חונכים בית ספר חדש בירושלים

ראש עיריית ירושלים משה ליאון פתח את שנת הלימודים החדשה הבוקר (רביעי) עם תלמידי כיתה א' בבית הספר חוקר יוצר ע"ש הרב יהונתן זקס.

285,378 תלמידים חזרו לספסל הלימודים, מהם 19,789 תלמידי כיתות א'. העירייה פתחה היום 216 כיתות לימוד חדשות בתקציב של 210 מיליון שקלים. תשעה בתי ספר חדשים, כולל בית הספר חוקר יוצר, נפתחו בעיר לצד כ-50 גנים חדשים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר: "אנחנו פותחים את שנת הלימודים אחרי שנת קורונה. למרות שבעוד מספר ימים יצאו התלמידים לחופשת החגים אני מקווה ששנת הלימודים הזו תעבור באופן מלא ואחראי. אני קורא לכל התלמידים שיכולים להתחסן לצאת ולהתחסן. רק ככה נוכל לשמור על שגרה".

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה הוסיפה, "אנחנו לקראת שנה מאוד מתאגרת, אני סומכת על המורים ועל ההורים שכבר הוכיחו את השותפות המיוחדת בחינוך הילדים גם בזמני קורונה. אנחנו מבחינתנו עשינו במהלך הקיץ את כל מה שניתן על מנת לאפשר לתלמידים לחזור אל מרחבי למידה נעימים ומזמינים שיאפשרו להם ללמוד ברווחה תוך מתן דגש על חדשנות חינוכית ופיתוח אישי של כל תלמיד, בחודשים הקרובים אנחנו נמשיך ללוות את הצוותים במהלך בתקווה שנמלא את השנה בלמידה רציפה עם מינימום הפרעות".

ראש מינהל חינוך ירושלים, אביב קינן סיכם, "ירושלים ערוכה ושמחה לפתיחת שנת לימודים. תודה לצוותי החינוך ולאנשי מנהל החינוך על המאמץ בגדול לפתיחת חגיגית ושלמה של שנת הלימודים".