סניף דואר. אילוסטרציה
סניף דואר. אילוסטרציהצילום: iStock

תקרית יוצאת דופן: ביום שישי האחרון נכנס אדם אל תוך סניף הדואר במחוז קרלו בדרום-מזרח המדינה, וביקש לקבל לידיו את דמי הפנסיה עבור אזרח מבוגר של העיר.

צוות סניף הדואר הודיע לאיש כי הוא אינו יכול לקבל את הכסף, וכי הפנסיונר יצטרך להתייצב בעצמו בסניף הדואר על מנת לקבל את דמי הפנסיה שלו. זמן קצר מאוחר יותר חזר האיש אל סניף הדואר יחד עם עוד אחד מחבריו, כאשר השניים גוררים אדם מבוגר שנראה היה כשיכור.

השניים חזרו שוב על הבקשה לקבל את דמי הפנסיה של האיש. אלא שאז הבחינה אחת הלקוחות במקום כי האדם שנגרר על ידי שני הצעירים כבר היה מת ככל הנראה, והתריעה בפני צוות העובדים במקום. שני הצעירים שנשאו את גופת האיש הטילו אותו הרצפה ונמלטו בריצה מהמקום.

כוחות ביטחון ורפואה שהוזעקו אל סניף הדואר מצאו כי האיש אכן מת לפני מספר ימים, ושני הצעירים נשאו את גופתו אל סניף הדואר במטרה לקבל את דמי הפנסיה המגיעים לו.

"המנוח היה מוכר היטב לגברים שנשאו את גופתו. אנו חוקרים את כל הנסיבות סביב מותו הבלתי מוסבר של קשיש באזור קרלו, ותתבצע נתיחה שלאחר המוות שתוצאותיה יקבעו את המשך מהלך החקירה", נמסר ממשטרת אירלנד.

תושבת האזור המתגוררת סמוך לסניף הדואר סיפרה לעיתון האירי Irish Independent כי בתה הבחינה בשני הצעירים נושאים את האדם המבוגר אל תוך סניף הדואר וחשדה מיד כי מדובר באדם שאינו בחיים.

"בתי עזבה את הבית באותו הזמן בו הם נכנסו אל סניף הדואר, ואמרה שהאיש נראה לא טוב ושרגליו נגררו על הקרקע", סיפרה השכנה.