להורדה חינם
להורדה חינם252

כשאנחנו מחפשים בן או בת זוג, אנחנו עורכים בירורים והתאמות במגוון רחב מאוד של פרמטרים: מאפייני אישיות, תחביבים, רקע מגזרי ועוד ועוד.

אבל מעל הכל, הסוגיה המשמעותית ביותר כלפי בן או בת הזוג שאיתו אנחנו נפגשים, היא סוגיית המראה החיצוני. בין אם נרצה לייחס לה חשיבות או לא, היא נמצאת שם. מרחפת מעל הראש, ותשפיע על קבלת ההחלטה שלנו - יותר מכל דבר אחר.

לקבלת המדריך ללא עלות לחצו כאן >>

קשה מאוד לתחום את סוגיית הנראות - לכללים מסודרים שעל פיהם נגדיר איך לקבל החלטה נקבל החלטה לכאן או לכאן. זהו באמת מאפיין אינדיבידואלי. כאשר אנו נפגשים עם בן או בת זוג, הדבר הראשון שקורה בתוך הראש שלנו זה משפט ה-"אוקי, היא נראית טוב. אפשר להתחיל הערב".

מאמן הזוגיות הרב שלמה שיבר כתב מדריך מיוחד המלמד אותנו כיצד יש להתייחס לנושא הנראות בדייטים. "אנחנו יודעים שמאפיינים רבים ואף מהותיים מאוד בקשר מושפעים עמוקות מהמראה החיצוני, בין היתר המשיכה הרגשית והמינית, תקשורת, הערכה וכו'", אומר שיבר, "אבל אנחנו לא באמת יודעים עד כמה גישה שמבוססת על המראה - היא באמת רציונלית,. האם היא טובה לנו. האם היא מגדירה את מה שאנחנו צריכים בחיים.

"אם אתם נמצאים בתקופת הדייטים, אני בטוח שאתם נתקלים לא פעם במחשבות או בתהיות כמו 'המראה סביר, אבל לא 'מושך'', 'המראה מצוין, אבל לא מה שדמיינתי בראש', או לדוגמא: 'היא נראית ממש טוב אין מה לומר, אבל אולי יש אפשרויות הרבה יותר טובות…?'

"חשוב שתבינו", הוא מדגיש, "זה בסדר שאתם מרגישים ככה. זה אנחנו, ככה פועל הראש שלנו כבני אדם. אבל צריך גם לוודא שההחלטות שלנו מתקבלות על סמך הגיון בריא, על סמך רציונליות. להתחשב במה שהלב אומר - בוודאי. לתת לו להחליט לבד - לא".

בפרויקט 252 החליטו להעניק היום את מדריך 'ארבעת העקרונות לשיפוט מראה בדייטים' ללא עלות. ללא ספק הקריאה בו תשנה לכם תפיסות ופרדיגמות על כל הנושא הזה של נראות חיצונית בזוגיות.

אתם תוכלו בכל דייט, לדעת בביטחון מלא האם המראה של בן או בת הזוג שלכם משפיע על ההחלטה לגבי הקשר בצורה חיובית או שלילית.

לקבלת המדריך ללא עלות לחצו כאן >>