אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: שלו שלום/TPS

בזכות שר האוצר ליברמן. בית"ר ירושלים לא תתפרק, כך הודיע המועדון הירושלמי לפני זמן קצר.

בהודעת המועדון נכתב כי בזכות התערבותו של שר האוצר ליברמן, שנחשב לאוהד הקבוצה ואחרי שרק אתמול ישב עם ראש עיריית ירושלים משה ליאון ומנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל ארז כלפון, נמצא הפיתרון המיוחל לכך שבית"ר ירושלים לא תתפרק ותשרוד כלכלית בליגת העל בכדורגל.

על פי הודעת המועדון הירושלמי, "בימים האחרונים בהובלת הנאמן יצחק יונגר נעשו נסיונות רבים על ידי כל הגורמים למצוא דרך לשלם את המשכורות עד לסיום העונה, כאשר כל הגורמים מודעים למצב הקשה בו נמצאים השחקנים ועובדי המועדון.

לשמחתנו, הצליח המועדון לסכם על הלוואות מגורמים שונים, אשר ילוו למועדון את הסכומים הדרושים, בעזרתם נוכל לסיים את העונה", נכתב בהודעת המועדון.

עוד נכתב כי לאחד המלווים ניתנה האפשרות לאתר רוכש לקבוצה, וכל זאת בתנאי שקהל האוהדים ישוב לתמוך בקבוצה ויפסקו ההפגנות וגילוי הגזענות והאלימות, כאשר האוהדים הירושלמים צבאו על ביתו של משה חוגג בתל אביב וכן על בית הוריו במיתר שבדרום.

בנוסף, על פי הודעת המועדון, ניתנה אופציה למ.ס אשדוד ובעליה ג'קי בן זקן, לרכוש את זכויותיה של בית"ר בשחקנים אביאל זרגרי וירדן שועה בתמורה ל 5.5 מיליון שקלים. יש לציין כי בן זקן נחשב לחברו הקרוב ביותר של חוגג כאשר גם שילם עליו ערבות לאחר פרשת "המשחק הגדול" בו הסתבך חוגג בפלילים לכאורה.

עוד נכתב בהודעת המועדון הבית"רי: "בנוסף יש לציין כי משה חוגג הסכים להעביר את המועדון בלא תמורה לכל איש עסקים בעל שיעור קומה, שיתחייב לשלם את כלל החובות וההתחייבויות של המועדון ולהשקיע סכומים משמעותיים בתשתיות ובמועדון עצמו כמו שעשה חוגג עצמו בהשקעה של למעלה מ120 מיליון שקלים".

למעשה, בכך משה חוגג נשאר מצד אחד עדיין הבעלים של בית"ר ירושלים ומאידך העמיק את מצבה הכלכלי בצורה קשה יותר כאשר מלבד העובדה שסיבך אותה בהלוואה לגורמים שאינם ידועים ושמם לא פורסם, גם מכר את שניים מנכסי הקבוצה שעל כר הדשא, החלוץ שועה והקשר האחורי זרגרי למ.ס אשדוד.

לסיום נכתב בהודעת המועדון: "תודה מיוחדת לשר האוצר ואוהד הקבוצה, אביגדור ליברמן אשר בלעדיו זה לא היה קורה. עכשיו הכדור אצל השחקנים, יאללה בית"ר".