מנכ"ל תנועת רגבים מאיר דויטש מביעה דאגה רבה מחוק החשמל שממשיך להיות מקודם בכנסת ומאפשר לחבר לחשמל עשרות אלפי בתים לא חוקיים במגזר הערבי.

"לצערי חוק החשמל רק פוגע בסוגיית המשילות כי הוא בעצם מעודד את העבריין ואומר לו גם נסדיר לך בנייה בלתי חוקית וגם נחבר את החשמל. זה חוק רע למדינת ישראל ולשלטון החוק", אומר דויטש לערוץ 7.

לדבריו, "כשרצו להסדיר את מגרון בני בגין התנגד להחלטה כי היה פסק של בית משפט שצריך להרוס. בחוק החשמל הוא תומך גם לגבי בתים שיש נגדם בדיוק את אותם פסקי דין. מדובר בהתנערות מכל ערך של כיבוד החוק במדינת ישראל".

דויטש עקב השבוע אחרי סיור שקיימו ראש הממשלה נפתלי בנט, שרת הפנים איילת שקד והשר מאיר כהן בנגב. "בינתיים אנחנו רואים אוויר חם, אבל לא מעשים. גם לפני וגם אחרי הבחירות נפגשנו עם השרים שקד וכהן והצגנו תוכנית מפורטת איך אפשר להחזיר את המשילות ושלטון החוק לנגב. זה לא ייעשה על ידי העברת פלוגת מג"ב לדרום לכמה חודשים. ברור לכולם שאי אפשר להחזיר את החוק לנגב מבלי להסדיר את הפזורה הלא חוקית. יש לנו בין 90 ל-100 אלף אנשים שחיים בפזורה, אין להם כתובת ואין איך למצוא אותם".

דויטש השתתף היום (רביעי) בכנס חירום שעסק באלימות ערבים נגד יהודים. "האלימות של הערבים נגד יהודים היא אירוע אנטישמי ומדינת ישראל מתייחסת אליו כאל סכסוך בין שכנים. כל עוד המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט לא יתייחסו לאלימות הזו כאירוע אנטישמי נמשיך לראות את האלימות הזו".