שירלי פינטו
שירלי פינטוצילום: דוברות we can

ח"כ שירלי פינטו (ימינה) אמרה הבוקר (רביעי) כי "נסיון ההתססה של האופוזיציה מסכן את קיומה של המדינה", וחטפה ביקורת קשה.

"דווקא בעת הזאת, כשגל הטרור מכה בנו, אנחנו חייבים להיות מאוחדים", כתבה ח"כ פינטו בחשבון הטוויטר שלה. "ניסיון ההתססה הנצלני והמקאברי של האופוזיציה, מסכן את המשך קיומה של המדינה".

יו"ר 'ישראל שלי' שרה העצני כהן הגיבה לה מייד: "תגידי את לא מתביישת? מה שמפריע לך בעת הזו זו האופוזיציה? היא מסכנת את המשך קיומה של המדינה?". ח"כ פינטו הגיבה לה על ידי חסימת חשבון הטוויטר שלה.

ח"כ שמחה רוטמן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בחייאת חברים, מספיק קשה לנו. אל תכריחו אותנו להתמודד עם הבחילה שבלקרוא ציוצים על אחדות ואויב משותף מאנשים שבחרו להחרים את רוב העם היהודי לטובת ישיבה עם תומכי טרור, עם מי שהשווה אותי ואת מפלגתי לבל"ד, ועם מי שקורא לנו 'תת אדם'. לא היום. חכו קצת עם הצביעות".

כזכור, בפעם הקודמת שהאשימה ח"כ פינטו את נציג האופוזיציה בהסתה, זה נגמר בזעם גם מצד חברי מפלגתה ומחיקת הציוץ. זה קרה ביום השנה לרצח רבין. ח"כ פינטו כתבה בטוויטר: "‏גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף. לפעמים נדמה שהוא אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא. מסית היה ומסית יישאר".

כשעה לאחר הציוץ, פינטו מחקה אותו מחשבון הטוויטר שלה. בכירים במפלגת ימינה מתחו עליה ביקורת חריפה ואמרו כי זו ''טעות איומה'' לרמוז שנתניהו הסית לרצח רבין. ''זה יותר גרוע מירי בתוך הנגמ"ש''.