מאהל הבדיקות הצמוד לבית הספר
מאהל הבדיקות הצמוד לבית הספרצילום: באדיבות המצלם

החלטת עיריית בני ברק להציב את תור ההמתנה לבדיקות הקורונה המרכזית בעיר, ביחד עם הכניסה לבית הספר ממ"ד 'נועם מוהליבר' בעיר, ובשעות פעילות בית הספר, גורמת לזעם גדול בקרב צוות בית הספר וההורים.

עקב העומסים בבדיקות והבלבול בהנחיות, עומדים מאות ממתינים בתור, וכשלכל זה מתווספים מאות תלמידים, הורים ואנשי צוות, סכנת ההדבקה מחמירה.

הורים שפנו לעירייה מספרים כי זכו להתעלמות מוחלטת או לניתוק טלפונים. בתגובה הודיע ועד ההורים כי אם המפגע לא יטופל באופן מיידי, בכוונתו להשבית מיידית את הלימודים.

יהודה כהן, חבר ועד ההורים בבית הספר אמר היום: "אתמול בבוקר נדהמו ההורים לגלות שנפתח מתחם לבדיקת קורונה בכניסה לביה"ס. המתחם והנבדקים חוסמים את הכניסה היחידה לביה"ס ואינו מאפשר כניסה ויציאה בטוחה של התלמידות וצוות ההוראה".

הוא הוסיף כי "הנהלת וועד ההורים פנתה אישית לראש העיר ולגורמים השונים בעירייה שהבטיחו שהנושא יטופל וכי שעות הפעילות יתקיימו לאחר שעות הלימודים. אבל לצערנו הרב הבוקר המתחם חזר לפעול במתכונתו המלאה, תוך כדי סיכון התלמידות וצוות בית הספר ולגורמים השונים בעירייה אין תשובות בנושא".

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד מסר בתגובה כי מיד כשקיבל פניות מהורים ומצוות בית הספר דרש שהעירייה תפריד באופן מיידי את הכניסות.

הוא הוסיף כי "הובטח שזה יבוצע, אבל זה עדיין לא קרה. אני לא מתכוון להרפות עד שהסכנה תוסר. ההתנהלות הרשלנית של העירייה מסכנת את הילדים והצוות".