ח"כ אופיר כץ
ח"כ אופיר כץצילום: ערוץ כנסת

מצבה הקשה ועתידה הלוט בערפל של בית"ר ירושלים הגיע לכנסת. ידוע הדבר שרבים מהפוליטיקאים המזוהים עם הימין נמנים כחלק מאוהדי בית"ר ירושלים, כאשר לא פעם ובעיקר בתקופת בחירות ניתן למצוא רבים מהם יושבים ביציעי טדי שבבירה.

ח"כ ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים לשעבר הוא אחד הפוליטיקאים שנמצאים באופן תדיר ותמידי ביציעי טדי, אך בינתיים קולו לא נשמע באשר למצבה של הקבוצה אותה הוא אוהד.

מי שכן השמיע קול הוא חברו ממפלגת הליכוד, ח"כ אופיר כץ שבעצמו אוהד בית"ר. ח"כ אופיר כץ הגיש היום בקשה לקיום דיון דחוף בכנסת בנוגע למצבה ועתידה של בית"ר ירושלים, זאת בשל המצב הכלכלי אליו נקלעה בית"ר בשל סירובו של משה חוגג הבעלים להשקיע כספים בקבוצה ומצד שני לשחרר אותה בחינם לכל דורש.

בבקשה נכתב על ידי ח"כ אופיר כץ: "קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים נקלעה למצב כלכלי מורכב, בשל אירועי התקופה האחרונה שהתרחשו עם בעלי הקבוצה. המצב מסכן את עתיד המועדון, מחלקות הנוער והילדים וכן את תשלום המשכורת לשחקנים ולעובדים. בית"ר ירושלים היא קבוצה שקיימת כבר 86 שנים, יש לה מסורת ומורשת מפוארת בכדורגל הישראלי, עומדים מאחוריה מאות אלפי אוהדים, אשר חוששים ודואגים לעתידה".

ח"כ כץ הפנה אצבע מאשימה כלפי מי שאמורים היו לשמור ולהבטיח את בטחונה הכלכלי של בית"ר ובראשם הבקרה התקציבית וההתאחדות לכדורגל. "עולה השאלה כיצד בשנת 2022 על אף מנגנוני הפיקוח, קבוצה מגיעה למצב כזה. על כן, אבקש לקיים דיון דחוף בוועדת החינוך, התרבות והספורט".

חבר הכנסת אופיר כץ אמר כי "כאוהד בית"ר, גם בתקופות הכי הקשות, אני לא יכול לעמוד מהצד ולראות את המועדון החשוב הזה מתפרק לנו מול העיניים. מועדון מהגדולים במדינה, שהולכים אחריו שנים רבות המוני אוהדים ממטולה ועד אילת. הגשתי בקשה לדיון דחוף בוועדת הספורט בכנסת בכדי שנוכל לנסות ולמנוע את קריסת הקבוצה".