דודי אמסלם
דודי אמסלםצילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך נאומו במליאה אמש נזף ח"כ דודי אמסלם בחברי רע"מ שתמכו בחוק הגיוס ובחוקים חברתיים נוספים הפוגעים לדבריו במשפחות מרובות ילדים.

"אני מניח שיש אצלכם משהו שלומד במדרסה, במסגד אז אנשים ברחוב מעריכים אותו, מנשקים לו גם את היד מעריכים אותו, החבורה הזאתי לא, ככל שתלמד יותר תורה תהיה יותר צדיק, ככה ישנאו אותך יותר", אמר בפנותו לחברי רע"מ שנכחו במליאה.

בהמשך פנה אישית ליו"ר רע"מ מנסור עבאס. "לכן הם לוקחים להם את האוכל של הילדים מהפה. ואני אומר לך, שאני אגיש הצעת חוק, אל תדאג, היא תהיה בגללך, שהיא תיתן מעונות רק למי ששירת בצה"ל או שתורתו אומנותו, מי שלא, לא יקבל, ולכן אתם הערבים גם לא תקבלו, בגלל שאתה נתת יד לפשע שקורה פה".

"אדוני, כל מה שאתה עושה נגד היהודים ובוודאי הדתיים, אנחנו נחזיר לכם, אני אישית כל עוד אני אהיה כאן - זאת ההצעה שאני אכניס ואתעקש שהממשלה תקדם - ואם לא אני לא אצביע בשבילם".

"אתה לא מכיר אותי כשאני נכנס ראש בקיר. אני עושה זאת כי לא יכול להיות שאתה נותן יד לפגוע בילדים יהודים, בני אברכים בגלל שהם לומדים תורה, ועוד כאיש דת שקורא לעצמך מוסלמי דתי.

אמסלם טען כי רע"מ אינה יכולה להישאר בעמדה נייטראלית. "עזוב את החבורה הזאת, הם לא מאמינים באלוקים, הם לא מאמינים בכלום. אתה אל תתייפייף ותגיד אחר כך איך אתם פוגעים בנו, 'אתם גזעניים'. אני מבין שאתה לא גזעני. אתה קיבלת את הכסף ואתה חושב שאתה כאילו מהאו"ם".

"אז אני אומר לך שאני רואה אותך בעסק הזה, פגיעה בכל הכלים הח"פ, במעונות, בחרדים, יש לך פה אתה זכויות יסוד בעניין ואל תיתמם כי בעתיד אנחנו נחזיר לכם מנה אחת אפיים".