ישראל כ"ץ
ישראל כ"ץצילום: Miriam Alster/Flash90

ח"כ ישראל כ"ץ, מבכירי הליכוד, פרסם הבוקר (ראשון) הודעה לחברי המפלגה בעקבות פרסומים שונים אודות מהלכים שנעשו כהכנה ליום שאחרי פרישת יו"ר המפלגה בנימין נתניהו, אם יגיע להסדר טיעון במשפטו.

"אנו עדים לצערי בימים האחרונים למערכת משומנת היטב של גורמים עלומי שם שפועלת מסביב לשעון וממציאה פייק ניוז, מפיצה שמועות זדוניות ובעיקר משדרת לחץ אטומי. הכפשות מכוערות, מבול הודעות, תדרוכים והנדסת תודעה היא לא דרכנו - לא דרך הליכוד", פתח כ"ץ.

"אני גדלתי בליכוד, יחד איתכם. ההתנהגות הפסולה הזו זרה לנו, אנחנו משפחה חמה ומלוכדת. מיד כשפורסם על המגעים שמנהל יו"ר הליכוד ורה"מ לשעבר בנימין נתניהו לעיסקת טיעון התראיינתי, בראיון שנקבע מראש, חיבקתי וגיביתי אותו ואמרתי שאני ממתין להחלטתו ולא אתייחס להתמודדות עתידית בנסיבות האלה, ומאז אכן לא התבטאתי בנושא. אני מדגיש בצורה ברורה שאני לא מקיים שום מו"מ עם אף גורם בקואליציה ביחס להרכבת ממשלה- כי אין בזה טעם בשלב הזה", הבהיר.

לדבריו, "אם וכאשר נתניהו יחליט לעזוב, וזו החלטה לגמרי אישית שלו, אצטער מאוד על הנסיבות שהביאו לכך ולאחר מכן אפעל בהתאם לחוקת הליכוד כדי להיבחר בתוך מרכז הליכוד שלנו כיו"ר הזמני של הליכוד ולהרכיב במהירות ממשלה בראשות הליכוד עוד בכנסת הנוכחית. במסגרת זו לא אתחייב לשום שיריונים בליכוד, וזאת בהמשך להחלטה שהעברתי, חרף התנגדותם של חברים מסוימים, במזכירות הליכוד שלא לאפשר למי שעזב את הליכוד, או פעל נגד הליכוד, להתמודד מטעם הליכוד במשך 8 שנים".

"בכוונתי להביא כל הסכם קואליציוני שייחתם לאישור מרכז הליכוד כמקובל וכמתחייב. אני נולדתי בליכוד ונשארתי נאמן לדרכו כל חיי, יחד איתכם חבריי היקרים, וכך אעשה גם בעתיד, סיכם כ"ץ.