היישוב הר ברכה בשומרון ערך אמש (שלישי) הקפות שניות לנשים, יחד עם הזמרת רוחמה בן יוסף, אליהן הגיעו כ-1000 נשים מיישובי הסביבה.

הרבנית ענבל מלמד אמרה: "ואתם הדבקים בה' אלוקיכם חיים כולכם היום. מהרב צבי יהודה אנו מבינים שהדבקות בה' היא מצב החיים שלנו. החיים בשומרון ובמיוחד בגב ההר הם ביטוי של דבקות בה', ונימשכת מהם ברכה של חיים שלמים, טובים ושמחים''.

אמש נערכו הקפות שניות כמעט בכל יישובי השומרון, הדתיים והחילונים. בישוב המעורב נופים התקיימו הקפות שניות ספונטניות בהובלת הזמר אלעד דויטש, בישוב אבני חפץ הסתובבו התושבים עם רכבי שמחה וחילקו סוכריות לילדים, בישובים עץ אפרים וטל מנשה התקיימו הקפות שניות בהובלת הנוער.

בישוב רבבה קיימו הקפות עם בובות ענק ששימחו את הילדים, ובישוב יצהר השתתפו בהקפות השניות כ-1200 בני אדם, ונכחו ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, רב השומרון הרב אליקים לבנון, ח''כ בצלאל סמוטריץ', ראשי ישיבות ורבנים מהשומרון והסביבה.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "זו התרגשות גדולות לראות את תושבי השומרון חילונים ודתיים רוקדים זה לצד זה בכל רחבי השומרון שבו 45% מהתושבים הם חילונים, ומקיימים יחד את המצווה הגדולה ביותר בערב הזה: אחדות ישראל".