ח"כ מיקי זוהר
ח"כ מיקי זוהרצילום: ערוץ 7

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד השתתף אמש (חמישי) בכנס פעילים לצד חברי כנסת נוספים, וקרא ''להפסיק את הדיבורים המתלהמים'' שמונעים מגוש הימין להגיע ל-61 מנדטים בבחירות.

זוהר אמר: "אנחנו באופוזיציה, זה לא דבר טוב ולא דבר נעים אבל זו הזדמנות, הזדמנות להביא לליכוד קהל שלא הצביע לנו בבחירות אחרונות, קהל שהצביע לימינה ולתקווה חדשה ולכחול לבן והם יכולים לחזור הביתה כי בסוף הם רואים מה קרה כשהם הצביעו לימינה ותקווה חדשה.

"חבר'ה, בואו נרגיע את השיח, בואו נדבר יותר לעניין, בואו נעזוב את הצעקות ואת ההתלהמות ואת הלכלוכים, בואו נסביר לציבור למה אנחנו טובים יותר, כי רק ככה נחזור להנהגת המדינה".

לדברי זוהר, כיום אין 61 מנדטים שיחזירו את הימין לשלטון. "כדי לחזור להנהגת המדינה צריכים 61 מנדטים שאין לנו היום, יש לנו 55 או 56 בסקר טוב. מאיפה נביא עוד חמישה מנדטים? נמציא אותם?

"נביא אותם ממי שהצביע לימינה ולתקווה חדשה. ואיך נשכנע אותם? בשיח ברור ונוקב וחד, לא נוותר על אף עמדה ולא נוותר על פסיק ממה שאנחנו מאמינים בו, אבל אנחנו נגיד את זה בצורה שהקהל בבית שצופה ושומע יגיד 'וואלה אני מתחבר, אני מאמין, הם צודקים'", כך מיקי זוהר.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף השבוע את ראש הממשלה נפתלי בנט בדיון 40 חתימות שזימנה האופוזיציה.

נתניהו אמר במליאת הכנסת: "ממשלת ההונאה המבולבלת של בנט ולפיד לא מסוגלת לעשות שום דבר כמו שצריך. בנט ניסה לברוח מהדיון הזה כי פחד לשמוע ביקורת ולקבל את האמת. אין לו שום סיבה לא להיות פה. על פי הנחיות משרד הבריאות הוא יכול להיות פה ולפי התקנון של הכנסת הוא חייב להיות פה. שיפסיק להתבכיין וישמע את האמת.

"בנט, האיש והחוברת, העתיק ספרון שבו הוא הבטיח לחסל את הקורונה תוך 4 שבועות. היום, חצי שנה לאחר הקמת הממשלה הגרועה בתולדות ישראל, הוא יושב שם ביציע חסר אונים. הוא נותן הרבה ציוצים, המלצות, פרשנויות, הרבה הטפות מוסר בזמן שבמלחמה בעזה הוא תקף את הממשלה - ואפס החלטות".

"בנט מזגזג בכל החלטה חיונית בעניין הקורונה. בממשלת ההונאה אפילו בנט לא מאמין לבנט. שרת החינוך שלו היא מכחישת קורונה סדרתית. היא חיבלה במכוון במבצע החיסונים לילדים בבתי הספר. טענו נגדה שהיא הסתירה נתונים גם בפני הציבור וגם בפני הממשלה. אני לא יודע אם זה נכון, אבל אני יודע דבר אחד בוודאות: אם הייתה מושמעת טענה חמורה כזו נגד הממשלה שלנו, כבר הייתה חקירה פלילית מזמן. בנט התחייב שעד סוף דצמבר 50% מהילדים 5-11 יהיו מחוסנים. עד עכשיו - פחות מעשרה אחוז. בנט - אפס מוחלט בהישגים", הוסיף נתניהו.

לדבריו, "אנחנו גם נלחמנו בקורונה והבאנו מענקים ורשת ביטחון כלכלית. הצלנו אזרחים מחרפת רעב ועסקים מפשיטת רגל. מה אתם עושים? כלום".

