ח"כ קטי שטרית
ח"כ קטי שטריתצילום: חזקי

40 שנה שבהן ניסו להכניס אותו לכלא, השמיצו אותו כטיפוס היטלריסטי, לעגו לו, ביזו אותו, הפכו אותו לאויב האומה.

הגדירו בבוז את תופעת תמיכת ההמון הדמוקרטית בו כ"בגיניזם", הדביקו לתומכיו בהתנשאות דימוי של אספסוף, צ'חצ'חים, שאינם מבינים למה הם תומכים בו ושאינם מבינים שכל יחסו למזרחים הוא מניפולציה, ולבסוף שברו את ליבו בהפגנות הבלתי פוסקות סמוך לביתו, בית ראש הממשלה בבלפור.

לפני 38 שנים הם הצליחו להפיל את בגין באחד מרגעי השפל המוסריים הגדולים בהיסטוריה הישראלית: הפלג הכוחני באליטה הישראלית הצליח לענות את נפשו, לרסק את רוחו ולשבור את ליבו של ראש הממשלה, עד שהודיע "איני יכול עוד". זעקתו של בגין "מנסים לרצוח את אופיי כבר 40 שנה" נשמעת עד עכשיו.

דנה וייס: נתניהו יירשם בספרי ההיסטוריה בגלל ה'ביביזם'חדשות 12

כבר שנים שהם רוצים לעשות לביבי את מה שהם עשו לבגין. רוצים להכניס אותו לכלא, משמיצים אותו כטיפוס ארדואני, הופכים אותו לאויב האומה, מסיתים נגדו עד כדי האשמות בבגידה, מגדירים בבוז את תופעת תמיכת ההמון הדמוקרטית בו כ"ביביזם", מגדירים בהתנשאות את תומכיו ככאלה שסובלים מפולחן אישיות והערצה עיוורת.

אנחנו לא ביביסטים ואנחנו לא בגיניסטים! אנחנו אנשי המחנה הלאומי ויש לנו רציונל בריא, ותפיסת עולם מנומקת ומגובה. דנה וייס, תביני, אנחנו לא וולגרים אנחנו אידיאולוגים! אז זה היה בגיניזם ואחרי זה שמיריזם והיום ביביזם. זאת השיטה שלהם! לא ניכנע להם!