מסיכה
מסיכהצילום: ISTOCK

קלב וואלאס היה אחד הפעילים המפורסמים ביותר בטקסס נגד מגבלות הקורונה.

הוא הקים קבוצה בשם "מגיני החירות של סאן אנג'לו" שמטרתה המוצהרת הייתה "לחנך ולהעצים את האזרחים לבצע בחירות מושכלות הנוגעות למדיניות המקומית והלאומית, ולעודד אותם להשתתף באופן פעיל בחובתם להבטחת הזכויות היתנות להם על ידי אלוהים ומוגנות בחוקה".

וואלאס גם נודע כמי שהוביל הפגנות רבות נגד ביצוע בדיקות הקורונה ובעיקר נגד חובת חבישת מסיכות הפנים. הוא שלח מכתבים למנהלי בתי הספר במחוז סאן אנג'לו ודרש מהם לבטל את כל מגבלות הקורונה בבתי הספר, לרבות חובת חבישת מסיכת הפנים. אלא שהשבוע הודיעה אשתו של וואלאס כי הוא מת בגיל 30 בלבד, לאחר שהוא עצמו נדבק בקורונה וסירב להיבדק, וכמובן סירב להתחסן.

"קלב מת בשלווה. הוא יחיה לנצח בליבנו ובמוחנו", כתבה אשתו של וואלאס. אשתו סיפרה כי הוא החל לחוש בתסמינים כבר בחודש יולי האחרון אולם סירב בתוקף להיבדק והחל לטפל בעצמו בעזרת ויטמינים, אספירין אבץ ותרופות נוספות שהחליט לקחת על דעת עצמו. לאחר שמצבו החמיר הוא אושפז בבית החולים ב-30 ביולי, וחובר למכונת חמצן לאחר שלא הצליח לנשום בכוחות עצמו.

"הוא היה כל כך קשה. הוא לא רצה לראות רופא, כי הוא לא רצה להיות חלק מהסטטיסטיקה של בדיקות הקורונה", סיפרה אשתו של וואלאס לאתר "סאן אנג'לו סטנדרט טיימס". וואלאס הותיר אחריו אישה בהריון ושלושה ילדים.