המחאה מול ביתה של ח"כ עידית סילמן
המחאה מול ביתה של ח"כ עידית סילמןצילום: מטה המאבק

חברות פורום "תורתם אומנותן", נשות האברכים בציונות הדתית הגיעו אחר הצהריים (שני) אל מול ביתה של יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן.

מחאת 'מעון ראש הממשלה' בה החלו חברות הפורום התקיימה לראשונה מול הכנסת לפני כחודש, בסוף השבוע שעבר עברה מול ביתו של ח"כ ניר אורבך וכעת עברו חברות הפורום למחות מול ביתה של ח"כ סילמן.

חברות הפורום קראו במהלך המחאה לחברי הכנסת של ימינה ובפרט לסילמן ואורבך להביא את הנושא להכרעה בקואליציה: "עידית ושמוליק, אתם טוענים שאתם מבינים היטב את התרומה העצומה של הגברים שלנו בפרט ולומדי התורה בכלל עבור עם ישראל".

"אין סיבה שהשר ליברמן ידרוס אותנו בצורה כזו. הציפיה שלנו היא שתראו שעל פגיעה בלימוד התורה אפשר גם לפרק ממשלה. אנחנו נמשיך את מעון המחאה גם שנה אם נצטרך, עד שהצדק ייעשה", קראו חברות הפורום.

הרב איתמר בן יעקב, רב קהילת רמת אשכול בלוד נאם בהפגנה ואמר, "באתי לחזק אתכן במאבק הצודק הזה. לא רק על מנת שיחזירו מעונות לילדי אברכים אלא בכדי להגיד בקול רם וברור שהתורה חיה ומפעמת בתוכנו. אתן חוליה בשרשרת, המשך של חנה וכל הנשים הצדקניות שנלחמות על התורה. מקבלי ההחלטות צריכים לדאוג שהחלטה הזו תתבטל".