בנט במפגש עם ארגונים יהודיים
בנט במפגש עם ארגונים יהודייםצילום: ערוץ 7

לאחר הנאום בעצרת האו''ם ושורת פגישות בניו יורק: ראש הממשלה נפתלי בנט התפלל בליל שמחת תורה בבית הכנסת "קהילת ישורון" במנהטן.

בנט היה רגיל להתפלל בבית הכנסת הזה לפני כ-20 שנה, בתקופה שבה חי בארצות הברית ועשה בה את עסקיו.

בסיום התפילה, בנט ביקש מרב בית הכנסת לומר את ''התפילה לשלום המדינה'' ואז הלך ברגל למלון Loews Regency Hotel שבו הוא שוהה במסגרת ביקורו בניו יורק. שוטרים ומאבטחים ליוו את בנט בזמן צעידתו בשדרה החמישית.

לאחר צאת חג שמחת תורה, ראש הממשלה ימריא בחזרה לישראל. הוא ינחת בנתב"ג בשעה 19:30 (שעון ישראל).

אתמול, שעות לפני כניסת החג, נאם בנט בפני הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה. "אני מביא איתי רוח חדשה מירושלים", אמר. "רוח של רצון טוב ושל עבודה משותפת. ממשלה שהחלה כתאונה והפכה להצלחה".

בנט הדגיש שהממשלה החדשה משלבת בין פוליטיקאים בעלי דעות שונות ואמר כי ישראל צריכה ללמוד מיהדות ארה"ב על הדרך שבה היא מקבלת אליה את כולם. "לא נסכים על הכול, אבל נדבר זה עם זה ונקשיב אחד לשני", אמר.

הוא סיפר על החינוך הציוני שינק בבית הוריו בקליפורניה שבארה"ב, חינוך שמדגיש את המאחד ולא את המפריד. הוא עמד על היותנו עם אחד למרות המחלוקות. הוא סיפר למשתתפים על השוני הגדול בתוך ישראל, "יהודי עם כיפה סרוגה גדולה, קטנה, חרדי, או חרדי לייט וכל אחד עם השקפת עולם שלמה אך בסופו של דבר, אמר "כולנו עם אחד".