אריה גולן
אריה גולןצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

איש הרדיו והמגיש הוותיק אריה גולן פרסם הבהרה הבוקר (שני) בסיום תוכניתו ברשת ב', לאחר שאתמול טען שר התקשורת יועז הנדל ברשת ב' כי חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי לא שירת בצה"ל.

''אנחנו רוצים לתקן דברים שאמר כאן אתמול אחד המרואיינים שלנו: מדבריו של השר יועז הנדל היה אפשר להבין שחבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי לא שירת בצה"ל, אז נבהיר כך: הדוקטור מיכאל בן ארי שירת כלוחם בגולני, נפצע במהלך שירותו הצבאי וגם שירת כלוחם שיריון במלחמת לבנון הראשונה'', הדגיש אריה גולן.

כאמור, השר הנדל אמר אתמול כי חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי לא שירת בצה"ל, "בכלל, כל החבורה הזאת של גופשטיין, ובן גביר ובן ארי, כל החבורה הזאת שלא מגנים על המולדת כשצריך, אבל יודעים לדבר הרבה - אני לא מייחס להם חשיבות בענייני ביטחון".

אולם, כאמור, בן ארי שירת בצה"ל בחטיבת גולני ולאחר שנפצע עבר לשרת בחיל השריון ובין השאר לחם במלחמת לבנון הראשונה. "ארבע שנים הייתי בכנסת", אמר בן ארי בשיחה עם ערוץ 7. "אף פעם לא סיפרתי והתהדרתי בשירות הצבאי שלי מסיבה מאוד פשוטה - אני עשיתי את מה שכמעט כל אחד עושה פה עושה. את המוטל עליו".

לדבריו, "נפצעתי והתעקשתי להישאר בצבא בשירות קרבי. שירתי בשריון. עלינו ללבנון ושירתי בגזרה המזרחית כחצי שנה, בהתחלה בשלום הגליל. חברים ומפקדים שלנו נפלו. לאחר מכן עשרות שנות מילואים בעזה, בשכם ואיפה שאתם רוצים. מעולם לא התהדרתי בזה. הבנים שלי משרתים ביחידות קרביות כי זה מובן מאליו".

"ואז בא יועז הנדל ומכפיש, ובעצם רוצה להפוך אותנו מוקצים מחמת מיאוס בחברה הישראלית", אמר. "כאילו הוא היה בקומנדו ואני לא שירתי בצבא. זו בריונות של שימוש ברדיו הציבורי כדי לפגוע באנשים ואני לא מתכוון לעבור על זה לסדר היום", כך בן ארי אתמול.