ארגון 'לה-פמיליה', בהם הוא נלחם רבות כשאף הגיש נגד אחד מהם לאחרונה תביעה על סך 2 מיליון שקל בשל נזקים שנגרמו לטענתו למועדון כתוצאה מהתנהגות ארגון האוהדים ברבות השנים.

לדברי חוגג, במהלך הפגישה שארכה כשעתיים הוא הציע לראשי ארגון האוהדים לפתוח דף חדש ולוותר על 90% מהעונשים שהשית עליהם בתמורה להתנצלות פומבית שלהם בפייסבוק וכן להתחייבות שלהם להפסקת האלימות והגזענות לתמיד.

לדברי הבעלים, בתמורה הוא נענה כי הם אינם מוכנים לעשות זאת וכי "אין עם מי לדבר".

חוגג שרק אתמול נכנע למחאת אוהדי הפועל באר שבע והוזיל עבורם את עלות הכרטיס למשחק הבית הראשון של קבוצתו מול האדומים מבירת הנגב, אותה הוא אוהד ואף שימש כספונסר שלה במשך שנים, נשבר וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "שרכשתי את בית"ר חשבתי שאני רוכש מועדון עם קהל ענק ומגוון, גם לה פמיליה בתוכו כמובן וחשבתי שאני אוכל להסתדר איתם. שנתיים ראשונות נתתי להם הכל, כסף לתצוגות, קדימות בכרטיסים, כל שביקשו, באותם ימים נקראתי "המשיח" "מלך" ועוד שלל תארי כבוד", כתב חוגג.

לדבריו, האוהדים האדוקים התהפכו עליו עם ההחתמה של הקשר עלי מוחמד שהינו ממוצא מוסלמי. "בדקה שהעזתי להחתים שחקן נהדר בעל שם של מתאגרף על, הכל התהפך במכה. שניסיתי להכניס שותף שיכניס מאות מיליונים למועדון זה כבר הגיע לנקודת אל חזור ומשם הדרך למצב היום הייתה קצרה מאוד.

קללות מזעזעות על הבת שלי, בת ה4, קללות והכפשות על אישתי היקרה, איחולי מוות לשלושת ילדיי היקרים, אוהדים בוגרים, חלקם מבוגרים ממני, עומדים ומקללים אותי ואת יקיריי 90 דקות, את כל זה ועוד הרבה אני ומשפחתי סופגים כבר תקופה ארוכה".

חוגג המשיך ותקף: "לא משעמם לי בחיים ולא חסר לי מה לעשות עם עשרות מיליוני שקלים שאני משקיע כל שנה במועדון הזה. במקום להתעסק בכדורגל אני מתעסק במלחמה עם 4 חוליגנים בעיקר כי אתם נותנים להם משקל במקום לברך את המהלכים למגר את המוניטין הרע העולמי שאנשים כאלו עושים לכולכם. כולכם מוכתמים מההתנהגות הזו שלהם. כולכם מקוטלגים כגזענים אלימים שמישהו שומע שאתם אוהדי בית"ר. השתיקה שלכם רועמת".

לסיום כתב חוגג: "אם אתם אוהדי לה פמיליה, הגעתי למקום הלא נכון, אפסיק להשקיע את כספיי ואפנה את הדרך להבא בתור, אם יש כזה בכלל. אם אתם אוהדי בית"ר ירושלים אני מצפה שתתמכו במועדון, לא בי, במועדון. תגיעו למשחקים ועודדו את השחקנים, כשאתם מאחורי המועדון קשה עד בלתי אפשרי לנצח אותנו, אתם לבד שווים יותר מ10 נקודות בעונה. אנא ענו לי, ענו לעצמכם, האוהדי בית"ר ירושלים אתם או אוהדי בית"ר לה פמיליה? תשובתכם קריטית לעתיד של בית"ר ירושלים".

לדברי חוגג, ההחלטה שלו אם להישאר בבירה או לא תהיה תלויה בהגעת אוהדים למשחק הראשון של הירושלמים לעונת 2021/22, מול הקבוצה אותה הוא אוהד, הפועל באר שבע במשחק שיתקיים באצטדיון טדי שבבירה ביום ראשון הקרוב.

"איתכם אין לי ספק שננצח גם את המשחק הזה ויותר חשוב את העונה הזו. בלעדיכם נפסיד את העתיד", כתב חוגג במה שנדמה כמו ניסיון אחרון להחזיק מעמד כבעלים של בית"ר ירושלים.