ח"כ איתמר בן גביר באולפן ערוץ 7
ח"כ איתמר בן גביר באולפן ערוץ 7צילום: ערוץ 7

אוהדי בית"ר ירושלים יצילו את הקבוצה מקריסה? מאז ומתמיד היו קהל אוהדיה של בית"ר ירושלים, יתרון על פני כל יתר קבוצות הליגה. היום יותר מתמיד נראה כי זה מה שעשוי להציל את בית"ר מפני ירידת ליגה, פירוק ומחיקת כל זכר לאחת מהקבוצות הגדולות והוותיקות בכדורגל הישראלי.

עוד לפני שהכריזו מספר אוהדים וותיקים על הקמת עמותת האוהדים מ-2009 מחדש אמש ובהם נמצא גם בנו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופיזיציה, אבנר נתניהו, הקימו מספר אוהדים אלמוניים פרוייקט גיוס המונים להצלת בית"ר מקריסה כלכלית למרות סירובו של הבעלים משה חוגג לשחרר את הקבוצה או להשקיע בה לחילופין.

פרוייקט מימון ההמונים שנפתח גייס בתוך שעות ספורות סכום של למעלה מ-100,000 שקלים, כאשר בהמשך יעבור הכסף לעמותת האוהדים שהוקמה מחדש, כל זאת על מנת להציל את בית"ר מקריסה.

מי שנרתם גם הוא לפרוייקט ותרם בעצמו כסף הוא לא אחר מאשר יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ ועו"ד איתמר בן גביר.

בן גביר תרם וקרא להצלת קבוצת בית"ר ירושלים: "כדי שלא יכבו לנו את המנורה, נתגייס כולנו להציל את בית"ר".

על פי דף הפרוייקט, צריכים האוהדים לגייס 6 מיליון שקלים בכדי לעמוד ביעד ולהציל את בית"ר מקריסה.

בפרסום אוהדי הקבוצה לגיוס ההמונים, הוסבר כי: "המיזם נועד בשביל להציל את המועדון הכל כך חשוב ויקר לכדורגל הישראלי ולאוהדיו, בית"ר ירושלים".

יוזמי הפרוייקט קיבלו את ברכתו של יו"ר המועדון ושחקן העבר אלי אוחנה שאמר כי כל דבר עשוי לסייע לקבוצה לעמוד על הרגליים לפני פירוק וירידת ליגה. "המיזם נעשה בשיתוף פעולה מלא עם המועדון, ומאחוריו עומדים אוהדים רגילים מכל קשת הקהל, ללא שיוך לארגון כזה או אחר, שרק רוצים להציל את המועדון - והקימו את המיזם הזה נטו מאהבת בית"ר".

מנהלי המיזם הודיעו: "החובות של בית"ר לבקרה הם 6 מליון, וזהו הסכום שאותו אנו רוצים לגייס תחילה - במידה ולא נעמוד ביעד המבוקש כל התרומות יחזרו לתורמים". בהודעה הדגישו כי הכסף מהתרומות ילך לטובת כיסוי החובות ומניעה מללכת לפירוק.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר שנחשב אוהד ביתר וותיק קרא להציל את הקבוצה ופירסם קריאה: "בואו נציל את בית"ר". לדבריו: "זה לא סוד שאני אוהד בית"ר. בית"ר היא לא עוד סתם קבוצה, היא הקבוצה שמייצגת את עיר הבירה שלנו. סמל המנורה, נחקק בה לעד. וכדי שלא יכבו לנו את המנורה, נתגייס כולנו להציל את בית"ר. אני תרמתי וקורא לכל מי שבית"ר חשובה לו להושיט יד".