הסדנא בבית הנשיא
הסדנא בבית הנשיאצילום: תומר פולטין

רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג אירחה הערב (א') 20 סטודנטיות יהודיות וערביות לסדנת העצמה נשית בחברה הישראלית בבית הנשיא.

סדנת IamRemarkable# עוסקת בקידום עצמי, וקידום היכולת של נשים לדבר בנוחות על ההישגים שלהן. עוד השתתפה במפגש רות פורת, סמנכ"לית הכספים של גוגל והאישה הבכירה ביותר בחברה העולמית, המבקרת בישראל.

במהלך הסדנה, נתבקשו הסטודנטיות להסביר מה הופך אותן ל"יוצאות דופן" כתרגיל העצמה. רעיית הנשיא הוזמנה גם היא להשתתף בתרגיל והשיבה: "אני "יוצאת דופן" כי אני לא לוקחת את עצמי יותר מדי ברצינות. חוש הומור זה דבר חשוב מאוד בחיים בכלל, במערכות יחסים וגם בחיים המקצועיים - לפעמים צריך לדעת לא לקחת את עצמך יותר מדי ברצינות. וכן גם כשעושים טעויות, זה לא סוף העולם. אנחנו יודעים שכולם עושים טעויות".

בנוסף לרעיית הנשיא גם רות פורת סיפרה שיתפה: "אני 'יוצאת דופן' כי אני מנסה להכניס גם את הלב וגם את הראש לכל מה שאני עושה. אני חושבת שזה מאפשר לאדם להתחבר לאנשים תוך כדי שמירה על גישה אנליטית וקפדנית."

‏#IamRemarkable היא יוזמה של חברת גוגל להעצמת נשים וקבוצות אחרות שלא זוכות לייצוג המתאים בחברה, ומעודדת אותן להתגאות בהישגיהן במקום העבודה ומחוצה לו. הסדנה, נועדה לעזור לנשים ולנערות לפתח מיומנויות של קידום עצמי על מנת לקדמן בחייהן האישיים והמקצועיים.