אבו מאזן
אבו מאזןצילום: רויטרס

תנועת הביטחוניסטים יוצאת הבוקר (שלישי) בקריאה לשרי הממשלה ולראש הממשלה החליפי לחדול מתופעת העלייה לרגל אל יו"ר הרשות אבו מאזן.

"מדובר בתומך טרור, מכחיש שואה, רודן מושחת השנוא על אנשיו שבמרתפי הרשות שלו מתבצעים פשעים מחרידים נגד זכויות אדם", אומרים בתנועה.

מנכ"ל הביטחוניסטים תא"ל (במיל.) אמיר אביבי אמר כי "הכמיהה לפגוש את אבו מאזן מחייבת אותנו להציף לפני חברי הממשלה מי האיש. הוא מכחיש שואה מוצהר, ממן חינוך המושתת על שנאת יהודים וישראל ופועל בזירה הבינ"ל לקעקע את מעמדה הלגיטימי של המדינה היהודית. אסור לנו להתבלבל אבו מאזן הוא אויב".

לדבריו, "אבו מאזן מנהיג מושחת חסר לגיטימציה פנימית שמממן טרור בהיקף 1.2 מיליארד ש״ח בשנה, מוביל את קמפיין הדה לגיטימציה לישראל בעולם, מקדם הסתה פרועה ואנטישמית במערכת החינוך הפלסטינית דבר שיבטיח שדורות קדימה יהיה לחימה וטרור. המפגשים הללו נותנים לגיטימציה לפעולות הטרור והדה לגיטימציה שהוא מוביל לצד ההסתה בהר הבית וההשתלטות על שטחי C. מפגשים אלו משדרים חולשה ורק יעלו אל סף האלימות".

"בנוסף יש לזכור מדובר באדם שייזכר לדיראון עולם בשל הריקבון המוסרי שהוא מייצג כעומד בראש ראשות מושחתת העושקת את כספי הסיוע שמקבלת הרשות, מענה מתנגדי משטר, מפרה זכויות אדם באופן שיטתי ומונעת את רווחתם של תושביה".

"אבו מאזן צפוי בקרוב לרדת מעל במת ההיסטוריה הסבירות שהרשות תמשיך להתקיים אחריו אינה גבוהה וכיום צומחת מנהיגות מקומית מבוססת החמולות שקצו בשחיתות והטרור של הרשות טוב תעשה הממשלה אם תנטוש את הספינה השוקעת הזאת ותפנה לאפיקים יותר פרודוקטיביים שלא מעודדים טרור ולא משדרים חולשה ואובדן צדקת דרך", סיכם אביבי.