ד"ר הרב חיים שיין
ד"ר הרב חיים שייןצילום: עצמי

לכבוד מר בנימין נתניהו, 

במשך שנים ניסיתי בכוחותי הדלים לסייע לך בקידום החזון ששנינו מאמינים בו. חזון לאומי וציוני, שמשלב מדינה יהודית ודמוקרטית, קיר ברזל מול כל צר ואויב, יזמות וחדשנות. 

לצערם של רבים מאזרחי ישראל, כנופיה רקובה עד היסוד, מושחתת ועלובה שכמה מחבריה נסחטים ואחוזים בגרונם, הצליחה במעל, בכחש בזדון וברשעות, להביא לסיום שלטון הימין בהנהגתך.

כעת מתרבים פרסומים, שמתקיימים גישושים, באפשרות להגיע אתך לעסקת טיעון בתיקים התפורים בתפירה גסה בסיוע שקרנים כרוניים, שעל כך כבר אמר הנביא ישעיהו "ותהי האמת נעדרת...וירא ה' וירע בעיניו כי אין משפט".

הריני מבקש ממך: אל תתפתה להסכים לשום עיסקה. 

ההיסטוריה הישראלית לא תיסלח לך, אם לא תאבק כל הדרך עד לניקוי האורוות שהתמלאו בסוסים טרויאנים. כבר בעבר היו אנשי ציבור, רובם מהימין שסבלו את נחת הזרוע של הכנופיה, הזוכה למטריה אווירית של תקשורת מגויסת. תקשורת שהפכה להיות בסיס לעיוות הדמוקרטיה הישראלית.

נדרשים משאבים אדירים וכוחות נפש עצומים להתמודדות עם הרקבון הפושה, שמאיים על הלכידות החברתית ההכרחית להמשך קיום החברה הישראלית.

בנימין נתניהו היקר, המאבק שלך בכנופיה יהיה אחד הפרקים החשובים שכתבת בתולדות מדינת ישראל למען הדורות הבאים, ויש פרקים רבים כאלה. אתה ומשפחתך שילמתם מחיר יקר לנקמנות, לשנאה ולחתרנות מצד  הכנופיה ושלוחיה. אל תוותר להם, תמשיך להאבק, כמו יעקב אבינו, עד עלות השחר.

זאב ז'בוטינסקי בהמנון בית"ר כתב :
מִגֹּב רִקָּבוֹן וְעָפָר
בַּדָּם וּבַיֶּזַע
יוּקַם לָנוּ גֶּזַע
גָּאוֹן וְנָדִיב וְאַכזר. 
הגיע הזמן, לממש את הציווי. 

בהערכה רבה