נגרם נזק לרכב
נגרם נזק לרכבצילום: אסף פאסי

נהג רכב להסעת ערבים - שוהים בלתי חוקיים, "גילח" אמש (חמישי) את רכבו של אסף פאסי המתגורר בהר חברון, וכמעט גרם לתאונה קטלנית.

"ברוך שעשה לי נס", תיאר פאסי בחשבון הפייסבוק שלו וסיפר את שאירע. "ערב שבת שמות, 2021, 19:05, נסעתי הביתה. ליד כפר זוהרים (אזור בית שמש) בכביש 35, כביש חשוך עם נתיב אחד לכל צד ושוליים דקים ומסוכנים, הגיח פתאום וואן מולי במהירות עצומה".

רכב ההסעות הופיע מול עיניו ובשנייה האחרונה פאסי הסיט את ההגה ימינה, "הוואן גילח לי את המראה, פגע מעט בצד הרכב, לו הייתי מפספס בסנטימטרים בודדים, לא הייתי כאן כדי לספר לכם על זה".

פאסי יצא ללא פגע, והרכב שהסיע שב"חים נמלט מהמקום. "אני בסדר, קצת דפיקות לב אבל חוץ מזה מודה לקב"ה. הוואן שהיה מולי פגע בי וברח. המכה הורגשה אצלו ואצלי. הסיבה שברח היא בשל העובדה שהוא הסיע מסתננים. שב"חים. ערבים שעוברים את הגדר ושבדואים מסיעים אותם בגניבה''.

כעבור מספר קילומטרים הגיע פאסי למחסום, ושמע מהמאבטח שיום קודם חווה אירוע דומה עם רכבו. "לפני 19 שנים בדיוק, ערב שבת שמות, 19:20, נפצעתי קשה ממחבל ערבי בפיגוע שהיה בישיבה בעתניאל. עד היום התקשיתי מאוד לערוך סעודת הודיה כל שנה בשל העובדה שארבעה מחבריי נרצחו באירוע ההוא. הקב"ה נתן לי שוב סיבה להודות על חיי, בערב שבת שמות. סעו בזהירות", הוסיף פאסי.