דונלד טראמפ
דונלד טראמפצילום: רויטרס

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מתכוון להשיק את הרשת החברתית שלו, Trust Social, בחודש פברואר או מרץ הקרובים, ועל פי דיווח באתר Axios הוא כבר מנסה לגייס משפיעני אינטרנט וידוענים שונים על מנת שיירשמו ויבטיחו את מקומם ברשת החברתית החדשה.

כוכבי אינטרנט שנהנים ממיליוני עוקבים ונחשבים כמשפיענים מפורסמים, קיבלו הודעת דואר אלקטרוני מ"מחלקת VIP" של הרשת החברתית החדשה של טראמפ, ונציגה בשם "אנה" מציעה להם להבטיח את מקומם תחת שם המשתמש האהוב עליהם, לקראת השקת הרשת החברתית בשבועות הקרובים.

הנציגה "אנה" אינה מספקת שום פרטים אישיים נוספים או את מעמדה ברשת החברתית החדשה של הנשיא לשעבר טראמפ, וגם מספר הטלפון המופיע תחת הכתובת ממנו לא היה פעיל. עם זאת, כתובת המייל ממנה נשלחו ההודעות היתה [email protected] התואמת לחברת האחזקות של טראמפ הנקראת Trump Media & Technology Group.

בדיווח לא נמסר כמה מהידוענים וממשפיעני האינטרנט הסכימו לבקשת של צוותו של טראמפ לשמור ולהבטיח מקום ברשת החברתית החדשה, אולם כמה מהם שהתפרסמו כתומכי המפלגה הדמוקרטית העלו לרשתות החברתית סרטונים בהם הם מציגים את הודעות הדואר האלקטרוני שקיבלו עם ההצעה להצטרף לרשת החברתית החדשה של טראמפ, וטענו כי יסרבו לכך.

אחד מהם הוא ג'רמי יעקובוביץ', בעל חשבון אינסטגרם פופולרי העוסק באוכל, שקיבל הצעה לשמור את שם המשתמש שלו ברשת החדשה של טראמפ. הוא העלה סרטון לרשת טיקטוק בו הוא לועג להצעה. "אז אני מקבל את ההודעה הזו ממשהו שנקרא Truth Social בה נכתב שהם רוצים לשמור את שם המשתמש שלי בהשקה שלהם. אמרתי לעצמי 'Truth Social, מה זה בדיוק?'. בדקתי את זה בגוגל וראיתי שזה אתר המדיה החברתית של דונלד טראמפ. אז עשיתי מזה סרטון. דוני, אם אתה רוצה לתבוע אותי, קדימה", אומר יעקובוביץ' בסרטון.