אוהדי הנבחרת
אוהדי הנבחרתצילום: פלאש 90

החלום עדיין בחיים? כן, הוא אפשרי? זו כבר שאלה אחרת לגמרי. נבחרת ישראל בכדורגל גברה הערב (שלישי) על נבחרת מולדובה בתוצאה 1:2 באצטדיון טוטו טרנר שבבאר שבע, במסגרת המחזור השמיני של מוקדמות מונדיאל 2022 ולמעשה עדיין יכולה בתרחיש מסויים להעפיל לפלייאוף המוקדמות ומשם אולי לטורניר הכדורגל היוקרתי ביותר בעולם - המונדיאל.

שער מספר 33 במדים הלאומיים של ערן זהבי בדקה ה-28 שהפך אותו למלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, ובישול שלו בדקה ה-49 למונאס דאבור, חיפו על ההפסד המאכזב לפני שלושה ימים מול סקוטלנד ושמרו כאמור על החלום להעפיל למונדיאל, בחיים.

עם זאת, צריך להגיד את האמת - זו כנראה משימה בלתי אפשרית.

ישראל קיוותה להפתעה מצידה של איי פארו, אך סקוטלנד שכבשה צמד שערים בדקות המאוחרות מול ישראל לפני שלושה ימים, עשתה זאת הערב שוב, הפעם מול איי פארו כשניצחה בתוצאה 1:0 משער בדקה ה-87.

כעת לישראל יש 4 נקודות פחות מסקוטלנד, ובכדי להעפיל לפלייאוף היא צריכה שסקוטלנד תפסיד פעמיים - מול מולדובה החלשה ודנמרק ולנצח מנגד את שני המחזורים האחרונים שנותרו שיתקיימו בעוד חודש.

ובכל זאת, גם אם ישראל תעפיל לפלייאוף בצורה ניסית, בשלב הבא היא תפגוש נבחרות כמו: סרביה, שבדיה, שווייץ, אוקראינה, צ'כיה, נורבגיה, רוסיה, אלבניה וארמניה, כך שהדרך לקטאר, שם יתקיים טורניר גביע העולם בכדורגל, מונדיאל 2022, תהיה קשה במיוחד.