"בממשלת ההונאה הזאת אומרים לאזרחים שעומדים בפני פשיטת רגל ״להחליף מקצוע״. אני אומר לכם, שרי ממשלת ההונאה, הבלבול והכישלון, אתם אלה שצריכים להחליף מקצוע. אתם בתפקיד הלא נכון, בזמן הלא נכון, עם האנשים הלא נכונים. אתם עומדים המומים וחסרי ישע מול אתגרים אדירים שאין לכם מושג איך להתמודד איתם. גל טרור שוטף את הארץ והממשלה לא עושה כלום כי לא מרשים לה לעשות. רע״מ מונעת זאת אחרת היא תפיל את הממשלה. כשהממשלה תלויה בשותפים תומכי טרור כמו רע״מ - אפשר באמת להילחם בטרור? מה הפלא שהשר לביטחון פנים תוקף את המתיישבים, במקום לתקוף את המחבלים", הוסיף נתניהו

לטענתו, "במקום להילחם באיראן אתם מתקפלים מול איראן - גם מדינית וגם מבצעית. במישור המדיני - אף אחד לא סופר אתכם. אתם פשוט לא מעניינים אף אחד. אתם חלשים. אתם לא רלוונטיים. לא רק שלא רוצים לדבר אתכם, אין לכם שום מעמד בינלאומי. היום, כדי להצדיק את אוזלת היד וחוסר המעש של הממשלה נגד איראן הם עסוקים כל היום בשקרים וספינים. מחפשים תירוצים למה לא לפעול נגד איראן. אין שאלה של יכולת מבצעית. היא קיימת. זאת שאלה של רצון ומנהיגות".

"בזמן שהממשלה הזו נכנעת לאיראן, היא מביאה את איראן לכאן. בנט וסער מחוקקים חוקים איראניים לרמיסת הדמוקרטיה. זה פרויקט אנטי-דמוקרטי מיוחד של בנט וסער שמגרדים את אחוז החסימה. לזה מצטרף הדמוקרט הדגול יאיר לפיד, שהמליך את עצמו לכהונה נוספת בדמוקרטיה התוססת שנקראת 'יש עתיד'. יחד הם מביאים חוק שיטיל צנזורה על הרשתות החברתיות וימנע מאזרחים את חופש הביטוי. חוק כזה אין בשום דמוקרטיה. לא רק אני אומר זאת. אפילו המכון הישראלי לדמוקרטיה, לא בדיוק גוף שמזוהה עם הימין או הליכוד, אמר זאת היום במפורש: 'החוק פותח פתח לצנזורה שלטונית. הצעת החוק מאפשרת להסיר תכנים גם מאתרי תוכן ממוסדים, כמו עיתונים ישראלים וזרים, ברמת חודרנות שאינה קיימת באף מדינה אחרת בעולם הדמוקרטי… החוק פוגע בצורה בלתי מידתית בזכות לחופש הביטוי והדעה - מכל קצוות הקשת הפוליטית'".

"בנט, סער ולפיד - אתם אלה שפוגעים בדמוקרטיה. אתם אלה שמוציאים את דיבתה של ישראל, ולא אנחנו שנלחמים נגד העריצות שלכם. אתם מדברים? יאיר לפיד שכינה אותי ארדואן, יאיר גולן שקרא למדינה נאצית, מרצ שקוראים להעמיד את חיילי צה״ל לדין - והכל באנגלית - אתם צבועים. אנחנו לא שותקים ואנחנו לא נשתוק. אנחנו נמשיך להילחם על הדמוקרטיה. אנחנו נתנגד בכל תוקף לסתימת הפיות ברשתות החברתיות. ואל תחשבו שתנצחו אותנו בחוקים איראניים. אזרחי ישראל יעיפו אתכם בהזדמנות הראשונה, ואנחנו נחזור להנהיג את המדינה בדרך של עוצמה, דרך של חירות ודמוקרטיה אמיתית", סיכם נתניהו.