קליע. אילוסטרציה
קליע. אילוסטרציהצילום: iStock

כשעדי בלוי הרגישה כאב חודר במהלך חתונה בשער בנימין, היא לא הבינה מה קרה. לרגע חשבה שנתפס לה השריר, אחר כך ראתה פצע קטן בגב והניחה שנשרטה ממשהו, אבל גם החברות לא ממש הבינו למה היא עושה עניין משריטה.

הכאבים של עדי החמירו מיום ליום וגם הרופאים לא הבינו במה מדובר ובעיקר צחקו. עדי התעקשה ונשלחה לצילום רנטגן וממנו לסיטי, ושם - ראו לפתע מתכת קטנה סמוך לחזה.

לפי הדיווח של שחר גליק בגלי צה"ל, עדי החליטה לבצע ניתוח כדי להוציא את המתכת, אבל גם בשלב הזה לאף אחד לא היה מושג מה יושב לה סמוך לעמוד השדרה כבר שלושה חודשים.

אחרי כמה שעות של ניתוח עדי התעוררה מההרדמה וראתה חבורה של רופאים רוכנים מעליה בהיסטריה וצועקים "עם מי הסתבכת? היה לך קליע בגוף".

צילום: פייסבוק - שחר גליק
צילום: פייסבוק - שחר גליק

הירי (קליע של M16) בוצע כנראה בידי פלסטינים מהכפר מוח'מאס הסמוך. האם זה פיגוע או כדור תועה? לא ממש ברור. כשעדי פנתה למשטרה לא היתה להם תשובה, אבל כשראו את תוצאות הניתוח - הם הכירו מיד באירוע, ואפשרו לה להתחיל הליך של הכרה בפגיעה מפעילות איבה.

השבוע היא פנתה לביטוח הלאומי, ומחכה שגם הם יכירו בה כנפגעת פעולות איבה, יפצו אותה על הטיפולים היקרים ויבינו שהיא סובלת עד היום.